DISKUZE K ČLÁNKU Rozhořčený Briatore: Zavedením nových pravidel projevila F1 k fanouškům lhostejný postoj

Bývalý šéf týmů Benetton a Renault Flavio Briatore je velmi nespokojen s tím, že nové vozy F1 jsou pomalejší a jezdci nemůžou předjíždět naplno kvůli hlídání spotřeby paliva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhořčený Briatore: Zavedením nových pravidel projevila F1 k fanouškům lhostejný postoj

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 22.03.2014 14:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • M3

    46.13.241.XXX
    Spotřeba, šetření Aby auto jelo cely zavod na limitu musi mit natankovano minimalne o polovinu vice paliva na startu zavodu (pominu dnesnich max 100 kg) nez ostatni. V minulosti toto nepraktikoval skoro nikdo. A kdyz pojede odzacatku naplno, souperi s lehcim vozem mu stejne chvili budou ujizdet a jeste posetri gumy protoze budou mit lehci auto. Pak vyjede safety car, zacne prset, dostane se do provozu a razem je plna nadrz zmarena strategie. Pokud jste sledovali zavod dobre, tak ty co meli natestovano se vubec nebali na to dupat cely zavod. 100 kg nebude s pokracujicim vyvojem mapovani a poznaveni novych technologii limit. Ty, co natestovano nemely, dotestovali v Melbourne a v Malajsii to bude rozhodne lepsi. S tim zvukem inzenyri rozhodne neco delat budou, protoze vlna se zvedla opravdu nebyvale velka. Jeden mezikus do laufu bude vyreseno. Doufam, ze nebudu daleko od pravdy a ze letosni sezona bude zajimava.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      a jak muzes vedet, ze na to dupali cely zavod? Mas nejake interni informace? Protoze setrilo se i v minulosti a setri se i dnes. Ovsem co se deje ted ohledne tech "zelenych" pravidel je do nebe volajici. To za chvili budou jezdit na slapadle ne?

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • CaesarF1

      CaesarF1

      109.202.92.XXX
      Kdyby bylo povolené tankování jako dřív, tak by ušetřili i z těch 100kg. Do pitu jedou většinou 2x takže by mohli startovat klidně s 30kg a 15 kol bez 70kg by byla sakra úspora nemluvě o pneu. Tak jaký šetření je lepší.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama