DISKUZE K ČLÁNKU Rozhořčený Briatore: Zavedením nových pravidel projevila F1 k fanouškům lhostejný postoj
Bývalý šéf týmů Benetton a Renault Flavio Briatore je velmi nespokojen s tím, že nové vozy F1 jsou pomalejší a jezdci nemůžou předjíždět naplno kvůli hlídání spotřeby paliva.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhořčený Briatore: Zavedením nových pravidel projevila F1 k fanouškům lhostejný postoj
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000615
(Hlasovalo 10 lidí)
20.03.2014 14:16
I kdyby byl příčinou celosvětové recese, tak… »
» uzivatel001447
(Hlasovalo 9 lidí)
20.03.2014 15:21
ale zavody kde jazdci idu takmer na limite cele… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
CaesarF1
22:08 21.03.2014 109.202.92.XXXJá tedy nechápu, proč se furt omýlá to,jak F1 pomáhá při vyvoji seriových vozů a už vůbec ne šetření v době probíhající krize. Každý uznávaný ekonom říká, že žádná krize není, ale prostě se jeden čas zavedl tenhle zastrašující termín, aby se lidi báli doma v koutě a už se mele roky a asi ještě roky bude. Co se týče pomoci a vývoje seriovým vozům, tak od hybridních technologií dali automobilky ruce pryč, protože to nikdo nechce,je to drahý na výrobu a celkově k ničemu. Radši udělají menší obsahy s menší spotřebou, pohon vodík nebo jen elektromobily jako např. Chevrolet, který vyrábí elektro s vynikajícimy vlastnostmi srovnatelnými s běžným palivovým motorem. Jestli v F1 dokážou využít energii z brzd, kyž zabrzdí z 300km/h na 70km/h za vteřiny, tak ok, ale v silničním provozu nevím nevím. Asi jsem natvrdlý, ale zřejmě se ted všichni vrhnou na turba, mgu, 70kg baterie a šup do škodovky:)) -
M3
19:44 20.03.2014 46.13.241.XXXSpotřeba, šetření Aby auto jelo cely zavod na limitu musi mit natankovano minimalne o polovinu vice paliva na startu zavodu (pominu dnesnich max 100 kg) nez ostatni. V minulosti toto nepraktikoval skoro nikdo. A kdyz pojede odzacatku naplno, souperi s lehcim vozem mu stejne chvili budou ujizdet a jeste posetri gumy protoze budou mit lehci auto. Pak vyjede safety car, zacne prset, dostane se do provozu a razem je plna nadrz zmarena strategie. Pokud jste sledovali zavod dobre, tak ty co meli natestovano se vubec nebali na to dupat cely zavod. 100 kg nebude s pokracujicim vyvojem mapovani a poznaveni novych technologii limit. Ty, co natestovano nemely, dotestovali v Melbourne a v Malajsii to bude rozhodne lepsi. S tim zvukem inzenyri rozhodne neco delat budou, protoze vlna se zvedla opravdu nebyvale velka. Jeden mezikus do laufu bude vyreseno. Doufam, ze nebudu daleko od pravdy a ze letosni sezona bude zajimava.-
Duncan66
14:45 21.03.2014 89.29.32.XXXa jak muzes vedet, ze na to dupali cely zavod? Mas nejake interni informace? Protoze setrilo se i v minulosti a setri se i dnes. Ovsem co se deje ted ohledne tech "zelenych" pravidel je do nebe volajici. To za chvili budou jezdit na slapadle ne?
-
Kapor
14:19 20.03.2014 194.160.178.XXXSkrátka sa ukázalo,... ...milý Flávio, že ak robia predpisy ľudia, čo nemajú o konštruovaní motorov ani dunst, tak to dopadne tak, ako to dopadlo, lebo ani systém pohonnej jednotky Mercedesu nie je bez chýb, o čom svedčí odstúpenie Lewisa hneď v prvom závode sezóny v Austrálii a kým tímy vyladia svoje mopedy a budú bez porúch, bude to ešte trvať. Je normálne, že turbomotor, ak dostane do svojho spaľovacieho priestoru viac vzduchu preplňovaním cez turbo, musím mu dodať k tomu aj adekvátny podiel paliva, aby som dostal z neho potrebný výkon aj krútiaci moment, čo je podstatne viac paliva, ako keby bol motor atmosferický, lebo vtedy je tam vzduchu podstatne menej, ak je nasávaný pri bežnom tlaku vonkajšieho okolia. Ak toto zanedbali komisári FIA a naopak, znížili spotrebu o 50% tak, že deficit výkonu turbomotora, je nutné nahradiť výkomom trakčného jednosmerného elektromotora MGU-K o výkone 120 kW, lebo turbomotor pre šetrenie paliva nemôže točiť ani tých maximálnych 15 000 ot/min., ktoré má povolené, čo je teda lesk a bieda kurtizán a nie F1. Potom celý systém elektrickej inštalácie je v jednom ohni, lebo ňou jedným a druhým smerom tečie stále elektrický prúd, ktorý ju ohrieva, či je to od rekuperácie k batériám a od nich k elektromotorom, alebo priamo medzi elektromotorom MGU-K a generátorom MGU-H v zložitých sľučkách riadenia a ak na to nie je tá inštalácia dostatočne dimenzovaná, je len otázka času, kedy to zareve. A že je tomu tak, hovorí o tom požehnane počet odstúpených aut ihneď v prvom závode. Ak sa totiž neupraví spotreba turbomotora predpisom smerom nahor o 25%, turbomotor nebude môcť točiť tých potrebných 15 000 ot/min. a potom ani jeho zvuk nebude odpovedať zvuku monopostu F1, ale taxíku z New Yorku, lebo nebude taký ostrý, ako si ho fanúšikovia priali. -
uzivatel001447
12:55 20.03.2014 188.123.100.XXXchudak briatore ja si myslim, ze rozhorceny briatore by si mal v klude uzivat zarobene peniazky, prznit supermodelky a kupovat si drahe auta..v tom bol vzdy skvely. ale po tom fiasku v ktorom urobil hlupaka zo seba, z renaultu, z f1 a ciastocne aj z alonsa by sa uz NIKDY NIKDY v zivote nemal vyjadrovat k nicomu co suvisi s f1. za svoj zivot som zazil desiatky podvodov a desiatky pokusov a podvody v f1 ale ani vsetky dokopy neboli take trapne, hlupe, nechutne a pokrytecke ako ten co spachal briatore + spol.-
-
uzivatel001447
14:43 20.03.2014 188.123.100.XXXokej, vidim ze som naozaj jeden z mala, ktoremu s dnesna f1 naozaj paci. ostatne ako sa mi f1 paci uz 20 rokov. a od roku 2002 je tu stale obrovska skupina ludi ktora nerobi nic ine, len bude nadavat , nadavat a brblat co sa im nepaci a aka je f1 otrasna. nuz, nech sa vam paci. len nechapem preco niekto sleduje dlhocizne roky sport, ktory sa mu nepaci? v polovici sezony bude vsetko po starom, okrem teda hluku motorov, ale vy si aj tak najdete dovody k pyskovaniu ak je teda pre vas mensi hluk motorov to najhorsie zlo, (horsie ako stary chuj, co necha naschval jazdca prasnut do muru) tak potom u mna mate vsetci
P.S. este som nezazil od fanusikov pozitivne reakcie na technicke zmeny v f1, vam je jedno ake su pravidla, len ste nespokojni vzdy, ked sa idu menit-
-
uzivatel001447
15:21 20.03.2014 188.123.100.XXXale zavody kde jazdci idu takmer na limite cele preteky tu niesu uz roky rokuce..
-
-
kronos
15:27 20.03.2014 93.185.2.XXXJasně že má pravdu ačkoliv toho člověka naprosto nemusím , ale to přece není vůbec podstatné . F1 stojí a padá na divácích a fanoušcích pokud to někdo nechápe je mi ho líto . Urážky a agresivita "rádobyfandů" vůči ostatním kteří si dovolí nesouhlasit se směrem který F1 nabrala jsou naprosto zbytečné a něco to o nich vypovídá . Zřejmě je nejlepší tyto individua ignorovat , konečně čas ukáže kdo měl pravdu. Mimochodem nejde pouze o "hluk motoru" ...-
uzivatel001112
18:36 20.03.2014 212.80.64.XXXAsi tak. Mě třeba zvuk asi jako jedna z mála novinek docela vyhovuje (pískající gumy při probrždění mají taky něco dosebe). Tak či tak, zvuk je IMO asi ten nejmenší problém, na který se prostě dá zvyknout (stejně jako třeba přední nosy). Na sterilní závo.... pardon kroužení, se ale zvyknout nedá.
-
-
-
uzivatel000615
14:16 20.03.2014 90.182.189.XXXI kdyby byl příčinou celosvětové recese, tak furt má v tomhle pravdu. -
PC
07:58 21.03.2014 212.47.2.XXXtvůj problém je, že bys pořád něco a někoho zakazoval. To je problém i všech politiků. Jestli ti není 15 let, tak už by jsi si konečně mohl uvědomit, že nic není černobílé a že i když Briatore něco totálně podělal, že není zrůda a bezcenný člověk i ve všem ostatním. Na tomhle článku je krásně vidět, že můžeme i děkovat za lidi jako je právě Briatore. Oficiální propaganda se nám roky snaží namluvit, že trendy šéfů F1 jsou v pořádku, i když máme každý z nás fandů opačný pocit. Až když významný člověk potvrdí naše domněnky, víme alespoň, že máme nejspíš pravdu. To stejné platí i v politice a až když můžeme mluvit s člověkem mimo hlavní proud, který "nemusí s vlky výt", tak se teprve dozvíme pravdu.
TYHLE LIDI, KTEŘÍ SE Z JAKÉHOLIV DŮVODU VYŘADILI Z HLAVNÍHO PROUDU, STOJÍ ZA TO VELMI POZORNĚ POSLOUCHAT!
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek