DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Celá věc s novými F1 motory je absurdní - jsou tiché a na trati je prázdno

Bernie Ecclestone po prvních letošních dnech testů Formule 1 s turbomotory motory tvrdě kritizuje velké technické změny a opuštění atmosférických osmiválců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone: Celá věc s novými F1 motory je absurdní - jsou tiché a na trati je prázdno

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 01.02.2014 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 15 lidí) 31.01.2014 08:49
Nesdílím tento názor Podle mého názoru už začíná… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 10 lidí) 31.01.2014 08:37
Bernie už máš nějaké roky a stařecká hluchota k… »
» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 31.01.2014 09:15
neni co dodat... :-) Bernie, "len do nich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ziki

    82.202.109.XXX
    Nesouhlasím A já s ním nesouhlasím. 23 kamiónu Mercedesu jezdících po Evropě je pořád prd v porovnání, když se celá stáj musí letecky přesunout do Bahrajnu, Abu-Dhabi, Singapuru a podobných zvěrstev! Zpátky klasické okruhy! 03

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bernie je technický antitalent,... ...preto by sa k novým pohonným jednotkám nemal vyjadrovať, lebo tým robí F1 zlú reklamu a s... si vlastne do vlastného hniezda. Zrejme z neho na starosť bude ..., ... a ostatným znepríjemňovať svoje okolie. Turbo hybridy mali byť už v F1 najmenej 10 rokov, ešte predtým, ako ich osadili do osobných áut a nebolo by s tým teraz toľko problémov a hlúpych rečí, lebo by bolo jasné, že sú to veci nové, preto k dokonalosti treba čas. Najväčšia sranda je však v tom, že táto technika dokonale funguje v osobných a úžitkových automobiloch a v monopostoch F1 nie ! 02
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 12 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Tak kdyby se jednalo čistě o osazení turba, tak věřím, že by si s tím i v F1 poradili na jedničku. Jak ale všichni víme, těch nových technologií je tam kapánek více a abych byl upřímný, nejsem si zatím vědom selhání mechanické části těch pohonných jednotek. Párkrát se z aut zakouřilo, ale celkově se to zatím točilo kolem baterií.

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Je to úplne jedno,... ..o aký druh závady sa jedná, lebo tie pohonné jednotky sú veľmi poruchové a ide filozofiu pohonu a koncepciu, ktorá nemá uplatnenie v komerčných autách, lebo je drahá a existujú cesty, ako z paliva priamo dosťať toho viac, či už je to krútiaci moment, alebo výkon ako v tíchto, čo už prakticky dokázal Nissan u predstaveného 3-valca, ako cez MGU-H zo stratami vracať do systému získanú z termálnej, pričom motor enomne stráca veľa tepelnej energie tým, že sa veľmi hreje. Je to cesta do pekla a závody už v Austrálii to potvrdia. Je to výhodné len pre bohaté tímy F1, ktoré majú svoje zisky kde umoriť. V komerčnej technike sa po homologácii budú používať určite pseudoadiabatické motory, ktoré sú nielen, lacné, ak sa budú produkovať sériovo, ale aj ekologické s nizkou spotrebou a to jak u motorov zážihových, tak aj motorov vznetový. A ak to hovorím, tak mi ver, že viem o čom. 01

        + 8 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001112

          uzivatel001112

          212.80.64.XXX
          .... V komerčnej technike sa po homologácii budú používať určite pseudoadiabatické motory...

          Já tomu teda prd rozumím, ale proč se to už dávno komerčně nepoužívá když je to "takový zázrak"?

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Nuž preto ty mysliteľ,... ...lebo je to chránené 15 patentami, ktorých jeden nosný a ostatné na materiály a tento balík je chránený u nás a v celej Európe a Amerike, lebo ide o Kanadsko-slovenský tým výskumníkov, združených na Slovensku, so sídlom na Slovensku vo firme RTU. Nevyužívajú sa v osobných, užitkových, nákladných, autobusoch (lebo sa jedná o motory zážihové aj vznetové) a cestných strojoch preto, lebo patenty najskôr výrobcovia musia kúpiť a potom vyrábať motory. Kapišo ! porozumel si. 14 Ak áno, som potešený. 01

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Ano, jednou z cest je určitě i pseudoadiabatický motor, který se už testuje na univerzitě v Bratislavě v Audi A8. 11

          + 7 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Liborrr

          78.156.157.XXX
          Né, už zase ten zázračný motor 12

          + 4 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            03

            + 3 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Zázračný ste len vy chlapci,.. ...lebo všetko, čo vám človek povie, viete pochopiť. Neviete maľovať ako Endy Varhol, ale IQ budete mať určite väčšie, ako 80, čo jemu ako didieť neprekážalo. 11

              + 7 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Liborrr

                78.156.157.XXX
                Ty mě prostě nepřestaneš bavit 12 Jak svými názory, tak urážkami, které rozdáváš na potkání 12

                + 3 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kapor

                  194.160.178.XXX
                  Som ti povedal,.. ...že dvere na RTU máš otvorené a všetko je na tebe, či prídeš a budú ti to môcť vysvetliť. Oni to pre teba veľmi radi urobia. Tak šťastnú cestu a ako češi vravia :"Dobré pořízení !" 01

                  + 6 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Liborrr

                    78.156.157.XXX
                    Stačí se podívat na jejich křivku výkonu a kroutícího momentu... Tyto dva průběhy spolu vůbec nekorespondují, ač by měly...
                    Takže děkuji, pohádky si můžu poslechnout i jinde, nemusím kvůli tomu jezdit světa kraj (a pochybuji, že by to chtěli vykládat všem, kteří přijedou... pokud by opravdu měli něco, co funguje, tak si své informace střeží jako oko v hlavě)
                    Zase jsem se nechal strhnout... Svými nemožnými komentáři nutíš lidi k reakci, které jsem se bohužel ani teď neubránil, i když vím, že tento příspěvek půjde do tmy...

                    + 4 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Kapor

                      194.160.178.XXX
                      Je to preto, lebo o tom písali, ľudia,... ...ktorý tomu úplne nerozumeli (rozumeli len sčasti) a aj materiáli sa na to zohnali také, aké im prišli pod ruku, lebo v texte je napísané niečo úplne iné, ako zobrazené na grafe. Je fakt, že tak urobil nielen jeden autor, el sa vo svojich úvahách mýlili skoro všetci, lebo to nesprávne interpretovali a použili ten prívlastok "zázračný" čo je hlúposť, ako jeden liečiteľ z Nové mesta nad Váhom, keď povedak a novinári to uverejnili, že ho navštívili anjeli, aby prišiel oživiť M. Schumaschera, lebo len on to dokáže. Preto ti hovorím, že je lepšie raz vidieť, ako 10x počuť a keď pôjdeš okolo, tak im zavolaj (ich adresa je na Internete zverejnená), tak ti tvoje dotazy určite zodpovedia, aby si v tom mal jasno. To je najlepšia cesta k úplnému poznaniu pravdy. Nemyslíš ? 01

                      + 9 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Liborrr

                        78.156.157.XXX
                        Kde ty bereš tu jistotu, že mi vše zodpoví a ukážou... Co by z toho kdo měl?
                        Ne, já už s tebou diskutovat nemůžu, je to jenom ztráta času...

                        + 2 / − 9

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Kapor

                          194.160.178.XXX
                          Však se mnou nediskutuješ,.. ...len tvrdíš svoje ... a nechceš, aby ti to tvorcovia pseudoadiabatického motora vysvetlili a ukázali, ... Ide ti predovšetkým len o to. 02
                          Příspěvek byl redakčně upraven.

                          + 9 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama