DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Martin Brundle se ve svém komentáři pro Sky Sports F1 vrací k závodu v Singapuru. Hodnotí výkony Vettela či Alonsa a komentuje i dění po závodě - bučení fanoušků či trest pro Marka Webbera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 02.10.2013 18:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000745 (Hlasovalo 18 lidí) 24.09.2013 16:40
.. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává… »
» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 14:40
Trochu ti do tvé teorie nezapadá, že na něj… »
» uzivatel000745 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 19:21
To je pravda, že je auto vyladěný na Vettela..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                              • odin

                                                odin

                                                77.240.96.XXX
                                                2. TR v té době byla ještě zakázaná a kamuflovalo se to všeljak, navíc se ještě tankovalo. Proto píšu, že letos může být hláška i pravdivá, ale tehdá se mi to nezdálo.
                                                4. Ok

                                                Tomu rozumím a vcelku souhlas.Jen si myslím, že nebude možné donekonečna vymýšlet nové a nové směsi a konstrukce gum, tak aby byly tím nevyzpytatelným a přitom bezpečným prvkem.

                                                + 0 / − 0

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  194.213.46.XXX
                                  [odkaz na stránku]
                                  Už v prvním závodě se dostal Massa díky hodně zvláštní strategii v boxech za Alonsa. Při první výměne jel Massa pro gumy dřív než Alonso. Při druhé až o 4 kola po něm! Samozřejmě přitom ztratil "zcela nečekaně" celý svůj náskok a zpět ho už nezískal. Ale nebudu tvrdit, že to udělali úmyslně. Protože by to byla spekulace. Myslet si o tom můžu svoje, ale nebudu tvrdit o nikom komu se to zdá rozumné, že je zaslepený fanboy. 03

                                  + 2 / − 4

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Nasir

                                    188.175.176.XXX
                                    Prosím tě, až budeš něco hledat, podívej se laskavě na datum článku. To je vyjádření z roku 2009 PŘED první Alonsovou sezónou! A v té dojel Massa 2x před Alonsem a žádné prohazování pozic se nekonalo. Tak co se nám tu snažíš podstrčit za výmysl o lhaní týmu. Dokázal jsi nanejvýš to, že jsi demagog. 03

                                    To že Massova pozice ve Ferrari se postupně propadla na jasnou dvojku (zvlášť když 2011 měl sezńu katastrofální), snad není třeba dodávat. Mikeova citace z roku 2009 je ale demagogie (nebo záměrný podvůdek, vyberte si).

                                    + 3 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Nasir

                                      188.175.176.XXX
                                      Ještě jedna možnost - nebo jenom Mike neumí hledat. 13

                                      + 2 / − 2

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      OMLOVÁM SE!!! To datum mi uteklo. Bylo už pozdě večer nechtělo se mi to hledat celou noc, tak jsem to přehlédl. Naprosto chápu, že tobě by se to stát nemohlo. Když ti to hledání jde mnohem líp, mohl bys najít, kde Ferrari letos určilo před sezonou jako jedničku Alonsa? 13

                                      + 1 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  194.213.46.XXX
                                  [odkaz na stránku]

                                  Nelhal? Není Hamík jednička, nebo ti to u nich nevadí? Pořád si to vymýšlím? Zkusím najít i Lotus, ale je pozdě a je to hodně zdlouhavé hledání tak starých článků. 03

                                  + 3 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  194.213.46.XXX
                                  [odkaz na stránku]
                                  EB: Historicky tento tým jezdil na jednoho jezdce, jednoznačnou jedničku. Ale to se rozhodně změnilo. Je to věc minulosti. Chci dva rychlé jezdce, protože jen tak můžete získávat body do poháru konstruktérů. Oba jezdci tedy mají stejný status.

                                  Hmmm?

                                  + 3 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • XR

                                    78.157.160.XXX
                                    Miku, sice nejsem příznivcem těchto přestřelek (doufám, že to je jinak mezi vámi OK) a tvého stylu (přijdeš mi někdy jako opportunista a vyhovuje ti prezentovat menšinový názor za různou cenu), ale musím uznat, že máš paměť jako slon 11

                                    + 3 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      194.213.46.XXX
                                      Ani se ti nevidím. Ani jsem nečekal, že to kromě nás ještě někdo čte. Mě sice baví o F1 diskutovat, ale někdy je to zbytečně dlouhé a zbytečně vyhrocené. A stím stylem máš nejspíš pravdu. Mám asi často tendence zastávat menšinový názor. Asi jsem divný. 04 V podstatě bych byl raději za vyrovnanější stav a i titul by už mohl získat i někdo jiný. Ale něco mě nutí na takové věci reagovat.
                                      S Odinem jsme se nedávno sešli na srazu a mluvili jsme ve velmi pohodové a přátelské atmosféře. Tady se asi necháme občas unést emocemi.
                                      Moje paměť není dokonalá, občas mě kluci nachytají na nějakém omylu.04 Ale tohle bylo jednoduché. Nikdo před sezonou neřekne: máme jedničku a nosiče vody. To bych si opravdu zapamatoval. 04

                                      + 3 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.96.XXX
                                        Miku tak s takovýmto hledáním jsi se namáhal fakt zbytečně. Já jsem chápal náš spor v rozsahu letošní (max. loňské) sezóny.18 Ale slouží ti ke cti, že jsi přiznal, jistou "vypočítavost". To je jasný, že žádný tým neřekne při příchodu pilota k nim, že ho vzali jako dvojku, nebo rovnou jedničku. Tady ti musím přiznat, že jsi mě fakt dostal. V případě Ferrari vytáhnout rok 2009 je doopravdy "dobrý"11. S tím jsem nepočítal03 18
                                        Ale teď trošku vážnějc. Myslím, že když dva dělají totéž, není to totéž. A platí to stejně u PR keců všech týmů napříč polem. Já spíše srovnával chování vedení týmů během sezón. A třebas po oné "krádeži" Webberova křídla RBR tvrdil, že si jsou oba piloti rovni a požívají stejných priorit. Až jim to Mark dal sežrat vzkazem do rádia po projetí vítězně cílem. Naopak Lotus i Ferrari během sezóny od podobných prohlášení upustili a spíše přiznávali podporu Kimiho, resp. Alonsa. V případě Merglu máš asi pravdu. Malajsije vrhla stín i na tento tým.
                                        Jinak potvrzuji (pro XR), že spolu nemáme žádné osobní problémy, spíše naopak. Já tě beru jako kamaráda (v některých případech se zvláštními názory). A tak asi budou na tomto fóru takovéto sáhodlouhé diskuze tradicí.18 03

                                        + 3 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          93.99.87.XXX
                                          Omlouvám se za to Ferrari, opravdu to nebyl úmysl a datum mi uniklo. Nicméně si nemyslím, že to bylo letos jinak. Zkusím najít aktuální odkaz, bohužel je to zdlouhavé a chce to trochu času.
                                          Jinak oceňuji, že uznáváš podobné chování u Mercedesu. 03

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • odin

                                            odin

                                            77.240.96.XXX
                                            Aktuální odkaz nehledej (škoda času). Omlouvat se za tohle nemusíš, mě to spíš pobavilo. A v kontextu dalšího tebou napsaného jsi i objasnil jak to bylo myšleno. Více méně se s tebou v tomto shodnu. Ale uznej, že je trošku rozdíl, když vtým prohlásí před sezónou rovnost obou pilotů a když tým po "poškození" jednoho ze svách pilotů deklaruje jejich rovnost v průběhu sezóny. Já vidím stejné pokrytectví u RBR po "krádeži" Webberova křídla i u Mercedesu po nedovolení Nicovi předjet Lewise. Oba týmy po těchto událostech vyhlašovaly rovnost mezi svými piloty. Ale je to jiné proti tomu, když hlásí rovnost před sezónou a ještě po příchodu "nováčka", ať už tím nováčkem je Kimi, Hamík, nebo Alonso, stejně jako když u RBR prohlásí před sezónou stejné šance pro oba v situaci kdy jeden je x-násobný mistr světa a druhý bez zisku titulu. Prostě odlišuji tyto dvě situace.03 V prvním případě mi to vadí, v druhém už tolik ne.

                                            + 0 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              93.99.87.XXX
                                              No on je hlavní rozdíl v tom, co každý z nás vidí pod pojmem TR. Jestliže ji LETOS nevidím, pak je nemám za co kritizovat. A co bylo před 3 roky mě nezajímá. 03

                                              + 0 / − 1

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • odin

                                                odin

                                                77.240.96.XXX
                                                OK, ale pak nechápu, proč se tu donekonečna oháníš Silverstonem???18 18 18

                                                + 2 / − 0

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • Mike17

                                                  Mike17

                                                  93.99.87.XXX
                                                  Když tu pořád píšete, jak poslušná pilot Mark je (na rozdíl od Seba), pak jsem vám chtěl dokázat, že to tak úplně není. Jak už jsem psal mnohokrát, na Silverstone 2011 mi Markovo chování nevadí. 04

                                                  + 0 / − 2

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Psal 6 věcí, ale nakonec jsem se rozhodl z toho vypustit Brazílii 2011, kdy jel Vettel nějak pomalu a vyhrál Mark. Jednak je to spekulace a jednak to Marka stejně nijak nepoškodilo.

                      + 4 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel000745

                    uzivatel000745

                    88.103.221.XXX
                    No, vidíš, a já zas úplně přesně vím, kdy Mark vypadl a co se dělo kolem, protože mě to zajímá. Nevím zase, jak daleko odkroužil Vettel, ten mě naopak nezajímá.
                    S těma mechanikama mi to prostě smrdí.. co když zrovna ten, co měl radost vyměňuje Markovi pravou zadní, která mu už 2x odpadla.. Samozřejmě, že to jsou jen doměnky, ale chování RB mě v nich hodně podporuje.. A už se o tom bavit nebudu, nemá to smysl. Prostě mám oči a vidím a hlavně jsem šťastná, že jim to Mark hodil na hlavu a odchází, myslím, že poměrně hrdě.

                    + 7 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Ono je úplně jedno kdy kde kdo byl. Do ničí hlavy nevidíš. A i kdyby měli nějakého mechanika, co Marka nesnáší, těžko by ho pravidelně přezouval pod 3s jen aby mu pak 2x nedotáhl kolo a riskoval tím svoji práci. Stejně tak bych mohl říct, že mají mechanika, co nesnáší Seba a úmyslně mu natankoval loni v Abu Dhabi málo benzínu. Chyby se prostě stávají a když budou trhat rekordy v přezouvání, určitě se budou stávat i dál.
                      Já mám taky oči. A vidím, že je Mark pomalejší v každé kvalifikaci, téměř v každé její části, téměř v každém tréninku. Tudíž mě ani nepřekvapuje, že je pomalejší i v závodě. Mě narozdíl od tebe mrzí, že odchází z F1. Je to sympaťák a mám ho rád. Na druhou stranu na Seba prostě už nemá a jiná slušná stáj ho už chtít nebude. Takže nemá v F1 budoucnost a u Porsche má příležitost někde za slušný prachy vyhrávat.

                      + 4 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama