DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení po dramatickém závodě v Kanadě: Lowe vysvětluje potíže Mercedesu

Drama až do samotného konce a první vítězství Daniela Ricciarda. Jak hodnotí své výkony na okruhu Gillese Villeneuva piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení po dramatickém závodě v Kanadě: Lowe vysvětluje potíže Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 11.06.2014 11:19 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Chasnik

217.117.213.XXX
Věřím, že to tam stále je, ale ne formou diod, ale jeden z módů displeje, které je možno přepínat. A pokud měl Nico starosti s nedobře fungujícím autem, tak určitě přepnul displej tak, aby zobrazoval důležitější údaje, které mu pomohly přivézt auto až do cíle.
Připomínám, že to je pouze moje domněnka, Nico mi po závodě fakt nevolal 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tomja

212.5.221.XXX
Tak ja som nehovoril o kvalde v Monacu a urcenie pozicie podla sektorov (live) ale o zavodoch, tam si vedel presne kde si.. 03 a to sa bavime o rokoch davno minulych..

Dnes je to az tak predisplejovane, ze kym vlastne zistis ako to tam zobrazit, tak Ta to uz davno prestane bavit.. chces tetris a nie aby si ho nasiel. To by aj mna stvalo12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

193.85.148.XXX
Ano není to jen o Motoru, ale jako výrobce má přístup k tak obrovské zpětné vazbě a k takovým datům o kterých se jiným stájím s Mercedes motorama může jenom zdát, železo je pořád stejný, ale Software je řekl bych tak o 20% jinde než konkurence (williams) a 40% jinde než zbytek (FI + MCL)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

TnK

193.85.148.XXX
HMM smutné, že Mercedes i bez 180 koní jezdil srovnatelné časy se zbytkem pole....

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
No kdyby byl Lewis po prvním sektoru rychlejší než Nico, tak by to tvoje domnělé sofistikované zařízení možná mohlo posloužit k úmyslnému zneužití.. žel Lewis byl v prvním ostrém pokusu pomalejší a ve druhém ostrém měl opět pomalejší první sektor. 14

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
No ja sa nečudujem,... ...že u Lewisa odišiel najprv MGU-K a potom sa zavarili brzdy a hoci to bolo u oboch, u Nica o poznanie menej, lebo Lewis išiel o niečo agresívnejšie a už nejaké presmerovanie brzdného momentu na zadné, pri nefunkčnom ERS, ako sám hovorí v studenom vzduchu sa dali ešte do konca závodu nejako zvládnúť, no u Lewisa už rozhodne nie. Ja som už dávno predpovedal, že tento bratrovražebný boj inak neskončí, lebo Red Bully naopak začali zrýchľovať na konci z ľahkým autom a to komponenty pohonnej jednotky aj brzdy zaťažuje o poznanie menej, ako to robili títo dvaja kohútikovia od Mercedesu, keď si nedarovali od začiatku závodu ani piaď závodnej trate a ja som už videl Laudu ako sa mračí, Toto sa usmieva a vo vzduchu už vtedy viselo prekvapenie, ktoré neveštilo nič dobré. Takže chlapci Lewis a Niko, aj v Rakusku rýchlo, ale nie o život ! Inak to zas skončí fiaskom. 18 11

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tomja

212.5.221.XXX
Mapu s GPS nepotrebuju, ale kedysi boli take ultra-super-hypermoderne sofistikovane zariadenia ako svietive diody, ktore ukazovali informaciu z rise snov - P1, P2, P3, atd.. a kupodivu to mal jazdec stale pred ocami a vedel na akej pozicii jazdi 12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tomja

212.5.221.XXX
sumar Stastlivci v Red Bulle
Skromny Mercedes (vsetky zavody)
Ukecany Raikkonen (viac slov ako Alo 12 )
Typicky Massa (kolizia + reakcie)
"Again Chilton" (je vobec zavod v ktorom nekolidoval?? 20 )
Lotus a jeho "superauto"
...atd
...... ale podivana to bola pekna 04

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
No vidíš, a to ho všichni podezírali z úmyslu 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chasnik

217.117.213.XXX
No jo, ale proč by koukal na mapu, když tam může hrát tetris - tlačítek na otáčení kostiček má na volantu dost 12

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Jsem nevěděl, že piloti mají na volantu mapu s GPS pozicemi soupeřů. Ale pravda, času mají při pohodové jízdě v kvalifikaci na širokém okruhu v Monaku habaděj, je tam celkem nuda, tak proč by to sledovat nemohl.. ty nové grafické displeje to určitě taky zvládnou. 03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hitmantc

46.167.201.XXX
Legrace Přijde mi to jako sranda, že Rosberg nikdy nic neví. Teď nevěděl, na jaké jede pozici, v Monacu když zaparkoval v kvaldě, tak vůbec nevěděl kde je Lewis. Ten kluk vůbec nic neví....11

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kakaa

85.71.39.XXX
no je úžasný jak fungujou u redbullu, bez problémů mercedesů by si sice nešrtly, ale stačí málo, tohle bych rád viděl i u ferka, jenže čekám marně, já bejt alonsem tak jdu už napřesrok jinam, protože tady to nemá cenu, můžou se třeba stavět na hlavu, rozplombovat kimimu převodovku nebo mě zvýhodňovat každej pitstop, když mi daj hezkou rudou káru s kterou jezdim sotva pro body a ostatní s kterejma to vypadalo nah.vno sbíraj body hráběma

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Luke

86.49.147.XXX
No pokud jim odešla celá jednotka MGU-K a ani to ani "nepoznali" a dál se bili na čele hlava nehlava dokud jim v důsledku toho neodešli zadní brzdy. Tak souhlasím s komentátorem a nevytvářejme další série jen na všechny monoposty krom mercedesu nalepme ceduli "F2" 11

Bez ohledu na to jak je teď RedBull štastný. Myslím si, že se to pro ně stalo trochu nešťastně před domácím závodem. Kdy tam mohl mercedes dojet s nosem nahoru a to oprávněně a tam na to mohl doplatit. Tak přijedou odhodláni dokázat, že oni jsou ti co kralují. A to po právu. Jelikož dojet na 2. místě 4s za vítězem velké ceny bez systému MGU-K a s "odpálenými" zadní brzdami je něco extrémního. 16

A kdo to nevidí neměl by se raději dívat na příští velkou cenu. Aby neztratil iluze. Jelikož profil tratě je jasný a jak proklamuji od začátku. Mercedes nevyhrává jen díky motoru což už několikrát potvrdil a potvrdí to znova v jediné technické pasáži "A1 ringu" . 03

Toť můj názor04

+ 15 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama