DISKUZE K ČLÁNKU Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává
Komisaři se rozhodli vyloučit Daniela Ricciarda z Velké ceny Austrálie poté, co v jejím průběhu "konzistentně překračoval" limit stanovený pro průtok paliva.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000232
22:15 18.03.2014 109.80.228.XXX"FIA při rozsudku uvedla, že Red Bull byl na problém několikrát upozorněn, ke kvalifikaci???? nakonec ale přistoupila proto, že nápravu nesjednal." -
Kapor
09:45 17.03.2014 194.160.178.XXXJe to logické,.. ...že Red Bull sa odvolal, lebo za senzor a jeho kalibráciu zodpovedá výrobca a FIA, ho má kontrolovať už po I. tréningu, keďže data o tom má v ich centrálnom počítači. Ako vidieť starí páprdovia z degenerovanými mozgami sa zase zobudili 5 minút po 12 ! -
-
AAA
15:32 16.03.2014 147.229.209.XXXPresne tak najčestnejší je Caterham a každý kto je rýhchlejší musí byť automatický podvodník. Každý monopost, ktorý je najrýchlejší by sme mali diskvalifikovať a to aj napriek tomu, že splnil všetky technické kontroly a všetky následné sprísnené technické kontroly. Ale počkat načo to takto komplikovať, diskvalifikujme tím, ktorý má najvyšší rozpočet a bude pokoj. To, že značka Red Bull podporuje šport po celom svete a sami si vychovali svojich pilotov je asi nepodstatné. Radšej nech vyhráva Ferrari, to nevadí, že zas postavili plečku, zaslúžia si to lebo majú históriu, že???-
Nasir
18:01 16.03.2014 188.175.189.XXXCo do toho montuješ Ferrari nebo Caterham, nebo něčí rozpočet? Kopeš kolem sebe jako děcko, protože se provinili zrovna tvoji oblíbenci? Odin naráží na případy z minulosti, nic víc nic míň. Nevím, jestli se to dá brát tak, že jim to přestali tolerovat, nebo po několikero upozorněních během víkendu prostě komisařům "jenom" došla trpělivost.-
zeto
19:00 16.03.2014 89.102.65.XXXHele, mě těžko může někdo podezírat z toho, že bych fandil RBR, ale můžeš mi připomenout, kdy byl RBR uznán vinným, že prokazatelně podváděl? Nechci dojmy a argumenty typu že je to jasné a že to vidí každý, protože dominovali. Ferr na začátku tisíciletí také dominovalo, to jen pro připomenutí.-
-
-
odin
21:30 16.03.2014 77.240.96.XXXHele ty chceš argumenty a když ti je někdo napíše, tak je stejně neuznáváš.
Nechápu, o čem chceš diskutovat. Přeci, když někdo poruší pravidla a je potrestán, tak to všichni berou jako spravedlivé a nikomu to nevadí. Vadí vždy jen to, co mělo být potrestáno a nebylo. A pokud je to pro tebe důkaz, že se o podvod nejednalo, pak se nemáme o čem bavit.
Jenom na závěr poznámku. Nevyžaduj po druhých argumenty, když je sám nejsi schopen uvádět.
-
-
-
Nasir
20:13 16.03.2014 188.175.189.XXX- Podívej se na opakované problémy RB s nelegálními díly v roce 2012. Zejména zdůvodnění komisařů, co je na těch dílech nelegálního. Např. náboje kol
využívané v rozporu s pravidly, což bylo jasně zdůvodněno. K tomu není co dodat.
- Loňská změna pneu v průběhu sezony. To je samozřejmě komplikovanější a není to jen problém RB. Nicméně nedá se popřít způsob, jak to probíhalo a komu to prospělo zejména.
Pokud narážíš na potrestání, tak jestli to někdo uhádá v zákulisí na mírný trest nebo domluvu nebo něco jiného, je až druhá věc a neznamená to, že se nic nestalo. Naše nedávná amnestie taky není důkaz, že amnestovaní jsou čistí jako likie. Na to ale zřejmě narážel Odin, když říkal, že "už jim to přestali tolerovat". Ono to bude samozřejmě souviset i s tím, že ten průtok je věc, na kterou FIA prostě klade důraz. Nebo to tak zatím vypadá.-
Jens
20:46 16.03.2014 78.157.160.XXXTo jen využívali šedé zóny v pravidlech - kdyby je porušovali, tak budou potrestáni. Protože šlo o šedé zóny, nikdo ze soupeřů nepodal protest a FIA jen vydala technickou směrnici. Nikdy žádná pravidla neporušovali. Díry v podlaze - nic tím nezískali, udělali jen neviditelný výřez k okrajům a bylo to OK. Náboje kol - nesměl být statický - Williams pak přišel se stejným řešením, které rotovalo, a bylo OK.
To stejné bys pak mohl tvrdit o Toyotě, Williams a Brawnu kvůli dvojitým difuzorům - a to v tom případě dokonce soupeři protestovali. Prostě kdo chce psa bít...-
Nasir
20:54 16.03.2014 188.175.189.XXXPodle mého jsi na omylu. Najdi si a přečti zdůvodnění komisařů, které vyvrací tehdejší obhajobu RB a ukazuje, že o šedou zonu pravidel nešlo. Navíc těch potíží bylo jeden rok trochu moc. Sauber se pouhý rok dříve provinil jednou a byl okamžitě diskvalifikován a nikdo se s ním nebavil. Kdo a proč nepodal protest je šumafuk, s podstatou problému to nesouvisí. Myslíš, že týmy baví se soudit, pokud tuší nebo si alespoň myslí, že to stejně nemá smysl a je to v zákulisí "ošetřené"?-
Jens
20:57 16.03.2014 78.157.160.XXXNašel a přečetl, nemáš pravdu. Šlo o šedou zónu, která vyžadovala další vysvětlení. Sauber, který uvádíš, je úplně jiný příklad - přeměřili to a konkávnost hodní klapky zadního křídla byla mimo tolerance. Není co řešit. K tvé poslední poznámce, OK, není to podstatné, ale leccos to naznačuje.-
Nasir
22:22 16.03.2014 188.175.189.XXXPodívej, co bys chtěl vysvětlovat, když tvé vysvětlení komisaři vyvrátili? A bylo to zmíněno i tady. To si podle tebe mají vymýšlet nová a nová vysvětlení, aby to silou heveru na tu šedou zonu přesunuli? Nebo podle tebe je šedá zona pravidel všechno "co se utají v zákulisí"? Jo, tak tohle "vysvětlení" už by sedělo.
Sauber - ano, to máš pravdu, nebyl to dobrý příklad pro srovnání. Zmínil jsem to, protože se to událo jen rok předem.-
Jens
22:31 16.03.2014 78.157.160.XXXMé vysvětlení komisaři nevyvrátili, ale podpořily. To, že se to snažíš překroutit, na tom nic nezmění. Ano, u nových pravidel a šedých zón si to žádá vzhledem k invenci inženýrů a dalším a dalším řešením neustále nové výklady. Týmy stále dostávají technické směrnice, další a další, i tento měsíc jich dostali několik. Proto je nepotrestali - protože se neprovinili - stejně jako u těch vašich povídaček s flexibilními křídly, zařízením pro změnu světlé výšky, nahříváním T-Traye, dírami v podlaze, náboji atd. atd...
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek