DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera
Martin Brundle se ve svém komentáři pro Sky Sports F1 vrací k závodu v Singapuru. Hodnotí výkony Vettela či Alonsa a komentuje i dění po závodě - bučení fanoušků či trest pro Marka Webbera.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000745
(Hlasovalo 18 lidí)
24.09.2013 16:40
.. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává… »
» uzivatel000745
(Hlasovalo 16 lidí)
24.09.2013 19:21
To je pravda, že je auto vyladěný na Vettela..… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Duncan66
11:48 26.09.2013 89.29.32.XXXBucici fanousci Zajimave, ze nikoho nenapada dat si do souvislosti, ze na svete nejvice fanousku fandi Ferrarri. Kdyz to Schumi drtil daleko vetsim zpusobem, nez Vettel, nikdo nebudel, nebo byl prekricen fanatickym jasotem fandu Ferrarri, kteri by se klidne dalsich 50 sezon divali, jak Schumi behem sezony ziska 3x vice bodu, nez nejlepsi jezdec, ktery nesedi ve Ferrarri. Najednou se situace otoci, Ferrarri dostava cocku a oba tituly bere pravidelne nekdo jiny a ta vetsina fanousku na trati se z toho casem muze zvoknout a neudrzi chabe nervy na uzde a projevi svuj ubohy charakter, jak nese prohry sveho zboznovaneho tymu. Osobne jsem presvedcen, ze kdyby ty posledni 4 tituly jezdcu i tymu sebral Vettel s Ferrarri, tak bychom zadne buceni neslyseli, protoze rude ovce by znovu byly v sedmem nebi a nejaka dominance a vysledkova "nuda" by jim byla u zadnice -
mi88ki
10:47 26.09.2013 165.72.200.XXXALE Když čtu tady ty příspěvky jak by se mělo zamezit vyhrávání Vettela, tak je mi z toho nevolno a musím se ozvat.
Ano, taky by se mi líbila F1 vyrovnanější bez dominance jednoho týmu. Ale v posledních třech letech se 2x rozhodovalo v posledním závodě, a do jednoho vstupoval Vettel ze zadní pozice takže zase tak dominantní to ze strany RB nebylo.
Pokud má někdo tohle dění změnit, tak je musí porazit na trati a ne škemráním a měněním pravidel apod., jak tady něktěří píšou. Z toho je mi smutno více, než to že nejlepší vyhrávají. To by si taky mohl někdo přát, aby Bolt běhal z rozvazanými tkaničkami, aby ostatní měli šanci. Vám by se to líbilo ? -
PC
12:37 25.09.2013 212.47.2.XXXLíbí se mi, jak pískání fanoušků všichni hodnotí jako velkou neslušnost. Nenapadlo milé papaláše, komisaře a vůbec "ty od motorsportu", že Všichni odpovědní měli před lety plná ústa řečí a slibů o zlepšení situace v F1 tak, že už nebudeme sledovat vítězné tažení jediné stáje během celé sezóny a to navíc nejčastěji systémem start cíl? A co dnes vidíme? Už čtvrtý titul v řadě RedBullu.
Jistěže bučení není slušné a vítěz si zaslouží ocenění. Jistěže se F1 změnila a alespoň je víc závodů a víc předjíždění. Jistěže žádná změna není jednoduchá. Ale to pro (v místě) velmi draze platícího fanouška nic neznamená, protože za ty těžký love čekal šou a to ne jednoho muže, tedy přesněji, nemá absolutně jinou možnost dát najevo svou nespokojenost než jen tím bučením ve chvíli vyhlášení vítěze, kdy konečně motorový svět shlédne také na fanouška, co ten tomu říká. To stejné jistě platí pro většinu televizních fanoušků. Myslím prostě, že v podstatě většina nebučí na Vetela, ale na nudnou F1 obecně. Jestli má RedBull v rámci pravidel takový náskok, že vítězí s obrovským náskokem jak na kolo, tak na body, je třeba co nejdříve udělat takové změny pravidel, aby se jeho náskok omezil. Zní to blbě, ale jinak se nudě zabránit nedá. Předpokládám, že ani Ferrari ani Mercedes ani McLaren už se RedBullu dávno nesmějí, naopak žhaví své špionážní sítě a sledují konstrukci i způsob vývoje. A zdá se, že na nic nepřišli. Náskok RedBullu je tedy zřejmě někde uvnitř vozu, kam nikdo nevidí, kam zřejmě nikdo z FIA neleze a moc to tam neřídí pravidly a to se tedy musí změnit. Nikdo z odpovědných není amatér a jistě vidí, v čem vůz RedBullu vyniká nad ostatní a je na FIA, aby si to tajemství nechala od nich ukázat a po rozumném vzájemném jednání ho natvrdo omezila. Sponzoři jistě neradi slyší hanění fanoušků a nebudou čekat dlouho a výdaje omezí. Je tedy v zájmu všech udělat a hlavně udržovat F1 pro fanoušky zajímavou a pestrou a to bojem o titul jen s rozdílem několika bodů do poslední chvíle.-
uzivatel000026
13:46 25.09.2013 193.165.205.XXXNo, oni opravdu bučí na Vettela, nic jiného v tom není.:-)
Ale pěkné to není, co má Vettel dělat? I když je to cucák, němčour a má hnusnou držku, která někomu není sympatická, je prostě rychlý. V F1 se nikdy nedozvíme, kdo je nejlepší, to je zbytečná otázka, ale on jede rozhodně rychle a v kombinaci se svým týmem neskutečně dobře funguje. Pár sviňáren co udělali na Markovi na tom nic nezmění. Ostatně Mark taky párkrát předvedl, že není úplný beránek.
Věřím, že jestli to bude trvat dlouho, tak to Vettel nevydrží a nechá se vyhecovat k přestupu. Čímž jeho sláva možná skončí a stejně nebudeme vědět, co je autem a co je jezdcem.;-)
A k té nudnosti - s tím pravidla nic nenadělají. Když někomu tak dobře zafunguje kombinace auto+jezdec, vždycky to bude dlouhá řada vítězství. Pro narušení takové převahy je jedině potřeba vnést do toho větší nahodilost (jako to FIA před deseti rokama neúspěšně zkusila třeba s jedním kolem v kvalifikaci), což je vlastně opak spravedlnosti a objektivity. A poslední dobou spíš FIA nahodilost odstraňuje (díky DRS se rychlí dopředu dostanou i po zpackané kvalifikaci, motory vydrží věčnost, bourat se skoro nesmí, konstruktéři mají svázané ruce, apod.). -
-
PC
08:14 26.09.2013 212.47.2.XXXkdybys uměl číst, zjistil bys, že jsem nikde nechtěl, aby RedBull zvěřejnil své tajemství úspěchu. Chtěl jsem, aby FIA jeho vůz prohlédla a vyhodnotila a po jednání z RedBullem některé systémy a řešení omezila tak, aby náskok RedBullu nebyl tak katastrofálně velký od ostatních.
To je vše.-
rock
16:24 26.09.2013 37.188.235.XXXFIA jejich vůz prohlíží před každou GP v rámci technické přejímky a zdá se, že vše shledává v rámci pravidel. Proč by měl být Red Bul trestanej za dobrou práci? (to už tady letos jednou bylo, odskákali to Force India a Ferrari). Každý náskok nemusí být apriori nelegální. Ať se ostatní dotáhnou, jestli chtějí hrát stejnou ligu.
-
-
-
-
uzivatel000745
16:40 24.09.2013 88.103.221.XXX.. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává nebo ne, prostě je lidem nesympatickej a nepřejou mu. A taky cítí, že v RB není všechno úplně košer navzdory prohlášením o rovnosti. RB mu v tom negativním vnímání dost "pomáhá"...-
enzo
17:46 24.09.2013 89.177.133.XXXS první větou souhlas. Možná, že kdyby se tak výrazně dařilo Markovi, Buttonovi nebo nějakému jinému sympaťákovi, tak by to sice byla stejná nuda, ale nebučelo by se.
Ale myslím si, že podezírat RB z toho, že Markovi kazí závody, je blbost. Byli by sami proti sobě. Jistěže Vettel tam má daleko větší podporu atd. ale především myslím v tom, že to auto je prostě cíleně postavený na Vettela a jeho styl start-ujet-cíl. A Markovi to auto prostě nesedí a má tím pádem smůlu.
Loni na začátku sezony to RB celkově moc nejelo a Mark jezdil s Vettelem stejnou ligu, někdy byl i lepší. Pak auto vyladili a to byl pro Marka konec.
Pokud má Ricciardo podobný styl jako Mark, tak se buď dokáže přizpůsobit nebo má smůlu. Toť můj názor.-
uzivatel000745
19:21 24.09.2013 89.111.103.XXXTo je pravda, že je auto vyladěný na Vettela.. taky se nedivím, když si ho vychovali od "plenek" (nadsázka, aby to zas někdo moc neprožíval), ale nemuseli by pak žvanit nesmysly o rovným přístupu!! Dr.Marko někde povídal, že Vet má úplně odlišný setup, než Mark a vloni jim dlouho trvalo, než ho našli. Zřejmě se jim povedlo, když v druhý polovině roku to zase dotáhli na titul, myslím pro mazánka :-(
Taky jsem si všimla, už několikrát, že se někteří mechanici radují, když Mark vypadne.. nevím, kdo to je, protože mají helmy.. každopádně to ve mě vyvolává podivný pocity. A ty problémy v boxech, s KERS, spojkou atd. To se pak v RB nemůžou divit, že fanoušky napadají všelijaký věci.-
uzivatel000831
22:53 24.09.2013 194.212.22.XXXMechanici aby se radovali když vypadne jejich jezdec ? To snad nemyslíš vážně... Zrovna ted v Singapuru jsem viděl jak tleskali když se Mark probíjel dopředu...-
uzivatel000745
10:08 25.09.2013 88.103.221.XXXBohužel to myslím naprosto vážně, poprvé to bylo vloni v Abu Dhabí a další závod už nevím, ale byl minimálně ještě jeden.. Zkusím si vzpomenout a eventuelně odkaz, jestli se mi to povede.-
Mike17
10:54 25.09.2013 147.229.7.XXXNo a nebylo to spíš tím, že měli radost z předjíždění Seba? A že jich bylo v tom závodě spousty. Kdybych někoho nenáviděl tak, že bych se radoval z jeho vypadnutí, netrhal bych pak rekordy při jeho výměně gum nemyslíš?
Takhle nějak vznikají fámy. Domyslíš si, co se komu odehrává v hlavě a z čeho má zrovn radost a pak to vydáváš za fakt.-
odin
12:53 25.09.2013 77.240.96.XXXTak jsem se na to schválně ještě mrknul. Domýšlíš si a fámy vytváříš akorát ty Miku.
Tak add 1) Vettel nikoho v této fázi závodu nepředjel, pouze získal díky kolizi Webbera a výjezdu SC cca 25 sec. na prvního.
add 2) Z mechaniků se radoval, nebo gestem radost vyjádřil pouze jeden ve druhé řadě. Většina tam seděla bez emocí, někteří kroutili hlavou, či měli hlavu v dlaních.
Podle mne to naznačuje minimálně, že ne všichni u RedBullu jsou nestranní ve vztahu k oběma pilotům. A platí to i v případě mechaniků. Což se tu někteří stále snažíte obhajovat.-
Mike17
13:17 25.09.2013 147.229.7.XXXJakou, že jsem to vytvořil fámu?
1. Nevím přesně v které chvíli vypadl Mark a co se všechno zrovna dělo na trati. Ani nevím, jestli nějaký záznam kamer na mechaniky odpovídal vypadnutí, nebo se týkal úplně něčeho jiného. A už vůbec netuším, co se honilo hlavou nějakému mechanikovi. Koho zrovna sledoval, jestli se mu zrovna nenarodilo dítě, nevyhrál v loterii nebo cokoliv jiného. Proto si NEDOMÝŠLÍM co vyjádření emocí někoho koho neznám vůbec znamená.
2. Ikdyby tam měli takového blbce (což je možné), pak bych si z toho NEDOMÝŠLEL, že někomu celý tým kazí závody. Minimálně ti kluci pracují dobře, když Marka přezouvají v minimálně nadprůměrných časech.
Že nejsou všichni nestranní je naprosto samozřejmé. Každý má svůj mozek a svoje preference. Nikdo tu netvrdí, že všichni v týmu mají úplně stejně rádi Marka a Seba. Ano včetně mechaniků. Ale je blbost tvrdit kvůli jednomu momentu, že Markovi nějak kazí závody a poškozují tím tým i Seba.-
odin
13:51 25.09.2013 77.240.96.XXXNa první tvůj odstavec nemá cenu reagovat, protože jsou to jen hlouposti, okecávání a nesmysly.
S druhým odstavcem se dá jakž takž souhlasit.
Třetí odstavec: Tady se stále jemně rozcházíme. Ty žiješ v představě,(když se ti to zrovna hodí), že to u RBR funguje tak, že Seb je č.1 a Mark č.2, která Sebovi pomáhá v boji o titul. A když se ti to nehodí, tak nás tu přesvědčuješ o nestranném přístupu RBR k oběma pilotům. Tak se už rozhodni, jak to vlastně je.
Já tvrdím, že RedBull má prioritu v zisku PK a hned další priorita je zisk titulu pro Vettela. V momentě, kdy mají PK v kapse a oba piloti šanci na titul dělá tým vše pro Vettela a Webberovi klidně zkazí závod. Nebo jinak. Když mají (i v průběhu sezóny) možnost získat v nějakém závodě double, udělají vše pro to, aby Vettel byl první a Webber druhý, nikoliv naopak. I za cenu jakékoliv lumpárny. To je rozdíl mezi námi. Ty jsi ještě před pár lety věřil na PR kecy dr. Marka a spol. a v rovnost obou pilotů. A až poslední události a diskuzní přestřelky, tě donutily drobně přehodnotit své názory. Ale pořád se zastáváš týmu, který dělá podrazy. Škoda, že jsme neprobrali více své postoje o srazu. Já na rozdíl od některých zde, nemám averzi vůči Vettelovi, ale vůči týmu RBR. Tos možná pochopil. Nelíbí se mi bučení na něho, protože on jen dělá dobře svoji práci. Na druhou stranu si uvědomuji, že je v týmu "protěžován" stejně jako je Alonso u Ferrari, nebo byl Kimi u Lotusu. A fakt, že Ferrari protěžování přiznává, neznamená, že jsou horší než RBR, kteří blábolí nesmysly o rovnosti a přitom dělají úplně stejné podrazy na kolegy lídrů.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek