DISKUZE K ČLÁNKU FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se

FIA kvůli sílícím spekulacím v Indii prověřila přední část podlahy Red Bullu, která se v důsledku zahřívání měla ohýbat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 01.11.2013 10:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 16 lidí) 29.10.2013 13:36
Red Bull Lidé už nevědí, co by na tom jejich… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 29.10.2013 14:40
Normálně s tebou často souhlasím, ale myslím si… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 6 lidí) 29.10.2013 14:48
Naprosto s tebou souhlasím. Je to opravdu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • uzivatel001385

      uzivatel001385

      89.103.251.XXX
      Je celá řada materiálů, které setrvají v neměnném stavu i po zahřátí na vysoké teploty. Ovšem přesné složení těchto slitin nám nezasvěceným zůstane asi navždy zcela latentní. 03

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom

        85.135.243.XXX
        Napriklad ake??? Poznas take materialy?
        Mne nejako nejde do hlavy - zeby sa zahriatim nic nezmenilo pri takych roznorodych materialoch ktore su tam pouzite.
        Inak ak by som chcel tuto cast zahriat koli ohybu - urcite by som sa nespolihal na trenie, ale zahrieval by som to z vnutra na stalu teplotu aku potrebujem...

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001385

          uzivatel001385

          89.103.251.XXX
          Tak zaprvé. To, že z tohoto jejich testu, respektive kontroly vyplynul takový výsledek, jaký vyplynul dosvědčuje, že takové materiály opravdu existují, a jsou používány na vozech formule jedna. To je nyní již neoddiskutovatelné faktum.

          A za druhé, Já takové materiály samozřejmě podrobně neznám. Nepohybuji se v tamním prostředí, Své příspěvky interpretuji pouze na základě informací, kterých se mi dostává z několika různých zdrojů. Jedním z nich jsou samozřejmě i tyto úžasné stránky. A proto si dovolím malý citát z jednoho zdejšího článku: "Stále používáme hodně kovu, každý je přizpůsobený pro určitou aplikaci. Například na vozu F1 byste našli přes 20 různých druhů hliníku a 30 odlišných druhů oceli, stejně jako exotičtější kovy, jako je titan, hořčík a Inconel (superslitina vyráběná z niklu, chromu a železa)."

          Toto ve mě vzbuzuje vědomí, že se na voze formule jedna vyskytují materiály nespecifikovatelných druhů, parametrů, a vlastností. A vůbec nepochybuji, že celá řada z nich je schopna ustát takto vysoké teploty bez ztráty kytičky.

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom

            85.135.243.XXX
            Prosim ta netrep taky matetial neexistuje - nedaval si pozor na fyzike na zakladnej skole.

            Dostuduj a potom pis.

            + 5 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001385

              uzivatel001385

              89.103.251.XXX
              Já jsem možná nedával dostatečný pozor při studiu, ale ty jsi zřejmě nedával pozor, když jsi tento článek četl. 18 18

              "Přední část podlahy Red Bullu zahřála na 300 °C, aby zkontrolovala, zda dojde k nějakému ohybu. Výsledek? K ničemu takovému nedošlo. Red Bull RB9 je tedy v této oblasti zcela v souladu s pravidly." 03

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom

                85.135.243.XXX
                O legalnosti ci nelegalnosti som nenapisal ani slovo - ja som poukazal na absurdnost tvrdenia, ze pri zahriati na 300 stupnov nedoslo k ziadnemu ohybu!

                Ps myslim, ze aj keby doslo k vacsiemu ohybu ako je povoleny v pravidlach - este by to neznamenalo ze je to nelegalne!!!

                Takze sup sup fyzika a nabuduce pozorne citaj a potom pis

                + 4 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001385

                  uzivatel001385

                  89.103.251.XXX
                  Já moc dobře vím, že se tady nebavíme o legálnosti, či nelegálnosti. Celá naše diskuze je vedena na téma, zda je možné, aby se nějaký nespecifikovaný kov dokázal udržet v nezměněném stavu i po zahřátí na vysokou teplotu. Já tvrdím, že ano, a mám toto tvrzení podložené jasným důkazem: "Přední část podlahy Red Bullu zahřála na 300 °C, aby zkontrolovala, zda dojde k nějakému ohybu. Výsledek? K ničemu takovému nedošlo". Toto je neoddiskutovatelné faktum.
                  Kdežto ty tvrdíš že to možné není, ale žádné pádné argumenty pro své tvrzení jsi zatím neposkytl. Pouze jsi konstatoval, že, cituji: "Prosim ta netrep taky matetial neexistuje". Hluboce se omlouvám, ale toto rozhodně nemohu akceptovat, jakož to pádný argument. Promiň. Toto je pouze tvůj osobní názor. Máš na něj jistě plné právo, ale o podložený argument se nejedná ani náhodou.

                  + 3 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • tom

                    85.135.243.XXX
                    Citaj este raz a pozorne

                    Ulahcim:
                    Po zahtiati nedoslo k ziadnemu ohybu - fyzikalne nemozne
                    - asi by to malo byt - nedoslo k nelegalnemu ohybu.


                    Este nieco? Pan truhlik - kam si das tvoje argumenty?

                    + 4 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      147.228.209.XXX
                      Pokud je teplota nedostatečná, tak k ohybu (způsobenému teplem) dojít vůbec nemusí... asi tolik truhlík.

                      + 4 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Pepan

                        Pepan

                        89.24.157.XXX
                        Já si dovolím přijít se svojí troškou do mlýna. Ono možná záleží na tom, jak se dotyčná část zahřeje. Pokud ji zahřeji celou, protáhne se, ale neohne. Pokud ji zahřeji lokálně, ohne se. Na podobném principu funguje třeba bimetalový teploměr. A na tom snímku je vidět lokální zahřívání.

                        + 5 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • tom

                        85.237.227.XXX
                        Ked myslis :-)

                        + 0 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel001385

                      uzivatel001385

                      89.103.251.XXX
                      Končím tuto diskuzi. Větší úspěch budu mít, když půjdu házet hrách na zeď. 17

                      + 3 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
            • anonym

              147.228.209.XXX
              Kamaráde dostuduj ty... Slyšel jsi někdy o žárovzdorných a žáropevných materiálech? Myslím, že pokud to není tvůj obor, tak bys neměl chytračit. Stačí navštívit přednášky ze základů materiálové nauky na technické VŠ a dozvíš se nejspíš věci, které pro tebe budou jak nový vesmír 11

              + 6 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom

                85.237.227.XXX
                Tvoje druhe ja prislo na pomoc?

                Tak o takych materialoch som v zivote nepocul, ale zo zak. Skoly viem ze musia mat urcitu tepelnu roztiaznost. D-)


                + 0 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  147.228.41.XXX
                  Nevím jaké druhé já, ale dám ruku do ohně za to, že to tak je. Teplotní roztažnost má každý materiál, ale záleží jestli se pohybuješ v setinách milimetrů, nebo v milimetrech.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Kopřivák...

              158.196.48.XXX
              Pokud čtete dobře tak je to například teflon...

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom

                85.237.227.XXX
                Ale no aj teflon ma urcitu tepelnu roztiaznost a nepochybujem o tom ze aj alonzo :-)

                + 0 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama