DISKUZE K ČLÁNKU FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se
FIA kvůli sílícím spekulacím v Indii prověřila přední část podlahy Red Bullu, která se v důsledku zahřívání měla ohýbat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovalo 16 lidí)
29.10.2013 13:36
Red Bull Lidé už nevědí, co by na tom jejich… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel001385
15:38 29.10.2013 89.103.251.XXX...Asi.
Myslím, že na toto zatím hlavouni ostatních týmů nepomysleli.
-
-
-
odin
10:35 01.11.2013 77.240.96.XXXNechci se míchat do proběhlé diskuze, ale také tentokrát souhlasím s Mikem. Jen taková poznámka k Suprisovu rozhořčení nad neustálým osočováním RedBullu z nelegálnosti, namísto aby soupeři začali makat a férově RedBull dohnali.
To podle mne nejde. Když vezmu jako vzorek sezónu 2012 tak:
Tehdá RBR představil několik řešení, které byly po pochybách soupeřů o jejich legálnosti okamžitě zakázány. (Body získané v závodech, ale RBR zůstaly). Tak že, budˇ tato řešení nebyla legální a pak RBR získával výhody z nefér řešení (a měl by za to být postihnut). Nebo tato řešení legální byla a pak nebyl důvod něco takového zakazovat RedBullu i ostatním. Tady já vidím rozpor v jednání FIA.
Možná by měli soupeři změnit taktiku (což patrně došlo letos Lotusu) a neupozorňovat na nelegálnost-legálnost řešení RBR, ale okopírovat jej, případně rozvinout a vylepšit. Ale je to férový způsob dohnání RBR?
Jinak vcelku se Suprisem souhlasím, také se mi nezamlouvá věčné brečení a osočování RBR z nelegálního řešení. V F1 se vždy úspěšní konstruktéři pohybovali na hraně pravidel a většinou za hranou. Vždy hledali řešení, která jim poskytnou jakékoliv výhody a RBR v tomto není jiný. Jiný je pouze v přístupu k výkladu pravidel k FIA a soupeřům. Zatímco např. Lotus na počátku minulé sezóny vyvinul systém pro stabilizaci světlé výšky a nechával si jej od FIA schválit. FIA jej nejprve schválila a nejspíše i díky tomu došlo k jeho vyzrazení soupeřům. A ti učinili nátlak na FIA, která to pak zakázala. Lotus tímto jednáním přišel o jistou výhodu minimálně ve 3-4 prvních závodech a spousty práce vniveč.
RedBull se nikoho na nic neptá a své plody práce nasazuje a nechává soupeře, aby hledali, kde je ten rozdíl. Když soupeři najdou, stěžují si u FIA a ta rozhodne tak, jako tomu bylo loni. Ale RedBull o nic nepřišel, naopak získal. Na rozdíl od Lotusu.
To je můj opět trochu jiný pohled na věc. Neříkám, že RBR dělá v tomto něco špatně. Spíše naopak, nejsou hloupí.
-
-
-
-
-
-
Mike17
15:01 29.10.2013 93.99.87.XXXKdyž nevíš, podívej se do pravidel. To s tím 1mm je fakt. Nikdo netvrdí, že se to dřevo zahřívá na 300°C. Ty by ten podvozek na obrázku musel být mnohem teplejší než gumy a to není. FIA to určitě úmyslně přehnala, aby zamezila spekulacím, že to neprověřila dostatečně. Že se tam zahřívá titan ještě neznamená, že dřevo za ním se zahřívá stejně.
-
-
-
Rostislav M.
12:24 29.10.2013 193.86.182.XXXnejrychlejší monopost RedBull má svou výhodu někde jinde....rozhodně ne ve viditelných částech vozidla. Toho by si inženýři z jiných týmů všimli. Bohužel letos už je to jedno. Uvidíme příští rok....
Jakožto jasným vítězům jim můžeme všichni pouze gratulovat.
Aktuálně
Nadcházející závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
- 1. Trénink (11:30 - 12:30)
- 2. Trénink (15:00 - 16:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek