DISKUZE K ČLÁNKU Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí

Pokud Red Bull uspěje u odvolacího soudu se svým odvoláním proti vyloučení z Austrálie, tak to může vést ke smršti změn ve výsledcích během sezony 2014, míní Graeme Lowdon z Marussie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 117, poslední 28.03.2014 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 25.03.2014 11:58
preboha, co to na neho skusas za matematiku18»
» Mr.B (Hlasovalo 6 lidí) 25.03.2014 14:22
Se pořád odvoláváte na jiný způsob měření.… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 26.03.2014 19:06
No pokud jsem četl vyjádření ostatních, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                          • Mike17

                                                            Mike17

                                                            93.99.87.XXX
                                                            -Já nevím, jak bych se zachoval. Nejspíš jako ostatní, ale ono se to kecá, když člověk nemá zodpovědnost.
                                                            -úplně jsi překroutil co jsem řekl. NEŘEKL JSEM, ŽE SI NEZASLOUŽÍ POTRESTAT!!! Řekl jsem, že NEZNÁM VŠECHNY PŘEDPISY a tudíž NEVÍM, jestli za NĚJAKÝCH OKOLONOSTÍ nemusí poslechnout! Pokud museli poslechnout (o tom je soud), pak ať PŘIJDE OPRÁVNĚNÝ TREST!!! Co z toho je morálně špatně??? Mělo by se rozhodovat stylem: "jedna paní povídala, že podváděli, tak je potrestejte"? Každý vrah má právo na soud, proč ne RB?
                                                            -takže když měsíce něco vyvíjejí a oni jim to po prvním závodě zatrhnou, to je výhoda??? To si děláš pr.... Obvykle trvá měsíce, než konkurence něco úspěšně okopíruje!!! Kdyby chtěli podržet RB, tak jim to zakáží za půl sezony, až by jim to bylo k ničemu. Ne v době, kdy z toho můžou těžit. Ty už u RB děláš i z jejich nevýhody podvod. 20

                                                            + 1 / − 2

                                                            ohodnotit kladně záporně

                                                            Reagovat Nahlásit
                                                            • odin

                                                              odin

                                                              77.240.96.XXX
                                                              Miku, ty si pleteš sportovní pravidla se zákony. A v tom vidím rozdílný pohled nás dvou. I když tu operuji s "morálním kodexem" tak to neznamená, že tě chci nějak "napadat, odsuzovat, poukazovat na tvůj špatný charakter". Ne. Jen nevím jak to definovat - rozdílnost chápání situací.
                                                              Kdyby totiž o každém přestupku, faulu v jiných sportech měl rozhodovat soud, tak můžeme sport rovnou zrušit. Nebo by se u soudu řešily nesmysly a skuteční zloději a vrahové by se smáli. Obhájci a soudci by byli zahlceni sportovními případy. Měla by existovat hranice mezi sportem a civilním konáním. Když si my dva půjdeme zahrát fotbal a já tě kopnu do holeně, podáš na mne trestní oznámení? Předpokládám, že ne. Tak proč by měly o přestupcích RBR a Mercedesu rozhodovat soudy? Rozhodli už sportovní rozhodčí, vynesli trest a jede se dál.
                                                              Žádná paní nic nepovídala že podváděli. Povídal to konkrétní komisař v konkrétním závodě, na základě konkrétních údajů a událostí. Napsali o tom protokol a přestupek vyhodnotila konkrétní komise FIA. Já jsem si to nevymyslel. Ty někdy věříš (když se ti to hodí) lidem z prostředí F1 a když se ti to nehodí, tak jim najednou nevěříš. A píšeš bludy typu "jedna paní povídala..." Což mi chceš podsunout, abys mohl tvrdit, že spekuluji a na základě spekulací, vidím za vším podvody.
                                                              Lotus také měsíce něco vyvíjel a pak to ani nesměl nasadit, a to i přes původní souhlas FIA. Jenom kvůli nelibosti soupeřů (tedy i RBR). Milióny v pr... tisíce hodin práce v pr... a efekt nula. Tak to prostě ve sportu někdy chodí.
                                                              Obávám se, že právě způsoby Mercedesu a RBR vedou F1 do záhuby. Otázka času, kdy to tyto dvě stáje rozhádají do té míry, že se na to malé týmy vykašlou a velké se budou namísto závodění soudit. A Mike17 bude konečně spokojenej.

                                                              + 3 / − 0

                                                              ohodnotit kladně záporně

                                                              Reagovat Nahlásit
                                                              • Mike17

                                                                Mike17

                                                                93.99.87.XXX
                                                                -to není civilní soud, ale sportovní. U fotbalu jsou také disciplinární komise, které řeší odvolání a prohřešky, které na hřišti nebyla správně posouzeny. Takže nic nového nebo jedinečného. "Prohřešek" RB není první ani poslední, který se takhle bude řešit. Nemají mít na to právo?
                                                                -Ano Lotus to měl podobné, tak proč je u RB výhoda, že jim to zatrhli a u Lotusu nevýhoda?
                                                                Nevidím rozdíl mezi způsoby Mercedesu, RB, Mclarenu a Ferrari. Všichni to hrají stejně. A rozhodně je to "novinka" stará několik desítek let.

                                                                + 0 / − 2

                                                                ohodnotit kladně záporně

                                                                Reagovat Nahlásit
                                                                • odin

                                                                  odin

                                                                  77.240.96.XXX
                                                                  Rozdíl Lotusu a RBR je v tom, že RBR svá řešení nasadil do závodu a vytěžil z nich bodový zisk. A až pak mu to zakázali. Lotusu to zakázali aniž by to mohl nasadit. A ve všech případech se jednalo o zákaz na základě stížností soupeřů.

                                                                  + 4 / − 0

                                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                                  Reagovat Nahlásit
                                                                  • Mike17

                                                                    Mike17

                                                                    93.99.87.XXX
                                                                    OK, beru. Kontroval bych tím, že jsou týmy které z takových řešění těžily část sezony a ne jeden závod. Což mi přijde jako větší výhoda. 04

                                                                    + 0 / − 3

                                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                                    Reagovat Nahlásit
                                                • Nasir

                                                  188.175.189.XXX
                                                  - takže to první čidlo nebylo nefunkční, jak ses tu pokoušel tvrdit.
                                                  - kdo určuje povolenou toleranci, RB snad? Myslím,že FIA dala jasně najevo, jak mají týmy postupovat, aby se do té tolerance vešli. Co na tom RB nepochopil? (ano řečnická otázka, nejsi RB... oni to myslím pochopili a zachovali se jinak z jasného důvodu... a ty jsi to doufám taky už pochopil)
                                                  - nejspíš je to tak, že čidla neměří konstantně někomu málo a někomu více, takže to není tak, jak píšeš. Týmy si stěžovaly jen na tu toleranci, která poněkud skáče. Proto logicky po malém omezení průtoku problémy neměli. Problém měl pouze RB, ale nikoliv s čídlem - on měl problém omezit ten průtok jako ostatní. 12

                                                  + 4 / − 2

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                  • Mike17

                                                    Mike17

                                                    93.99.87.XXX
                                                    -nepokoušel, říkal jsem že ASI MĚŘILO ŠPATNĚ!!! Vnímáš rozdíl?
                                                    -toleranci určuje FIA a evidentně se do ní čidla nevešla. Znáš všechny předpisy? Jak víš, že v nich není nějaká vyjímka z daného postupu?
                                                    -psal jsem PŘESNĚ, že někomu měří více, někomu méně! Kde jsi zase vzal, že tvrdím něco jiného? POKUD měl průtok do 100kg/l, proč by ho měl snižovat? Ostatní můžou mít 100kg, RB ne? To je férový přístup?

                                                    + 3 / − 3

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • Nasir

                                                      188.175.189.XXX
                                                      - A jak víš, že měřilo špatně? Měřit méně přesně neznamená měřit špatně, jak se neustále snažíš účelově podsouvat. Uveď mi nějaký doklad, nebo tady nemlž.
                                                      - Jak víš, že se do tolerance čidla nevešla?
                                                      - Samotná FIA, tedy "rozhodčí", rozhodla, že čidlo zůstane, a co od týmů požaduje jako řešení. Tak co to plácáš za nesmysly o jiném postupu v pravidlech? Chce3 tvrdit, že FIA o pravidlech nerozhoduje? Můžeš mi říct, kdo teda určuje pravidla pro všechny? Určuje je RB? Nebo RB může rozhodovat o tom, jak pojede on? Nebo jak si to představuješ? To bych rád slyšel... Ale ty se tomu opět vyhneš, protože ani to se ti nehodí do krámu, co?
                                                      - "POKUD měl průtok do 100kg/l, proč by ho měl snižovat? Ostatní můžou mít 100kg, RB ne?" - a to víš jak, že oni měli zrovna 100 a RB ne? Plácáš nesmysly. Jak mohli mít ostatní sto, když museli průtok omezovat? Myslíš, že by si týmy tak stěžovaly, když by jim to všem měřilo dokonce více, než reálně mají? To by mohli experimentovat a průtok zvyšovat a vytěžit na tom. To, co jsi napsal, je nesmysl.
                                                      - Ty o férovém přístupu prosím tě nic nemluv. To je pro tebe španělská vesnice. Klíčem toho, co jsi tady omlel, je ublíženecký výmysl "Ostatní můžou mít 100kg, RB ne?", pro který nemáš jediný argument. A pořád vytrvale ignoruješ ten svévolný postup RB... je vidět, že argumenty nemáš, jinak už bys to tady dávno rozbalil.

                                                      + 5 / − 1

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                                      • Mike17

                                                        Mike17

                                                        93.99.87.XXX
                                                        -spoustukrát jsem psal asi. Ty to slovíčko nejspíš neznáš, protože pokaždé když ho použiju, obviníš mě z tvrzení faktů na které nemám důkazy. Je fakt, že speciálně pro tebe bych ho měl použít v každé větě a nedovolit si ho v kterémkoliv komentáři zapomnět dodat, když tam patří.
                                                        -opět to samé. Vysvětloval jsem několikrát, proč si to myslím, ale NEVÍM JISTĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                        -Jasně. Říct, že by měl o něčem rozhodnout soud je morální úpadek, vždyť Nasir s Odinem vše vědí a mají v tom jasno. Tak na co soud. To už je jak středověk.
                                                        -Opět výmysl. Nikde netvrdím, že měl RB 100 a ostatní ne. Jistě a teď mi okopíruj to, co jsem DOSLOVA uvedl jako příklad a podsuň mi, že to považuju za fakt!
                                                        -Jasně. Jediné férové je tvrdit, že tisíce různých lidí nemají na práci nic jiného než dělat RB protekci.

                                                        Koukám, že zase z 90% jen opravuji tebou vytvořené mé názory na opravdu mé. V každém bodě mě obviňuješ z něčeho, co jsem neřekl. Tudíž to opět nemá smysl. Mám na práci jiné věci, než neustále vysvětlovat rozdíly mezi tím co říkám a tím co mi podsouváš. Rád se bavím o F1, ne o tom, že "asi" nebo "pravděpodobně" není to samé jako "jistě". Měj se.

                                                        + 1 / − 2

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
                                              • Nasir

                                                188.175.189.XXX
                                                11 Tak nějak. Jsem rád, že ses taky zapojil, protože nevím, jestli bych měl čas a trpělivost to tady Mikeovi dál vypisovat. Zvláště potom, co tady psal včera, kdy už to opět vypadalo, že začíná trollovat a ignoruje to, co se mu nehodí. Chybnost Gillů někteří nafukují do nebes, ale "záhadně" mlčí, když dojde řeč na svévolný postup RB. Když se ostatní stáje musely přizpůsobit a omezit průtok, protože to nejsou týmy, kdo určuje pravidla, za jakých se pojede, měl udělat totéž i RB. A ne že si někdo sám od sebe během GP řekne, že teď si pojede vlastní ligu, na pravidla určená delegátem FIA kašle, takže se tomu omezení průtoku vyhne a vytěží z toho nefér výhodu nad ostatními. Myslím, že na jednání s FIA čas byl a pokud ne, mají to týmy řešit o to víc PO GP a před další GP.
                                                - S tou konspirací Mikea jsi to vystihl. Nehledě na rádoby argument výše, že si na čidla někdo stěžoval, takže budou asi vadná - ve smyslu nefunkční. Aniž by tušil, jaká je oprávněnost té kritiky. Jako by týmy byly vždy čestné a nikdy nekritizovaly něco, co jim pouze nevyhovuje. 03

                                                + 5 / − 2

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • anonym

                                                  178.23.219.XXX
                                                  Já tu Vaší trpělivost vždycky obdivuji..

                                                  + 2 / − 2

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                • odin

                                                  odin

                                                  77.240.96.XXX
                                                  Zdravím Nasire. Já se zapojuji jen, když mám čas. Nemám pevnou pracovní dobu a tak mívám někdy hodně volna a někdy volno nemám ani večer.03 18 Teď jsem tu chvíli nebýval. Ale před krátkým časem jsem tu k tématu RedBullu a čidla diskutoval dost vehementně.12 Problém asi opravdu bude v tom, jak máme každý z nás nastaven "morální kodex" (nebo jak to definovat). Prostě každý z nás diskutujících nějak vnímáme různé prohřešky a ty pak nějak vyhodnotíme. A buď se s nimi stotožníme a omouváme je, nebo ne a pak je kritizujeme.
                                                  I s Mikem jsme na toto téma před pár dny diskutovali. Skončilo to podle mne jakous, takous shodou. Kdy jsem měl pocit, že jsme si své postoje vysvětlili. A po několika dnech je tu znova od začátku.
                                                  Pokud F1 chceme počítat mezi sporty, pak musíme ctít sportovní pravidla. A podle mne je špatně, když dochází k soudům pro porušování pravidel jako to mu bylo loni v případě Mercedesu a jejich testům. Ve fotbale také nikdo nežádá soud, aby rozhodl, zda byla penalta nařízena správně.18
                                                  Já bych týmy, které nejsou ochotni se podřídit pravidlům a rozhodování zřizovatele F1, doživotně vyloučil. Pro mne je podstatné, že RedBull byl na svůj přestupek upozorňován, což beru jako pokus komisařů o nápravu. A že RBR toto upozornění nerespektoval. Čidla jsou +- stejná pro všechny, tak proč po prvním závodě něco hrotit. Jak píšeš, klidně mohli tvrdě čidla kritizovat po závodě a žádat po FIA nápravu. A Ricciardo mohl mít nějaké body.

                                                  + 2 / − 1

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                            • anonym

                              178.23.219.XXX
                              Odpovídal jsem ti na téma výpadek,ale je to o pár příspěvků nahoru...

                              + 1 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.23.219.XXX
                      Komik.. poutový průtokoměr
                      Urob si sám...
                      krám...

                      FIA nechce spoléhat na data týmů z jednoho jednoduchého důvodu, nedá se jim věřit. Můžou úmyslně data zkreslovat a určitě by to udělali. Nikdo není schopen dnešní vůz skontrolovat dokonale.

                      Jo ty měřiče průtoku jsou kalibrované,pokud ti to něco říká.
                      Samozřejmě jde i o podmínky v jakých se to testuje.
                      Ale to ty ani já nevíme, takže tvoje závěry jsou snůška ptákovin..

                      + 4 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.23.219.XXX
                      Ještě bych reagoval na další tvůj příspěvek, o tom jak i zpětně dopočítají spotřebu.

                      Přesně oni to vypočítávají nejspíš a to je ta chyba to není měření.
                      A je to jenom teorie...

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Arnoux

                        217.66.164.XXX
                        Anonyme to bylo asi na mně takže následující.

                        Kalibrovat můžeš třeba čidlo z Bauhausu, ale jen kvalita výrobku zaručí, že bude konzistentní za každých podmínek jak teplotních tak fyzikálních.Podmínky v monopostu nikdo nezná takže pochybuju,že tento výrobce je schopen zaručit přesnost a objektivitu měření což se v průběhu testů jasně prokázalo.

                        Moje závěry jsou opravdu snůška takových ptákovin,že asi před hodinou napsal Horner do novin skoro to samý jako já.Na tom ale není nic divnýho, přidá se i Ferrari a nakonec všichni.Cpou do toho moc velký peníze na to,aby si nechali ničit výsledky bazmekem co tam FIA dává.

                        Vyhledej a přečti si jeho projev.Pravidla říkají,že nesmí překročit stanovený limit průtoku-což neudělali.O tom,čím se to prokazuje není slovo.

                        Oni to samozřejmě dopočítávají uplně stejně jako snímač od Gillu akorát s jinou přesností a neskutečnou konzistentností měření za extrémních podmínek.

                        + 2 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          178.23.219.XXX
                          Tak si zjisti informace, co ta firma dělá a kam všude to dodává, do kolika automobilových sérií.
                          A v F1 je těch čidel od tohoto výrobce více.
                          Takže to nebude bastlírna na koleni...

                          Dá spíše říct, že je to firma specializovaná na čidla 03

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Dočká se Lewis Hamilton u Ferrari kýženého 8. titulu?

"Hamiltona bych do Ferrari nebral, talentem je Leclerc," říká Binotto

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • Kvalifikace (23:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (20:00 - 21:00)
    • 1. Závod (00:00)
  • Neděle

    • 2. Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama