DISKUZE K ČLÁNKU Od Red Bullu by bylo hloupé zkoušet něco nelegálního. Co stojí za jeho rychlostí?
Odborníci za dominantními výkony Red Bullu v letošní sezóně nehledají nic nelegálního. Zkoušet něco takového by podle nich nemělo ze strany rakouského týmu smysl.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Od Red Bullu by bylo hloupé zkoušet něco nelegálního. Co stojí za jeho rychlostí?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
mi88ki
00:19 11.10.2013 86.49.79.XXXA z hlediska pravidel, pokud je tedy vůbec někde psáno, že KERS se smí dobíjet pouze při brždění. Přicházejí dvě možnosti, buď je to snižující se rychlost vozu, ale k té může dojít z různých důvodů, např. limiter plus kopec a nebo při sešlápnutém brzdovém pedálu. Předpokládám, že to aktivuje pedál, tak pak je jen na týmu jak na kalibruje pedál, aby splnil podmínku brzdy a zároveň nebrzdil při malém sešlápnutí vůz :D
-
-
-
-
-
uzivatel000046
10:48 10.10.2013 194.228.216.XXXTakéto riešenie by bolo pravdepodobne proti pravidlám. KERS sa smie nabíjať len pri brzdení.
V súlade s pravidlami by bolo skôr opačné riešenie. Výkon motora "držať" kúsok pod maximom ktoré je možné preniesť a zvyšný výkon "doplňovať" z KERS.
PS Podľa odborníkobv použiť KERS ako "falošnú" TC ničomu neodporuje. Išlo by asi len o prevedenie.-
-
uzivatel000046
12:15 10.10.2013 194.228.216.XXX-
Jens
12:39 10.10.2013 109.81.245.XXXNěmecky žel neumím, podle toho, jak to z toho útržkovitě chápu, tak jde o regulaci výkonu pomocí přepínání módu 4 a 8 válců, zbytek pak dávkování z KERSu (ale klidně mi to vysvětli, pokud se mýlím), což mi moc reálné nepřijde, pokud by to i ta technika celý závod vydržela.-
uzivatel000046
12:53 10.10.2013 194.228.216.XXXAni ja to nedokážem celkom preložiť. Vlastne je to len ďalší zo série článkov/špekulácii na túto tému.
Ak to správne chápem, tak článok AMuS sa venuje viac prítlaku, ako priamo TC. Podľa AMuS je "tajomstvo" vynikajúcej trakcie skôr v prítlaku, nie v TC. AMuS vlastne hovorí to, čo Petr, že KERS sa používa ( ak vôbec ) na "orezanie" krútiaceho momentu motora, nie na jeho "doplnenie" ako som spomínal ja.
Podľa viacerých článkov a komentáror dodáva Renault výhradne pre Red Bull špeciálne mapy. Red Bull potom dokáže využívať výfukové plyny oveľa lepšie, ako ostatní. Mapy ale "nejazdia" sami. Aby boli vôbec prínosom, treba si ich na simulátore nadrilovať. Inak to nema význam. V tom je aj rozdiel medzi Vettelom a Webberom. Webber ich využiť nedokáže ( alebo využiť nechce ), Vettel áno.
Žiaľ, toto 99% c-s fanúšikov vidieť nechce.
Najjednoduchšie je všetko zvaliť na ilegálnu TC, uprefnosťňovanie Vettela, Neweya. Pritom sú za tým len hodiny nezáživnej driny v simulátore.-
Jens
13:12 10.10.2013 109.81.245.XXXVůbec nepochybuj o tom, že RB využívá výfukové plyny nejlépe. Je to patrné z jejich výfukového systému, bočnic a difuzoru. Mě jen udivuje, že ostatní neokopírovali ty díry pod bočnicemi - pouze Lotus a v létě Sauber - a co to s nimi udělalo (viz Korea). Nevím, jestli mají tak špatnou korelaci nebo je to tak náročné.
O mapách jiného zákazníka stejného dodavatele motorů týmy nevědí. A nadrillovat to musí. Je možné, že Webber tolik netrénuje jako Vettel, ten hodně dře. Možná ani využívání výfukových plynů RB9 moc nesedí Webberovu stylu.
S těmi procenty fanoušků přeháníš. To, že tady nejvíce křičí jeden či dva anonymové neznamená, že většina vidí za výkony RB TC. Myslím, že většina je rozumná, jen se moc nezapouje do diskuse, což pak může zkreslovat -
-
uzivatel000046
14:14 10.10.2013 194.228.216.XXXŽe Red Bull ovplyvňuje chovanie točivé momntu je len domnienka. Špekulácia, vychádzajúca z toho, že RB - hlavne Vettel - zrýchľuje skôr ako ostatní.
Článok AMuS a niektoré ďalšie skôr poukazujú na to, že RB nepotrebuje "ovplyvňovať krútiaci moment" na to, aby zrýchľoval skôr. Výhodu mu zabezpečuje skôr väčší prítlak, ktorý zabezpečí, že koleá neprešmykujú.
PS
Aby bolo jasné. RB novplyvňuje krútiaci moment v zmysle závislosti od prešmykovania kolies - to znamená nepoužíva TC, ktorá je zakázaná.
RB krútiaci moment zamozrejme ovplyvňuje - dovolený spôsobom. Nastavením máp motora pre každý konkrétny pretek, nastavením prevodovky ( preto má poväčšinou mizernú maximálku ), umným využívaním KERSu. A hlavne - drilovaním, drilovaním, drilovaním.... -
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek