DISKUZE K ČLÁNKU FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se
FIA kvůli sílícím spekulacím v Indii prověřila přední část podlahy Red Bullu, která se v důsledku zahřívání měla ohýbat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA otestovala přední část podlahy Red Bullu zahřátím na 300 °C. Výsledek? Neohýbá se
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovalo 16 lidí)
29.10.2013 13:36
Red Bull Lidé už nevědí, co by na tom jejich… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel001385
18:35 29.10.2013 89.103.251.XXXJe celá řada materiálů, které setrvají v neměnném stavu i po zahřátí na vysoké teploty. Ovšem přesné složení těchto slitin nám nezasvěceným zůstane asi navždy zcela latentní.-
tom
18:44 29.10.2013 85.135.243.XXXNapriklad ake??? Poznas take materialy?
Mne nejako nejde do hlavy - zeby sa zahriatim nic nezmenilo pri takych roznorodych materialoch ktore su tam pouzite.
Inak ak by som chcel tuto cast zahriat koli ohybu - urcite by som sa nespolihal na trenie, ale zahrieval by som to z vnutra na stalu teplotu aku potrebujem...-
uzivatel001385
18:55 29.10.2013 89.103.251.XXXTak zaprvé. To, že z tohoto jejich testu, respektive kontroly vyplynul takový výsledek, jaký vyplynul dosvědčuje, že takové materiály opravdu existují, a jsou používány na vozech formule jedna. To je nyní již neoddiskutovatelné faktum.
A za druhé, Já takové materiály samozřejmě podrobně neznám. Nepohybuji se v tamním prostředí, Své příspěvky interpretuji pouze na základě informací, kterých se mi dostává z několika různých zdrojů. Jedním z nich jsou samozřejmě i tyto úžasné stránky. A proto si dovolím malý citát z jednoho zdejšího článku: "Stále používáme hodně kovu, každý je přizpůsobený pro určitou aplikaci. Například na vozu F1 byste našli přes 20 různých druhů hliníku a 30 odlišných druhů oceli, stejně jako exotičtější kovy, jako je titan, hořčík a Inconel (superslitina vyráběná z niklu, chromu a železa)."
Toto ve mě vzbuzuje vědomí, že se na voze formule jedna vyskytují materiály nespecifikovatelných druhů, parametrů, a vlastností. A vůbec nepochybuji, že celá řada z nich je schopna ustát takto vysoké teploty bez ztráty kytičky.-
-
uzivatel001385
19:10 29.10.2013 89.103.251.XXXJá jsem možná nedával dostatečný pozor při studiu, ale ty jsi zřejmě nedával pozor, když jsi tento článek četl.
"Přední část podlahy Red Bullu zahřála na 300 °C, aby zkontrolovala, zda dojde k nějakému ohybu. Výsledek? K ničemu takovému nedošlo. Red Bull RB9 je tedy v této oblasti zcela v souladu s pravidly."-
tom
19:19 29.10.2013 85.135.243.XXXO legalnosti ci nelegalnosti som nenapisal ani slovo - ja som poukazal na absurdnost tvrdenia, ze pri zahriati na 300 stupnov nedoslo k ziadnemu ohybu!
Ps myslim, ze aj keby doslo k vacsiemu ohybu ako je povoleny v pravidlach - este by to neznamenalo ze je to nelegalne!!!
Takze sup sup fyzika a nabuduce pozorne citaj a potom pis-
uzivatel001385
19:32 29.10.2013 89.103.251.XXXJá moc dobře vím, že se tady nebavíme o legálnosti, či nelegálnosti. Celá naše diskuze je vedena na téma, zda je možné, aby se nějaký nespecifikovaný kov dokázal udržet v nezměněném stavu i po zahřátí na vysokou teplotu. Já tvrdím, že ano, a mám toto tvrzení podložené jasným důkazem: "Přední část podlahy Red Bullu zahřála na 300 °C, aby zkontrolovala, zda dojde k nějakému ohybu. Výsledek? K ničemu takovému nedošlo". Toto je neoddiskutovatelné faktum.
Kdežto ty tvrdíš že to možné není, ale žádné pádné argumenty pro své tvrzení jsi zatím neposkytl. Pouze jsi konstatoval, že, cituji: "Prosim ta netrep taky matetial neexistuje". Hluboce se omlouvám, ale toto rozhodně nemohu akceptovat, jakož to pádný argument. Promiň. Toto je pouze tvůj osobní názor. Máš na něj jistě plné právo, ale o podložený argument se nejedná ani náhodou.-
-
-
Pepan
19:53 29.10.2013 89.24.157.XXXJá si dovolím přijít se svojí troškou do mlýna. Ono možná záleží na tom, jak se dotyčná část zahřeje. Pokud ji zahřeji celou, protáhne se, ale neohne. Pokud ji zahřeji lokálně, ohne se. Na podobném principu funguje třeba bimetalový teploměr. A na tom snímku je vidět lokální zahřívání.
-
-
uzivatel001385
19:47 29.10.2013 89.103.251.XXXKončím tuto diskuzi. Větší úspěch budu mít, když půjdu házet hrách na zeď.-
-
uzivatel001385
20:34 29.10.2013 89.103.251.XXXZatím ne, ale věřím, že pokud vytrvám, tak budu brzy slavit úspěch.
-
-
-
-
-
-
-
anonym
19:40 29.10.2013 147.228.209.XXXKamaráde dostuduj ty... Slyšel jsi někdy o žárovzdorných a žáropevných materiálech? Myslím, že pokud to není tvůj obor, tak bys neměl chytračit. Stačí navštívit přednášky ze základů materiálové nauky na technické VŠ a dozvíš se nejspíš věci, které pro tebe budou jak nový vesmír -
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek