DISKUZE K ČLÁNKU FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se

FIA kvůli sílícím spekulacím v Indii prověřila přední část podlahy Red Bullu, která se v důsledku zahřívání měla ohýbat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 01.11.2013 10:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 16 lidí) 29.10.2013 13:36
Red Bull Lidé už nevědí, co by na tom jejich… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 29.10.2013 14:40
Normálně s tebou často souhlasím, ale myslím si… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 6 lidí) 29.10.2013 14:48
Naprosto s tebou souhlasím. Je to opravdu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    McMatej

    81.201.60.XXX
    . Je to ohřáté pořád stejně, s třením o vozovku to nemá nic společného. A ze stejného důvodu (že je to ohřáté pořád stejně) to nebude mít žádný aerodynamický vliv.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000831

    uzivatel000831

    194.212.22.XXX
    K diskuzi níže: Na té části podlahy (t-tray) se používá titan a ten má bod rozpustnosti kolem 1600 stupňů celsia. Jinak on se určitě po zahřátí roztáhne, ale jenom třeba o mikrometr, takže je to téměř neměřitelné.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      85.135.243.XXX
      Co som pisal nizsie???

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000831

        uzivatel000831

        194.212.22.XXX
        Nevím co máš přesně na mysli, ale napsal si třeba, že si neslyšel o žáruvzdorných materiálech. Já jenom říkám, že jich existuje spousta (třeba keramika je dobrý příklad) a t-tray je dělaný z titanu se kterým jen tak něco nehne natož 300 stupňů. Debatovat jestli se roztáhl o mikrometr nebo nanometr nemá smysl, protože takhle citlivé měřící přístroje FIA určitě nepoužila.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom

          93.186.31.XXX
          To z som nepocul o ziaruvzdornych materialoch - to bola ironia a poukazal som na to ze aj tie menia objem spolu zo zmenou teploty.

          A keby si fakt pozorne cital, ze tvrdenie - zohriali jsme na 300 stupnov a nic sa nezmenilo je hlupost. - fyzikalne nemozne
          Nemaloi by to byt - po zahriati zostalo vsetko v ramci pravidiel!!!

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • tom

    85.135.243.XXX
    zaujimave Je zaujimave na co prisli pani z FIA - co tam ma RB za material, ked pri zahriati na takuto teplotu sa nezmenia rozmery ani o 1mm?

    Velmi zaujimave ci?

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc s Ferrari SF-24

Ferrari i před závodem v USA pomýšlí na titul: "Stále je všechno ve hře"

Dočká se Lewis Hamilton u Ferrari kýženého 8. titulu?

"Hamiltona bych do Ferrari nebral, talentem je Leclerc," říká Binotto

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • Kvalifikace (23:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (20:00 - 21:00)
    • 1. Závod (00:00)
  • Neděle

    • 2. Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama