DISKUZE K ČLÁNKU Od Red Bullu by bylo hloupé zkoušet něco nelegálního. Co stojí za jeho rychlostí?
Odborníci za dominantními výkony Red Bullu v letošní sezóně nehledají nic nelegálního. Zkoušet něco takového by podle nich nemělo ze strany rakouského týmu smysl.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Od Red Bullu by bylo hloupé zkoušet něco nelegálního. Co stojí za jeho rychlostí?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
uzivatel000190
10:21 10.10.2013 213.210.156.XXXJak by to fungovalo? Pokud by byl velký prokluz tak by se začal dobíjet kers?-
-
-
anonym
12:09 10.10.2013 82.119.113.XXXprečo by to traťoví komisári a FIA sami od seba robili ? im nezáleží na čistote F1, oni šetria, až keď na to niektorý tým oficialne podá sťažnosť. a ten to neurobí, pokiaľ nemá rukolapné dôkazy. lebo stačí, ak sa sťažujú, a uvedú, že je to na ľavej strane, ale je to na pravej, tak im už protest neprejde. -
-
-
-
mi88ki
11:19 10.10.2013 165.72.200.XXXNejde o to kdy se nabíjí ale jak se dá jinak využít než pro přidání výkonu ?
Vem si, že je tam elektronika a celý systém je propojený na hnací hřídel. A pokud vím jednotka, která to řidí (KCU) není standartizována. Takže pokud ta elektronika může určovat po stanovenou omezenou dobu kdy přidat nějakou energii, může i nějakou přebytečnou energii odčerpat, resp. odpojit, případně jí přesměrovat přes diferenciál na méně zatíženou stranu. Domnívám sem že by tu bylo potenciální využití i pro průjezd zatáček ve vyšších rychlostech než jen pro kontrolu akcelerace.-
anonym
11:56 10.10.2013 82.119.113.XXXtakže si nám pekne vysvetlil, ako sa dá použiť systém KERS pre kontrolu trakcie, ktorá je mimochodom zakázaná ...
a dôkaz, že to RB využíva? nech nám predvedie tú dominanciu v Singapure s odstráneným KERSom!
celkovo je úbohé od FIA, že si nechá takto s*ať na hlavu porušovaním pravidiel.-
mi88ki
12:37 10.10.2013 165.72.200.XXXJá jsem se jen v předchozích diskusích domníval, že by šla přes KERS ovládat TC a že by to vše vysvětlovalo. A jsem rád, že i mnohem lépe zasvěcený člověk to svým způsobem potvrdil. A pokud je něco možné a nese to nějaký potenciální přínos tak Newey to mnimálně zkoušel :-) On si vždy najde cestu jak to využít. Třeba ty Coanda výfuky. Zakážou směrovat výfuky na difuzor a co on vymyslí, nasměruje výfuky na kastli a ta je pak nasměruje opět požadovaným směrem. Ty jeho "pololegální" vychytávky tu přece nejsou jen od dob kdy je v RB.
A zde jsou indicie zcela jasné. Když to dám dohromady.
1) jiný zvuk motoru než ostatní jezdci (co Mark ?)
2) dominance na trati, kde jsou časté výjezdy z pomalejších zatáček a kde se potenciál TC využije nejlépe.
3) neskutečně dobré odjezdy při startu. Na to že startuje většinou z první řady tak má i tak pozitivní bilanci, ačkoliv nemá většinou kohod předjet. :-)
4) foto z Kanady, kde byl vyfocen Seb při akceleraci z nejpomalejší zatáčky a zůstala za ním pravidlelně PŘERUŠOVANÁ pogumovaná stopa.
5) Hamilton prohlásil, že je neskutečné jak brzy Seb akceleruje, údahjně o 20 metrů dřív než ostatní
6) Seb se pochlubil, že jejich "vychytávku" jen tak někdo neodhalí nebo myslel neokopíruje. Je KERS vidět ? Je TC vidět ? Zanechává max. nestandartní stopu a zvuk. viz bod 1 a 4
7) dominace nebyla tak výrazná na následné trati, kde vliv TC není tak výrazný a přitom to avizovali už dopředu. Moc dobře věděli, že v Korei se to trochu srovná.
8) Markovy časté problémy s KERSem. Že by testovač systému ? Zvláštní, že tak precizní tým lidí má časté problemy u systému kterou už většina jiných má zvládnutou.
9) KERS elektronická jednotka KCU, není standartizovaná. Systém KERS si vyvíjet smí každý a pokud vím i nezávisle na dodavateli motoru.
10) Newey byl vždy v minulosti velkým příznivcem hledání mezer v pravidlech.
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek