DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Martin Brundle se ve svém komentáři pro Sky Sports F1 vrací k závodu v Singapuru. Hodnotí výkony Vettela či Alonsa a komentuje i dění po závodě - bučení fanoušků či trest pro Marka Webbera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 02.10.2013 18:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000745 (Hlasovalo 18 lidí) 24.09.2013 16:40
.. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává… »
» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 14:40
Trochu ti do tvé teorie nezapadá, že na něj… »
» uzivatel000745 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 19:21
To je pravda, že je auto vyladěný na Vettela..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      První: To je věc pohledu. Já bych zase řekl, že hloupost, okecávání a nesmysly jsou tvrdit, že někdo poškozuje Marka na základě gest jednoho mechanika. Ať už reagoval na cokoliv.
                      Třetí: Mám to pořád stejně. Nepochybuju, že je v týmu Seb jednička se všemi výhodami s tím spojenými, ale vždycky budu odmítat, že RB úmyslně poškozuje Marka ve chvílích KDY TO POŠKOZUJE TÝM I SEBA!!! Třeba jako v neděli. Milion keců o úmyslně pomalém voze Marka a přitom JEDINÍ kdo na tom OPĚT vydělali jsou KIMI a ALONSO. O tom, že Mark během závodu sám dokázal, že auto bylo stejně rychlé jako Sebovo, ani nemluvím. To se tady taky totálně ignoruje a vymýšlejí se teorie o skryté vysílačce v Markově voze, jen aby se zase našlo něco špatného na RB.
                      O tom, že Markovi úmyslně něco kazí, mluvíš už od 3. závodu. To měli PK v kapse? Jediný letošní závod, kde byli oba na prvních místech byla Malajsie. O tom jak to bylo má celý svět jasno (že to podělal Vettel), jediné místo kde jsem četl konspirační teorie o jiné verzi, bylo zdejší diskusní fórum.
                      Nechápu, kde pořád bereš něco o přehodnocování názorů. Pamatuju si u RB 6 věcí, které jsou o týmové režii.
                      1. Křídlo v Turecku 2010 které Mark nedostal a i bez něj vyhrál.
                      2. Instrukce v Siverstone 2011, které Mark ignoroval.
                      3. Stejné instrukce v Abu Dhabi 2012, které opět ignoroval.
                      4. Pustil Seba v Brazílii 2012, kdy mu už o nic nešlo a Seb bojoval o titul.
                      5. Malajsie 2013, TR ve prospěch MARKA
                      To tvrdím od začátku a nic jsem na tom nezměnil. Loňská Brazílie je jediný případ, kdy Mark přišel o jediné 2 body díky TR. Promiň, ale pořád budu trvat na tom, že Massa je na tom u Ferka mnohem hůř. A že mají PR kecy? Jo mají. Stejně jako o rovnosti obou pilotů měli PŘED SEZONOU u Ferrari, Mercedesu, Lotusu i Mclarenu. A že jsme těch hlášek do radia už letos slyšeli co? U ostatních ti to lhaní nevadí?
                      Oceňuju, že nemáš tendence shazovat Vettela a odsuzuješ bučení idi.tů, ale pořád si nemyslím, že máš na RB stejný metr jako na ostatní. 03 Je škoda, že jsme to neměli čas víc probrat, snad příště přijedu dřív, nebo se budeme věnovat víc aktuální sezoně. 04

                      + 5 / − 10

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Nasir

                        188.175.176.XXX
                        Teď jsi zhruba předvedl, jak to vypadá, když fanouškovi (fanboyovi?) sáhnou na jeho idol. 03 Píšeš zbytečně hystericky a ještě si realitu upravuješ, aby se ti hodila do krámu. Ty jsi třeba vypustil TR v sezóně 2010.
                        - formulka netvrdila, že ten "nepřející mechanik" je důkazem něšeho nekalého. Jen to může naznačovat napětí v týmu a když si to fandové spojí s dalšíma věcma (jako podvod v Malajsii 2013), mají prostor pro spekulace. Nevím, proč reaguješ hystericky - opět kritizuješ něco, co vidíš v textu jen ty sám.
                        - Můžeš mi říct, co všechno je podle tebe poškození? Třeba auto vyhovující Vet je poškozením Marka? Nebo předání toho křídla Sebovi? Pokud bys to tak bral, tak ano, potom i jiné týmy poškozují své dvojky a "kupodivu" všichni jezdí F1. 03
                        - tvůj zásadní argument - když poškodí/nepomohou Markovi, poškodí i Seba a tým, protože to nahrává soupeřům. To není úplně pravda, protože ignoruješ fakt, že pokud by tým max. podporoval Webbera, tak by posiloval i Sebovu konkurenci! Sám přece tvrdíš, že Mark vždy neposlouchá a piloti se nemají rádi. Takže je Webber poslušná dvojka nebo ne? Pokud Webber trucuje, pak to JE důvod si na něj dát pozor a nepouštět ho příliš blízko Sebovi. Pozor - to není totéž jako ho poškozovat! Prostě podpora Webbera má své hranice, podpora Seba nikoliv. Otázka stojí takto - představ si hypoteticky, že RB by byl schopen Webberovi ideálně vyladit spojku, aby lépe startoval. Webber bude mít větší šanci porazit Alo a Rai, ale i Vettela. Stojí to RB za to, když má dominantní vůz?
                        Podle mě (a Odina taky) RB vůbec nezáleží na tom, jak si Webber poradí se soupeři. Protože oni dávají max. úsilí na to, aby jejich jednička vyhrávala "bez rizika kolize" stylem start cíl. Jejich vůz je mnohem lepší než u soupeřů, ale za cenu toho, že funguje hůře v provozu (na to doplácí Web), takže strategie je jasná - pilot silný v kvaldě, auto rychle zahřívající gumy (rychleji než šetrný Lotus a Ferrari) a nyní po prosazení změny pneu mají i výhodnější pneu. Když se nic nepokazí, výsledkem je Vet start cíl s velkým náskokem. Webbera k titulu nijak nepotřebují! Ten má pouze dovést body do PK. Na to stačí a že neohrožuje Vet je spíš výhoda. Takže tvoje mantra, že si RB škodí, neplatí - rozhodně ne jak tvrdíš.
                        - TR - vynechal jsi puštění Vet v Turecku 2010 ("šetření paliva"), nebo změna startovací procedury u Vettelova auta 2010 (ale NIKOLIV U WEBBERA, přestože startovali blbě OBA) - to byla asi největší TR posledních let, protože nešlo o obvyklou podporu jedničky, která má více bodů, ale o podporu jezdce, který měl tehdy bodů méně!!
                        Abu Dhabi 2012 - Web odstranil Vettelovi z tratě Massu, Malajsie 2013 - překroutil jsi fakta, měla to být TR pro jezdce ve vedení, ale udělali z toho TR pro Vettela,...

                        + 9 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Nasir

                          188.175.176.XXX
                          Zbytek:
                          Malajsie 2013 - překroutil jsi fakta, měla to být TR pro jezdce ve vedení, ale udělali z toho TR pro druhého Vettela, protože neoznámili Webberovi, že původní dohoda se ruší a má jet naplno. A Horner ještě poté přiznal, že nemělo smysl Vettelovi něco říkat - v Silverstone 2011, kde neposlouchal Webber, "kupodivu" reagovali jinak a Webberovi říkali, co má dělat.
                          Je vtipné, že vyčítáš Odinovi, že nemá na RB stejný metr jako na ostatní, když ho nemáš ty sám a ještě mnohem víc než on. 03

                          + 10 / − 6

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Nasire vystihl jsi oč tu jde lépe než já.01

                            + 4 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • formulka123

                              89.111.103.XXX
                              04 takhle nějak si to myslím taky, jen to neumím tak sepsat... 04

                              + 4 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Jo a ohledně stejného metru na všechny. Snažím se ho mít. Dokonce se kontroluju, abych nepsal příliš proRaikkonenovsky.12 Problém nastává v momentě, kdy člověk narazí na fanboye, který vidí špínu jen u soupeřů a počínání svých omlouvá a bagatelizuje, popřípadě se ze mě snaží udělat zaujatého.18

                            + 3 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Čekal jsem kdy se ozveš a budeš si vymýšlet věci které jsem neřekl. 12 Tak to vezmeme popořadě: 12
                          -nejsem fanoušek Vettela (natož fanboy) a přestože jsem ti psal téměř milionkrát, pořád nejsi schopný to pochopit. A nenajdeš jediný příklad, kdy bych ho nějak zbožně obdivoval, nebo psal o jeho dokonalosti. 12
                          -TR v roce 2010 jsem popsal. Opět lžeš.
                          -pokud Formulka123 si nemyslí, že v Markových špatných výkonech je úmysl RB, klidně se ji omluvím. Pro mě není problém přiznat, že jsem něco špatně pochopil. Je to na ní, jestli se ozve, nemám s tím problém. To je hysterie co? 12
                          -auto se vyvíjí pro nejlepší výsledky. Tudíž jeho vývoj ve prospěch úspěšnějšího jako poškození dvojky neberu. Auto mají stejné. Křídlo jako TR beru. Vznikla Markovy škoda? Ne. Vyhrál.
                          -pořád mluvíš o Markově spojce. Jeho blbé starty se projevují stále a hodně často to bylo ve chvílích, kdy Mark pro Seba nepředstavoval konkurenci a vydělal na tom pouze Alonso. Nebyvím se o nějakém závodě, kdy se to vyjímečně hodilo i Sebovi, to by teoreticky dávalo i smysl. Ale jaký smysl to dává, když startuje Seb první, Mark čtvrtý a Alonso sedmý jako v neděli? Nebylo by lepší, kdyby Mark odstartoval líp a minimálně do výměn držel Alíka za sebou? Těmito tvrzeními děláte s lidí v RB idioty a lidi co dokážou vést takový top team podle mě idioti nejsou. Webber už pro Seba konkurencí není, dokazuje to v každé kvaldě, každém tréninku i v každém závodě.
                          -Webbera k titulu nepotřebují. Opravdu si myslíš, že si v RB spočítali už na začátku sezony, že bude tak dominovat? Opravdu si mysleli, že nebudou potřebovat obrat Alonsa o nějaký bodík??? Najednou jsou geniální jasnovidci?
                          -Turecko jsem nevynechal. Že má někdo málo paliva je hodně časté. To, že to byl úmysl zbrzdit Marka je jen tvoje fantazie. Stejně tak rozdíly ve startovacích procedůrách. Máš nějaký důkaz? Já si upravuju realitu? Nespletl ses?
                          -nic jsem nepřekroutil, důvaz je ve vyjádřeních všech lidí z F1 o Malajsii. Překrucuješ to ty. Vettelovi to říkali (osobně jsem to slyšel v rádiu a multi 21 slyšel každý, snad kromě tebe), nemělo smysl mu to opakovat poněkolikáté.
                          -v Silverstone 2011 to říkali stejně a stejně se na to i Mark vys...
                          Opět po sté, koukni se do slovníku na pojem hysterie, ať ho nepoužíváš hloupě.
                          03

                          + 5 / − 9

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Nasir

                            188.175.176.XXX
                            - >To je hysterie co?
                            Jsem rád, že už jsi veselejší a směješ se tomu, co jsi předtím napsal. Bohužel sis moc nepomohl.
                            - Prý jsi vymýšlím věci, které jsi neřekl. Ale nebyl jsi je schopen uvést. 03
                            - TR v roce 2010 jsi vynechal vyjma toho křídla, takže lhář jsi ty.
                            - formulka začala vlákno názorem, že lidem je Vettel nesympatický a uvedla příklad, co jim může vadit a co je zdrojem spekulací. A ty tady plácáš, že se jí případně omluvíš ohledně jejího názoru, že "v Markových špatných výkonech je úmysl RB". Ty vůbec nevíš, co tvrdil člověk, na kterého reaguješ! Trpíš paranoiou, že jsou všichni spolčeni proti tobě a všichni si myslíme to samé? 03
                            - jak víš, že Mark by nepředstavoval konkurenci, kdyby startoval dobře? To nedává smysl - zvlášť ze 4. fleku. Představ si, že by odstartoval jako Alo v Singapuru a útočil na Seba... Vždyť jsi právě POTVRDIL to, co jsem napsal.
                            - určitě jsou starty i Webberova chyba a možná už to zkoušeli zlepšit (2010 to bylo horší), ale zjevně to pro ně není priorita a je to složitější. Jednoduše řečeno - místo aby to vyladili i u Webbera, raději pošlou inženýry "ještě jednou zkontrolovat Vettelovo auto". Je dvojka a prostě se musí přizpůsobovat věcem, co mu nesedí. Ty to podáváš účelově nebo naivně jako něco, co jde hned zlepšit, a rázem Webber bude odebírat body Alonsovi. Kdyby to bylo takhle jednoduché, tak to asi udělají. Pro ně je důležitější zajistit tu strategii, o jaké jsem psal. Uvedu ještě příklad z Lotusu - Kimimu dělali 10 nebo víc verzí posilovače řízení, protože mu to pořád nesedělo. To bylo kvantum práce navíc! Myslíš, že by totéž dělali u Grosjeana?
                            - K "šetření paliva" nedošlo jen v Turecku, ale i jindy, když Web stahoval Vet. Vždy tam byli ti dva a opravdu nejsem tak naivní. BTW proč se Webber v Turecku tak zabejčil, že nepustil Sebovi stopu na nájezdu do zatáčky, když šlo údajně o běžné šetření paliva?
                            - Proč pořád zdůrazňuješ, že Markovi to křídlo neuškodilo? Seb také vyhrál navzdory Webberově útoku v Silverstone nebo po TR v Malajsii. Chceš nám snad ukázat, jak veký máš dvojí metr? 12
                            - v Silvestone Mark přestal útočit po několikeré připomínce. Pokud jste si to někdo našli na netu a víte to přesně, napište.
                            - dotaz - je Web poslušná spolehlivá dvojka nebo ne? podáváš to jednou tak a jednou tak...
                            Jinak ty jsi tím slovem hysterie posedlý, nebo co? Jen abych věděl...

                            + 7 / − 5

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -Směju se tvým názorům. Je hezké vidět, že víš přesně na co myslím a nepoužíváš (na rozdíl ode mě) spekulace. 12
                              -neumíš číst? Psal jsem to hned na začátku. Psal jsi, že jsem Vettelův fanoušek (fanboy) a není to pravda. Psal jsi, že jsem vynechal TR v roce 2010 a není to pravda. Takže to není o neschopnosti to uvést, ale o problému se čtením.
                              -2010? dokaž jinou TR, než někoho obviníš ze lži!!! Ničím nepodložené spekulace nejsou důkaz.
                              -pokud jsem její názor pochopil špatně, jsem schopný se omluvit. Pro tebe nepochopiltelné co?
                              -Mark v každé kvaldě prohrál, stabilně jezdí o nějakou desetinu pomaleji. Najednou by Vettela porazil? To není spekulace že?
                              -pokud to jde opravit udělali by to aby nepřicházeli o body. Pokud by to znamenalo brzdit vývoj vozu, dají přednost tomu. Je to jejich práce! Obdivuju, že víš na čem zrovna dělají a co by dělat mohli. Opět po 1000x: nepopírám, že je Vettel jednička s výhodami jako u jiných týmů.
                              -šetření paliva je běžné u všech týmů. A nestává se to jen když je Mark za Sebem a nestává se to jen jemu. U jiných týmů nebo u Seba to jistě TR není. 03
                              -Křídlo a dvojí metr? Já jsem někde psal, že v Silverstone bylo něco nefér, nebo že tam něco Sebovi uškodilo??? Prosím, prosím, prosím ukaž mi kde!!! Neeee, vůbec nic mi nepodsouváš a nespekuluješ o mých názorech.(sarkasmus, kdybys to nepochopil) 11
                              -i kdyby přestal útočit (což si nemyslím), pak to stejně nevyvrací fakt, že Mark příkaz neposlechl! Nepsal jsem nic o útočení do konce závodu! Opět mi nic nepodsouváš! 12
                              -dvojka? V Brazílii poslechl. Dokonce poslechne, když ho zavolají do boxů pro nové gumy. 12 A několikrát neposlechl. Takže si musím vybrat: buď poslouchá vždy, nebo nikdy? Není to trochu černobílé? Je to fakt pro tebe divné? 12
                              -já to slovo nepoužívám (připadá mi zbytečně urážlivé a já nemám potřebu někoho urážet) a kdybych ho použil, tak ve chvíli kdy odpovídá situaci. 03

                              + 3 / − 7

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Nasir

                                188.175.176.XXX
                                - "Je hezké vidět, že víš přesně na co myslím" - opravdu? a to vyplývá z čeho? Z tvé demagogie nebo špatné nálady? 12
                                - S obviněním ze lži jsi začal ty. Dokaž, že jsem lhal...
                                - Zrovna poměrně nedávno jsem se ti tady v diskusi omluvil. Kdo si to najde, uvidí, že jen hystericky plácáš. Navíc jsem ti nevytkl nic, co se týká omluvy. Vytkl jsem ti to, že zmateně reaguješ na něco, co ten druhý (formulka) netvrdil. A teď zase utíkáš od tématu? Pokud je pro mě omluva nepředstavitelná (což není pravda, viz moje nedávná omluva), tak pro tebe je zjevně nepředstavitelné přiznat omyl.
                                - Tvrdil jsem, že by Web mohl Vet ohrožovat. Překrucuješ - nikde není, že by ho hned porazil. Z tvé statistiky nevyplývá pro závod zhola nic. Podívej se na výsledky Alonsa v kvaldě a závodě...
                                - "Obdivuju, že víš na čem zrovna dělají a co by dělat mohli. " - a to zase vyplývá z čeho? Opravdu nepřekrucuješ a nevnucuješ druhým něco, co neřekli? Opět? 12
                                - "Já jsem někde psal, že v Silverstone něco Sebovi uškodilo?" - u TR proti Markovi (křídlo) vždy dodáš, že mu to neuškodilo. U Markovy "neposlušnosti" proti Sebovi, která taky nic neznamenala, jsi NIKDY nic takového neřekl. Bral jsi to jako něco vážného. Dokonce jsi Silvers 2011 argumentoval jako důvod pro Sebovu "odvetu" v Malajsii 2013. Samozřejmě jsi "čistě náhodou" vynechal, že Mark nepředjel a nepodváděl, zatímco Vet (RB) ano. A doufám, že se nebudeš vykrucovat, že jsi to po Malajsii neřekl (nebyl jsi sám).
                                - doteď jsi mluvil o útočení Marka, nikoliv o nedržení odstupu. Ano, odstup nedodržel, ale týmu šlo hlavně o pořadí. A to dodržel, i když neochotně.
                                - "Takže si musím vybrat: buď poslouchá vždy, nebo nikdy?" - přečti si ještě jednou, na co se ptám, a pochopíš, že se ptáš hloupě.
                                - dvojka - podle tvé odpovědi tedy spolehlivá dvojka není. Tím jsi zase spíš podpořil to, co už jsem psal.

                                + 5 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  Tohle nemá cenu. Už první odstavec mluví za vše:
                                  Citace: Jsem rád, že už jsi veselejší a směješ se tomu, co jsi předtím napsal.
                                  A pak mi napíšeš, že ti podousám odhadování mých myšlenek. 11
                                  Píšeš, že si upravuju něčí myšlenky (formulka123) a přitom nenapsala, že to myslela jinak (nabídl jsem omluvu a nejpíš to četla) a bereš jako fakt, že se mýlím. Mám ti dokázat, že nejsem fanbou Vettela a nenajdeš jediný text, kde bych ho označil za někoho vyjímečného nebo nejlepšího. To ti jako důkaz evidentně nestačí. Následuje spousta nesmyslů, podsouvání a vytváření mých myšlenek, které se nezakládají na pravdě. Nejdřív tu obhajujete, že RB poškodil Markovi auto, aby nedostihl Seba a vzápětí mi tvrdíte, že by nedojel ani Alonsa, který dojel 30s za ním jen díky Sebovým problémům s brzdami. Pak mi pro změnu tvrdíte, že je podobně rychlý jako Seb a za jeho pomalost může provoz. Proč prohrává v kvaldách 13:0 (bez provozu) vám divné nepřijde. Ta diskuse je o ničem. Měj se. 03

                                  + 2 / − 6

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Nevím, ale jestliže nějaký mechanik se raduje z odstoupení jednoho pilota o kterého se stará a stejná gesta zvýrazněná poskakováním používá při úspěšném předjížděcím manévru druhého pilota o kterého se stará, tak má člověk právo se domnívat, že tu něco nehraje. A k doměnce, že může dojít k úmyslnému poškození toho prvního, není daleko. Když k tomu přičtu ještě skutečnost, že právě ten první měl od inkriminovaného třetího závodu problémy téměř vždy, na rozdíl od svého kolegy - není se čemu divit.
                        Vysvětli mi jak odstoupení Webbera v minulém závodě poškodilo Seba? Vždyť Seb vyhrál a navýšil náskok. Webber byl šestý s desetisekundovou ztrátou na Kimiho a s ještě větší na Alonsa. Opět nesmyslně spekuluješ. To jako myslíš, že by ještě měl šanci Kimiho s Alonsem předejet? I kdyby dojel, tak dojede nejlépe čtvrtý ZA oběma, kteří na tom podle tebe vydělali.
                        Po Malajsii jsem tu napsal, že Webber teď bude jezdit bez paliva, na prázdných pneumatikách, nebo bez kol. Vše se od té doby stalo a ještě mnohem více problémů Webber měl. Jak je to možné? A nepiš, že jsem jasnovidec. To tedy nejsem ani náhodou. Jenom nejsem naivní trouba, abych věřil žvástům Hornera a Marka. Ty těmto kecům věříš a Webberovy problémy bagatelizuješ jako náhodné. Tak ti to napíšu ještě jinak. V nedávné minulosti si vzpomínám pouze na tři případy tak vysokého procenta, kdy tým kazil jednomu ze svých pilotů závody. A shodou okolností všichni tři se s týmem po sezóně rozešli. Hamilton šel do Merglu, Schumi ukončil kariéru a Webber jde do Porsche Cupu. Můžeš mi to nějak vysvětlit? Proč se všichni tito piloti nespokojili s tvým vysvětlením, že se jednalo o náhodu?
                        Před několika lety jsi se mnou vedl spor oTR u RBR, dnes jsi ji schopen i uznat, a proto ti přiznávám jisté "prozření"18 .
                        1. Mark sice vyhrál, ale o TR se jednalo.
                        2. Mark nic neignoroval, naopak.
                        3. Mark sice nezastavil, jako Bariccello na A1 ringu, ale poslušně zajel k pitstopu a Seba tím pádem pustil. Vše trvalo pouze půl kola a žádné zdržení Seba jsem nezaznamenal.
                        4. Ano
                        5. Jaká TR ve prospěch Marka, když z této takzvané TR vyšel jako poražený? To podle mne nebyla TR VE PROSPĚCH, ale proti Webberovi.
                        O jakém lhaní do rádia u ostatních mluvíš? Já hlášky typu "Fernando je rychlejší", nebo "šetři palivo" rozkóduji velice rychle a nemám problém uznat, že jde o TR a tudíž poškození jednoho pilota na úkor druhého. Probém nastává, když rozkóduji TR RedBullu. To se na mě vrhneš s konspiracemi. Přitom příznivci Fernanda by mohli tvrdit též, že jde o konspiraci proti Ferrari, protože jejich inženýři ohlásili jen skutečné porovnání rychlostí obou jejich pilotů. Spíše bych se já měl divit, jak to, že ti to v případě Ferrari a Alonsa vadí a v případě RBR a...

                        + 6 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          -v roce 2010 a 2011 měl víc mnohem poruch Seb a určitě se našel u RB člověk, který měl radost, když Mark Seba předjel. Takže v roce 2010 a 2011 protěžovali Marka? Je to stejné.
                          -v diskusi se nemluvilo o úmyslném poškození motoru (to neprospělo ani Alonsovi ani Sebovi). Mluvilo se o úmyslně POMALÉM Markově voze. Kdyby měl rychlejší (jak někteří tvrdí že mohl mít), mohl být i před Alonsem s Kimim. To by bylo pro Seba lepší. Nebo ne?
                          -To bych si tipl i já, že po těch letech, co měl víc problémů Seb, je bude mít letos víc Mark. Že souhlasím se vším co Marko a Horner říkají si opět účelově vymýšlíš. Najednou Schumi odešel kvůli poruchám? Ham a Schumi mluvili o nějakých úmyslných poškozeních? Dám ti jiný příklad. Button 2010 měl to samé, 2x nepřipevněné kolo, podělané strategie, poruchy. Nějaká obvinění? Ne! Odešel? Ne! Prostě problémy se stávají a není to nic nového, že to někdo odskáče víc jak jiný. Řekl bych, že se to dá najít snad v každé sezoně. 03
                          -Tenkrát šlo o víceméně to samé. Nevidím TR v každé poruše.
                          1.proboha vždyť to NEPOPÍRÁM!!! Jak to mám ještě napsat?
                          2.Mark i přes příkaz o udržovaání odstupu několikrát zkusil Seba předjet. To je poslušnost? Sám neuposlechnutí přiznal a mluvil o tom, že závodí aby jezdil nadoraz. (není to doslvné)
                          3.Zajel k pitstopu, protože potřeboval přezout dřív, než ho předstihnou ti, kteří přezuli o kolo dřív a bojovali s ním zrovna o pozici. Nedělal to kvůli Sebovi. Mezi tím i přes příkaz, aby Seba pustil, držel ho celé kolo těsně za sebou. Sorry, tomu já říkám neposlechnout příkaz.
                          5.TR byla ve prospěch Marka, že ji Seb ignoroval (jako několikrát předtím Mark) je věc druhá. Jinak to vidíš jen ty s Nasirem. Všichni z F1 to komentovali stejně jako já.
                          -Nemluvím o lhaní do Radia, ale o lhaní PŘED SEZONOU!!! Všechny týmy mluvily o rovnocenném přístupu k oboum pilotům. A? Stejně jako RB mají evidentně i ostatní své jedničky. Takže i oni lhali? U nich nevadí?
                          -Promiň, pořád vidím rozdíl mezi hláškou "Fernando je rychlejší..." a spekulací, že běžná porucha je TR. 03

                          + 4 / − 9

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Hmm, jak víš, že se v r.2010 a 2011 našel člověk v RBR, který měl radost z potíží Vettela? Ukaž mi ho a uvěřím. Zatím to beru jen jako tvůj výmysl. Tak že stejné to určitě není.
                            Ok. Diskuzi jsem podrobně neštudoval a tak jsem nabyl dojmu, že jde o odpadnutí Marka. Ale stejnak si nemyslím, že by Webber měl nějak vážné šance předjet oba jmenované. Já jsem totiž přesvědčen, že by je těžko předjížděl i Vettel viz. diskuze před několika týdny a fakt, že z PPVettel všem ujíždí jak chce, zatímco v provozu je sotva poloviční i s TOP autem.
                            Tak mi upřesni kde se s Hornerem a Markem rozcházíš. Já jsem zatím nic takového nepostřehl. Spíše naopak.
                            1. OK
                            2. škoda, že jsme se o srazu např. nad videem tohoto závodu nepozastavili. Já tam žádné pokusy o předjetí neviděl. Ano přibližoval se, ale nepředjížděl a to ani s DRS. A neříkej mi, že když byl od Seba 0,05sec. že by to za použití DRS nesvedl. Tady se snažíš podsunout ty cosi, co není pravda. Podle mne to byl truc, ale nikoliv porušení příkazů.
                            3. Tohle je stejné jako předchozí bod. Webber zatrucoval, ale nijak Vettela nepoškodil. A o celé kolo ani nešlo. to, že mu tým hlásil, že má Seba pustit když byl ještě Vettel na hony daleko, ještě neznamená, že musel zastavit, aby okamžitě uposlechl.18
                            5. Nebyl bych si tak jistý, že všichni krom mě a Nasira jsou na tvé straně v pohledu na podraz Webbera z Malajsie. Já jsem tu zaznamenal v průběhu sezóny i hlasy s námi sympatizující a více-méně podobného mínění.
                            Opět jsem nezaznamenal žádné lhaní, když tak dej odkaz. Jen Alonso před sezónou tvrdil, že by Massovi klidně pomohl v boji o titul, kdyby k takové situaci došlo. A to nelze ani obhájit, ani zpochybnit.03
                            Já rozdíl nevidím, protože ho nehledám. Ty rozdíl chceš vidět a tak si ho najdeš.03

                            + 8 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Nasir

                              188.175.176.XXX
                              2. Viděl jsi to video někdy nedávno? Měl jsem dojem, že na začátku bylo nějaké naznačení Web útoku, pak kolo nebo dvě Seba naháněl, ale k ničemu dalšímu nedošlo, a Mark to vzdal. Mezitím mu hlásili do rádia, že se má držet zpátky. Myslím, že Mike se opět hodně spletl, když tvrdí, že Mark útočil několikrát. Ale neviděl jsem to, takže nebudu vynášet soudy.
                              3. Jo, to jsem taky chtěl uvést. Zajímavé je, že Mike vždycky napíše, že to s tím křídlem Markovi neuškodilo. Že Markovo trucování nebo jeho počítání v Silverstone Sebovi neuškodily, o tom cudně mlčí. 03 V Abu Dhabi 2013 může být Vet naopak rád, že nemusel na trati bojovat s Massou, protože ten by se urputně bránil.

                              + 5 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                I když si ten závod pamatuju a už jsem jej párkrát viděl (hlavně kvůli souboji Hamilton Massa). Tak jsem si ten Silverstone prohlédl znovu. Mezi Webberem a Vettelem se událo toto. V předposledním kole se Webber díky DRS dotáhl na Vettela na 0,253sec a naznačil útok, který nedokončil (nebo nestihl) a stáhl se. V posledním kole dostal příkaz neútočit a ten také splnil i když do cíle dojel zavěšen na Seba.
                                To Massa byl za Hamíkem v posledním kole také 0,263 sec. a ještě ho dokázal předjíždět. Nebýt toho, že jej Lewis vytlačil mimo trať, tak byl před ním.03
                                Já si pořád myslím, že kdyby Webber chtěl, tak tam Seba udělá, protože byl v závěru jasně rychlejší. A kecy o jeho neposlušnosti jsou jen zbožným přáním, než nějakou realitou. Naopak Mark poslechl a týmu vyhověl tady i v Abu Dhabi. Pro mne to byla spíše demonstrace týmové dvojky ukázat, že má na jejich jedničku. Něco jako Barrichello v r.2002 na A1 ringu. Jenže to se právě lidí, kteří odmítají uznat kvality dvojek, šíleně dotýká. Proto vymýšlejí neskutečné věci, které v přenosu ani nebyly. A to mám z BBC sport, čili žádné přerušování reklamou a podobně.03

                                + 7 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Jo a co se týče vícerých útoků Webbera na Vettela, tak to předposlední kolo a náznak útoku po závodě několikrát opakovali. Možná si to Mike popletl se záznamem.18 Protože v posledním kole Mark jel nalepen na Seba, ale o útok se nepokusil ani s DRS a to nemluvím vůbec o Kersu, který vůbec nepoužil.

                                  + 6 / − 4

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Opět!!! Kde prosím pěkně píšu, že v Silverstone někdo Sebovi ublížil??? Jooo, nikdy mi nepodsouváš věci, které jsem nikdy neřekl. 11

                                + 3 / − 6

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -ano nevím to jistě, ikdyž je to pravděpodobné, když jsem viděl radovat se mechaniky nad předjetími Marka v jiných závodech. Ty máš důkaz, z čeho se radoval ten mechanik od formulky123? Taky ne že?
                              -Tak znovu! Já neříkal, že Mark měl na Alonsa!!! Byli tu lidé (třeba Pepan), co tvrdili, že Mark dostal pomalejší (chápu to tak že úmyslně) auto než Vettel! V PŘÍPADĚ ŽE BY TO TAK BYLO A MARK MOHL DOSTAT RYCHLEJŠÍ, pak by na Alonsa zřejmě měl ne? To, že se Vettelovi blbě předjíždí nijak nezpochybňuji, vždyť jejich top speed je jedna z nejhorších, tak by bylo divný, kdyby se mu předjíždělo dobře.
                              -Vždyť to píšu každý druhý příspěvek. Fakt to musím psát znovu??? OK. Horner a Marko tvrdí, že není žádný rozdíl mezi jezdci. Já si myslím, že je Vettel jednička jako v jiných týmech se všemi výhodami s tím spojenými. Mám ti to zkopírovat 1000x do mailu, abych to nemusel psát 1000x znovu do každého příspěvku? To, že nevidím TR za každou poruchou neznamená opak!!!
                              1.OK
                              2.Příkaz nechat si větší odstup dostal dřív než v posledním kole. Pod pojmem útok si můžeme každý představit něco jiného. Ale to není podstatné. Důležité je to, že VĚTŠÍ ODSTUP NEUDĚLAL! To pro mě znamená, že neposlech příkaz. Pro tebe ne? Pokud poslechl, proč říkal, že se za neposlechnutí omlouvat nebude?
                              3.Jo zatrucoval. Neposlechl. Nic jiného netvrdím! Seb nebyl na hony daleko. Měl aktivované DRS, což znamená míň jak 1s a byl v té době výrazně rychlejší (měl čerstvé gumy, pro které si Mark teprve jel).
                              5.psal jsem, že jsem to nečetl jinde než na zdejším foru. Nepopírám, že ten názor má více lidí ZDE. Psal jsem, že jsem to nečetl OD NIKOHO Z F1!!!
                              -RB, Ferrari, Mercedes i Lotus před sezonou psali (hledat přes půl roku staré články nebudu), že mají oba piloti stejné podmínky. Slyšel jsem hlášku pro Rosberga v Malajsii, pro Grosjeana v Německu, slyšel stížnost Alonsa na Massu v kvaldě v Monze. To jsou rovné přístupy k oboum? Já chápu proč to dělají a nic proti, ale není to v rozporu s těmi prohlášeními? Já v tom taky rozdíl nevidím. Proto nevyskakuju, že jeden tým lže a ostatní jsou ti hodní a pravdomluvní. 03

                              + 3 / − 7

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                Miku snad to, že radující se mechanik dostal zprávu, že vyhrál ve sportce, nebo že se mu narodilo dítě, právě v ten moment, když Webber vypadl, nemyslíš vážně. Neblázni člověče. Mě a Nasira tu obviňuješ z výmyslů a sám předvádíš nesmysly.03 Jsem přesvědčen, že v průběhu závodu se nikomu nedostává jiných informací, než informací týkajících se dění na trati a práce týmu v závodě. Tak že tolik k radosti mechanika.
                                Jestliže má problémy předjíždět v provozu Vettel, bude je mít asi také Webber, ne? Tak jaképak, že by s lepším autem na Alonsa měl.
                                Nechtěl jsem to tu pitvat, ale budiž. Vrátím se ještě k té Malajsii a mému bezprostřednímu pohledu na události a jejich prezentaci, stejně jako k následným pár řádkům, se kterými mnozí zde nesouhlasili. Předložím ti protinázor k tvému zpochybňování logiky kroků vedení RBR.
                                Představ si, že po událostech v Malajsii vedení RedBullu ví, že Webber ví, že ho škrtli z boje o titul (kterým v minulosti neustále Horner s Markem operovali). Pak je jim jasné, že nemohou dopustit, aby se Webber dostal do přímého souboje o jakoukoliv pozici v závodě s jejich vyvoleným. A vědomi si faktu, že mají jeden z nejlepších vozů v poli věděli, že k souboji dojít může a že by tento souboj mohl skončit kolizí a tudíž fatálními následky jak pro tým, tak pro mazánka. Proto jsem si dovolil napsat, že od této chvíle bude Webber jezdit bez benzínu a bez kol. A ejhle ono to do sebe najednou začalo zapadat. Od těchto chvil měl Webber problémy snad v každém závodě (krom dvou). A teď k další konstrukci. Zkus si spočítat o kolik bodů by Vettel přišel případným prohraným soubojem s Alonsem a Kimim a kolik by ztratil vypadnutím v souboji s Webberem. Proto se mi zdají tvé názory, kterými argumentuješ, že totiž nejvíc by poškozování Webbera postihlo Vettela a RBR, jako trochu "mimo mísu". Letos Webber Vettelovi nepomohl vůbec a týmu téměř také ne, krom zisku nějakých bodů když Vettel nedojel pro poruchu. Přesto jsou jak Vettel, tak RBR na čele obou šampionátů. A dle mne také i díky tomu, že Marka tým drží na dištanc. On totiž souboj mezi dvěma uchazeči o titul vypadá jinak, než souboj mezi podrazákem a podraženým. Ale to ty uznat nechceš.18
                                2. Pokud se za neuposlechnutí nechtěl omlouvat, mohlo to být např. tím, že si myslel, že o neuposlechnutí nešlo. Stejně jako si to myslím já. Dojel tak, jak si tým přál, nikoho neohrozil ani neomezil, tak o co jde?
                                5. Aha, špatně jsem tě pochopil, respektive jsem si to špatně vyložil. OK.
                                Bohužel já jsem opravdu nikde nezaznamenal deklarování rovnosti u týmů které jmenuješ. Ale netvrdím, že nebyly. Ostatní skutečnosti mi tu vypisovat nemusíš, vím o nich a myslím, že na ně máme oba stejný pohled, nebo se lišíme minimálně.03

                                + 7 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama