DISKUZE K ČLÁNKU FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se

FIA kvůli sílícím spekulacím v Indii prověřila přední část podlahy Red Bullu, která se v důsledku zahřívání měla ohýbat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 01.11.2013 10:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 16 lidí) 29.10.2013 13:36
Red Bull Lidé už nevědí, co by na tom jejich… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 29.10.2013 14:40
Normálně s tebou často souhlasím, ale myslím si… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 6 lidí) 29.10.2013 14:48
Naprosto s tebou souhlasím. Je to opravdu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Biblbrox

      94.138.104.XXX
      Modrá barva RB má kratší vlnovou délku než červená u ferrari, nebude zakopaný pes třeba v tom? V něčem přece problém být musí, protože Alonso je nejlepší a nejinteligentnější jezdec F1!

      + 6 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Až na to, že mluvíš o týmu, který měl loni 3x na voze nelegální řešení. Takže tvé rozhořčení vyznívá jako krátká paměť... Ale netvrdím, že tam něco mají letos. Tentokrát souhlasím s Mikem. Lepší víc kontrol než další dohady.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Nechci se míchat do proběhlé diskuze, ale také tentokrát souhlasím s Mikem. Jen taková poznámka k Suprisovu rozhořčení nad neustálým osočováním RedBullu z nelegálnosti, namísto aby soupeři začali makat a férově RedBull dohnali.
        To podle mne nejde. Když vezmu jako vzorek sezónu 2012 tak:
        Tehdá RBR představil několik řešení, které byly po pochybách soupeřů o jejich legálnosti okamžitě zakázány. (Body získané v závodech, ale RBR zůstaly). Tak že, budˇ tato řešení nebyla legální a pak RBR získával výhody z nefér řešení (a měl by za to být postihnut). Nebo tato řešení legální byla a pak nebyl důvod něco takového zakazovat RedBullu i ostatním. Tady já vidím rozpor v jednání FIA.
        Možná by měli soupeři změnit taktiku (což patrně došlo letos Lotusu) a neupozorňovat na nelegálnost-legálnost řešení RBR, ale okopírovat jej, případně rozvinout a vylepšit. Ale je to férový způsob dohnání RBR?
        Jinak vcelku se Suprisem souhlasím, také se mi nezamlouvá věčné brečení a osočování RBR z nelegálního řešení. V F1 se vždy úspěšní konstruktéři pohybovali na hraně pravidel a většinou za hranou. Vždy hledali řešení, která jim poskytnou jakékoliv výhody a RBR v tomto není jiný. Jiný je pouze v přístupu k výkladu pravidel k FIA a soupeřům. Zatímco např. Lotus na počátku minulé sezóny vyvinul systém pro stabilizaci světlé výšky a nechával si jej od FIA schválit. FIA jej nejprve schválila a nejspíše i díky tomu došlo k jeho vyzrazení soupeřům. A ti učinili nátlak na FIA, která to pak zakázala. Lotus tímto jednáním přišel o jistou výhodu minimálně ve 3-4 prvních závodech a spousty práce vniveč.
        RedBull se nikoho na nic neptá a své plody práce nasazuje a nechává soupeře, aby hledali, kde je ten rozdíl. Když soupeři najdou, stěžují si u FIA a ta rozhodne tak, jako tomu bylo loni. Ale RedBull o nic nepřišel, naopak získal. Na rozdíl od Lotusu.
        To je můj opět trochu jiný pohled na věc. Neříkám, že RBR dělá v tomto něco špatně. Spíše naopak, nejsou hloupí.03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.119.113.XXX
    trenie ? som myslel, že dotyk podlahy s vozovkou je zakázaný. pokiaľ sa však podlaha zahreje na tak vysokú teplotu, tak to vôbec nie je len príležitostné narazenie podlahy o trať 03

    + 0 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Tak to jsi myslel špatně.. pokud se nesjede dřevěná deska o více než 1 mm, tak se může dotýkat, jak často chce.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        82.119.113.XXX
        ja teda neviem, skús ťahať po asfalte drevenú dosku a zahrejte ju na 300 st.C. určite sa nesjede o 1cm, a vôbec nezačne horieť ... 12

        + 0 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Ty toho nevíš evidentně hodně.. to co píšeš teď je ale něco úplně jiného, než že je zakázaný dotyk podlahy s vozovkou - viz tvůj původní blábol 12

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Když nevíš, podívej se do pravidel. To s tím 1mm je fakt. Nikdo netvrdí, že se to dřevo zahřívá na 300°C. Ty by ten podvozek na obrázku musel být mnohem teplejší než gumy a to není. FIA to určitě úmyslně přehnala, aby zamezila spekulacím, že to neprověřila dostatečně. Že se tam zahřívá titan ještě neznamená, že dřevo za ním se zahřívá stejně.

          + 6 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    193.86.182.XXX
    nejrychlejší monopost RedBull má svou výhodu někde jinde....rozhodně ne ve viditelných částech vozidla. Toho by si inženýři z jiných týmů všimli. Bohužel letos už je to jedno. Uvidíme příští rok....
    Jakožto jasným vítězům jim můžeme všichni pouze gratulovat.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • QAY

    212.108.4.XXX
    a zadní část podlahy otestoval při GP Koree Mark Webber ((((o:

    + 12 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama