DISKUZE K ČLÁNKU Senzor přetížení byl ve Ferrari špatně uchycen, Alonsův náraz nepřesáhl ani 15 G (aktualizace)

Fernando Alonso byl po včerejší Velké ceně Abú Zabí převezen na kontrolu do nemocnice kvůli velkému přetížení, které zaznamenal jeden ze senzorů v jeho voze Ferrari F138.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Senzor přetížení byl ve Ferrari špatně uchycen, Alonsův náraz nepřesáhl ani 15 G (aktualizace)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 05.11.2013 13:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 12 lidí) 04.11.2013 11:12
Pouhých 15G stačí. Na skvělý herecký výkon.12 »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 04.11.2013 13:09
absťák Sakra, už jsem strašně dlouho nečetl, jak… »
» mi88ki (Hlasovalo 7 lidí) 04.11.2013 13:05
:-) Jak se cítite, ptá se doktor ? "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                • anonym

                                                  78.157.160.XXX
                                                  ty čísla máš z kvaldy, kdy je důležitý výkon na jedno kolo.. opotřebení brzd je během závodu zanedbatelné. Max. brzdný účinek je rozložený vždy tak, aby brzdila maximálně všechna 4 kol. Mel si co chceš, ale gumy více než 6 G při brzdění určitě nepřenesou.. pak se blokujou, a s tím je brzdění horší (přetížení nižší). Ty jsi asi beznadějný případ, furt dookola omíláš stejný nesmysl. Jestli to neděláš schválně, tak jsi fakt id...

                                                  + 3 / − 0

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                            • tom

                                              85.237.227.XXX
                                              ano rozhodne áno môže to byť pri brzdení o mnoho viac ako 6G
                                              ale jedine pri brzdeni o stenu, kotvou alebo inou formou brzdenia - rozhodne nie štandardne.

                                              maš pocit, že keď brzdia z maximalky na nejakej rovine do pomalej zakruty - tak iba šteklia brzdový pedál?

                                              + 5 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                • XR

                                  78.157.160.XXX
                                  Evidentně fyzice a motorsportu nerozumíš, hlavně že máš tu drzost básnit o dokladu, který jsi ty nikdy neviděl.

                                  100 G je můžeš klidně přežít, záleží, na jak dlouho jsi takovému přetížení vystaven, na směru, místu a poloze těla. Takové přetížení je při nárazech piloti při závodech často přežívají. Keny Bräck například při nehodě v IRL v roce 2003 přežil při nárazu přetížení 214 G. Teď si mudruj, když ani nevíš, kolik je na té ose, kterou ukazují v F1. Při brzdění ani v zatáčkách (laterální) 6 G v žádném případě nepřekonávají.

                                  + 3 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Kapor

                                    194.160.178.XXX
                                    Myslím si, že nemáš pravdu, ...lebo to preťaženie prekonal len senzor a nie auto v ktorom bolli pilotipripútaní, na ktorom bol namontovaný ten senzor tak zle, ako na Ferrari. On vlastne nebol ani namontovaný nesprávne, ale bol uvolnený a pri náraze sa praštil viac a záležalo na akom ramene. Ten u Fernanda len 28 G a ten u Keny Bracka 214, pričom senzor iste visel na 20 cm kábli a sila krát rameno pri takom impulze sily mohly dať aj tých 214 G, ktoré však neboli reálne, lebo obaja jazdci boli pripútaný, prežili preťaženie, ale to zo senzoru, neobolo smerodatné, lebo išlo o zle nameranú veličinu, kde neboli splnené podmienky merania ak meradlo a metóda nemali chybu. Na správne namerané hodnoty, však treba splniť všetky tri. 11 Komprédo !

                                    + 1 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
        • tom

          85.237.227.XXX
          K tomu co si napisal nieje co dodat - to hovori samo za seba s kym tu mame docinenia :-)

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama