DISKUZE K ČLÁNKU Horner přirovnává debut Ricciarda k tomu Vettelovu: Ohromně působivé

Christian Horner, šéf týmu Red Bull, se nechal slyšet, že pro Australana bude působivý výkon v první VC za Red Bull Racing ve zbytku sezony znamenat významnou vzpruhu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner přirovnává debut Ricciarda k tomu Vettelovu: Ohromně působivé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 19.03.2014 15:49 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • M3

    109.107.201.XXX
    Podvod Muj nazor je takovy: RB o problému určitě věděl - nejsou to amatéři. Ale co měli dělat? Tak to prostě zkusili. Měli dvě varianty. Zajet s Ricim rovnou do garaze a nebo si udelat 60 kolový test a zkusit štěstí, jestli FIA na přijde. Myslím, že tato situace se přihodila v jiných sportech hodněkrát. Uplně košér to není, jako odstrašující příklad o důkladnosti FIA to však stačí.

    + 17 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      ma to len jednu malu chybicku, oni su si vedomi ze podvadzali a este podavaju odvolanie 11 ale ja asi mylim, ze to nebol ziadny problem a urobili to umyselne. to dava vacsi zmysel. si myslim..

      + 13 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • M3

        109.107.201.XXX
        Kdyby ten protest nepodali, asi by se veřejně přihlásili k tomu, že to udělali úmyslně. Myslím, že je to jen taková hra. Za týden o tom nikdo vědět nebude a tiše se to zamete.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Achjo... Samozřejmě, že s tím mohli něco dělat proboha... Snížit průtok paliva se dá pomocí tlačítka... Stačilo poslechnout varování FIA...

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        Nechápu proč neposlechli... Věřím i že nepodváděli, že jejic výpočet byl přesný... Jenže rozhodčí má vždycky pravdu...

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          212.79.110.XXX
          Jak mohl být jejich výpočet přesný, když průtokoměry se zaváděli proto, že dřívější měření byla nepřesná? [odkaz na stránku]

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • seven

            93.153.124.XXX
            Průtokoměry které FIA instaluje do každého vozu jsou především kvůli jejich vlastní on-line kontrole a jsou identické (dodavatel) s těmi co vykazovaly problémy před sezonou. RB prostě použil v závodě paralelně jiný způsob měření, který byl podle nich přesnější a podle kterého se týmový inženýři řídili. To byl důvod, proč ignorovali informaci o překročení průtoku paliva od FIA, která pocházela z oficiálního senzoru jemuž nedůvěřovali. Takže za předpokladu, že prokáží že jejich senzor je přesný nedá se o podvodu hovořit. Problém je pouze v tom, že FIA senzor je považován za jediné oficiálně povolené měřící zařízení přestože velmi pravděpodobně měří nepřesně a navíc je ta chyba náhodná ( tj. každému měří jinak)

            + 7 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Přesně tak, motoráři mají mnohem přesnější proprietární čidla, než jednotné homologované a zatím nepřesné Gilly. FIA o tom ví a proto před sezónou stanovila záložní způsob měření. Problém je v tom, že na něj Red Bull přešel sám. Podle pravidel k tomu má dát pokyn FIA, není to v kompetenci týmů, aby se rozhodovaly, dle čeho se budou řídit.

              + 8 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                178.41.107.XXX
                01
                Ja osobne by som v takom pripade chcel "silne" vysvetlenie, preco mi zrejme presnejsia metoda ukazuje nieco ine, nez "homologovana"?! Preco ma chcu oblbovat pod rúškom "dodržania pravidiel"? 03
                Ono tu nejde ani tak o to, ze "samovolne" pouzili inu metodu, ta "metoda*" jednoducho existuje paralelne a neda sa ani "vymontovat" ani "vypnut" ani nic podobne.

                * - na 100% su udaje z vstrekovania (uz len z principu) presnejsie oproti snimacu (tretej strany), aj ked "homologovanemu"!
                Chapem ale, ze FIA potrebovala jednotny (hlavne rel. jednoduchy) system, ale...

                + 5 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  78.157.160.XXX
                  To je ten problém, erdedy! Motoráři ví mnohem přesněji než FIA, kolik paliva jim tam teče, vždyť musí připravit precizní směs do válce, téměř přesně na molekuly. Není tam třeba montovat nic nelegálního, jak si někteří naivně myslí, že si tam Red Bull šoupnul svůj měřák a tradá.. pohádka je na světě. Existuje v pravidlech popsaná záložní metoda, pokyn k přechodu na ní z homologovaného měřiče průtoku však musí dát FIA, proto v tom jejich originál dokumentu je uváděno MY kapitálkami.

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • erdedy

                    erdedy

                    178.41.107.XXX
                    Presne!
                    Take nieco som minule spominal (v tom "starsom" vlakne), len to zrejme "zapadlo" v tom "pekle"...12

                    Aj tak sa ale divim, ze RedBull neprotestoval "hned"... ale asi nebol Velky Manitou - Stary Bůvol - Helmut v spravny cas na spravnom mieste, nebol v praci, alebo ho nikto neinformoval...18

                    + 5 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • seven

                      85.160.45.XXX
                      RB to oznámil komisařům ještě před startem, že nepovažují senzor za spolehlivý a že hodlají jet podle náhradního modelu. Nicméně FIA žádosti nevyhověla neboť byla přesvědčena, že po nastavení offsetu je senzor vyhovující. Dokážu si představit, že důvodem mohla být i obava z toho, že pokud by změnu povolili, dožadovali by se stejného také ostatní týmy a zároveň by nepřímo přiznali, že technologie měření resp. senzor (navíc plánovaný i pro WEC) je naprosto nevyhovující řešení.

                      + 3 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • erdedy

                        erdedy

                        178.41.107.XXX
                        No... vidim, ze este bude "veselo"...03 ten napad s "druhotnym" (menej presnym) meranim (absolutne si myslim, ze to ma "niekomu" vyhovovat - aby sme sa nedivili, ze vyplava na povrch nieco o"nezavislej" organizacii, co ma na starosti "nezavislu kalibraciu") sa mi nejak nepozdaval uz od zaciatku. Otazka teraz znie - "komu to vyhovuje?"03 (ako vravieval Lenin)... Ja uz neverim nikomu z FIA 03 vonkoncom nie mrzkrej lúze, co minuly rok posvätila pondelok-stredu v Barcelone...12

                        + 4 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • erdedy

                        erdedy

                        178.41.107.XXX
                        No... vidim, ze este bude "veselo"...03 ten napad s "druhotnym" (menej presnym) meranim (absolutne si myslim, ze to ma "niekomu" vyhovovat - aby sme sa nedivili, ze vyplava na povrch nieco o"nezavislej" organizacii, co ma na starosti "nezavislu kalibraciu") sa mi nejak nepozdaval uz od zaciatku. Otazka teraz znie - "komu to vyhovuje?"03 (ako vravieval Lenin)... Ja uz neverim nikomu z FIA 03 vonkoncom nie mrzkrej lúze, co minuly rok posvätila pondelok-stredu v Barcelone...12

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • erdedy

                          erdedy

                          178.41.107.XXX
                          Upps sorry za double click...04

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • seven

                            85.160.45.XXX
                            Někde jsem zachytil ještě úvahu, na základě níž mně napadá ještě jeden z možných technických důvodů proč RB požadavek FIA ignoroval. Omezení průtoku se fakticky rovná ochuzení směsi a tím i vyšší teplotě ve spalovacím prostoru. RB na tom s chlazením motoru díky svému designu není nikterak zázračně + problémy Renaultu obecně, takže inženýři si prostě možná ani nemohli dovolit snížit průtok paliva na nesprávnou hodnotu požadovanou FIA. Jinak si ale čím dál tím víc na zakladě dalších dostupných informací začínám spíše myslet, že FIA si ignoraci od RB nebude chtít nechat líbit, aby neztratila respekt. Bez ohledu na skutečný stav věci.

                            + 3 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • erdedy

                              erdedy

                              178.41.107.XXX
                              "Obavam" sa, ze si asi trafil klinec po hlavicke.01
                              S tym chladenim (zmesou) sa to tak bezne robi (pokial mi je znamo) u zav. motorov.01 ... potom Ti napochoduje "nejaky senzor" a este k tomu taky co ukazuje "kedy sa mu ako zachce" a je problem na svete.
                              V kazdom pripade by mala prebehnut medzi teamom a FIA nejaka dalsia komunikacia predtym, nez si na mna zasadnu.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama