DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení po dramatickém závodě v Kanadě: Lowe vysvětluje potíže Mercedesu
Drama až do samotného konce a první vítězství Daniela Ricciarda. Jak hodnotí své výkony na okruhu Gillese Villeneuva piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení po dramatickém závodě v Kanadě: Lowe vysvětluje potíže Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kapor
14:43 09.06.2014 194.160.178.XXXNo ja sa nečudujem,... ...že u Lewisa odišiel najprv MGU-K a potom sa zavarili brzdy a hoci to bolo u oboch, u Nica o poznanie menej, lebo Lewis išiel o niečo agresívnejšie a už nejaké presmerovanie brzdného momentu na zadné, pri nefunkčnom ERS, ako sám hovorí v studenom vzduchu sa dali ešte do konca závodu nejako zvládnúť, no u Lewisa už rozhodne nie. Ja som už dávno predpovedal, že tento bratrovražebný boj inak neskončí, lebo Red Bully naopak začali zrýchľovať na konci z ľahkým autom a to komponenty pohonnej jednotky aj brzdy zaťažuje o poznanie menej, ako to robili títo dvaja kohútikovia od Mercedesu, keď si nedarovali od začiatku závodu ani piaď závodnej trate a ja som už videl Laudu ako sa mračí, Toto sa usmieva a vo vzduchu už vtedy viselo prekvapenie, ktoré neveštilo nič dobré. Takže chlapci Lewis a Niko, aj v Rakusku rýchlo, ale nie o život ! Inak to zas skončí fiaskom. -
tomja
12:47 09.06.2014 212.5.221.XXXsumar Stastlivci v Red Bulle
Skromny Mercedes (vsetky zavody)
Ukecany Raikkonen (viac slov ako Alo )
Typicky Massa (kolizia + reakcie)
"Again Chilton" (je vobec zavod v ktorom nekolidoval?? )
Lotus a jeho "superauto"
...atd
...... ale podivana to bola pekna -
-
Jens
09:36 09.06.2014 109.81.245.XXXJsem nevěděl, že piloti mají na volantu mapu s GPS pozicemi soupeřů. Ale pravda, času mají při pohodové jízdě v kvalifikaci na širokém okruhu v Monaku habaděj, je tam celkem nuda, tak proč by to sledovat nemohl.. ty nové grafické displeje to určitě taky zvládnou.-
tomja
13:18 09.06.2014 212.5.221.XXXMapu s GPS nepotrebuju, ale kedysi boli take ultra-super-hypermoderne sofistikovane zariadenia ako svietive diody, ktore ukazovali informaciu z rise snov - P1, P2, P3, atd.. a kupodivu to mal jazdec stale pred ocami a vedel na akej pozicii jazdi-
Jens
14:49 09.06.2014 109.81.245.XXXNo kdyby byl Lewis po prvním sektoru rychlejší než Nico, tak by to tvoje domnělé sofistikované zařízení možná mohlo posloužit k úmyslnému zneužití.. žel Lewis byl v prvním ostrém pokusu pomalejší a ve druhém ostrém měl opět pomalejší první sektor.-
tomja
12:50 10.06.2014 212.5.221.XXXTak ja som nehovoril o kvalde v Monacu a urcenie pozicie podla sektorov (live) ale o zavodoch, tam si vedel presne kde si.. a to sa bavime o rokoch davno minulych..
Dnes je to az tak predisplejovane, ze kym vlastne zistis ako to tam zobrazit, tak Ta to uz davno prestane bavit.. chces tetris a nie aby si ho nasiel. To by aj mna stvalo
-
-
Chasnik
11:19 11.06.2014 217.117.213.XXXVěřím, že to tam stále je, ale ne formou diod, ale jeden z módů displeje, které je možno přepínat. A pokud měl Nico starosti s nedobře fungujícím autem, tak určitě přepnul displej tak, aby zobrazoval důležitější údaje, které mu pomohly přivézt auto až do cíle.
Připomínám, že to je pouze moje domněnka, Nico mi po závodě fakt nevolal
-
-
-
-
-
kakaa
23:08 08.06.2014 85.71.39.XXXno je úžasný jak fungujou u redbullu, bez problémů mercedesů by si sice nešrtly, ale stačí málo, tohle bych rád viděl i u ferka, jenže čekám marně, já bejt alonsem tak jdu už napřesrok jinam, protože tady to nemá cenu, můžou se třeba stavět na hlavu, rozplombovat kimimu převodovku nebo mě zvýhodňovat každej pitstop, když mi daj hezkou rudou káru s kterou jezdim sotva pro body a ostatní s kterejma to vypadalo nah.vno sbíraj body hráběma -
Luke
23:04 08.06.2014 86.49.147.XXXNo pokud jim odešla celá jednotka MGU-K a ani to ani "nepoznali" a dál se bili na čele hlava nehlava dokud jim v důsledku toho neodešli zadní brzdy. Tak souhlasím s komentátorem a nevytvářejme další série jen na všechny monoposty krom mercedesu nalepme ceduli "F2"
Bez ohledu na to jak je teď RedBull štastný. Myslím si, že se to pro ně stalo trochu nešťastně před domácím závodem. Kdy tam mohl mercedes dojet s nosem nahoru a to oprávněně a tam na to mohl doplatit. Tak přijedou odhodláni dokázat, že oni jsou ti co kralují. A to po právu. Jelikož dojet na 2. místě 4s za vítězem velké ceny bez systému MGU-K a s "odpálenými" zadní brzdami je něco extrémního.
A kdo to nevidí neměl by se raději dívat na příští velkou cenu. Aby neztratil iluze. Jelikož profil tratě je jasný a jak proklamuji od začátku. Mercedes nevyhrává jen díky motoru což už několikrát potvrdil a potvrdí to znova v jediné technické pasáži "A1 ringu" .
Toť můj názor-
anonym
09:40 10.06.2014 193.85.148.XXXAno není to jen o Motoru, ale jako výrobce má přístup k tak obrovské zpětné vazbě a k takovým datům o kterých se jiným stájím s Mercedes motorama může jenom zdát, železo je pořád stejný, ale Software je řekl bych tak o 20% jinde než konkurence (williams) a 40% jinde než zbytek (FI + MCL)
-