DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Celá věc s novými F1 motory je absurdní - jsou tiché a na trati je prázdno

Bernie Ecclestone po prvních letošních dnech testů Formule 1 s turbomotory motory tvrdě kritizuje velké technické změny a opuštění atmosférických osmiválců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone: Celá věc s novými F1 motory je absurdní - jsou tiché a na trati je prázdno

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 01.02.2014 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 15 lidí) 31.01.2014 08:49
Nesdílím tento názor Podle mého názoru už začíná… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 10 lidí) 31.01.2014 08:37
Bernie už máš nějaké roky a stařecká hluchota k… »
» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 31.01.2014 09:15
neni co dodat... :-) Bernie, "len do nich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Duncan66

193.179.208.XXX
jinak milionkrat vice benzinu a nafty by se usetrilo, pokud by se vytvorily podminky, aby 70% aut nevezlo jedineho cestujiciho, jak je tomu ve svete. Tunova monstra vezou 80kiloveho cloveka. Pokud by se osetrilo tohle, tak za rok usetris tolik, co vsechny kersy sveta za milion let 03
Ja vubec nekritizuju tymy, ja kritizuju politiku FIA, ktera je stejne pokrytecka a slizka jako politika EU apod.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

193.179.208.XXX
jestli ma byt F1 vykladni skrini, tak nemuzou jezdit modernejsi a novejsi vozy o tridu pomaleji, nez jejich predchudci. Vsadim boty, ze drtiva vetsina fanousku by radsi videla tisicikonova monstra, nez tyhle podivne elektricke vysavace. (ikdyz mi se z tech videi co jsou k dispozici ten futuristicky zvuk aut libi a neprijdou mi ticha).
Ja bych jim klidne volnou ruku dal a jsem si jisty, ze ty auta by nevozila sebou desitky kilogramu baterii a systemy jako KERS a ERS, ale poradne nadupane motory klidne i s turbem, to je burt.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

193.179.208.XXX
jde o princip. Maji pnou hubu kecu o tom, ze musely prijit zmeny, protoze je treba, aby F1 byla setrnejsi. Pritom je naopak porad vice rozezrana, energeticky narocnejsi a mene setrna. Neboli ten argument FIA, proc musely prijit zmeny neni nic, nez sprosta lez. ERS a dalsi blbosti neni vymysl tymu, jak pises, ti chteji zavodit a nechteji vynakladat desitky az stovky miliony dolaru za pitome zmeny reguli, ale nic jineho jim nezbyva, kdyz chteji jezdit i nadale.
Kers a jine technologie jsou na vyvoji F1 nezavisle a v autech se budou objevovat tak jako tak.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Ziki

82.202.109.XXX
Nesouhlasím A já s ním nesouhlasím. 23 kamiónu Mercedesu jezdících po Evropě je pořád prd v porovnání, když se celá stáj musí letecky přesunout do Bahrajnu, Abu-Dhabi, Singapuru a podobných zvěrstev! Zpátky klasické okruhy! 03

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.189.XXX
Každá technologie je jinak náročná a drahá. Takže v principu máš pravdu, že velké týmy ty prachy vrazí třeba do aerodynamiky, ale už to nebude tak velká suma. Pro malé týmy je jednodušší ušetřit peníze a dohánět ty velké v rámci levnějšího vývoje, protože u drahého se nechytají.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001112

uzivatel001112

212.80.64.XXX
Asi na třetí přečtení ano, nuž ty vševěde ;)

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nuž preto ty mysliteľ,... ...lebo je to chránené 15 patentami, ktorých jeden nosný a ostatné na materiály a tento balík je chránený u nás a v celej Európe a Amerike, lebo ide o Kanadsko-slovenský tým výskumníkov, združených na Slovensku, so sídlom na Slovensku vo firme RTU. Nevyužívajú sa v osobných, užitkových, nákladných, autobusoch (lebo sa jedná o motory zážihové aj vznetové) a cestných strojoch preto, lebo patenty najskôr výrobcovia musia kúpiť a potom vyrábať motory. Kapišo ! porozumel si. 14 Ak áno, som potešený. 01

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
To víš improvizovali,.. ...a chybyčka se vloudí. Viď dnes, včera a predevčírem... Red Bull. A nik ich za to neskalpoval. 11 18

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001112

uzivatel001112

212.80.64.XXX
.... V komerčnej technike sa po homologácii budú používať určite pseudoadiabatické motory...

Já tomu teda prd rozumím, ale proč se to už dávno komerčně nepoužívá když je to "takový zázrak"?

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Ať zajedou a předvedou,budu šťastný.
Proč na svém videu připojují do bloku hadici cca 4cm.
Nikde není vidět sání.
Proč je na monitoru teplota 82°C??
Taková teplota nikde nemůže být, když na výfuku je teplota daleko nižší...

+ 0 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Však se mnou nediskutuješ,.. ...len tvrdíš svoje ... a nechceš, aby ti to tvorcovia pseudoadiabatického motora vysvetlili a ukázali, ... Ide ti predovšetkým len o to. 02
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 9 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Liborrr

78.156.157.XXX
Kde ty bereš tu jistotu, že mi vše zodpoví a ukážou... Co by z toho kdo měl?
Ne, já už s tebou diskutovat nemůžu, je to jenom ztráta času...

+ 2 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Je to preto, lebo o tom písali, ľudia,... ...ktorý tomu úplne nerozumeli (rozumeli len sčasti) a aj materiáli sa na to zohnali také, aké im prišli pod ruku, lebo v texte je napísané niečo úplne iné, ako zobrazené na grafe. Je fakt, že tak urobil nielen jeden autor, el sa vo svojich úvahách mýlili skoro všetci, lebo to nesprávne interpretovali a použili ten prívlastok "zázračný" čo je hlúposť, ako jeden liečiteľ z Nové mesta nad Váhom, keď povedak a novinári to uverejnili, že ho navštívili anjeli, aby prišiel oživiť M. Schumaschera, lebo len on to dokáže. Preto ti hovorím, že je lepšie raz vidieť, ako 10x počuť a keď pôjdeš okolo, tak im zavolaj (ich adresa je na Internete zverejnená), tak ti tvoje dotazy určite zodpovedia, aby si v tom mal jasno. To je najlepšia cesta k úplnému poznaniu pravdy. Nemyslíš ? 01

+ 9 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Liborrr

78.156.157.XXX
Stačí se podívat na jejich křivku výkonu a kroutícího momentu... Tyto dva průběhy spolu vůbec nekorespondují, ač by měly...
Takže děkuji, pohádky si můžu poslechnout i jinde, nemusím kvůli tomu jezdit světa kraj (a pochybuji, že by to chtěli vykládat všem, kteří přijedou... pokud by opravdu měli něco, co funguje, tak si své informace střeží jako oko v hlavě)
Zase jsem se nechal strhnout... Svými nemožnými komentáři nutíš lidi k reakci, které jsem se bohužel ani teď neubránil, i když vím, že tento příspěvek půjde do tmy...

+ 4 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Som ti povedal,.. ...že dvere na RTU máš otvorené a všetko je na tebe, či prídeš a budú ti to môcť vysvetliť. Oni to pre teba veľmi radi urobia. Tak šťastnú cestu a ako češi vravia :"Dobré pořízení !" 01

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Liborrr

78.156.157.XXX
Ty mě prostě nepřestaneš bavit 12 Jak svými názory, tak urážkami, které rozdáváš na potkání 12

+ 3 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Zázračný ste len vy chlapci,.. ...lebo všetko, čo vám človek povie, viete pochopiť. Neviete maľovať ako Endy Varhol, ale IQ budete mať určite väčšie, ako 80, čo jemu ako didieť neprekážalo. 11

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Výborne,... ...je to moje obľbené mesto. 11

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
03

+ 3 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Liborrr

78.156.157.XXX
Né, už zase ten zázračný motor 12

+ 4 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu