DISKUZE K ČLÁNKU Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí

Pokud Red Bull uspěje u odvolacího soudu se svým odvoláním proti vyloučení z Austrálie, tak to může vést ke smršti změn ve výsledcích během sezony 2014, míní Graeme Lowdon z Marussie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 117, poslední 28.03.2014 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 25.03.2014 11:58
preboha, co to na neho skusas za matematiku18»
» Mr.B (Hlasovalo 6 lidí) 25.03.2014 14:22
Se pořád odvoláváte na jiný způsob měření.… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 26.03.2014 19:06
No pokud jsem četl vyjádření ostatních, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Greame splieta nezmysly,... ...a ja sa len čudujem, že takúto hlúposť môže niekto vysloviť človek s prostredia F1, kde by mali byť všetci, naslovo vzatí odborníci. No ako vidieť nie sú a sledujú svojimi hlúpimi pohľadmi svoje ciele, lebo čím viac vozidiel bude diskvalifikovaných, tým si Marusia polepší. Aké úbohé! Ale účelné. Pritom je jasné, že v rámci rozdielu prietočného množstva niekoľkých tisícin kg/hod. o ktoré je meranie Red Bullu presnejšie ako meranie senzoru FIA, nemôže tímu priniesť výraznú zmenu vo výkone 1,6 V6 Turbo a meditovať o tom môže len snílek, ktorý o veci nemá ani šajnu. Pritom v predpise chýba okrem menovitej hodnoty 100 kg/hod. aj tolerancia, čo je úkaz, že predpis FIA zostavovali diletanti, ktorí o meraní nemajú ani dunst. 02

    + 3 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • miro

      188.195.191.XXX
      kapor - vyjadrenie hornera na tuto temu som uz cital niekde tesne po diskvalifikacii... dost jasne tam povedal, ze by vyrazne museli znizit svoju silu v momente ked ju potrebovali.. tak asi ziskali dost... aj pred prvymi pretekmi, bol niekde clanok, kde sa daky odbornik vyjadroval, ze aj male odchylky v prietoku, mozu znamenat dost vela... kde som to cital sa mi uz hladat nechce, ebo na tuto temu je tu toho prilis vela uz...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Tolerance tam je, to sis nevšiml?
      Pod 10500 ot/min nesmí překročit tuto hranici: (0,009 * ot/min) + 5,5
      Chceš-li to slyšet jinak, tolerance tedy je: 0 - 100 kg/hod v celém pásmu otáček.
      Snad už to i ty pochopíš (psal jsem to hodně pomalu) a přestaneš pořád omílat tu toleranci. 11

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ja hovorím o prietočnom monžstve,.. ...ty o otáčkach, čiže miešaš jabĺčka s chlupatými švestkami, čo teda nie je vôbec norálne, ak máme na mysli spotrebu, ktorá záleží len od zaťaženia pohonnej jednotky a dokonalej spolupráce 1,6 V6 Turbo s ERS a najmä s jednosmerným trakčným elektromotorom, ktorý nielen pomáha motoru sa rozbiehať s pomalých zákrut, ale aj na dosiahnutie maximálky v pásme DRS, čo značne šetrí palivo a tvoje úvahy sú úplne na vode, lebo nie sú ničim podložené. 18 11 Nedaj sa vysmiať ! 18

        + 3 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Neboj, vysmát se nedám. Já taky mluvím o "prietočnom množstve," tak ještě jednou, možná to pochopíš místo urážení:
          rovnice pro max. průtok v kg/h = (0,009 * ot/min) + 5,5
          Např. max. průtok při 10000 ot/min = (0,009 * 10000) + 5,5 = 95,5 kg/h. Chápeš nebo jsi fakt tak blbý? Jsem zvědav, co zase z té své vody uvaříš 18 11

          + 9 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001447

            uzivatel001447

            188.123.100.XXX
            preboha, co to na neho skusas za matematiku18 18 18 18

            + 6 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Zapomněl jsem dodat, že to platí jen do 10500 ot/min, pak už je omezení průtoku konstantní, tj. 100 kg/h (pro většinu tady notoricky známá věc). Ale asi je to zbytečné, když nechápe, že píšu o průtoku. Na rovnice o jedné neznámé asi používá známou fintu "kámen - papír - nůžky." 04

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Široký, sú to Mývalove približné prepočty spotreby,.. ...keď ide do Tatier, či mu to ten křap vydrží a dojede. 18 11

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Inak, tá hviezdička je index,.. ...a nie znamienko, preto ma to miatlo, čo tým chce vlastne básnik povedať, lebo po stránke zápisu to nie je správne, a má to byť jednoznačne takto, lebo si tam mal dať bodku: kg/hod.=(0,009 . n ) + 5,5, kde n(ot/min.). Ale to, čo uvádzaš, je len teoretický prepočet, ktorý nezohľadňuje o koľko turbomotor ušetrí paliva tým, že pracuje spolu s trakčným jednosmerným elektromotorom, pri výjazde z pomalých zákrut, kedy je motor odľahčený a spotrebuje omnoho menej paliva, ako keď nie je spriahnutý a naopak spotrebuje rovných 100 kg/hod. na rovinkách, pri otáčkach 15 000, teda 14 950, keď dotáča turbomotor na maximálku, lebo mu to nedovolí prietokomer Red Bullu, ktorý majú nastavený, ako mi povedali na 99 kg/hod. +0,9998
            - 0,9992 a na čo majú vystavený certifikát.
            A keď mi povieš aká tolerancia je toho senzoru FIA, lebo som sa k tomu zatiaľ nedopracoval preto, lebo ho pre istotu nezverejnili, že objednali šmejd, tak ti ani nemusím hovoriť, kde je chyba, lebo to uvidíš sám, Mývale. Nepleť si približné prepočty z presným meraním veličín. 11 18 Hochu.

            + 2 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Oprva: aj druhá hodnota je kladná +0,9992. Som sa pri prepisovaní sekol. Tak sa už teda chápeme ? 11 Či ešte nič ! 14

              + 2 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                Nevidno ju tam,.. ...napíšem ju ešte raz +0,9992. 11

                + 2 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kapor

                  194.160.178.XXX
                  Inak tolerancia je,.. ...0,4 cl, čo nie je nejak príliš presná hodnota, tak senzor FIA, je naozaj šmejd. 11

                  + 2 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kapor

                    194.160.178.XXX
                    Oprava: 4mg paliva. 11

                    + 0 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  Nic proti, ale raději obecný zápis, který většina pochopí, než uvádět špatná čísla. Proč si to po sobě nepřečteš a neopravíš, než klikneš na "Odeslat" příspěvek. A snad jsi nečekal, že ti do 5 min odpovím (viz tvá otázka "Tak sa už teda chápeme?").
                  Já občas musím i pracovat, tak dvakrát týdně.. někdo ty kanály kopat musí, nesměj se - ty si sedíš pořád na židli a určitě tě obskakují desítky žen s kávičkou, to víš, že jo.. 11

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Dobře, uznávám, že můj zápis nebyl z matematického pohledu dokonalý, ale předpokládal jsem, že jsi dostatečně erudovaný na to, abys z něj pochopil, o co jde.
              A to, co uvádím, je sice teoretický propočet, ale ZOHLEDŇUJE i to, kolik paliva ti ušetří turbomotor (sice nechápu, kam míříš, bavíme se o průtoku, ale budíž).

              Ten certifikát bych rád viděl, mohl bys mi prosím poslat odkaz na obrázek? Jaká je tolerance u senzoru ti neřeknu, ale v případě Red Bullu se průtok odchyloval minimálně o 4 %, což je hodně. A nepleť si přibližné tolerance s exaktně daným limitem 100 kg/hod, který nesmíš překročit ani o těch tvých 0,0002 kg/hod, Mývale. 11 18

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                U ňna je to 0,4 mg,.. ...slovom 0,4 miligramu. Ty uvádzaš 4% a to by bolo 4 dg, 4 deká, ak si porovnáš s 5 deka tresky, tak to nie je vôbec presné, lebo z toho sa naje jeden bezdomovec a ak to uviedli komisári FIA a opierali sa o svoje meranie a hodnoty, ktoré im vyčísľoval ich senzor. Potom, ak je merač prietočného množstva Red Bullu o dva rády presnejší, tak nemohli prietok nastavený na max. 99,9998 kg/hod. prekročiť ani náhodou. 11

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  188.123.100.XXX
                  12 12 12 12 trapas

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kapor

                    194.160.178.XXX
                    Dobre ma opravil Jens, lebo stotina,... ...zo 100 kg je jedni kilo a 4% sú 4 kg. Teraz je ale jasne vidieť, že senzor FIA je šmejd a musia to všetci uznať 11

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.23.219.XXX
                      No jo, ale on se odchyloval 4% od měřiče FIA, který byl úředně ověřen a RB to porovnává s čím? Mají to úředně ověřené?? PRD

                      + 3 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama