Mercedes uklidňuje: Šetření paliva nesníží sportovní podívanou

iM2, 19. února 2014, 13:41 Google+

Podle technického ředitele týmu Mercedes, Paddyho Lowea, nebude omezení paliva, které letos snížilo maximální množství z loňských 150 na 100 kilo pro závod, snižovat sportovní podívanou.

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 20.02. 14:26) Napište svůj názor
Mercedes

Mercedes | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

S novými motory přišlo i omezení množství paliva dostupného pro závod o celých 33 %. Podle spousty komentářů se letos dočkáme toho, že ke konci závodu někteří závodníci budou muset výrazně snížit svoje tempo, aby vůbec dojeli do cíle, zvláště v závodech náročných na spotřebu paliva. 

Paddy Lowe z Mercedesu však nevěří, že tyto scénáře nakonec nastanou: "Myslím, že tento aspekt je až zbytečně zveličován. Je jasné, že to bude jeden z faktorů v průběhu závodu. Ale já věřím v to, že to nebude dominantní faktor, který bude ovlivňovat výsledky závodu.

Už vloni byly závody, ve kterých jsme to [šetření paliva na konci závodu] viděli. Někteří jezdci prostě nemohli odjet všechna kola závodu naplno. Uznávám, že to občas může být velmi frustrující zkušenost.


Faktem ale je, že šetření paliva je už několik let součástí Formule 1. Navíc nemusíme brát ohledy jenom na palivo, jde také o to, abychom se starali o pneumatiky. Doufám, že to nebude rozhodující faktor, ale budeme to muset brát na zřetel."

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Mercedes uklidňuje: Šetření paliva nesníží sportovní podívanou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 20.02.2014 14:26 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kdy se McLaren přestne věnovat letošnímu vozu? V šampionátu jde stále o miliony dolarů

Vývoj vozu pro příští rok nebo čtvrté místo letos? McLaren řeší dilema

Sebastian Vettel a Max Verstappen při startu závodu v Singapuru

FIA v Singapuru přidává třetí DRS zónu

Valtteri Bottas loni v Singapuru

Singapur pro Mercedes bývával nejslabší tratí, nespokojený Wolff ale letos čeká tvrdou bitvu

Bývalý šéf Formule 1 Bernie Ecclestone

Ecclestone komentuje rostoucí počet závodů. Je podle něj 21 velkých cen moc a nebo málo?

Daniel Ricciardo je s motorem Renault moc spokojený

Ricciardo oceňuje práci motorového oddělení Renaultu

Kevin Magnussen v kvalifikaci v Maďarsku

S jakým zbarvením nastoupí Haas v Singapuru?

Mattia Binotto v Austrálii

Binotto a jeho očekávání před zbytkem sezony. Zvítězí ještě Ferrari?

Valtteri Bottas v závodě v Itálii na Monze

Bottas se nevzdává. "Stále se může objevit jakákoliv příležitost"

Tým Toro Rosso při prvních předsezonních testech v Barceloně

Vrací k němu piloty, kteří nepřesvědčili. Tost o návratu neúspěšných z Red Bullu

Juan Pablo Montoya ve Velké ceně Brazílie 2005, v níž McLaren získal double

Montoya a jeho pohled na Vettelovu situaci

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 12:00)
    • 2. Trénink (14:30 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Marussia

Marussia chce pravidelně postupovat do Q2

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Začíná nová éra F1: Pirelli s Renaultem poprvé otestovalo 18" pneumatiky + VIDEO

  2. Alesi porovnává dva velké talenty F1. Jakých rozdílů si všímá?

  3. Montoya a jeho pohled na Vettelovu situaci

  4. "Extrémně konkurenceschopný motor, růžová budoucnost." Williams zůstává u Mercedesu až do roku 2025

  5. Binotto a jeho očekávání před zbytkem sezony. Zvítězí ještě Ferrari?

  6. Tankování ani dvě povinné zastávky se do F1 nevrátí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud