DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Celá věc s novými F1 motory je absurdní - jsou tiché a na trati je prázdno

Bernie Ecclestone po prvních letošních dnech testů Formule 1 s turbomotory motory tvrdě kritizuje velké technické změny a opuštění atmosférických osmiválců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone: Celá věc s novými F1 motory je absurdní - jsou tiché a na trati je prázdno

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 01.02.2014 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 15 lidí) 31.01.2014 08:49
Nesdílím tento názor Podle mého názoru už začíná… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 10 lidí) 31.01.2014 08:37
Bernie už máš nějaké roky a stařecká hluchota k… »
» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 31.01.2014 09:15
neni co dodat... :-) Bernie, "len do nich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • anonym

                            178.23.219.XXX
                            Ať zajedou a předvedou,budu šťastný.
                            Proč na svém videu připojují do bloku hadici cca 4cm.
                            Nikde není vidět sání.
                            Proč je na monitoru teplota 82°C??
                            Taková teplota nikde nemůže být, když na výfuku je teplota daleko nižší...

                            + 0 / − 6

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Kapor

                              194.160.178.XXX
                              To víš improvizovali,.. ...a chybyčka se vloudí. Viď dnes, včera a predevčírem... Red Bull. A nik ich za to neskalpoval. 11 18

                              + 7 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • Nazorrrer

    37.221.241.XXX
    Hlavně, že ty tvoje 2x body určitě tomuhle sportu "prospějou"

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • most_wanted

    89.103.17.XXX
    Zdá se mi to nebo Bernie si skoro v každém druhém prohlášení protiřečí! Vybavuji si jedno prohlášení ještě před konce minulé sezóny, že nové motory budou úžasné, že zvuk bude úchvatný atd. a najednou přijde s tímhle?? 12

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zip

      Zip

      194.228.13.XXX
      No vida, tak přeci nejsem sám, co si to jeho minulé prohlášení o motorech pamatuje. Souhlas. Díky.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.22.XXX
      Taky jste si toho všimli, že co jeho prohlášení to jiný názor? Příští týden bude V6 zase vychvalovat 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tom

    90.182.20.XXX
    bernie Nechci být neuctivý, ale senilní stařík neví co mluví, vždyť si ty změny pochvaloval.. Podle mě jsou tišší díky vysoké účinnosti a navíc jsou škrcené na 100kg za závod.. byly nám slibovány plameny z výfuku, ale buď je vážně využitá každá kapka paliva anobe je třeba uvidíme v agresivnějšm módu.. v což doufám :)

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    Penízky No jo, aby chudák Bernie nepřišel o nějaký miliónek... O nic jiného mu nejde, kdyby se jezdilo s dvou válci a měly formule výkon 2oo koníků, ale neslo by mu to prašulky tak by si pochvaloval jak je to výborné :)
    Ohledně zvuku se mi taky víc líbily V8, ale jinak se mi víc líbi hightech V6, a prostě potřebujeme nové technologie ve formuli 1 :) A i ten nápad s osmistupňovou převodovkou se mi líbí :) A myslím si, že kdyby týmy měly nyní volnou ruku (jen nějaká omezení na výkon a popřípadě spotřeby) tak by si týmy vybraly V6 s nějakým elektrickým pohonem :) (stačí se podívat na nejnovější hypersporťáky (Ferrari LaFerrari, McLaren P1 a nějaký Poršák , které aby měly co nejlepší čas na zeleném peklu tak mají taky koncept spalovacího a elektrického pohonu :)
    Nebo se podívejte na Nissan a jeho ZEOD RC, který chce s tříválcem vyhrát LeMans...takže :)
    Navíc se zvukem by se dalo něco udělat, dát do výfuku nějaké šidítko, tak jak to má Jaguár F-Type 21

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      ta "zelena uspora" jsou jen nesmyslne a kravske vymysly EU stejne jako fotovoltanika a dalsi nesmysly. Usetri za vikend 1000 kg benalu vsichni dohromady, ale na vyvoj, vyrobu a testy novych pohonnych jednotek se spotrebovalo 1000x vic energie a nevrati se to zpet ani za 100 let. To same finance. Pokud by se jezdilo s temi nejmene setrnymi motory, ale penize na vyvoj a vyrobu novych "setrnych" jednotek by se pouzil na skutecne projekty k ochrane zivotniho prostredi tak bude realny dopad znovu 100x vetsi spise o rad az dva vyssi. Bernieho nemusim, ale ta politika v F1 je stejna neli horsi, nez politika EU.

      + 3 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        46.39.185.XXX
        Jo no. Budeš raději vyhazovat čím dál větší peníze do kanálu za "čištění" škod způsobených zastaralými technologiemi místo toho, abys zastaralé technologie nahradil novými, šetrnějšími. Máš pravdu v tom, že k dosažení cíle se mnohdy spotřebuje více energie, než kdyby se to nechalo tak. Důležité však je, že se často spotřebuje taková energie, která je obnovitelná nebo jejíž zásoby na planetě nejsou kritické. To se bohužel o ropě z dlouhodobého hlediska říct nedá. Podívej se na to z širší perspektivy, kdy se ty nové technologie dostanou i do běžného života. To už nebude jen 1000 kg benálu za víkend.
        Co je týmům F1, sponzorům, resp. celé F1 do "skutečných projektů" k ochraně životního prostředí? K tomu tady přece nejsou. Celé je to o závodění a to, že se snaží tento průmysl udělat "zelenější" je jedině plus. A pokud mají i přes vynaloženou snahu výčitky kuli ekologii, nikdo jim nebrání do nějakého skutečně ekologického projektu zainvestovat.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          193.179.208.XXX
          jde o princip. Maji pnou hubu kecu o tom, ze musely prijit zmeny, protoze je treba, aby F1 byla setrnejsi. Pritom je naopak porad vice rozezrana, energeticky narocnejsi a mene setrna. Neboli ten argument FIA, proc musely prijit zmeny neni nic, nez sprosta lez. ERS a dalsi blbosti neni vymysl tymu, jak pises, ti chteji zavodit a nechteji vynakladat desitky az stovky miliony dolaru za pitome zmeny reguli, ale nic jineho jim nezbyva, kdyz chteji jezdit i nadale.
          Kers a jine technologie jsou na vyvoji F1 nezavisle a v autech se budou objevovat tak jako tak.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          193.179.208.XXX
          jinak milionkrat vice benzinu a nafty by se usetrilo, pokud by se vytvorily podminky, aby 70% aut nevezlo jedineho cestujiciho, jak je tomu ve svete. Tunova monstra vezou 80kiloveho cloveka. Pokud by se osetrilo tohle, tak za rok usetris tolik, co vsechny kersy sveta za milion let 03
          Ja vubec nekritizuju tymy, ja kritizuju politiku FIA, ktera je stejne pokrytecka a slizka jako politika EU apod.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        IMO nejde ani tolik o úsporu těch pár (set/tisíců?) litrů paliva, jako o aktuálnost techniky. Jestli má být F1 výkladní skříní motorsportu, měla by být technologickým tahounem, kterým byla s výjimkou poslední doby po celou svou historii.

        Přesně jak říká Kubyk - dej motorářům volnou ruku a uvidíš, s čím se bude vítězit. Velké atmosféry to nebudou ani omylem, to docela jasně ukázal už rok 1988 a od té doby se vývoj složitějších motorů zase pěkně posunul. 04

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          193.179.208.XXX
          jestli ma byt F1 vykladni skrini, tak nemuzou jezdit modernejsi a novejsi vozy o tridu pomaleji, nez jejich predchudci. Vsadim boty, ze drtiva vetsina fanousku by radsi videla tisicikonova monstra, nez tyhle podivne elektricke vysavace. (ikdyz mi se z tech videi co jsou k dispozici ten futuristicky zvuk aut libi a neprijdou mi ticha).
          Ja bych jim klidne volnou ruku dal a jsem si jisty, ze ty auta by nevozila sebou desitky kilogramu baterii a systemy jako KERS a ERS, ale poradne nadupane motory klidne i s turbem, to je burt.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    80.188.35.XXX
    ? ? ? A není náhodou Bernie jedna z osob, která se pod rozhodnutí o změně motoru podepsala?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zip

    Zip

    194.228.13.XXX
    Ach jo. Tak náhodou, nebyl to právě Bernie, kdo nás ujišťoval, že hluku se nemáme obávat? Někde to tu bylo i v článku zmíněno.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      46.135.51.XXX
      Nebyl...uz od od odsouhlaseni zavedeni novych pohonnych jednotek Bernie kritizuje prave zvuk.Kritizoval to uz v dobe kdy motory jeste nikdo neslysel.. 18

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    neni co dodat... :-) Bernie, "len do nich"!!! 21 18 14

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Beast1186

    37.188.236.XXX
    Souhlasím s Berniem. V tomto jo!!! Na f1 jezdím od roku 2002, tak něco jsem už viděl a slyšel. Na pár akcích jsem zažil i staré V12 a tak to mělo zůstat, já jsem zastánce atmosférických motorů. Přechod na V10 byl O.K., V8 snesitelné... ale teď to tolik nechápu. Formule se nám ubírá jinam, než chtějí fanoušci... Aby to nedopadlo jako začátkem 50. let a bude dvoulitrová F2 s řadovým čtyřválcem................
    Jarda Beast1186

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama