DISKUZE K ČLÁNKU FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se

FIA kvůli sílícím spekulacím v Indii prověřila přední část podlahy Red Bullu, která se v důsledku zahřívání měla ohýbat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 01.11.2013 10:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 16 lidí) 29.10.2013 13:36
Red Bull Lidé už nevědí, co by na tom jejich… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 29.10.2013 14:40
Normálně s tebou často souhlasím, ale myslím si… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 6 lidí) 29.10.2013 14:48
Naprosto s tebou souhlasím. Je to opravdu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    McMatej

    81.201.60.XXX
    . Je to ohřáté pořád stejně, s třením o vozovku to nemá nic společného. A ze stejného důvodu (že je to ohřáté pořád stejně) to nebude mít žádný aerodynamický vliv.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000831

    uzivatel000831

    194.212.22.XXX
    K diskuzi níže: Na té části podlahy (t-tray) se používá titan a ten má bod rozpustnosti kolem 1600 stupňů celsia. Jinak on se určitě po zahřátí roztáhne, ale jenom třeba o mikrometr, takže je to téměř neměřitelné.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      85.135.243.XXX
      Co som pisal nizsie???

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000831

        uzivatel000831

        194.212.22.XXX
        Nevím co máš přesně na mysli, ale napsal si třeba, že si neslyšel o žáruvzdorných materiálech. Já jenom říkám, že jich existuje spousta (třeba keramika je dobrý příklad) a t-tray je dělaný z titanu se kterým jen tak něco nehne natož 300 stupňů. Debatovat jestli se roztáhl o mikrometr nebo nanometr nemá smysl, protože takhle citlivé měřící přístroje FIA určitě nepoužila.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom

          93.186.31.XXX
          To z som nepocul o ziaruvzdornych materialoch - to bola ironia a poukazal som na to ze aj tie menia objem spolu zo zmenou teploty.

          A keby si fakt pozorne cital, ze tvrdenie - zohriali jsme na 300 stupnov a nic sa nezmenilo je hlupost. - fyzikalne nemozne
          Nemaloi by to byt - po zahriati zostalo vsetko v ramci pravidiel!!!

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • tom

    85.135.243.XXX
    zaujimave Je zaujimave na co prisli pani z FIA - co tam ma RB za material, ked pri zahriati na takuto teplotu sa nezmenia rozmery ani o 1mm?

    Velmi zaujimave ci?

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama