DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera
Martin Brundle se ve svém komentáři pro Sky Sports F1 vrací k závodu v Singapuru. Hodnotí výkony Vettela či Alonsa a komentuje i dění po závodě - bučení fanoušků či trest pro Marka Webbera.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000745
(Hlasovalo 18 lidí)
24.09.2013 16:40
.. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává… »
» uzivatel000745
(Hlasovalo 16 lidí)
24.09.2013 19:21
To je pravda, že je auto vyladěný na Vettela..… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
17:48 02.10.2013 77.240.96.XXX2. TR v té době byla ještě zakázaná a kamuflovalo se to všeljak, navíc se ještě tankovalo. Proto píšu, že letos může být hláška i pravdivá, ale tehdá se mi to nezdálo.
4. Ok
Tomu rozumím a vcelku souhlas.Jen si myslím, že nebude možné donekonečna vymýšlet nové a nové směsi a konstrukce gum, tak aby byly tím nevyzpytatelným a přitom bezpečným prvkem.
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
21:31 27.09.2013 194.213.46.XXX[odkaz na stránku]
Už v prvním závodě se dostal Massa díky hodně zvláštní strategii v boxech za Alonsa. Při první výměne jel Massa pro gumy dřív než Alonso. Při druhé až o 4 kola po něm! Samozřejmě přitom ztratil "zcela nečekaně" celý svůj náskok a zpět ho už nezískal. Ale nebudu tvrdit, že to udělali úmyslně. Protože by to byla spekulace. Myslet si o tom můžu svoje, ale nebudu tvrdit o nikom komu se to zdá rozumné, že je zaslepený fanboy.-
Nasir
16:22 28.09.2013 188.175.176.XXXProsím tě, až budeš něco hledat, podívej se laskavě na datum článku. To je vyjádření z roku 2009 PŘED první Alonsovou sezónou! A v té dojel Massa 2x před Alonsem a žádné prohazování pozic se nekonalo. Tak co se nám tu snažíš podstrčit za výmysl o lhaní týmu. Dokázal jsi nanejvýš to, že jsi demagog.
To že Massova pozice ve Ferrari se postupně propadla na jasnou dvojku (zvlášť když 2011 měl sezńu katastrofální), snad není třeba dodávat. Mikeova citace z roku 2009 je ale demagogie (nebo záměrný podvůdek, vyberte si).-
Mike17
19:00 29.09.2013 93.99.87.XXXOMLOVÁM SE!!! To datum mi uteklo. Bylo už pozdě večer nechtělo se mi to hledat celou noc, tak jsem to přehlédl. Naprosto chápu, že tobě by se to stát nemohlo. Když ti to hledání jde mnohem líp, mohl bys najít, kde Ferrari letos určilo před sezonou jako jedničku Alonsa?
-
-
Mike17
21:58 27.09.2013 194.213.46.XXX[odkaz na stránku]
Nelhal? Není Hamík jednička, nebo ti to u nich nevadí? Pořád si to vymýšlím? Zkusím najít i Lotus, ale je pozdě a je to hodně zdlouhavé hledání tak starých článků. -
Mike17
22:20 27.09.2013 194.213.46.XXX[odkaz na stránku]
EB: Historicky tento tým jezdil na jednoho jezdce, jednoznačnou jedničku. Ale to se rozhodně změnilo. Je to věc minulosti. Chci dva rychlé jezdce, protože jen tak můžete získávat body do poháru konstruktérů. Oba jezdci tedy mají stejný status.
Hmmm?-
-
Mike17
10:59 28.09.2013 194.213.46.XXXAni se ti nevidím. Ani jsem nečekal, že to kromě nás ještě někdo čte. Mě sice baví o F1 diskutovat, ale někdy je to zbytečně dlouhé a zbytečně vyhrocené. A stím stylem máš nejspíš pravdu. Mám asi často tendence zastávat menšinový názor. Asi jsem divný. V podstatě bych byl raději za vyrovnanější stav a i titul by už mohl získat i někdo jiný. Ale něco mě nutí na takové věci reagovat.
S Odinem jsme se nedávno sešli na srazu a mluvili jsme ve velmi pohodové a přátelské atmosféře. Tady se asi necháme občas unést emocemi.
Moje paměť není dokonalá, občas mě kluci nachytají na nějakém omylu. Ale tohle bylo jednoduché. Nikdo před sezonou neřekne: máme jedničku a nosiče vody. To bych si opravdu zapamatoval.-
odin
17:49 28.09.2013 77.240.96.XXXMiku tak s takovýmto hledáním jsi se namáhal fakt zbytečně. Já jsem chápal náš spor v rozsahu letošní (max. loňské) sezóny. Ale slouží ti ke cti, že jsi přiznal, jistou "vypočítavost". To je jasný, že žádný tým neřekne při příchodu pilota k nim, že ho vzali jako dvojku, nebo rovnou jedničku. Tady ti musím přiznat, že jsi mě fakt dostal. V případě Ferrari vytáhnout rok 2009 je doopravdy "dobrý". S tím jsem nepočítal
Ale teď trošku vážnějc. Myslím, že když dva dělají totéž, není to totéž. A platí to stejně u PR keců všech týmů napříč polem. Já spíše srovnával chování vedení týmů během sezón. A třebas po oné "krádeži" Webberova křídla RBR tvrdil, že si jsou oba piloti rovni a požívají stejných priorit. Až jim to Mark dal sežrat vzkazem do rádia po projetí vítězně cílem. Naopak Lotus i Ferrari během sezóny od podobných prohlášení upustili a spíše přiznávali podporu Kimiho, resp. Alonsa. V případě Merglu máš asi pravdu. Malajsije vrhla stín i na tento tým.
Jinak potvrzuji (pro XR), že spolu nemáme žádné osobní problémy, spíše naopak. Já tě beru jako kamaráda (v některých případech se zvláštními názory). A tak asi budou na tomto fóru takovéto sáhodlouhé diskuze tradicí.-
-
odin
14:18 01.10.2013 77.240.96.XXXAktuální odkaz nehledej (škoda času). Omlouvat se za tohle nemusíš, mě to spíš pobavilo. A v kontextu dalšího tebou napsaného jsi i objasnil jak to bylo myšleno. Více méně se s tebou v tomto shodnu. Ale uznej, že je trošku rozdíl, když vtým prohlásí před sezónou rovnost obou pilotů a když tým po "poškození" jednoho ze svách pilotů deklaruje jejich rovnost v průběhu sezóny. Já vidím stejné pokrytectví u RBR po "krádeži" Webberova křídla i u Mercedesu po nedovolení Nicovi předjet Lewise. Oba týmy po těchto událostech vyhlašovaly rovnost mezi svými piloty. Ale je to jiné proti tomu, když hlásí rovnost před sezónou a ještě po příchodu "nováčka", ať už tím nováčkem je Kimi, Hamík, nebo Alonso, stejně jako když u RBR prohlásí před sezónou stejné šance pro oba v situaci kdy jeden je x-násobný mistr světa a druhý bez zisku titulu. Prostě odlišuji tyto dvě situace. V prvním případě mi to vadí, v druhém už tolik ne. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000745
14:11 25.09.2013 88.103.221.XXXNo, vidíš, a já zas úplně přesně vím, kdy Mark vypadl a co se dělo kolem, protože mě to zajímá. Nevím zase, jak daleko odkroužil Vettel, ten mě naopak nezajímá.
S těma mechanikama mi to prostě smrdí.. co když zrovna ten, co měl radost vyměňuje Markovi pravou zadní, která mu už 2x odpadla.. Samozřejmě, že to jsou jen doměnky, ale chování RB mě v nich hodně podporuje.. A už se o tom bavit nebudu, nemá to smysl. Prostě mám oči a vidím a hlavně jsem šťastná, že jim to Mark hodil na hlavu a odchází, myslím, že poměrně hrdě.-
Mike17
17:30 25.09.2013 93.99.87.XXXOno je úplně jedno kdy kde kdo byl. Do ničí hlavy nevidíš. A i kdyby měli nějakého mechanika, co Marka nesnáší, těžko by ho pravidelně přezouval pod 3s jen aby mu pak 2x nedotáhl kolo a riskoval tím svoji práci. Stejně tak bych mohl říct, že mají mechanika, co nesnáší Seba a úmyslně mu natankoval loni v Abu Dhabi málo benzínu. Chyby se prostě stávají a když budou trhat rekordy v přezouvání, určitě se budou stávat i dál.
Já mám taky oči. A vidím, že je Mark pomalejší v každé kvalifikaci, téměř v každé její části, téměř v každém tréninku. Tudíž mě ani nepřekvapuje, že je pomalejší i v závodě. Mě narozdíl od tebe mrzí, že odchází z F1. Je to sympaťák a mám ho rád. Na druhou stranu na Seba prostě už nemá a jiná slušná stáj ho už chtít nebude. Takže nemá v F1 budoucnost a u Porsche má příležitost někde za slušný prachy vyhrávat.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek