DISKUZE K ČLÁNKU FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se
FIA kvůli sílícím spekulacím v Indii prověřila přední část podlahy Red Bullu, která se v důsledku zahřívání měla ohýbat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovalo 16 lidí)
29.10.2013 13:36
Red Bull Lidé už nevědí, co by na tom jejich… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tom
22:23 29.10.2013 85.135.243.XXXJe uplnebjedno aku teplotu dokaze material znasat - je dolezite o kolko stupnov sa zmeni teplota
Napr. Rovnakym pomerom zmeni objem ak je rozdiel teploty 0 - 300 alebo 700 - 1000 /samozrejme za predpokladu ze material nezmenil skupenstvo.
Cize zopakujem z coho som si robil srandu na zaciatku:
Nie je mozne, aby pri zahriati urcitej casti monopostu nedoslo k ziadnej deformacii - mozne je iba ze deformacia je v ramci povolenej odchylky, alebo ju nedokazali zmerat!!!
-
anonym
10:41 30.10.2013 147.228.41.XXXTy se v tom nějak zamotáváš. Na úvod jsi mluvil o nějaké deformaci v řádu milimetru (a tvrdil jsi, že si nedokážeš představit materiál, který by to vydržel na 300 st.) a lidi ti tu jen tvrdí, že jsou materiály, kde i při zahřátí z 20 st. na 500 st. nedojde k deformaci vyšší než třeba desetina milimetru. To je celý... -
-
-
Knoxx
16:44 30.10.2013 217.168.213.XXXNech toho slovíčkaření proboha věřím, že určitě ví, že každá akce má i reakci a nevím proč ti vadí, když se vyjadřuje o roztažnosti v tak malém řádu jako o "žádné" jestli takhle opravuješ v životě každého... akorát vyvoláváš zbytečné spory o hovně..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Limbi
18:14 29.10.2013 147.228.209.XXXPodle mě vynikající práce vývojářů a kompozitářů Myslím, že v čem Red Bull vede je to, že jejich auto jako by ideálně plulo se vzduchem. Prostě se ohýbá tak, aby generovalo co největší přítlak. Není to v nesouladu z pravidly, pokud zaručí, že se součástky začnou ohýbat až při určitém zatížení a to se dle mého děje. Kdo někdy viděl kompozity a jejich vlastnosti, tak mi dá za pravdu, že pokud budete dostatečně dlouho zkoumat konkrétní problematiku, tak dokážete postavit například přední křídlo tak, aby se téměř neohnulo do konkrétního zatížení, kde nastane zlom a křídlo se stává částečně pružné. Prostě si myslím, že inženýři se vydali dobrou cestou. To že se auto různě ohýbá víme už dlouho i podle fotek, ale myslím, že se nejedná jen o přední křídlo, nebo podlahu ale vůz jako celek. A věřte, že v těch rychlostech působí na ta křídla větší tíha, než jakou je zatěžuje FIA ;)-
Pepan
06:49 30.10.2013 89.24.157.XXXÚdajně má vůz F1 takový přítlak že při rychlosti asi 180 km/h by se mohla vozovka otočit vzhůru nohama a auto by se na ní udrželo. Samozřejmě se to lehce liší podle konkrétní konstrukce. RB bude mít určitě větší přítlak než třeba Caterham. Při takové rychlosti je vztlak takový, že by udržel více než 700 kilo. Ale pokud by auto jelo jako na Monze 340 km/h, tak to musí být síla která by udržela možná dvě tuny. A při takové síle to FIA určitě nezkoumala. A pokud někdo o mých slovech pochybuje, tak si vzpomeňte na Monako 2009, kdy tam musel odstoupit Baricchello, protože jeho vůz při přejezdu vyrval špatně přivařený poklop z kanálu, čímž došlo k poškození spodku auta. Takovou sílu auto vygenerovalo při relativně malé rychlosti
-
-
Kapor
14:52 29.10.2013 194.160.178.XXXOno prakticky Red Bull,... ...pracuje na RB9 už druhý rok, lebo zmeny oproti RB8 boli minimálne a ostatné tímy okrem myslím Caterhamu stavali autá okolo nových pneumatík pre r. 2013. Tie však z bezpečnostných dôvodov nevyhoveli a praskali a preto ohlásilo Pirelli návrat k minuloročným, čo úžasne pomohlo Red Bullu, ktorý sa od začiatku sezóny trápil a mistrál od Pirelli od polky sezóny im znovu napäl plachty naplno a pomohol tak, ako snáď nikdy a tímu Ferrari a ostatným urobil medvediu službu, preto sa nie je čo diviť, že fanúšikovia Ferrari a ostatných tímov, ktorým minuloročné pneumatiky nesadli, hromžia a kľajú, lebo je to ľudské si uľaviť, ak vlastnému tímu, ktorému fandia inak pomôcť nemôžu, lebo na prestavanie auta po polke sezóny už nie je čas a ani peniaze, ak na rok vystúpia na scénu úplne iné autá, ktoré vyčerpajú tvorivú potenciu aj kasu skoro všetkých tímov okrem Red Bullu, lebo tí berú najviac už 4 rok a to dvakrát, za majstra v jazdcoch a aj v tímoch. Potom sa im stavia auto na sezónu 2014 a ešte ostane aj na mejdan !-
anonym
15:42 29.10.2013 94.112.78.XXXZa prve RbR a Vettel vedli oba pohary i pred zmenama takze by pravdepodobne vyhrali i kdyz mozna ne nekolik zavodu pred koncem. za druhe ty pneou nejsou ty stejny co mínuly rok. Je to spis takovej mix smesy a konstrukce. Za treti ano RbR to pomohlo ale muzeme se zlobit jen a jen na Pirrely.
-
-
uzivatel001385
13:36 29.10.2013 89.103.251.XXXRed Bull Lidé už nevědí, co by na tom jejich monopostu hledali. Mě osobně takový přístup rozčiluje. Namísto toho, aby konkurence hledala chyby, a nedostatky v prvé řadě u sebe, a na svém monopostu, tak se snaží za každou cenu zdiskreditovat vůz Red Bullu neustálým osočováním z nelegálnosti některých jeho prvků.
Začněte konečně pořádně makat, a Red Bull férově dožeňte! Ubohým pláčem nic nezmůžete.-
Mike17
14:40 29.10.2013 93.99.87.XXXNormálně s tebou často souhlasím, ale myslím si, že každý má právo na kontrolu pravidel, pokud se mu něco nezdá. Aspoň tím utnuli spekulace o nelegálním podvozku. Na druhou stranu se stejně zase vytvoří nové spekulace o něčem jiném nelegálním. On je to takový nekonečný boj, který nemůžou vyhrát. A netýká se to jen RB, ale každého, kdo nějakou dobu vyhrává (dřív Brawn, Renault, Mclaren, Ferrari...).-
uzivatel001385
14:48 29.10.2013 89.103.251.XXXNaprosto s tebou souhlasím. Je to opravdu takový nekonečný boj. Boj všech, kteří nejsou v danou chvíli v dominantní pozici zdiskreditovat úspěchy toho, kdo v danou chvíli dominantní je. Ovšem nemohu se ubránit pocitu, že tím ty týmy tak trochu znevažují i samotnou FIA, a jimi prováděné kontroly. Jakoby říkaly: "Nevěříme vašim kontrolám, a chceme na voze Red Bullu prozkoumat toto, tamto, a tamhleto, protože se je ustavičně snažíme dohnat, ale zatím je tento boj z naší strany marný"
To mi nepřipadá, jako správný, a sportovní přístup. Mají právo si vyžádat překontrolování, ale neměli by tak činit přespříliš, jelikož pak se to může obrátit proti nim samotným.-
Mike17
15:06 29.10.2013 93.99.87.XXXJá nevím, jestli to chtěl prověřit nějaký tým, nebo FIA usoudila sama, že jim to mohlo uniknout a raději to prověřili. Je to věc, která asi nikoho nenapadla (evidentně včetně RB) a na rozdíl od nějaké "kontroly trakce" to dává smysl a mohlo to komisařům na závodě uniknout.
Každopádně mi to nevadí. Čím víc kontroly tím míň spekulací o regulérnosti.-
uzivatel001385
15:18 29.10.2013 89.103.251.XXXS tím mohu souhlasit. Alespoň se tak vyvrátilo další podezření, které poškozovalo dobré jméno Red Bullu.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek