Massa neuposlechl týmové příkazy, Alonsa to neštve

Tereza Polaczyková, 13. října 2013, 18:03 Google+

Fernando Alonso popírá, že by měl s ignorováním týmové režie ze strany svého týmového kolegy nějaký problém.

Počet komentářů:  12 komentářů (Poslední 14.10. 13:27) Napište svůj názor
Alonso, Fernando

Alonso, Fernando | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

V raných fázích Velké ceny Japonska obdržel Felipe Massa od svého závodního inženýra rádiem zprávu "multi-function strategy A, now please". Evidentně se přitom jednalo o jasnou instrukci, aby brazislký pilot přepustil svou - tehdy pátou - pozici Fernandu Alonsovi. Ten ale tento příkaz oslyšel a Alonso se tak před týmového kolegu dostal až ve 20. kole závodu po souboji na cílové rovince. 

Po odjetí závodu Fernando Alonso popřel, že by ho ignorování týmové režie ze strany Felipeho Massy naštvalo: "Ne, ve skutečnosti ne. Nemůžeme z toho dělat velkou věc. Závodíme a i kdybychom dnes zkusili cokoliv, skončili bychom více - méně na stejných pozicích, protože jsme dnes nemohli dosáhnout výš. Nevím, co přesně se stalo, ale nemám s tím žádný problém." 

"Snažíme se odvést maximum - Felipe, já i tým -, abychom získali co nejvíce bodů. Někdy je to jednoduché, někdy složité - zvlášť když nemáme skvělou výkonnost. Není to snadné, když odstartujeme ze 7. a 8. místa nebo o ně bojujeme. Bylo by fajn vrátit se do dob, kdy Ferrari bojovalo o první a druhou příčku a pak by se v závodu rozhodlo, kdo zvítězí. Anebo to udělat jako Red Bull - jedno auto jede na dvě zastávky, druhé na tři a stejně získají první dvě místa. To by bylo mnohem snažší," uzavřel Alonso

Samotný Felipe Massa se k tématu týmové režie nechtěl příliš vyjadřovat, ale v rozhovorech pro brazilská média dal jasně najevo, že v následujících závodech se Alonso musí obejít bez jeho pomoci. Na samotné tiskové konferenci pak otázku týmové režie zodpověděl slovy: "S instrukcemi nikdy nebudu spokojený." Zároveň také odmítl tvrzení, že by byl jejich pozdější vzájemný souboj na trati nějak ovlivněn týmovou režií. 

Na otázku, zda Ferrari bude o celé záležitosti interně diskutovat Brazilec odpověděl: "Vždy jsme diskutovali, pro jistotu."

Vytisknout

Diskuze: Massa neuposlechl týmové příkazy, Alonsa to neštve

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 14.10.2013 13:27 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 12 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči

"Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 na Nürburgringu

Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Valtteri Bottas nadále na Hamiltona ztrácí

Trocha statistiky a historie nemůže škodit

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Rosberg, Nico

Nejrychlejší zastávky předváděl Mercedes, katastrofální McLaren. Jaké stategie…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

  2. Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

  3. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  4. "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

  5. Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

  6. Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud