DISKUZE K ČLÁNKU Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Komisaři se rozhodli vyloučit Daniela Ricciarda z Velké ceny Austrálie poté, co v jejím průběhu "konzistentně překračoval" limit stanovený pro průtok paliva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 18.03.2014 22:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Plecháček (Hlasovalo 25 lidí) 16.03.2014 14:13
Úplně to vidim! Ricciardo vyloučen - chudák… »
» odin (Hlasovalo 21 lidí) 16.03.2014 15:03
Red Bull Že Red Bull podvádí, není nic nového… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 20 lidí) 16.03.2014 14:09
Zrovna Ricciarda je mi líto, určitě o tom neměl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • uzivatel001447

          uzivatel001447

          188.123.100.XXX
          nemyslim si, ze by to bolo "kedykolvek" mozne..

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.107.XXX
            Tak nejak to bolo a asi to tak bude aj tento rok atd.

            Myslim (+/- 99:1, dam za to ruku do...), ze RedBull urobi z FIA, komisarov poriadnych idiotov (na cele s Bauerom). Uvidis/me.
            Mozno im nevratia body/podium ale predpokladam, ze tak ako ide aj o tie body, stejne im ide o "zosmiesnenie" (presnejsi vyraz by bol mozno poukazanie na "nekompetentnost" ci "nedoveryhodnost") aparatu (aj FIA, systemu, pravidiel) ako takeho.
            Je viac ako mozne, ze to dokazu.

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              95.103.173.XXX
              prepáč, všetci používajú rovnaké, homologizované snímače, len RB používa vlastný, neprípustný. všetci vieme, aké problémy vôbec boli s týmto snímačom pri jeho vývoji a hlavne s jeho kalibráciou, ale RB má asi patent na rozum, tak si vyrobil a používa vlastný. tfuj ...

              + 5 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                178.41.107.XXX
                12 vsetci pouzivaju rovnake, len to neznamena, ze su dobre alebo prip., ze ich nemozno spochybnit. Na tom bude postavena cela ich obhajoba.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  89.177.1.XXX
                  V tom máte nepochybně pravdu, jenom na to asi měli zavést debatu před závodem a ne až po něm kdy (podle nich chybného senzoru) došlo k porušení pravidel nemyslíte? Argument s tím, že podle jejich senzoru bylo vše v pořádku u FIA neprojde, pokud ten jejich senzor neprošel oficiální homologací fia o čemž pochybuji 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • erdedy

                    erdedy

                    178.41.107.XXX
                    To je pravda. Homologacia ale spociva v tom, ze sa pouziva jediny druh prip. od jedneho vyrobcu v danych podmiekach, ktory vyhovuje pravidlam. Neznamena to vsak, ze neexistuje presnejsie meradlo ci dokonca system/exaktna metoda (sposob), akym sa da velicina zmerat s "vyssou presnostou".
                    Toto plati aj opacne ---> je (bude) podstatne, cim vyvratia obvinenie vydane na zaklade homologovaneho meradla.

                    Ak toto presadia (co myslim pre nich bude "alfa"), je to polovica "uspechu" a je dost mozne, ze odvolacia "komisia" zmietne zo stola to prve rozhodnutie.

                    P.S.: vsimol som si jeden "nesvar" - obecenstvo si asi mysli, ze ja som fanda RedBullu...18 Ale ok, nebudem to vyvracat, stejne je to jedno. (Netyka sa to nutne priamo Vaseho prispevku)

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • erdedy

                      erdedy

                      178.41.107.XXX
                      A doplnim este nieco velmi podstatne co som zabudol:

                      K tej metode/systemu - podstatny argument uz bol vlastne vypovedany - Horner hovori o nejakom svojom "kalibrovanom zariadeni/nahradnej metode" ci tak podobne. Som si viac/menej isty, ze mozno ani nemysli ziadne "doplnkove" zariadenie (a aj keby ano), ale data z ECU motoru.

                      Kedze ide o (podla mojho nazoru omnoho) presnejsi (overeny***) "model" (nemam lepsie slovo), kde ECU "vie presne" (dokazatelne***), ako/kde/kedy/za akych okolnosti/kolko paliva atd... bolo vstreknute, do jednotlivych valcov/za nejaku cas. jednotku, uz len to moze spochybnit udaje senzoru.

                      ** - overeny - myslim ako velmi precizne prevereny (davno este pred tym, nez ten motor prvykrat nastartovali) v laboratornych podmienkach. Bez tychto udajov/dat (pomaly na "molekulu", ci ako to prezentoval Mercedes ci kto... 03) neni mozne riadit (zrejme ani zostrojit) motor z takou efektivitou aku mame dnes.

                      P.S.: Boze moj... uz sa vyjadrujem ako Kapor... (nic v zlom)

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • AAA

    147.229.209.XXX
    Je to škoda, ale aspoň ten pocit ako stojí na stupni víťazov pred domácim publikom mu však už nikto nikdy nevezme :)

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      88.80.244.XXX
      Tak ako to nikdo nevezme dopovaným koňom, alebo cyklistom.

      + 10 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.106.XXX
      A hanbu RB ze im prisli na podvod? (teda zatial prisli len na tento jeden) 14

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • AAA

        147.229.209.XXX
        Neviem čo je na to zahanbujúce, priznám sa že ešte som ani nemal čas si prečítať o čo tam ide takže neviem. Chyba mohla byť kľudne aj na strane Renaultu. Red Bull proste hľada limity lebo chce vyhrávať, takto to v F1 bolo vždy.
        Pozri sa na Ferrari, pre nich snáď nie je hanba to, že sa vďaka prílišnej opatrnosti člapú v strede poľa? Minulý rok si to Ferko v závere sezóny rozdávalo so Sauberom, teraz môžu bojovať s FI a Williamsom.

        + 0 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.180.29.XXX
    nechapu Ja to proste nechapu, jen proto ze prekracoval prutok nejcasteji tak byl potrestan? A ostatni jako dobry? Nedivim se ze RB prska, vzdyt to postrada logiku. Jsou dalsi? Proc nejsou potrestani? A proc se toto nevyresilo v testech? Urcite meli info od Fia kdy jim to rvalo a proc to teda neni vyreseny? Trapna FIA. trest pro vsechny, nebo pravidlo zrusit!

    + 5 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.106.XXX
      Kde mas napisane ze to porusili aj ostatny? Original som videl potvrdenie len u Ricciarda v pretekoch a Vettela v P3

      + 17 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.103.83.XXX
      Ostatní to nepřekračovali (nebo se to nekontrolovalo). Překračoval to jen Daniel a proto by měl být po zásluze potrestán. Respektive tým by měl být potrestán.

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • JaroB

        88.212.40.XXX
        kontroluje sa samozrejme každé auto...na každé auto je "nasadený" komisár FIA ktorý nič iné nesleduje iba prietok paliva...

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Ja tomu rozumiem, že RB si sťažuje na nepresný prietokomer. Nejakým nadprirodzeným spôsobom zistili správnu hodnotu, ktorú neprekročili. Možno virguľou, kyvadielkom, alebo kryštáľovou guľou.

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.103.83.XXX
    RBR v pravidlech zase na hraně ... a doplácí na to Riciardo. Nic proti nim nemám ale jestli to překračovali a věděli o tom, že to není úplně OK, neměli to riskovat. Nebo se měli zeptat komisařů, jaké bude oficiální stanovisko. Zase si to riskli a teď za to platěj. Tedy doufejme, že zaplatěj protože to je regulérní porušení pravidel ale v dnešní době kdo ví.

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    NO NEVERIM ze toto je konecna...este sa to bude riesit

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Plecháček

    Plecháček

    85.207.10.XXX
    Úplně to vidim! Ricciardo vyloučen - chudák Daniel, blbej tým.

    Vettel vyloučen - ohňostroje, karnevaly v ulicích, děti nejdou do škol, dospělí do práce. 12

    + 25 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama