DISKUZE K ČLÁNKU FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se

FIA kvůli sílícím spekulacím v Indii prověřila přední část podlahy Red Bullu, která se v důsledku zahřívání měla ohýbat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 01.11.2013 10:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 16 lidí) 29.10.2013 13:36
Red Bull Lidé už nevědí, co by na tom jejich… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 29.10.2013 14:40
Normálně s tebou často souhlasím, ale myslím si… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 6 lidí) 29.10.2013 14:48
Naprosto s tebou souhlasím. Je to opravdu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • anonym

                  158.196.48.XXX
                  SAmozřejmě ale ne při 300 stupních Myslím že kosmické rakety se snad ppři 300 tavej ? Ne ... vydrží to několik tisíc stupnu

                  + 3 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    85.135.243.XXX
                    tom Rozhodujici je rozdiel teplot.
                    Nic to nemeni na fakte ze nenajdes material, ktory nemeni objem so zmenou teploty.

                    Ty si tvrdil ze teflon nemeni - a to je blud

                    + 0 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • tom

                    85.135.243.XXX
                    Je uplnebjedno aku teplotu dokaze material znasat - je dolezite o kolko stupnov sa zmeni teplota
                    Napr. Rovnakym pomerom zmeni objem ak je rozdiel teploty 0 - 300 alebo 700 - 1000 /samozrejme za predpokladu ze material nezmenil skupenstvo.


                    Cize zopakujem z coho som si robil srandu na zaciatku:
                    Nie je mozne, aby pri zahriati urcitej casti monopostu nedoslo k ziadnej deformacii - mozne je iba ze deformacia je v ramci povolenej odchylky, alebo ju nedokazali zmerat!!!


                    12 12

                    + 0 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      147.228.41.XXX
                      Ty se v tom nějak zamotáváš. Na úvod jsi mluvil o nějaké deformaci v řádu milimetru (a tvrdil jsi, že si nedokážeš představit materiál, který by to vydržel na 300 st.) a lidi ti tu jen tvrdí, že jsou materiály, kde i při zahřátí z 20 st. na 500 st. nedojde k deformaci vyšší než třeba desetina milimetru. To je celý...

                      + 1 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • tom

                        93.186.31.XXX
                        Omyl par ludi tu tvrdilo ze existuju materialy ktore nemaju ziadnu tepelnu roztiaznost ...

                        + 4 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      217.168.213.XXX
                      Nedá mi to a musim reagovat každý kdo četl příspěvek od surprise, tak pochopil co tím myslel a ty jako jediný tady musíš jak (s prominutím) dement slovíčkařit..

                      + 2 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • tom

                        93.186.31.XXX
                        Sory ale je obrovsky blud tvrdit ze existuju materialy ktore nemaju ziadnu tepelnu roztiaznost - a toto moze tvrdit fakt iba dement ako pises :-)

                        + 5 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Knoxx

                          217.168.213.XXX
                          Nech toho slovíčkaření proboha věřím, že určitě ví, že každá akce má i reakci a nevím proč ti vadí, když se vyjadřuje o roztažnosti v tak malém řádu jako o "žádné" jestli takhle opravuješ v životě každého... akorát vyvoláváš zbytečné spory o hovně..

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    147.228.209.XXX
    Podle mě vynikající práce vývojářů a kompozitářů Myslím, že v čem Red Bull vede je to, že jejich auto jako by ideálně plulo se vzduchem. Prostě se ohýbá tak, aby generovalo co největší přítlak. Není to v nesouladu z pravidly, pokud zaručí, že se součástky začnou ohýbat až při určitém zatížení a to se dle mého děje. Kdo někdy viděl kompozity a jejich vlastnosti, tak mi dá za pravdu, že pokud budete dostatečně dlouho zkoumat konkrétní problematiku, tak dokážete postavit například přední křídlo tak, aby se téměř neohnulo do konkrétního zatížení, kde nastane zlom a křídlo se stává částečně pružné. Prostě si myslím, že inženýři se vydali dobrou cestou. To že se auto různě ohýbá víme už dlouho i podle fotek, ale myslím, že se nejedná jen o přední křídlo, nebo podlahu ale vůz jako celek. A věřte, že v těch rychlostech působí na ta křídla větší tíha, než jakou je zatěžuje FIA ;)

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Údajně má vůz F1 takový přítlak že při rychlosti asi 180 km/h by se mohla vozovka otočit vzhůru nohama a auto by se na ní udrželo. Samozřejmě se to lehce liší podle konkrétní konstrukce. RB bude mít určitě větší přítlak než třeba Caterham. Při takové rychlosti je vztlak takový, že by udržel více než 700 kilo. Ale pokud by auto jelo jako na Monze 340 km/h, tak to musí být síla která by udržela možná dvě tuny. A při takové síle to FIA určitě nezkoumala. A pokud někdo o mých slovech pochybuje, tak si vzpomeňte na Monako 2009, kdy tam musel odstoupit Baricchello, protože jeho vůz při přejezdu vyrval špatně přivařený poklop z kanálu, čímž došlo k poškození spodku auta. Takovou sílu auto vygenerovalo při relativně malé rychlosti

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ono prakticky Red Bull,... ...pracuje na RB9 už druhý rok, lebo zmeny oproti RB8 boli minimálne a ostatné tímy okrem myslím Caterhamu stavali autá okolo nových pneumatík pre r. 2013. Tie však z bezpečnostných dôvodov nevyhoveli a praskali a preto ohlásilo Pirelli návrat k minuloročným, čo úžasne pomohlo Red Bullu, ktorý sa od začiatku sezóny trápil a mistrál od Pirelli od polky sezóny im znovu napäl plachty naplno a pomohol tak, ako snáď nikdy a tímu Ferrari a ostatným urobil medvediu službu, preto sa nie je čo diviť, že fanúšikovia Ferrari a ostatných tímov, ktorým minuloročné pneumatiky nesadli, hromžia a kľajú, lebo je to ľudské si uľaviť, ak vlastnému tímu, ktorému fandia inak pomôcť nemôžu, lebo na prestavanie auta po polke sezóny už nie je čas a ani peniaze, ak na rok vystúpia na scénu úplne iné autá, ktoré vyčerpajú tvorivú potenciu aj kasu skoro všetkých tímov okrem Red Bullu, lebo tí berú najviac už 4 rok a to dvakrát, za majstra v jazdcoch a aj v tímoch. Potom sa im stavia auto na sezónu 2014 a ešte ostane aj na mejdan ! 18 11

    + 1 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.112.78.XXX
      Za prve RbR a Vettel vedli oba pohary i pred zmenama takze by pravdepodobne vyhrali i kdyz mozna ne nekolik zavodu pred koncem. za druhe ty pneou nejsou ty stejny co mínuly rok. Je to spis takovej mix smesy a konstrukce. Za treti ano RbR to pomohlo ale muzeme se zlobit jen a jen na Pirrely.

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        Proč bychom se měli na Pirelli? Protože týmy nerespektovali pokyny pro dodržení jejich produktů nebo proto, že piloti stále škemrají o trvanlivější pneumatiky (více přítlaku, výkonu atd. - stále stejná pohádka)?

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Máš asi krátkou pamět. Loni taky vedl Alonso o x bodů a jak to dopadlo...
        RB by zřejmě vyhrál, ale zcela jisté to není a už se to ani nedozvíme. Ty bys nechtěl mít alespoň vyrovnanější šampionát? A taky férovější, bez pneu čachrů tohoto typu?

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Red Bull Lidé už nevědí, co by na tom jejich monopostu hledali. Mě osobně takový přístup rozčiluje. Namísto toho, aby konkurence hledala chyby, a nedostatky v prvé řadě u sebe, a na svém monopostu, tak se snaží za každou cenu zdiskreditovat vůz Red Bullu neustálým osočováním z nelegálnosti některých jeho prvků.

    Začněte konečně pořádně makat, a Red Bull férově dožeňte! Ubohým pláčem nic nezmůžete.

    + 16 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.102.3.XXX
      tak ono se tak urcite deje, ze ostatni primarne makaji na svych vozech, jen medialni obraz je deformovany 13

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Normálně s tebou často souhlasím, ale myslím si, že každý má právo na kontrolu pravidel, pokud se mu něco nezdá. 03 Aspoň tím utnuli spekulace o nelegálním podvozku. Na druhou stranu se stejně zase vytvoří nové spekulace o něčem jiném nelegálním. On je to takový nekonečný boj, který nemůžou vyhrát. A netýká se to jen RB, ale každého, kdo nějakou dobu vyhrává (dřív Brawn, Renault, Mclaren, Ferrari...). 04

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001385

        uzivatel001385

        89.103.251.XXX
        Naprosto s tebou souhlasím. Je to opravdu takový nekonečný boj. Boj všech, kteří nejsou v danou chvíli v dominantní pozici zdiskreditovat úspěchy toho, kdo v danou chvíli dominantní je. Ovšem nemohu se ubránit pocitu, že tím ty týmy tak trochu znevažují i samotnou FIA, a jimi prováděné kontroly. Jakoby říkaly: "Nevěříme vašim kontrolám, a chceme na voze Red Bullu prozkoumat toto, tamto, a tamhleto, protože se je ustavičně snažíme dohnat, ale zatím je tento boj z naší strany marný"

        To mi nepřipadá, jako správný, a sportovní přístup. Mají právo si vyžádat překontrolování, ale neměli by tak činit přespříliš, jelikož pak se to může obrátit proti nim samotným.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Já nevím, jestli to chtěl prověřit nějaký tým, nebo FIA usoudila sama, že jim to mohlo uniknout a raději to prověřili. Je to věc, která asi nikoho nenapadla (evidentně včetně RB) a na rozdíl od nějaké "kontroly trakce" to dává smysl a mohlo to komisařům na závodě uniknout.
          Každopádně mi to nevadí. Čím víc kontroly tím míň spekulací o regulérnosti.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama