DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Celá věc s novými F1 motory je absurdní - jsou tiché a na trati je prázdno
Bernie Ecclestone po prvních letošních dnech testů Formule 1 s turbomotory motory tvrdě kritizuje velké technické změny a opuštění atmosférických osmiválců.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone: Celá věc s novými F1 motory je absurdní - jsou tiché a na trati je prázdno
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 15 lidí)
31.01.2014 08:49
Nesdílím tento názor Podle mého názoru už začíná… »
» uzivatel000635
(Hlasovalo 10 lidí)
31.01.2014 08:37
Bernie už máš nějaké roky a stařecká hluchota k… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:10 31.01.2014 194.160.178.XXXBernie je technický antitalent,... ...preto by sa k novým pohonným jednotkám nemal vyjadrovať, lebo tým robí F1 zlú reklamu a s... si vlastne do vlastného hniezda. Zrejme z neho na starosť bude ..., ... a ostatným znepríjemňovať svoje okolie. Turbo hybridy mali byť už v F1 najmenej 10 rokov, ešte predtým, ako ich osadili do osobných áut a nebolo by s tým teraz toľko problémov a hlúpych rečí, lebo by bolo jasné, že sú to veci nové, preto k dokonalosti treba čas. Najväčšia sranda je však v tom, že táto technika dokonale funguje v osobných a úžitkových automobiloch a v monopostoch F1 nie !
Příspěvek byl redakčně upraven.-
uzivatel001000
10:51 31.01.2014 46.39.185.XXXTak kdyby se jednalo čistě o osazení turba, tak věřím, že by si s tím i v F1 poradili na jedničku. Jak ale všichni víme, těch nových technologií je tam kapánek více a abych byl upřímný, nejsem si zatím vědom selhání mechanické části těch pohonných jednotek. Párkrát se z aut zakouřilo, ale celkově se to zatím točilo kolem baterií.-
Kapor
12:26 31.01.2014 194.160.178.XXXJe to úplne jedno,... ..o aký druh závady sa jedná, lebo tie pohonné jednotky sú veľmi poruchové a ide filozofiu pohonu a koncepciu, ktorá nemá uplatnenie v komerčných autách, lebo je drahá a existujú cesty, ako z paliva priamo dosťať toho viac, či už je to krútiaci moment, alebo výkon ako v tíchto, čo už prakticky dokázal Nissan u predstaveného 3-valca, ako cez MGU-H zo stratami vracať do systému získanú z termálnej, pričom motor enomne stráca veľa tepelnej energie tým, že sa veľmi hreje. Je to cesta do pekla a závody už v Austrálii to potvrdia. Je to výhodné len pre bohaté tímy F1, ktoré majú svoje zisky kde umoriť. V komerčnej technike sa po homologácii budú používať určite pseudoadiabatické motory, ktoré sú nielen, lacné, ak sa budú produkovať sériovo, ale aj ekologické s nizkou spotrebou a to jak u motorov zážihových, tak aj motorov vznetový. A ak to hovorím, tak mi ver, že viem o čom.-
uzivatel001112
19:00 31.01.2014 212.80.64.XXX.... V komerčnej technike sa po homologácii budú používať určite pseudoadiabatické motory...
Já tomu teda prd rozumím, ale proč se to už dávno komerčně nepoužívá když je to "takový zázrak"?-
Kapor
19:14 31.01.2014 194.160.178.XXXNuž preto ty mysliteľ,... ...lebo je to chránené 15 patentami, ktorých jeden nosný a ostatné na materiály a tento balík je chránený u nás a v celej Európe a Amerike, lebo ide o Kanadsko-slovenský tým výskumníkov, združených na Slovensku, so sídlom na Slovensku vo firme RTU. Nevyužívajú sa v osobných, užitkových, nákladných, autobusoch (lebo sa jedná o motory zážihové aj vznetové) a cestných strojoch preto, lebo patenty najskôr výrobcovia musia kúpiť a potom vyrábať motory. Kapišo ! porozumel si. Ak áno, som potešený. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Liborrr
13:42 31.01.2014 78.156.157.XXXStačí se podívat na jejich křivku výkonu a kroutícího momentu... Tyto dva průběhy spolu vůbec nekorespondují, ač by měly...
Takže děkuji, pohádky si můžu poslechnout i jinde, nemusím kvůli tomu jezdit světa kraj (a pochybuji, že by to chtěli vykládat všem, kteří přijedou... pokud by opravdu měli něco, co funguje, tak si své informace střeží jako oko v hlavě)
Zase jsem se nechal strhnout... Svými nemožnými komentáři nutíš lidi k reakci, které jsem se bohužel ani teď neubránil, i když vím, že tento příspěvek půjde do tmy...-
Kapor
14:15 31.01.2014 194.160.178.XXXJe to preto, lebo o tom písali, ľudia,... ...ktorý tomu úplne nerozumeli (rozumeli len sčasti) a aj materiáli sa na to zohnali také, aké im prišli pod ruku, lebo v texte je napísané niečo úplne iné, ako zobrazené na grafe. Je fakt, že tak urobil nielen jeden autor, el sa vo svojich úvahách mýlili skoro všetci, lebo to nesprávne interpretovali a použili ten prívlastok "zázračný" čo je hlúposť, ako jeden liečiteľ z Nové mesta nad Váhom, keď povedak a novinári to uverejnili, že ho navštívili anjeli, aby prišiel oživiť M. Schumaschera, lebo len on to dokáže. Preto ti hovorím, že je lepšie raz vidieť, ako 10x počuť a keď pôjdeš okolo, tak im zavolaj (ich adresa je na Internete zverejnená), tak ti tvoje dotazy určite zodpovedia, aby si v tom mal jasno. To je najlepšia cesta k úplnému poznaniu pravdy. Nemyslíš ? -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek