DISKUZE K ČLÁNKU Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí
Pokud Red Bull uspěje u odvolacího soudu se svým odvoláním proti vyloučení z Austrálie, tak to může vést ke smršti změn ve výsledcích během sezony 2014, míní Graeme Lowdon z Marussie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
16:03 25.03.2014 194.160.178.XXXUrobil som to schválne,.. ...aby si na to prišiel takto sám, že je nemysliteľné, aby Red Bull spotreboval o 4 kg paliva viac, ak jeho prietokomer, je nastavený o dva rády nižšie, lebo má toleranciu 6cg (centigramov) ak je jeho hodnota 99 +0,9998
+0,9992
kg/hod. a ak som sa pomýlil , tak len preto, aby si sám na to prišiel, že to, čo ukazoval senzor FIA, plus mínus autobus 4kg/hod. naviac nemôže byť pravda, ak oni sú pod maximom 100 kg/hoh. nastavený do mínusu ešte o 2cg/hod. (centigramy). Už ti teraz je jasné, kto spor vyhrá, že to bude určite Red Bull.
Ešte sa dá spotreba vyrátať aj z dát, odoslaných z centrálnej jednotky do hlavného počítača tímu a tie to potvrdia, lebo palivo sa veľmi presne dávkuje tryskami v mikrogramoch/milisekunda, lebo počet otvorení za zdvih je 5 až 7 krát, čo záleží od charakteru trate a mapy motora a odchylka 4% je v rozpore zo zdravým rozumom, ktorí komisári stratili, ak tvrdia, že Red Bull o 4kg/hod. prekročil povolené prietočné množstvo.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tomas77
10:27 25.03.2014 89.173.16.XXXVsetky timy, ktore prekracovali povolene hodnoty spotrebu obmedzili. Jediny snilci su asi v time Red Bullu, lebo ak podla Teba ta trocha paliva nemohla nic ovplyvnit, tak mohli preda motor priskrtit. Ale asi to tak nie je, alebo sa Red Bull podla toho nechova. RB som mal velmi rad (hlavne koly ludom z McLarenu), ale stavaju sa z nich zakeraci a v poste podrazov za rok sa pomaly stavaju premiantom. -
Liborrr
10:52 25.03.2014 78.156.157.XXXKde bereš to, že to bylo o pár tisícin??? Někde dříve tu bylo napsáno, že někteří museli podle svého měření mít průtok 96 kg/h, aby vyhověli měřením podle FIA.
Tvoje řeči o toleranci jsou mimo... Tolerance průtoku je 0-100 kg/h, průtok 100,01 je už překročení! Pokud bychom podle tebe dali na horní hranici toleranci např. 0,01 kg/h, nic by se nezměnilo, protože kdo by jel 100,02 byl by za hranicí i za tolerancí, ale rozdíl by byl stále 0,01 kg/h...
Můžeme se hádat, jak přesné je měření podle FIA, ale je homologované, tudíž povinné se řídit tímto průtokoměrem. Pokud měl RedBull pochybnosti o tomto měřidle, měl podat oficiální cestou svoji nespokojenost. Místo toho ignorovali vše od FIA a šli si vlastní cestou proti pravidlům. Jednoznačná záležitost, bylo to porušení pravidel a diskvalifikace je na místě!-
Arnoux
11:39 25.03.2014 217.66.164.XXXTo seš Libore vedle jak ta jedle.Diskvalifikace tak jasná není.Pokud měl Redbull podezření na poruchu vazby měřičů FIA - cítil se poškozen verdiktem a neuposlechl.
Jde o to,že sensory Gill,které si Fia nakoupila jsou strašný sra... a mimo nepřesností v měření nemají ani stálou konzistenci toho šizení jednoduše šídí každou chvíli jinak a až zmizí všichni si oddechnou.Měřiče dodá Siemens nebo Honneywell a bude vše vyřešeno.
Podle mně Renault prokáže ,že průtok nepřekročil a body se budou vracet.Má proti FIA kosmické technologie a kalibraci jejich přístrojů z jiné kategorie.
Trest dostane Redbull jen za neuposlechnutí, ale nemůže být trestán za něco co se nestalo.
Všechna auta mají mapy nastavené na hlídání průtoku vstřikovači a je blbost aby jich tolik překračovalo tuhle veličinu.Včetně tréninků to byly snad všichni.
Navíc všechny týmy umí velmi dobře tohle dopočítat ze vztahu tlaku v systemu a času otevření trysek.
Jsem si jistý,že nepodváděli.V opačným případě by byl trest samozřejmě v pořádku.
Mně osobně zaráží jak můžou do první sezony High Tech F1 vybrat náký Čínský srágory,který prodává Anglická firma a nevybírat špičkovou světovou kvalitu.
Asi to bylo klasický výběrový řízení jako u nás.-
-
Arnoux
13:34 25.03.2014 217.66.164.XXXNo Jensi proslýchá se,že spíš uspějí.Určitě mají i nějaké podklady od Toro Roso, které uposlechlo a bylo verdiktem poškozeno,protože Renault se dušuje,že u žádného motoru nepřekročil povolený průtok paliva a prý to prokáže.
Pokud je tomu tak at alespoň nechají body jezdci na základě nevím přesně jakého ustanovení pravidel, kde se říká, že pokud vůz neměl výhodu např.výkonu a jezdec o ničem nebyl informován budou mu přiznány body v poháru jezdců.
Bez ohledu k mé náklonosti k týmům "powered by Renault" bych to považoval za fair play napříč polem.
Na prognozy ohledně FIA tu ale máme experta Odina, ten vždycky ví jak to dopadne.já sem snad nikdy neměl dobrý odhad.Jednou to ale trefit musím.-
Mr.B
14:22 25.03.2014 85.193.24.XXXSe pořád odvoláváte na jiný způsob měření. Tento ale nebyl FIA schválen. Jediný schválený způsob měření, který byl v průběhu GP Austrálie 2014 na monopostech RBR povolen, byl pomocí homologovaného průtokoměru GILL. Jestli existuje jiná, byť i přesnější metoda měření je nepodstatné, protože její využití nebylo povoleno.
Uvedu příklad, který je trochu mimo téma, ale pro ujasnění snad postačí:
Doma máš fakturační vodoměr instalovaný vodárenskou společností. Za něj si sám nainstaluješ vlastní vodoměr s nejmodernější technikou a se skoro absolutní přesností (rozhodně lepší, než ten vodoměr od vodohospodářů). Přesto budeš platit vodu dle schváleného vodoměru dodaného vodohospodářskou firmou a ne podle toho svého.-
Jens
14:29 25.03.2014 109.81.245.XXXNemáš pravdu. FIA byla schválena i alternativní metoda měření průtoků v případě výpadků čidla Gill - je popsána v technické směrnici 016-14 z 1. března 2014. Na tom není vzhledem k nepřesnosti a problémům napříč startovním polem nic divného.
Takže k tvému příkladu: vodohospodář zjistí, že jeho vodoměr měří nepřesně, proto ti povolí používat záložní model výpočtu spotřeby, takže nebudeš platit vodu dle schváleného vodoměru. Fígl je v tom, že ti k tomu musí dát svolení ta tvá vodohospodářská firma.-
Arnoux
17:39 25.03.2014 217.66.164.XXXJensi souhlas, ale existuje ještě další možnost, že se vodáren vůbec ptát nebudeš-vyprdneš se na ně a u soudu prokážeš, že tvůj vodoměr je přesnější.Tím to vyhraješ a vodárny si v tu chvíli spláchnul do záchodu i s jejich nepřesným krámem.
Spíš sranda-tak jednoduchý to není, ale jako příklad toho, že rozhodne přesněji změřený litr vody je to dobrý....................-
-
-
Nasir
19:43 25.03.2014 188.175.189.XXXNaopak, tady jde hlavně o pravidla. To, o čem ty mluvíš, je banalita - protože obojí jsou to krámy, které měří s nějakou tolerancí, jenom je jeden mírně lepší. A když to FIA schválí, tak se z jednoho krámu přejde na druhý. Na tom F1 nestojí. Bez pravidel to ale můžou zabalit. Jinak je bude ignorovat každý s odůvodněním, že má vlastní lepší "řešení" a pak uvidíme odvolání a soudy po každé třetí GP...
-
-
-
-
-
uzivatel001447
14:25 25.03.2014 188.123.100.XXXaha - pokud vuz nemel vyhodu. iste sa zhodneme ze vyhodu oproti vsetkym ostatnym, ktori FIA uposluchli mal.
-
-
-
-
-
Poslední závod 15.9.2024
GP Ázerbájdžánu51kol (306.049 km)
Baku City Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (13:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek