DISKUZE K ČLÁNKU Horner přirovnává debut Ricciarda k tomu Vettelovu: Ohromně působivé

Christian Horner, šéf týmu Red Bull, se nechal slyšet, že pro Australana bude působivý výkon v první VC za Red Bull Racing ve zbytku sezony znamenat významnou vzpruhu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner přirovnává debut Ricciarda k tomu Vettelovu: Ohromně působivé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 19.03.2014 15:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 13 lidí) 18.03.2014 08:18
ma to len jednu malu chybicku, oni su si vedomi… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 7 lidí) 18.03.2014 11:42
samozrejme, taky predpoklad tu existuje! jedine… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 18.03.2014 07:40
a ty mas ake informacie, kamoš?07 ze ich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Daniel išiel veľmi dobre,.. ...a je to pre tím Red Bull prínos najmä preto, že sa dobre zžil s novým autom a je predpoklad, že svoje dobré výkony bude opakovať aj v iných kvalifikáciách aj závodoch. 01

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      samozrejme, taky predpoklad tu existuje! jedine ze by im zakazali vsetko co robia nelegalne a potom je tu predpoklad ze daniel bude podavat dobre vykony, lenze na konci startovneho pola :D ...
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nikto im nič nedokázal,.. ...lebo ako som už povedal, menovitá hodnota prietočného množstva, ktorú udáva predpis nemá udanú toleranciu a ani neuvádza v akej triede presnosti je hodnota prietočného množstva uvedená, preto nik nemôže upodozrievať Red Bull, že jeho meracie zariadenia na motore, ktoré jenastavené na správny prietok a je vyrobené subdodavateľom Red Bullu a certifikované nezávislým certifikačným orgánom, nedáva hodnoverné výsledky, ale nejaký senzor, ktorý tam dodatočne pridala FIA, podľa svojich úvah, ktorá to chce sledovať a nedomyslela, že senzor ak pracuje v ťažkých podmienkach motorového priestoru, môže byť neúmerným tepelným zaťažením ovlplyvňovaný natoľko, že jeho hodnoty sú skreslené, čo svedčí o tom, že podobné ťažkosti sa vyskytli aj na aute Lewisa Hamiltona. 11 18

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          194.228.32.XXX
          Ty pořád nechápeš o co tu jde. Cituji z konkurence vysvětlení FIA:

          „I když senzor vykazoval rozdílné hodnoty v jízdách prvního tréninku, zůstává homologovaný a povinný, přičemž jeho prostřednictvím je tým povinen měřit průtok paliva, pokud nedostane svolení od FIA udělat něco jiného,“ uvedli ve svém odůvodnění Ricciardovy diskvalifikace.

          „Nezávisle na jeho hodnocení, že byl senzor vadný, nemůže tým rozhodnout o tom, že bude průtok paliva měřit jinak, aniž by měl svolení FIA.“

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Nemáš pravdu,.. ...lebo senzor môže byť namontovaný v prostredí, kde nie sú podmienky, aké boli pri jeho homologácii, preto je jeho meranie presnosti ovplyvnené, nakoľko prepúšťací ventil, ktorý majú vo vozidle Daniela namontovaný, je certifikovaný a jeho tolerančné pole je užšie ako senzoru (je presnejší) a meranie u ventilu presnejšie, ako u senzoru, preto Red Bull odvolanie vyhrá ! Ak sa tak stane, mám u teba jedného panáka. Ak sa potvrdí výrok FIA, tak je to chybné rozhodnutie, ktoré má prapôvodv predpise, kde mali jasne uviesť okrem menovitej hodnoty prietoku aj toleranciu, takto : 100kg/hod. aj toleranciu, tj. 100,00 + 0,000 kg/hod.
            - 0,001 kg/hod.
            Potom by tvrdenie FIA, nebolo na vode ! 11 18

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    91.224.49.XXX
    Nevím no... Ricciardo je možná nový v týmu, ale už jezdil v F1 tři sezony. Zas takovou bombu bych z toho nedělal. Samozřejmě další věcí je větší dirka v přívodu paliva... :)

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.119.113.XXX
      škoda, mohla sa vytiahnuť čierna vlajka. ale to by asi pokazili zážitok divákom.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • M3

    109.107.201.XXX
    Podvod Muj nazor je takovy: RB o problému určitě věděl - nejsou to amatéři. Ale co měli dělat? Tak to prostě zkusili. Měli dvě varianty. Zajet s Ricim rovnou do garaze a nebo si udelat 60 kolový test a zkusit štěstí, jestli FIA na přijde. Myslím, že tato situace se přihodila v jiných sportech hodněkrát. Uplně košér to není, jako odstrašující příklad o důkladnosti FIA to však stačí.

    + 17 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Achjo... Samozřejmě, že s tím mohli něco dělat proboha... Snížit průtok paliva se dá pomocí tlačítka... Stačilo poslechnout varování FIA...

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      ma to len jednu malu chybicku, oni su si vedomi ze podvadzali a este podavaju odvolanie 11 ale ja asi mylim, ze to nebol ziadny problem a urobili to umyselne. to dava vacsi zmysel. si myslim..

      + 13 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        Nechápu proč neposlechli... Věřím i že nepodváděli, že jejic výpočet byl přesný... Jenže rozhodčí má vždycky pravdu...

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          212.79.110.XXX
          Jak mohl být jejich výpočet přesný, když průtokoměry se zaváděli proto, že dřívější měření byla nepřesná? [odkaz na stránku]

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • seven

            93.153.124.XXX
            Průtokoměry které FIA instaluje do každého vozu jsou především kvůli jejich vlastní on-line kontrole a jsou identické (dodavatel) s těmi co vykazovaly problémy před sezonou. RB prostě použil v závodě paralelně jiný způsob měření, který byl podle nich přesnější a podle kterého se týmový inženýři řídili. To byl důvod, proč ignorovali informaci o překročení průtoku paliva od FIA, která pocházela z oficiálního senzoru jemuž nedůvěřovali. Takže za předpokladu, že prokáží že jejich senzor je přesný nedá se o podvodu hovořit. Problém je pouze v tom, že FIA senzor je považován za jediné oficiálně povolené měřící zařízení přestože velmi pravděpodobně měří nepřesně a navíc je ta chyba náhodná ( tj. každému měří jinak)

            + 7 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Přesně tak, motoráři mají mnohem přesnější proprietární čidla, než jednotné homologované a zatím nepřesné Gilly. FIA o tom ví a proto před sezónou stanovila záložní způsob měření. Problém je v tom, že na něj Red Bull přešel sám. Podle pravidel k tomu má dát pokyn FIA, není to v kompetenci týmů, aby se rozhodovaly, dle čeho se budou řídit.

              + 8 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                178.41.107.XXX
                01
                Ja osobne by som v takom pripade chcel "silne" vysvetlenie, preco mi zrejme presnejsia metoda ukazuje nieco ine, nez "homologovana"?! Preco ma chcu oblbovat pod rúškom "dodržania pravidiel"? 03
                Ono tu nejde ani tak o to, ze "samovolne" pouzili inu metodu, ta "metoda*" jednoducho existuje paralelne a neda sa ani "vymontovat" ani "vypnut" ani nic podobne.

                * - na 100% su udaje z vstrekovania (uz len z principu) presnejsie oproti snimacu (tretej strany), aj ked "homologovanemu"!
                Chapem ale, ze FIA potrebovala jednotny (hlavne rel. jednoduchy) system, ale...

                + 5 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  78.157.160.XXX
                  To je ten problém, erdedy! Motoráři ví mnohem přesněji než FIA, kolik paliva jim tam teče, vždyť musí připravit precizní směs do válce, téměř přesně na molekuly. Není tam třeba montovat nic nelegálního, jak si někteří naivně myslí, že si tam Red Bull šoupnul svůj měřák a tradá.. pohádka je na světě. Existuje v pravidlech popsaná záložní metoda, pokyn k přechodu na ní z homologovaného měřiče průtoku však musí dát FIA, proto v tom jejich originál dokumentu je uváděno MY kapitálkami.

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • erdedy

                    erdedy

                    178.41.107.XXX
                    Presne!
                    Take nieco som minule spominal (v tom "starsom" vlakne), len to zrejme "zapadlo" v tom "pekle"...12

                    Aj tak sa ale divim, ze RedBull neprotestoval "hned"... ale asi nebol Velky Manitou - Stary Bůvol - Helmut v spravny cas na spravnom mieste, nebol v praci, alebo ho nikto neinformoval...18

                    + 5 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • seven

                      85.160.45.XXX
                      RB to oznámil komisařům ještě před startem, že nepovažují senzor za spolehlivý a že hodlají jet podle náhradního modelu. Nicméně FIA žádosti nevyhověla neboť byla přesvědčena, že po nastavení offsetu je senzor vyhovující. Dokážu si představit, že důvodem mohla být i obava z toho, že pokud by změnu povolili, dožadovali by se stejného také ostatní týmy a zároveň by nepřímo přiznali, že technologie měření resp. senzor (navíc plánovaný i pro WEC) je naprosto nevyhovující řešení.

                      + 3 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • erdedy

                        erdedy

                        178.41.107.XXX
                        No... vidim, ze este bude "veselo"...03 ten napad s "druhotnym" (menej presnym) meranim (absolutne si myslim, ze to ma "niekomu" vyhovovat - aby sme sa nedivili, ze vyplava na povrch nieco o"nezavislej" organizacii, co ma na starosti "nezavislu kalibraciu") sa mi nejak nepozdaval uz od zaciatku. Otazka teraz znie - "komu to vyhovuje?"03 (ako vravieval Lenin)... Ja uz neverim nikomu z FIA 03 vonkoncom nie mrzkrej lúze, co minuly rok posvätila pondelok-stredu v Barcelone...12

                        + 4 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • erdedy

                        erdedy

                        178.41.107.XXX
                        No... vidim, ze este bude "veselo"...03 ten napad s "druhotnym" (menej presnym) meranim (absolutne si myslim, ze to ma "niekomu" vyhovovat - aby sme sa nedivili, ze vyplava na povrch nieco o"nezavislej" organizacii, co ma na starosti "nezavislu kalibraciu") sa mi nejak nepozdaval uz od zaciatku. Otazka teraz znie - "komu to vyhovuje?"03 (ako vravieval Lenin)... Ja uz neverim nikomu z FIA 03 vonkoncom nie mrzkrej lúze, co minuly rok posvätila pondelok-stredu v Barcelone...12

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama