DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: Simulátory jsou špatným vtipem

Prezident Ferrari, Luca di Montezemolo, se opřel do závislosti Formule 1 na simulátorech a nazval je špatným vtipem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montezemolo: Simulátory jsou špatným vtipem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 30.12.2013 16:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 19 lidí) 27.12.2013 10:46
přirovnání Když to trošku přeženu, tak mi to… »
» Skull55 (Hlasovalo 16 lidí) 27.12.2013 01:54
Alternativa Mohla by být alespoň zavedena… »
» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 27.12.2013 07:41
Plně s Montym souhlasím. Současná F1 je vlastně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    zrušily by se sumlátory? Nejsem si jistý, že i kdyby se povolilo více testování, tak by týmy neutrácely za simulátory. Přece jen mají jisté výhody s testováním na trati. Takže nevím, jestli by to neznamenalo jen navýšení nákladů o další testy a žádnou úsporu.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001413

      uzivatel001413

      94.113.22.XXX
      Spíše by se simulátory využívaly méně. Nejlepší by bylo možnost využívat variabilně obě varianty dle potřeba rozhodnutí týmu. 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        93.99.87.XXX
        Celkem souhlasím, že by měli dělat oboje a oni to teď i dělají. Jenže jestli simulátory budeš využívat i jen trochu, stejně musíš investovat do jejich stavby a vylepšování. Takže tě stojí při malém využití skoro stejně jako při nepřetžitém. Pak je jejich malé využití v podstatě zbytečné vyhození peněz.
        Tím ale neříkám, že by nějaké testy navíc nebyly užitečné.03

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    195.91.10.XXX
    vyhodit peniaze - viacej ludi v praci viacej ludi zaraba viacej znicenych veci viacej ludi zaraba lebsie vysledky sponzor da viacej penazi vsetko je to velky kolotoc . Takto zarbaju iba pani v oblekovh ktory vymyslaju vcie a vecie obmedzenia,

    + 0 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    89.111.70.XXX
    Monty pláče na špatném hrobě.
    Všechny omezení měly za cíl úspory a vyrovnání startovního pole. Všechny omezení ale mají smyl pouze po určitou dobu. Časem každý najde skulinku a je třeba omezení zrušit a stanovit jiné. A to by měl být hlavní úkol FIA - citlivě a pružně reagovat na průběžně se měnící situaci, nepodléhat tolik tlaku bohatých sponzorů a mecenášů. Je třeba zachovat atraktivnost F1, točit a množit peníze sponzorům, zachovat technologickou špičku F1, umožnit příchod a vůbec vznik nových hvězd a nedopustit příliš velké rozdíly ve výkonnosti mezi týmy. To všechno nejde nastolit najednou, vždy má něco navrh, ale neměla by ta převaha trvat dlouho. Jinak začne někdo skaramentsky trpět. V současnosti mám dojem, že FIA se nesnaží regulovat a vyvažovat, ale jen zakazovat. To ale nemůže stačit na všechny problémy. Výsledkem je další oslabování slabších týmů, nemožnost prosazení nových talentů, omezování úrovně technologie za současných astronomických výdajů. To dále snižuje atraktivitu tohoto sportu jak u diváků, tak u sponzorů. Je třeba něco rychle změnit, jinak se F1 rozplyne v nic.....

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    89.111.70.XXX
    ÁHA! Ferrari má asi problémy se simulátorem........
    Jinak, kdo ho nutí investovat peníze do simulátoru? Účelem zákazu testování bylo snížit náklady. Ale když se šéfové zaměřují výhradně na to, jak jakýkoliv zákaz a omezení obejít, je jasné, že to tak muselo dopadnout - nic se neušetřilo, naopak se vyhazují stejné a větší peníze za něco, co jinde než v F1 nevyužije.

    + 4 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    přirovnání Když to trošku přeženu, tak mi to připadá, jako bychom zakázali fotbalistům trénovat na hřišti, ale povolili bychom jim denně hodinu hrát fučus na playstation03.
    zcela markantní byl nedostatek skutečných jízd letos, ve chvíli, kdy Lotus hledal náhradu za Kimiho.

    + 19 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Plný souhlas, jenomže tohle nikdo nechce vidět. Ti, kteří o formuli jedna rozhodují, se ohánějí magickým zaklínadlem o finančním stropu a mimo jiné pak týmy donutí používat mnohem dražší nové motory, které nebudou dostatečně vyzkoušené a poprvé je týmy budou moci odzkoušet na dráze teprve pár týdnů před prvním závodem.

      + 9 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      193.179.208.XXX
      a kvuli tak vyjimecne situaci jako byla ta s Kimim obnovime testovani a nechame tymy utratit stovky milionu eur? opravdu vyborny napad. 11

      + 3 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        193.86.205.XXX
        Nikoliv. Obecně kvůli tomu, aby jezdci jezdili a byli tak v co nejlepší formě připraveni na svoji práci ušetříme stovky miliónů za, v ten moment zbytečné, simulátory03.
        Pochopitelně řečeno s nadsázkou, aby to nebral někdo doslovně03.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        46.33.96.XXX
        Týmy ty peníze utratí v každém případě, pokud je seženou. Je v zásadě jedno, za co...

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          193.179.208.XXX
          tomu verim, ale to by byly naklady navic.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            188.120.195.XXX
            Přečti si ještě jednou, co rock napsal, a zamysli se nad tím. Tým utratí všechno, co může. Žádné "navíc" není. Když má finance, které nemůže utratit za testování, utratí je v aerotunelu, když je nemůže utratit v aerotunelu, utratí je v simulacích, atd. Testy nejsou povinné - tým, který na ně nemá, zkrátka netestuje.

            Efekt ušetření se může při dostatečných restrikcích projevit u nejbohatších týmů, ale ty menší tak jako tak utratí všechno. Ergo nejde o náklady navíc, ale jenom o správné stanovení priorit.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Luca by si mal uvedomiť,... ...že hovorí nezmysly, lebo ako tu už bolo viackrát písané, simulátor sa stal silným nástrojom pre jazdcov, ktorý je pevnou súčasťou svätej trojice, metódy CFD a aerotunela, ktorých výsledky overuje aj na základe skúšobných testov, ktoré sú všetky predpísané zo FIA tak, aby to vyhovovalo výške povolených nákladov. 11

    + 7 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Oprava: ...zo strany FIA... 11

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.100.206.XXX
      Kdyby pracoval u Ferrari Kapor,mají zajištěný titul na několik let.Takhle to mají blbý,protože oproti němu vědí o F1 prdl.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        To si piš ! Ten pseudoadiabatický motor Ferrari, ktorý by som im tam implementoval, pričom celý monopost by bol omnoho štíhlejší, by mal říz ! 01 ...
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Má pravdu, simulátor je na nácvik ovládania auta, nie na závodenie. Dnešný systém je až nebezpečný. Jazdci jazdia na autách, ktoré nie sú dostatočne testované v reálnych podmienkach, jazdia na gumách, ktoré sú testované minimálne - prevažne na veteránoch, náhradní jazdci nemajú skúsenosti so skutočným autom...

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama