DISKUZE K ČLÁNKU Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí
Pokud Red Bull uspěje u odvolacího soudu se svým odvoláním proti vyloučení z Austrálie, tak to může vést ke smršti změn ve výsledcích během sezony 2014, míní Graeme Lowdon z Marussie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nasir
19:19 25.03.2014 188.175.189.XXXAha, jinými slovy nechápeš, co je to fair play. Ani ti na něm zřejmě nezáleží. Jinak bys tady nemlžil něco o nadřazenosti paragrafů. Podle tebe si tým může svévolně dělat, co chce, a ignorovat ty, kteří mají dohled nad pravidly a jejich vynucením u každého.
K té otázce - ano, FIA má právo potrestat tým za porušení pravidel! Což je i nerespektování její metodiky měření, kterou ona stanovila pro všechny. Jsi opravdu tak hloupý, že jsi to doteď nepochopil, nebo to tvoje RB fanboyství tě nakonec vždycky přinutí se ohnout a toho blbce ze sebe udělat?-
Mike17
19:51 25.03.2014 93.99.87.XXXNo my máme totiž pokaždé jiný názor co je fér. Pro mě buď RB porušil pravidla (průtok) a férově ho potrestali, nebo průtok neporušil a bylo by nefér je trestat za to, že dostali od FIA špatné čidlo. Tobě by takový trest přišel v pořádku. OK, díváš se na to jinak. Nemusím z tebe pro to dělat blbce.
Na rozdíl od tebe budu věřit ve férový postoj odvolacího soudu. Už jen proto, že mají předpisy v malíčku a budou (na rozdíl od nás) mít technické údaje z vozu. Je mi jasné, že pokud odvolání zamítnou, bude to tady bráno jako samozřejmé vítězství nad arogancí, pokud nezamítnou, budou zase všichni podplacení a z nějakého záhadného důvodu budou zobat RB z ruky. Takže budu raději, když to zamítnou.
Ale opět se to zvrhává to starých kolejí. Já řeknu, že něco NEVÍM a proto jsem hloupý, že automaticky nevěřím tvému výkladu pravidel a dovolím si věřit, že to budou vědět lidi, kteří se tím živí, líp než ty. A podložíš to opětovným spojení fanboy. Pokud každý závod dopadne (pořadí) stejně jako Austrálie (včetně diskvalifikace), budu štěstím bez sebe. Takový jsem fanboy RB.-
Arnoux
20:07 25.03.2014 217.66.164.XXXPřesně tak.A nejvíc mně Miku děsí to,že tohle by klukům tady přišlo fér.Potrestat soupeře,který neporušil základní pravidlo o spotřebě pouze má sebevědomí na to,aby pokud si je jistý pravdou pošle delegáta FIA do prd.. a prokáže měřením o deset kategorií vyšším,že je v právu.
-
-
Arnoux
19:56 25.03.2014 217.66.164.XXXNasire zbytečně ztrácíš nervy a nemáš pravdu.V pravidlech je jinak řečeno napsáno,že vůz nesmí překročit stanovenou spotřebu paliva ve vztahu k danému času.O Žádné metodice nebo měřiči FIA není zmínka.
Horner v podvečer píše,že jde jen o výklad delegáta FIA a že mají důkazy o tom,že spotřebu nepřekročili.
Uvidíš,že to Redbull vyhraje a aby toho pro Vás antifanoušky nebylo málo vyhraje Vettel v Malajsii a Mercedesu vybouchaj nějaký převodovky a pár motorů.
-
-
-
-
-
-
anonym
18:47 25.03.2014 178.23.219.XXXOni mluvili o mnořství poplachů o překročení povoleného průtoku,
to neznaměná, že měřič není přesný.
Průtok se neustále mění dle otvírání a zavírání vstřiků.
Nevím jak je to přesně vyhodnocováno, ale rozumné by bylo průměrovat hodnoty za určitý čas 0,5s,1s..5Hz-0,2s
-
-
-
-
-
Nasir
18:36 25.03.2014 188.175.189.XXXZaprvé proč ho montovali zpátky (jak se tady zaznělo), když měl podle tebe výpadek? Jsou v RB idioti?
Zadruhé když budu kreslit úsečku rukou a podle pravítka, tak v tom druhém případě bude výsledek o něco lepší. Ale opravdu to neznamená, že moje ruka je nemocná nebo "má výpadek". Ani to neznamená, že to můžu dělat podle pravítka, jak chci, když učitel po mně chce, abych to dělal ručně. Už je to jasné, nebo jenom záměrně slovíčkaříš?-
Mike17
18:49 25.03.2014 93.99.87.XXX-Pokud si to dobře pamatuju, dostali druhé, které měřilo úplně blbě. Třetí nedostali. Takže jako inteligentní lidé se vrátili k tomu původnímu. Nějak předpokládám, že je v palivovém systému na to čidlo místo a bez něj by v něm byla díra. Takže by byli idioti, kdyby zkoušeli nahodit motor bez něj. Tedy podle mě.
-Jestli má zařízení (ruka) nakreslit rovnou čáru (s předem danou tolerancí) a toto nezvládne, pak má podle mě výpadek. Ale abych neslovíčkařil, můžu použít jiné termíny: nefunguje, má poruchu, je k ničemu, je na ho.... Vyber si slovíčko, jaké se ti líbí. Prostě nedělá, co by dělat mělo. A k tomu by měly být náhradní postupy.
Vůbec nechápu, proč stejně nepoužívají data ze vstřikování, vždyť už z principu by měly být přesnější.-
-
-
anonym
19:14 25.03.2014 178.23.219.XXXSW , součástky v kabeláži...
Tuneři dokázali popohnat turbo jenom odporem....
SW je složitý a pořád ho mění, že se v tom leda prase vyzná.
Museli bz se používat kalibrované vstřikovače, aby se to dalo objektivně porovnat od jednoho výrobce a hlídáno jednotným SW pak možná.
A kabeláž oddělená od ostatních drátů v autě..
-
-
-
Nasir
19:09 25.03.2014 188.175.189.XXX- Aha, a ten zvýšený průtok byl naměřen podle tebe čím, pokud čidlo nefungovalo? FIA najala jasnovidce?
Nebo podle tebe dostali dvě zcela vadné čidla, což nikdo za víkend nebyl schopen zjistit, takže jim žádné další nedali, jo? A ty dvě vadné čidla dostali jako JEDINÍ ze všech týmů, zatímco ostatní se přizpůsobili toleranci a další problémy neměli? To je nějaká pohádka z RB fan klubu?
- Pokud myslíš, že rukou nenakreslíš rovnou úsečku, tak máš asi bídnou koordinaci oko/ruka nebo bídnou představivost. Ale to pravítko se opravdu nepoužívá pro nic za nic.
A tvoje poslední věta je sice hezká, ale nesouvisí s problémem. To si měly týmy řešit s FIA dřív a mají k tomu prostor i teď mezi GP. Opakuju mezi GP. Toť vše.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 20.10.2024
GP USA56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americas
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- Kvalifikace (23:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (20:00 - 21:00)
- 1. Závod (00:00)
-
Neděle
- 2. Závod (21:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek