DISKUZE K ČLÁNKU Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Komisaři se rozhodli vyloučit Daniela Ricciarda z Velké ceny Austrálie poté, co v jejím průběhu "konzistentně překračoval" limit stanovený pro průtok paliva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 18.03.2014 22:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Plecháček (Hlasovalo 25 lidí) 16.03.2014 14:13
Úplně to vidim! Ricciardo vyloučen - chudák… »
» odin (Hlasovalo 21 lidí) 16.03.2014 15:03
Red Bull Že Red Bull podvádí, není nic nového… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 20 lidí) 16.03.2014 14:09
Zrovna Ricciarda je mi líto, určitě o tom neměl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Je vidět, že jsi mimo. Díry v podlaze byly v pravidlech jednoznačně definovány. A RBR této jednoznačné definici nevyhověl. Čili jednoznačně porušil pravidla. Ano po rozšíření děr k okraji, už bylo vše OK. Ale před tím NE!!! Tedy měl následovat trest. To samé v případě kanálků. Tak, jak byly řešeny RedBullem byly nelegální. Nevymlouvej to na šedou zónu, nebo na (ne)protesty soupeřů. Šedá zóna je ohebné přední křídlo, ale ne něco, co porušuje pravidla. To je totiž stejné, jako by letos použili přední křídlo z loňska. A až po výtce od komisařů křídlo zkrátili. Ale trest by žádný nedostali, tak jak tomu bývalo dříve. Holt něktří jedinci tu mají podivné vnímání fair-play.
                02

                + 7 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  78.157.160.XXX
                  Vzhledem k věku bys mohl pečlivěji vážit, kdy někoho označíš, že je mimo - obzvlášť s ohledem na to, že pravidla nejsou tvou pravidelnou četbou, já si v nich naopak libuji. Ale dobře, dokaž mi mou neznalost a ukaž ten článek, který zakazoval díry v podlaze i kanálky (předpokládám, že tím myslíš náboje kol). Jestli nemáš verzi z onoho období, zašlu. Nebo jestli chceš, ušetřím tě trápení - nic takového tam nebylo. Takže si vykládání nesmyslů nechej když tak příště pro své děti, kterým můžeš takto mentorovat. 03
                  A propo, ohebné křídlo není šedá zóna, je přesně definován průhyb při přesně daném zatížení. 02

                  + 7 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Čtel jsem zde v té době článek, kde to bylo rozebíráno. A tam bylo jasně řečeno, že díry tak,jak je měl RBR pravidla porušují. Jak je tedy možné, že díry v podlaze musely rozšířit k vnějšímu okraji? I ty jsi tu přece ve svém příspěvku (z 20,46) psal o jejich úpravě, aby byly OK. Proč je tedy upravovali, když byly vpořádku?
                    V případě ohebného křídla jsem se špatně vyjádřil. Šedá zóna spočívá v nalezení způsobu většího ohybu křídla. Právě proto, že je jasně dán průhyb při přesně daném zatížení. Tomuto RBR vyhověl a tudíž s větším prohýbáním během závodů, nemám problém.

                    + 7 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jens

                      78.157.160.XXX
                      Z pravidel, jak byla původně napsána, nebylo naprosto jasné - ano, zamýšleno to bylo jinak, proto došlo k objasnění. RB to upravil, na výkonnost to ale mělo zanedbatelný vliv. Je rozdíl, když je něco jasné (např. ta spotřeba, nebo u Sauberu to křídlo - přiložíš šablonu a je to). Jinak by mě zajímal tvůj názor - proč si myslíš, že za ty díry Red Bull nebyl potrestán, když jasně porušil pravidla?

                      + 6 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Nasir

                        188.175.189.XXX
                        To je špatná otázka, protože s podstatou věci NEsouvisí. Je to totéž jako otázka - proč ten vrah nebyl potrestán, když policisté vědí, že někoho zabil? Že se něco ví ale automaticky neznamená, že padne trest. V principu je jedno, jestli byl někdo z komisařů snad podplacen, nebo to RB nějak ukecal na tu šedou zonu, kterou operuješ, nebo se nějak v zákulisí dohodli, nebo se na to přišlo pozdě a nějaký funkcionář nechtěl, aby se v tom nikdo dál šťoural... To není otázka na nás ale na FIA, jejíž komisaři vyvrátili obhajobu RB, bylo to zmíněno i tady. Tvoje otázka s podstatou věci nesouvisí.
                        To je v principu totéž jako s tou amnestií - hodně odsouzených zločinců kvůli ní nenastoupilo výkon trestu. A já se tě ptám, proč nebyli potrestáni, když jasně porušili zákon? To že je osvobodila nějaká amnestie nesouvisí s jejich případem a proviněním. Oni sice unikli potrestání, ale jeden úřední úkon z nich asi náhle neudělal poctivce, že ne?

                        + 6 / − 7

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Jens

                          78.157.160.XXX
                          1. Neptal jsem se tebe.
                          2. Co je špatného na otázce: "Jaký je tvůj názor?" Neptám se na smysl života, na absolutní pravdu, ale na Odinův názor - jak tohle může být špatná otázka? 02
                          3. Přesto ti odpoví: nebyli potrestáni, protože zákon neporušili, chápeš? O jaké amnestii to pořád meleš? ... Raději považuj tyto poslední dvě otázky za řečnické.

                          + 6 / − 7

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Odpověděl ti výše Nasir. A podle mne hodně vyčerpávajícím způsobem. I když spíše na to, PROČ se tu pokaždé čertím nad "nespravedlností".
                        Pokud mám za sebe napsat důvod, pak bych řekl, že RBR FIA netrestá kvůli jejich finančnímu přínosu do F1. Nemyslím tím podplácení někoho, ale utrácení peněz v této oblasti ze kterých mají "všichni". Dále s tím souvisí moc a silné politické postavení v F1. Řekl bych, že RBR, Ferrari a Mercedes jsou momentálně nejmocnější stáje, na které se pohlíží "jinak". McLaren trochu ztratil pozice, za tu dobu, co tam nebyl Ron. Ostatní jsou kompars. Ale je to můj pohled, dost syrově formulovaný.

                        + 5 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.189.XXX
              *jako lilie

              + 5 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • zeto

              89.102.65.XXX
              Tohle ale není totéž, jako amnestie, ta funguje trochu jinak a v jiných případech. :-)

              Změna pneu byla kvůli bezpečnosti a svádět to na RBR a dokonce to označovat jako jejich podvod, tak to je fakt úlet. To snad ani nemůžeš myslet vážně. I kdyby měli nějakou zásluhu na tom, že se pneu změnily, pak to nelze klasifikovat jako jejich podvod, protože to musela rozhodnout FIA.

              + 8 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.189.XXX
                Netvrdil jsem, že je to totéž jako amnestie, mluvil jsem o principu. Míra potrestání či nepotrestání neznamená, že k činu nedošlo.
                Změna pneu nebyla kvůli bezpečnosti, usilovalo se o ni již dříve, než se nějaké závažné problémy objevily. Bezpečnost byla záminka, ke které se nakonec muselo přikročit proto, protože se tu změnu nepodařilo prosadit nejjednodušší cestou přes dohodu týmů. Jak jsem napsal - podstatné je, jak to celé postupně probíhalo a komu to prospělo. Kdyby šlo tak o bezpečnost, probíhalo by to úplně jinak. Už se tady o tom debatovalo, nemám chuť to znovu opakovat. Najdi si to ve starších diskuzích.

                + 6 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    FIA Je mi líto Ricciarda, ale prostě pravidla jsou pravidla... je to chyba Red Bullu, že si tohle nepojistil a nepohlídal, prostě diskvalifikace je plně zasloužená, pravidla jsou pravidla.
    I když dle zdravého rozumu má pořád 100 kg paliva, a pokud jej v nějakou chvíli spotřebovává víc, tak potom musí spotřebovat zase míň...

    + 16 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    188.75.128.XXX
    ceremoniál Já ovšem musím trvat na opakování ceremoniálu
    [odkaz na stránku]
    12

    + 29 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.107.XXX
    RedBull - odvolanie Myslim si (na 99%), ze odvolanie bude "uspesne" a zrusi tento prvotny verdikt.03 Tentoraz ale nie preto, ze by v tom mala byt nejaka zakulisna machinacia zo strany RB. Je este dost mozne, ze sa budu upravovat/spresnovat pravidla.

    + 2 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • JaroB

      88.212.40.XXX
      ... Prečítal si si dokument? Boli niekoľko krát upozorňovaný počas celého víkendu a aj počas závodu! Vy... sa na to a ešte si namontovali vlastný snímač neschválený FIA takže porušili ďalšie pravidlo!

      Nemali ich pustiť vôbec do závodu ak porušovali toto pravidlo už počas tréningov a aj určite počas kvalifikácie!16
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 23 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.107.XXX
        Ten dokument (necital som este) pravdepodobne (ako vzdy) len odovodnuje verdikt, nepopisuje ziadny proces ako/preco k tomu doslo (a zrejme aj bude dochadzat).

        S poslednou vetou suhlasim.03

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        217.117.213.XXX
        JaroB: jsi si jistý, že paralelně vedle ofiko snímače nemohou mít pro kontrolu svůj?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • JaroB

          88.212.40.XXX
          určite môžu ale bude a má nulovú hodnotu oproti ofiko snímaču...pre FIA samozrejme.
          Lenže oni vymontovali podľa nich zlý FIA snímač dali si tam vlastný...ešte, že je ich tam od FIA viac a priemerujú sa aby sa vylúčili presne takéto chyby...a oni sa vyhovárajú, že podľa ich snímača bolo všetko fajn až super a FIA snímače sú na pi.u...boli viackrát v závode upozornený aby sa riadili FIA snímačmi ktoré ukazujú prekračovanie limitu...j.bali na to a spoliehajú sa na právnikov...fuj humus odpor 10 02 10

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      a ako ked nie zakulisnou machinaciou? upravovat/spresnovat pravidla je v poriadku, lenze robit to retrospektivne je nonsens, nie?

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.107.XXX
        Neviem presne ako to je "teraz" a ci je mozne vratit odobrane, ale o to ani tak nejde.

        (Idem si precitat ten dokument. Dufam, ze bude moja chaba anglictina stacit...20 19 )

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama