DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Martin Brundle se ve svém komentáři pro Sky Sports F1 vrací k závodu v Singapuru. Hodnotí výkony Vettela či Alonsa a komentuje i dění po závodě - bučení fanoušků či trest pro Marka Webbera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 02.10.2013 18:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000745 (Hlasovalo 18 lidí) 24.09.2013 16:40
.. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává… »
» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 14:40
Trochu ti do tvé teorie nezapadá, že na něj… »
» uzivatel000745 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 19:21
To je pravda, že je auto vyladěný na Vettela..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    89.29.32.XXX
    Bucici fanousci Zajimave, ze nikoho nenapada dat si do souvislosti, ze na svete nejvice fanousku fandi Ferrarri. Kdyz to Schumi drtil daleko vetsim zpusobem, nez Vettel, nikdo nebudel, nebo byl prekricen fanatickym jasotem fandu Ferrarri, kteri by se klidne dalsich 50 sezon divali, jak Schumi behem sezony ziska 3x vice bodu, nez nejlepsi jezdec, ktery nesedi ve Ferrarri. Najednou se situace otoci, Ferrarri dostava cocku a oba tituly bere pravidelne nekdo jiny a ta vetsina fanousku na trati se z toho casem muze zvoknout a neudrzi chabe nervy na uzde a projevi svuj ubohy charakter, jak nese prohry sveho zboznovaneho tymu. Osobne jsem presvedcen, ze kdyby ty posledni 4 tituly jezdcu i tymu sebral Vettel s Ferrarri, tak bychom zadne buceni neslyseli, protoze rude ovce by znovu byly v sedmem nebi a nejaka dominance a vysledkova "nuda" by jim byla u zadnice 13

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    ALE Když čtu tady ty příspěvky jak by se mělo zamezit vyhrávání Vettela, tak je mi z toho nevolno a musím se ozvat.
    Ano, taky by se mi líbila F1 vyrovnanější bez dominance jednoho týmu. Ale v posledních třech letech se 2x rozhodovalo v posledním závodě, a do jednoho vstupoval Vettel ze zadní pozice takže zase tak dominantní to ze strany RB nebylo.

    Pokud má někdo tohle dění změnit, tak je musí porazit na trati a ne škemráním a měněním pravidel apod., jak tady něktěří píšou. Z toho je mi smutno více, než to že nejlepší vyhrávají. To by si taky mohl někdo přát, aby Bolt běhal z rozvazanými tkaničkami, aby ostatní měli šanci. Vám by se to líbilo ?

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FF

      37.221.245.XXX
      Myslíš takové škemrání, které předváděl Red Bull na začátku této sezony ohledně gum?

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    Líbí se mi, jak pískání fanoušků všichni hodnotí jako velkou neslušnost. Nenapadlo milé papaláše, komisaře a vůbec "ty od motorsportu", že Všichni odpovědní měli před lety plná ústa řečí a slibů o zlepšení situace v F1 tak, že už nebudeme sledovat vítězné tažení jediné stáje během celé sezóny a to navíc nejčastěji systémem start cíl? A co dnes vidíme? Už čtvrtý titul v řadě RedBullu.
    Jistěže bučení není slušné a vítěz si zaslouží ocenění. Jistěže se F1 změnila a alespoň je víc závodů a víc předjíždění. Jistěže žádná změna není jednoduchá. Ale to pro (v místě) velmi draze platícího fanouška nic neznamená, protože za ty těžký love čekal šou a to ne jednoho muže, tedy přesněji, nemá absolutně jinou možnost dát najevo svou nespokojenost než jen tím bučením ve chvíli vyhlášení vítěze, kdy konečně motorový svět shlédne také na fanouška, co ten tomu říká. To stejné jistě platí pro většinu televizních fanoušků. Myslím prostě, že v podstatě většina nebučí na Vetela, ale na nudnou F1 obecně. Jestli má RedBull v rámci pravidel takový náskok, že vítězí s obrovským náskokem jak na kolo, tak na body, je třeba co nejdříve udělat takové změny pravidel, aby se jeho náskok omezil. Zní to blbě, ale jinak se nudě zabránit nedá. Předpokládám, že ani Ferrari ani Mercedes ani McLaren už se RedBullu dávno nesmějí, naopak žhaví své špionážní sítě a sledují konstrukci i způsob vývoje. A zdá se, že na nic nepřišli. Náskok RedBullu je tedy zřejmě někde uvnitř vozu, kam nikdo nevidí, kam zřejmě nikdo z FIA neleze a moc to tam neřídí pravidly a to se tedy musí změnit. Nikdo z odpovědných není amatér a jistě vidí, v čem vůz RedBullu vyniká nad ostatní a je na FIA, aby si to tajemství nechala od nich ukázat a po rozumném vzájemném jednání ho natvrdo omezila. Sponzoři jistě neradi slyší hanění fanoušků a nebudou čekat dlouho a výdaje omezí. Je tedy v zájmu všech udělat a hlavně udržovat F1 pro fanoušky zajímavou a pestrou a to bojem o titul jen s rozdílem několika bodů do poslední chvíle.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000026

      uzivatel000026

      193.165.205.XXX
      No, oni opravdu bučí na Vettela, nic jiného v tom není.:-)

      Ale pěkné to není, co má Vettel dělat? I když je to cucák, němčour a má hnusnou držku, která někomu není sympatická, je prostě rychlý. V F1 se nikdy nedozvíme, kdo je nejlepší, to je zbytečná otázka, ale on jede rozhodně rychle a v kombinaci se svým týmem neskutečně dobře funguje. Pár sviňáren co udělali na Markovi na tom nic nezmění. Ostatně Mark taky párkrát předvedl, že není úplný beránek.

      Věřím, že jestli to bude trvat dlouho, tak to Vettel nevydrží a nechá se vyhecovat k přestupu. Čímž jeho sláva možná skončí a stejně nebudeme vědět, co je autem a co je jezdcem.;-)

      A k té nudnosti - s tím pravidla nic nenadělají. Když někomu tak dobře zafunguje kombinace auto+jezdec, vždycky to bude dlouhá řada vítězství. Pro narušení takové převahy je jedině potřeba vnést do toho větší nahodilost (jako to FIA před deseti rokama neúspěšně zkusila třeba s jedním kolem v kvalifikaci), což je vlastně opak spravedlnosti a objektivity. A poslední dobou spíš FIA nahodilost odstraňuje (díky DRS se rychlí dopředu dostanou i po zpackané kvalifikaci, motory vydrží věčnost, bourat se skoro nesmí, konstruktéři mají svázané ruce, apod.).

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        212.47.2.XXX
        to je tvůj názor, a jistě někteří bučí přímo na Vettela, ale obecně to vidím spíš na tu nudnou "redbuláckou" jednotvárnost.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      62.209.192.XXX
      tak jsi normální? RB uděla vychytavku a da to na web, aby si to mohli jehnědi zkopírovat 02 prober se a koukej radši na carling11

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        212.47.2.XXX
        kdybys uměl číst, zjistil bys, že jsem nikde nechtěl, aby RedBull zvěřejnil své tajemství úspěchu. Chtěl jsem, aby FIA jeho vůz prohlédla a vyhodnotila a po jednání z RedBullem některé systémy a řešení omezila tak, aby náskok RedBullu nebyl tak katastrofálně velký od ostatních.
        To je vše.

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.235.XXX
          FIA jejich vůz prohlíží před každou GP v rámci technické přejímky a zdá se, že vše shledává v rámci pravidel. Proč by měl být Red Bul trestanej za dobrou práci? (to už tady letos jednou bylo, odskákali to Force India a Ferrari). Každý náskok nemusí být apriori nelegální. Ať se ostatní dotáhnou, jestli chtějí hrát stejnou ligu.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.29.32.XXX
          to jako aby v prubehu sezony menili pravidla?

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Andy

    212.96.160.XXX
    Webber a Korea Mark by mohl v Korei vypustit kvaldu a nechat se odstartovat s autem nastaveným přímo a jen na závod z boxů, jako třeba Seb vloni v Abu Dhabi. Mohlo by to být moc zajímavý probojování se kupředu!

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000745

    uzivatel000745

    88.103.221.XXX
    .. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává nebo ne, prostě je lidem nesympatickej a nepřejou mu. A taky cítí, že v RB není všechno úplně košer 17 navzdory prohlášením o rovnosti. RB mu v tom negativním vnímání dost "pomáhá"...

    + 18 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • enzo

      enzo

      89.177.133.XXX
      S první větou souhlas. Možná, že kdyby se tak výrazně dařilo Markovi, Buttonovi nebo nějakému jinému sympaťákovi, tak by to sice byla stejná nuda, ale nebučelo by se.
      Ale myslím si, že podezírat RB z toho, že Markovi kazí závody, je blbost. Byli by sami proti sobě. Jistěže Vettel tam má daleko větší podporu atd. ale především myslím v tom, že to auto je prostě cíleně postavený na Vettela a jeho styl start-ujet-cíl. A Markovi to auto prostě nesedí a má tím pádem smůlu.
      Loni na začátku sezony to RB celkově moc nejelo a Mark jezdil s Vettelem stejnou ligu, někdy byl i lepší. Pak auto vyladili a to byl pro Marka konec.
      Pokud má Ricciardo podobný styl jako Mark, tak se buď dokáže přizpůsobit nebo má smůlu. Toť můj názor.

      + 12 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000745

        uzivatel000745

        89.111.103.XXX
        To je pravda, že je auto vyladěný na Vettela.. taky se nedivím, když si ho vychovali od "plenek" 04 (nadsázka, aby to zas někdo moc neprožíval), ale nemuseli by pak žvanit nesmysly o rovným přístupu!! Dr.Marko někde povídal, že Vet má úplně odlišný setup, než Mark a vloni jim dlouho trvalo, než ho našli. Zřejmě se jim povedlo, když v druhý polovině roku to zase dotáhli na titul, myslím pro mazánka :-(
        Taky jsem si všimla, už několikrát, že se někteří mechanici radují, když Mark vypadne.. nevím, kdo to je, protože mají helmy.. každopádně to ve mě vyvolává podivný pocity. A ty problémy v boxech, s KERS, spojkou atd. To se pak v RB nemůžou divit, že fanoušky napadají všelijaký věci.

        + 16 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000831

          uzivatel000831

          194.212.22.XXX
          Mechanici aby se radovali když vypadne jejich jezdec ? 12 To snad nemyslíš vážně... Zrovna ted v Singapuru jsem viděl jak tleskali když se Mark probíjel dopředu...

          + 8 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000745

            uzivatel000745

            88.103.221.XXX
            Bohužel to myslím naprosto vážně, poprvé to bylo vloni v Abu Dhabí a další závod už nevím, ale byl minimálně ještě jeden.. 17 Zkusím si vzpomenout a eventuelně odkaz, jestli se mi to povede.

            + 6 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              147.229.7.XXX
              No a nebylo to spíš tím, že měli radost z předjíždění Seba? A že jich bylo v tom závodě spousty. Kdybych někoho nenáviděl tak, že bych se radoval z jeho vypadnutí, netrhal bych pak rekordy při jeho výměně gum nemyslíš? 03
              Takhle nějak vznikají fámy. Domyslíš si, co se komu odehrává v hlavě a z čeho má zrovn radost a pak to vydáváš za fakt. 17

              + 5 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Tak jsem se na to schválně ještě mrknul. Domýšlíš si a fámy vytváříš akorát ty Miku.
                Tak add 1) Vettel nikoho v této fázi závodu nepředjel, pouze získal díky kolizi Webbera a výjezdu SC cca 25 sec. na prvního.
                add 2) Z mechaniků se radoval, nebo gestem radost vyjádřil pouze jeden ve druhé řadě. Většina tam seděla bez emocí, někteří kroutili hlavou, či měli hlavu v dlaních.

                Podle mne to naznačuje minimálně, že ne všichni u RedBullu jsou nestranní ve vztahu k oběma pilotům. A platí to i v případě mechaniků. Což se tu někteří stále snažíte obhajovat.

                + 8 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  147.229.7.XXX
                  Jakou, že jsem to vytvořil fámu?
                  1. Nevím přesně v které chvíli vypadl Mark a co se všechno zrovna dělo na trati. Ani nevím, jestli nějaký záznam kamer na mechaniky odpovídal vypadnutí, nebo se týkal úplně něčeho jiného. A už vůbec netuším, co se honilo hlavou nějakému mechanikovi. Koho zrovna sledoval, jestli se mu zrovna nenarodilo dítě, nevyhrál v loterii nebo cokoliv jiného. Proto si NEDOMÝŠLÍM co vyjádření emocí někoho koho neznám vůbec znamená.
                  2. Ikdyby tam měli takového blbce (což je možné), pak bych si z toho NEDOMÝŠLEL, že někomu celý tým kazí závody. Minimálně ti kluci pracují dobře, když Marka přezouvají v minimálně nadprůměrných časech. 03

                  Že nejsou všichni nestranní je naprosto samozřejmé. Každý má svůj mozek a svoje preference. Nikdo tu netvrdí, že všichni v týmu mají úplně stejně rádi Marka a Seba. Ano včetně mechaniků. Ale je blbost tvrdit kvůli jednomu momentu, že Markovi nějak kazí závody a poškozují tím tým i Seba.

                  + 7 / − 9

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Na první tvůj odstavec nemá cenu reagovat, protože jsou to jen hlouposti, okecávání a nesmysly.
                    S druhým odstavcem se dá jakž takž souhlasit.
                    Třetí odstavec: Tady se stále jemně rozcházíme. Ty žiješ v představě,(když se ti to zrovna hodí), že to u RBR funguje tak, že Seb je č.1 a Mark č.2, která Sebovi pomáhá v boji o titul. A když se ti to nehodí, tak nás tu přesvědčuješ o nestranném přístupu RBR k oběma pilotům. Tak se už rozhodni, jak to vlastně je.
                    Já tvrdím, že RedBull má prioritu v zisku PK a hned další priorita je zisk titulu pro Vettela. V momentě, kdy mají PK v kapse a oba piloti šanci na titul dělá tým vše pro Vettela a Webberovi klidně zkazí závod. Nebo jinak. Když mají (i v průběhu sezóny) možnost získat v nějakém závodě double, udělají vše pro to, aby Vettel byl první a Webber druhý, nikoliv naopak. I za cenu jakékoliv lumpárny. To je rozdíl mezi námi. Ty jsi ještě před pár lety věřil na PR kecy dr. Marka a spol. a v rovnost obou pilotů. A až poslední události a diskuzní přestřelky, tě donutily drobně přehodnotit své názory. Ale pořád se zastáváš týmu, který dělá podrazy. Škoda, že jsme neprobrali více své postoje o srazu. Já na rozdíl od některých zde, nemám averzi vůči Vettelovi, ale vůči týmu RBR. Tos možná pochopil. Nelíbí se mi bučení na něho, protože on jen dělá dobře svoji práci. Na druhou stranu si uvědomuji, že je v týmu "protěžován" stejně jako je Alonso u Ferrari, nebo byl Kimi u Lotusu. A fakt, že Ferrari protěžování přiznává, neznamená, že jsou horší než RBR, kteří blábolí nesmysly o rovnosti a přitom dělají úplně stejné podrazy na kolegy lídrů.03

                    + 8 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama