DISKUZE K ČLÁNKU Horner přirovnává debut Ricciarda k tomu Vettelovu: Ohromně působivé

Christian Horner, šéf týmu Red Bull, se nechal slyšet, že pro Australana bude působivý výkon v první VC za Red Bull Racing ve zbytku sezony znamenat významnou vzpruhu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner přirovnává debut Ricciarda k tomu Vettelovu: Ohromně působivé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 19.03.2014 15:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 13 lidí) 18.03.2014 08:18
ma to len jednu malu chybicku, oni su si vedomi… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 7 lidí) 18.03.2014 11:42
samozrejme, taky predpoklad tu existuje! jedine… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 18.03.2014 07:40
a ty mas ake informacie, kamoš?07 ze ich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Nemáš pravdu,.. ...lebo senzor môže byť namontovaný v prostredí, kde nie sú podmienky, aké boli pri jeho homologácii, preto je jeho meranie presnosti ovplyvnené, nakoľko prepúšťací ventil, ktorý majú vo vozidle Daniela namontovaný, je certifikovaný a jeho tolerančné pole je užšie ako senzoru (je presnejší) a meranie u ventilu presnejšie, ako u senzoru, preto Red Bull odvolanie vyhrá ! Ak sa tak stane, mám u teba jedného panáka. Ak sa potvrdí výrok FIA, tak je to chybné rozhodnutie, ktoré má prapôvodv predpise, kde mali jasne uviesť okrem menovitej hodnoty prietoku aj toleranciu, takto : 100kg/hod. aj toleranciu, tj. 100,00 + 0,000 kg/hod.
- 0,001 kg/hod.
Potom by tvrdenie FIA, nebolo na vode ! 11 18

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.107.XXX
"Obavam" sa, ze si asi trafil klinec po hlavicke.01
S tym chladenim (zmesou) sa to tak bezne robi (pokial mi je znamo) u zav. motorov.01 ... potom Ti napochoduje "nejaky senzor" a este k tomu taky co ukazuje "kedy sa mu ako zachce" a je problem na svete.
V kazdom pripade by mala prebehnut medzi teamom a FIA nejaka dalsia komunikacia predtym, nez si na mna zasadnu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

seven

85.160.45.XXX
Někde jsem zachytil ještě úvahu, na základě níž mně napadá ještě jeden z možných technických důvodů proč RB požadavek FIA ignoroval. Omezení průtoku se fakticky rovná ochuzení směsi a tím i vyšší teplotě ve spalovacím prostoru. RB na tom s chlazením motoru díky svému designu není nikterak zázračně + problémy Renaultu obecně, takže inženýři si prostě možná ani nemohli dovolit snížit průtok paliva na nesprávnou hodnotu požadovanou FIA. Jinak si ale čím dál tím víc na zakladě dalších dostupných informací začínám spíše myslet, že FIA si ignoraci od RB nebude chtít nechat líbit, aby neztratila respekt. Bez ohledu na skutečný stav věci.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.107.XXX
Upps sorry za double click...04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.107.XXX
No... vidim, ze este bude "veselo"...03 ten napad s "druhotnym" (menej presnym) meranim (absolutne si myslim, ze to ma "niekomu" vyhovovat - aby sme sa nedivili, ze vyplava na povrch nieco o"nezavislej" organizacii, co ma na starosti "nezavislu kalibraciu") sa mi nejak nepozdaval uz od zaciatku. Otazka teraz znie - "komu to vyhovuje?"03 (ako vravieval Lenin)... Ja uz neverim nikomu z FIA 03 vonkoncom nie mrzkrej lúze, co minuly rok posvätila pondelok-stredu v Barcelone...12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.107.XXX
No... vidim, ze este bude "veselo"...03 ten napad s "druhotnym" (menej presnym) meranim (absolutne si myslim, ze to ma "niekomu" vyhovovat - aby sme sa nedivili, ze vyplava na povrch nieco o"nezavislej" organizacii, co ma na starosti "nezavislu kalibraciu") sa mi nejak nepozdaval uz od zaciatku. Otazka teraz znie - "komu to vyhovuje?"03 (ako vravieval Lenin)... Ja uz neverim nikomu z FIA 03 vonkoncom nie mrzkrej lúze, co minuly rok posvätila pondelok-stredu v Barcelone...12

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

seven

85.160.45.XXX
RB to oznámil komisařům ještě před startem, že nepovažují senzor za spolehlivý a že hodlají jet podle náhradního modelu. Nicméně FIA žádosti nevyhověla neboť byla přesvědčena, že po nastavení offsetu je senzor vyhovující. Dokážu si představit, že důvodem mohla být i obava z toho, že pokud by změnu povolili, dožadovali by se stejného také ostatní týmy a zároveň by nepřímo přiznali, že technologie měření resp. senzor (navíc plánovaný i pro WEC) je naprosto nevyhovující řešení.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.107.XXX
Presne!
Take nieco som minule spominal (v tom "starsom" vlakne), len to zrejme "zapadlo" v tom "pekle"...12

Aj tak sa ale divim, ze RedBull neprotestoval "hned"... ale asi nebol Velky Manitou - Stary Bůvol - Helmut v spravny cas na spravnom mieste, nebol v praci, alebo ho nikto neinformoval...18

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

194.228.32.XXX
Ty pořád nechápeš o co tu jde. Cituji z konkurence vysvětlení FIA:

„I když senzor vykazoval rozdílné hodnoty v jízdách prvního tréninku, zůstává homologovaný a povinný, přičemž jeho prostřednictvím je tým povinen měřit průtok paliva, pokud nedostane svolení od FIA udělat něco jiného,“ uvedli ve svém odůvodnění Ricciardovy diskvalifikace.

„Nezávisle na jeho hodnocení, že byl senzor vadný, nemůže tým rozhodnout o tom, že bude průtok paliva měřit jinak, aniž by měl svolení FIA.“

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
To je ten problém, erdedy! Motoráři ví mnohem přesněji než FIA, kolik paliva jim tam teče, vždyť musí připravit precizní směs do válce, téměř přesně na molekuly. Není tam třeba montovat nic nelegálního, jak si někteří naivně myslí, že si tam Red Bull šoupnul svůj měřák a tradá.. pohádka je na světě. Existuje v pravidlech popsaná záložní metoda, pokyn k přechodu na ní z homologovaného měřiče průtoku však musí dát FIA, proto v tom jejich originál dokumentu je uváděno MY kapitálkami.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.107.XXX
01
Ja osobne by som v takom pripade chcel "silne" vysvetlenie, preco mi zrejme presnejsia metoda ukazuje nieco ine, nez "homologovana"?! Preco ma chcu oblbovat pod rúškom "dodržania pravidiel"? 03
Ono tu nejde ani tak o to, ze "samovolne" pouzili inu metodu, ta "metoda*" jednoducho existuje paralelne a neda sa ani "vymontovat" ani "vypnut" ani nic podobne.

* - na 100% su udaje z vstrekovania (uz len z principu) presnejsie oproti snimacu (tretej strany), aj ked "homologovanemu"!
Chapem ale, ze FIA potrebovala jednotny (hlavne rel. jednoduchy) system, ale...

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Přesně tak, motoráři mají mnohem přesnější proprietární čidla, než jednotné homologované a zatím nepřesné Gilly. FIA o tom ví a proto před sezónou stanovila záložní způsob měření. Problém je v tom, že na něj Red Bull přešel sám. Podle pravidel k tomu má dát pokyn FIA, není to v kompetenci týmů, aby se rozhodovaly, dle čeho se budou řídit.

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

seven

93.153.124.XXX
Průtokoměry které FIA instaluje do každého vozu jsou především kvůli jejich vlastní on-line kontrole a jsou identické (dodavatel) s těmi co vykazovaly problémy před sezonou. RB prostě použil v závodě paralelně jiný způsob měření, který byl podle nich přesnější a podle kterého se týmový inženýři řídili. To byl důvod, proč ignorovali informaci o překročení průtoku paliva od FIA, která pocházela z oficiálního senzoru jemuž nedůvěřovali. Takže za předpokladu, že prokáží že jejich senzor je přesný nedá se o podvodu hovořit. Problém je pouze v tom, že FIA senzor je považován za jediné oficiálně povolené měřící zařízení přestože velmi pravděpodobně měří nepřesně a navíc je ta chyba náhodná ( tj. každému měří jinak)

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nikto im nič nedokázal,.. ...lebo ako som už povedal, menovitá hodnota prietočného množstva, ktorú udáva predpis nemá udanú toleranciu a ani neuvádza v akej triede presnosti je hodnota prietočného množstva uvedená, preto nik nemôže upodozrievať Red Bull, že jeho meracie zariadenia na motore, ktoré jenastavené na správny prietok a je vyrobené subdodavateľom Red Bullu a certifikované nezávislým certifikačným orgánom, nedáva hodnoverné výsledky, ale nejaký senzor, ktorý tam dodatočne pridala FIA, podľa svojich úvah, ktorá to chce sledovať a nedomyslela, že senzor ak pracuje v ťažkých podmienkach motorového priestoru, môže byť neúmerným tepelným zaťažením ovlplyvňovaný natoľko, že jeho hodnoty sú skreslené, čo svedčí o tom, že podobné ťažkosti sa vyskytli aj na aute Lewisa Hamiltona. 11 18

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001447

uzivatel001447

188.123.100.XXX
samozrejme, taky predpoklad tu existuje! jedine ze by im zakazali vsetko co robia nelegalne a potom je tu predpoklad ze daniel bude podavat dobre vykony, lenze na konci startovneho pola :D ...
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

212.79.110.XXX
Jak mohl být jejich výpočet přesný, když průtokoměry se zaváděli proto, že dřívější měření byla nepřesná? [odkaz na stránku]

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

82.119.113.XXX
škoda, mohla sa vytiahnuť čierna vlajka. ale to by asi pokazili zážitok divákom.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

62.209.192.XXX
Nechápu proč neposlechli... Věřím i že nepodváděli, že jejic výpočet byl přesný... Jenže rozhodčí má vždycky pravdu...

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

62.209.192.XXX
Achjo... Samozřejmě, že s tím mohli něco dělat proboha... Snížit průtok paliva se dá pomocí tlačítka... Stačilo poslechnout varování FIA...

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

M3

109.107.201.XXX
Kdyby ten protest nepodali, asi by se veřejně přihlásili k tomu, že to udělali úmyslně. Myslím, že je to jen taková hra. Za týden o tom nikdo vědět nebude a tiše se to zamete.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama