DISKUZE K ČLÁNKU Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Komisaři se rozhodli vyloučit Daniela Ricciarda z Velké ceny Austrálie poté, co v jejím průběhu "konzistentně překračoval" limit stanovený pro průtok paliva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stříbrný Ricciardo byl po Velké ceně Austrálie diskvalifikován, Red Bull se odvolává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 18.03.2014 22:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Plecháček (Hlasovalo 25 lidí) 16.03.2014 14:13
Úplně to vidim! Ricciardo vyloučen - chudák… »
» odin (Hlasovalo 21 lidí) 16.03.2014 15:03
Red Bull Že Red Bull podvádí, není nic nového… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 20 lidí) 16.03.2014 14:09
Zrovna Ricciarda je mi líto, určitě o tom neměl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • uzivatel001447

          uzivatel001447

          188.123.100.XXX
          nemyslim si, ze by to bolo "kedykolvek" mozne..

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.107.XXX
            Tak nejak to bolo a asi to tak bude aj tento rok atd.

            Myslim (+/- 99:1, dam za to ruku do...), ze RedBull urobi z FIA, komisarov poriadnych idiotov (na cele s Bauerom). Uvidis/me.
            Mozno im nevratia body/podium ale predpokladam, ze tak ako ide aj o tie body, stejne im ide o "zosmiesnenie" (presnejsi vyraz by bol mozno poukazanie na "nekompetentnost" ci "nedoveryhodnost") aparatu (aj FIA, systemu, pravidiel) ako takeho.
            Je viac ako mozne, ze to dokazu.

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              95.103.173.XXX
              prepáč, všetci používajú rovnaké, homologizované snímače, len RB používa vlastný, neprípustný. všetci vieme, aké problémy vôbec boli s týmto snímačom pri jeho vývoji a hlavne s jeho kalibráciou, ale RB má asi patent na rozum, tak si vyrobil a používa vlastný. tfuj ...

              + 5 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                178.41.107.XXX
                12 vsetci pouzivaju rovnake, len to neznamena, ze su dobre alebo prip., ze ich nemozno spochybnit. Na tom bude postavena cela ich obhajoba.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  89.177.1.XXX
                  V tom máte nepochybně pravdu, jenom na to asi měli zavést debatu před závodem a ne až po něm kdy (podle nich chybného senzoru) došlo k porušení pravidel nemyslíte? Argument s tím, že podle jejich senzoru bylo vše v pořádku u FIA neprojde, pokud ten jejich senzor neprošel oficiální homologací fia o čemž pochybuji 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • erdedy

                    erdedy

                    178.41.107.XXX
                    To je pravda. Homologacia ale spociva v tom, ze sa pouziva jediny druh prip. od jedneho vyrobcu v danych podmiekach, ktory vyhovuje pravidlam. Neznamena to vsak, ze neexistuje presnejsie meradlo ci dokonca system/exaktna metoda (sposob), akym sa da velicina zmerat s "vyssou presnostou".
                    Toto plati aj opacne ---> je (bude) podstatne, cim vyvratia obvinenie vydane na zaklade homologovaneho meradla.

                    Ak toto presadia (co myslim pre nich bude "alfa"), je to polovica "uspechu" a je dost mozne, ze odvolacia "komisia" zmietne zo stola to prve rozhodnutie.

                    P.S.: vsimol som si jeden "nesvar" - obecenstvo si asi mysli, ze ja som fanda RedBullu...18 Ale ok, nebudem to vyvracat, stejne je to jedno. (Netyka sa to nutne priamo Vaseho prispevku)

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • erdedy

                      erdedy

                      178.41.107.XXX
                      A doplnim este nieco velmi podstatne co som zabudol:

                      K tej metode/systemu - podstatny argument uz bol vlastne vypovedany - Horner hovori o nejakom svojom "kalibrovanom zariadeni/nahradnej metode" ci tak podobne. Som si viac/menej isty, ze mozno ani nemysli ziadne "doplnkove" zariadenie (a aj keby ano), ale data z ECU motoru.

                      Kedze ide o (podla mojho nazoru omnoho) presnejsi (overeny***) "model" (nemam lepsie slovo), kde ECU "vie presne" (dokazatelne***), ako/kde/kedy/za akych okolnosti/kolko paliva atd... bolo vstreknute, do jednotlivych valcov/za nejaku cas. jednotku, uz len to moze spochybnit udaje senzoru.

                      ** - overeny - myslim ako velmi precizne prevereny (davno este pred tym, nez ten motor prvykrat nastartovali) v laboratornych podmienkach. Bez tychto udajov/dat (pomaly na "molekulu", ci ako to prezentoval Mercedes ci kto... 03) neni mozne riadit (zrejme ani zostrojit) motor z takou efektivitou aku mame dnes.

                      P.S.: Boze moj... uz sa vyjadrujem ako Kapor... (nic v zlom)

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • AAA

    147.229.209.XXX
    Je to škoda, ale aspoň ten pocit ako stojí na stupni víťazov pred domácim publikom mu však už nikto nikdy nevezme :)

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      88.80.244.XXX
      Tak ako to nikdo nevezme dopovaným koňom, alebo cyklistom.

      + 10 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.106.XXX
      A hanbu RB ze im prisli na podvod? (teda zatial prisli len na tento jeden) 14

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • AAA

        147.229.209.XXX
        Neviem čo je na to zahanbujúce, priznám sa že ešte som ani nemal čas si prečítať o čo tam ide takže neviem. Chyba mohla byť kľudne aj na strane Renaultu. Red Bull proste hľada limity lebo chce vyhrávať, takto to v F1 bolo vždy.
        Pozri sa na Ferrari, pre nich snáď nie je hanba to, že sa vďaka prílišnej opatrnosti člapú v strede poľa? Minulý rok si to Ferko v závere sezóny rozdávalo so Sauberom, teraz môžu bojovať s FI a Williamsom.

        + 0 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.180.29.XXX
    nechapu Ja to proste nechapu, jen proto ze prekracoval prutok nejcasteji tak byl potrestan? A ostatni jako dobry? Nedivim se ze RB prska, vzdyt to postrada logiku. Jsou dalsi? Proc nejsou potrestani? A proc se toto nevyresilo v testech? Urcite meli info od Fia kdy jim to rvalo a proc to teda neni vyreseny? Trapna FIA. trest pro vsechny, nebo pravidlo zrusit!

    + 5 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.106.XXX
      Kde mas napisane ze to porusili aj ostatny? Original som videl potvrdenie len u Ricciarda v pretekoch a Vettela v P3

      + 17 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.103.83.XXX
      Ostatní to nepřekračovali (nebo se to nekontrolovalo). Překračoval to jen Daniel a proto by měl být po zásluze potrestán. Respektive tým by měl být potrestán.

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • JaroB

        88.212.40.XXX
        kontroluje sa samozrejme každé auto...na každé auto je "nasadený" komisár FIA ktorý nič iné nesleduje iba prietok paliva...

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Ja tomu rozumiem, že RB si sťažuje na nepresný prietokomer. Nejakým nadprirodzeným spôsobom zistili správnu hodnotu, ktorú neprekročili. Možno virguľou, kyvadielkom, alebo kryštáľovou guľou.

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.103.83.XXX
    RBR v pravidlech zase na hraně ... a doplácí na to Riciardo. Nic proti nim nemám ale jestli to překračovali a věděli o tom, že to není úplně OK, neměli to riskovat. Nebo se měli zeptat komisařů, jaké bude oficiální stanovisko. Zase si to riskli a teď za to platěj. Tedy doufejme, že zaplatěj protože to je regulérní porušení pravidel ale v dnešní době kdo ví.

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    NO NEVERIM ze toto je konecna...este sa to bude riesit

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Plecháček

    Plecháček

    85.207.10.XXX
    Úplně to vidim! Ricciardo vyloučen - chudák Daniel, blbej tým.

    Vettel vyloučen - ohňostroje, karnevaly v ulicích, děti nejdou do škol, dospělí do práce. 12

    + 25 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama