DISKUZE K ČLÁNKU Lotus: Grosjeana o šanci na vítězství v Maďarsku připravil Vettel, penalizace byla tvrdá

Podle Lotusu přišel Romain Grosjean o naději na slušný výsledek spíše kvůli Sebastiana Vettela než kvůli penalizaci, kterou obdržel v polovině Velké ceny Maďarska.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lotus: Grosjeana o šanci na vítězství v Maďarsku připravil Vettel, penalizace byla tvrdá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 02.08.2013 10:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 30.07.2013 18:06
06 Prd makovy by ho poprehanal!06 O… »
» erdedy (Hlasovali 2 lidé) 30.07.2013 13:21
Ahoj! Som zvedavy hlavne na Monzu, co zvoli… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 30.07.2013 20:23
Prudim ale len tak trochu.12 McLareny by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Koc

    90.180.201.XXX
    Hockenheim Ring Myslim, že ta penalizace byla přísná, ale spravedlivá. Stačí si vzpomenout na minulou sezónu VC Německa, kde byl za stejný vyjetí Vettel penalizován +20sec. Takže rozhodnutí určitě správné.

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      Srovnavat obe situace jako stejne mi prijde dost mimo.
      1. v Madarsku se ta zatacka projizdi daleko rychleji, zatimco v Nemecku to byla snad nejpomalejsi zatacka.
      2. Jenson Sebovi nechal aspon o metr vice mista na trati nez Massa Romainovi a Seb zvolil rajektorii ciste ucelove, mohl jet klidne jinak, zatimco Romain s Massou jinak jet prakticky nemohl.

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Jestli nemohl, tak neměl, závodit se má na trati, ne mimo. Ono to celé není o tom, jestli mohl nebo nemohl jet jinak, ale jestli získal jízdou mimo trať výhodu a tu získal. Samozřejmě by také museli být komisaři konzistentnější a ne že tvému oblíbenci vloni za totéž pomalu ještě pogratulovali, zatímco Romain teď dostal pentli.

        Nakonec je stejně průser v těch pevných plochách okolo trati. Být tam oranice, kačírek nebo tráva, jezdec, který se dostane mimo trať, by byl zpomalen přirozeně a vůbec by se to nemuselo řešit.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.103.167.XXX
          Takze se mel radsi s Massou zmasakrovat, kdyz mu tam nenechal dostatek mista, aby zustal na trati?

          nevim, kdo je muj oblibenec podle tebe. Jelikoz pises jako anonymni anonym nemam poneti o cem mluvis, protoze Seb muj oblibenec neni ani zdaleka.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Buď do toho neměl jít, nebo měl vrátit pozici. Ta zatáčka je rychlá, jede se naslepo přes horizont a i normálně tam piloti vyjíždějí až na obrubník. Nacpat se na vnějšek je prostě risk - risk, že pak budeš muset z trati ven. S nějakým úmyslným vytlačováním, které naznačuješ, to nemá co dělat.

            Tvůj oblíbenec je Lewis a jemu loni předjetí Rosberga mimo trať prošlo bez trestu.

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              89.29.32.XXX
              kdyz mam auto vedle sebe a blizi se zatacka, je treba prizpusobit jizdu. Kdyz budes mit na trati v idealni stope prekazku, taky to do ni nenapalis, protoze tudy jezdis kazde kolo, kdyz tam ta prekazka neni, ze? Zajimave, ze nekdy to jde klidne nekolik zatacek v rade jet bok po boku a jindy zadny respekt vuci souperi, ktery musi vyjet mimo trat aby nedoslo ke kolizi.

              Trest mel dostat v prve rade Rosberg za poruseni pravidel o nechani mista.

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.255.168.XXX
                Před zatáčkou byl Massa vepředu, byla to jeho zatáčka, navíc je rychlá a jede se tam naslepo. Romain tam prostě neměl být nebo měl vrátit pozici získanou jízdou mimo trať.

                Velice podobná situace byla po startu mezi Romainem a Alonsem ve 2. zatáčce. Alonso předjížděl po vnějšku, byl rychlejší, na výjezdu byl už vedle Romaina, ale byla to Romainova zatáčka, takže ten si vyjel pěkně mazácky na vnějšek a Alonso se musel stáhnout. Že se Romain o zatáčku dál a několik desítek minut později nezachoval jako Alonso je jeho problém, ne Massův, ne komisařů. Je to tvrdé, někdy se mi to také nelíbí, ale takhle se prostě (nejen) v F1 závodí.

                Jo, Nico měl dostat trest za nenechání místa a Lewis za předjetí mimo trať. Nebyl potrestán ani jeden.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  89.29.32.XXX
                  nechapu ten tvuj pojem "zatacka je jeho". Vzdyt oni Massa byl vepredu maximalne o par decimetru a v zatacca uz byl Romain pred nim jeste drive, nez vyjel mimo trat, coz dokazuji zabery, kdy je Massovo predni kridlo u boku Romaina jeste pred vjetim na obrubnik. Proto by me zajimal zaber, nebo kde beres tu jistotu, ze na zacatku zatacky byl Massa pred Romainem.

                  Koukam, ze ty byt komisarem, tak je to jedna penalizace za druhou za kazde uprdnuti 13

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.255.168.XXX
                    No, že jsi to ty, našel jsem si Romainův onboard a opravdu to vypadá, že byli vedle sebe už před zatáčkou, což z pohledu TV kamery nebylo tak zřejmé: https://www.youtube.com/watch?v=FmZ9oKXXHHQ

                    Potom docela dobře chápu, že je ta pentle tolik kritizovaná. Ona je obecně hranice, kdy se dá říct "byla to jeho zatáčka" a kdy už se musí říct "jeli souběžně", dost neostrá. Fakt je, že jestli jsem dobře koukal, Romainovu pentli kritizoval i sám Massa, takže... OK, řekněme, že tady opravdu komisaři přestřelili.

                    Mimochodem Romain to také mohl udělat lépe - byl na vnitřku příští zatáčky, tak mohl jet souběžně s Felipem a vyvézt ho jako výše zmiňovaného Alonsa, za což by mu nikdo nic nemohl. Ale to je coby kdyby a když člověk sedí za volantem a musí se rozhodovat ve zlomcích sekundy, všechno vypadá jinak než od TV/PC/piva. 03


                    Ano, dokud by se piloti (obzvlášť mladí) chovali jako prasata, sekal bych to hlava nehlava, padni komu padni. Ale mnohem lepší by byl návrat k nezpevněným plochám okolo trati. Nebylo by to tolik bezpečné, ale pro závodění 100x lepší než tuny všelijakých pravidel a pentlí.

                    A co se týká toho Lewise, ať už byl nebo nebyl vytlačen, že předjel nelegálně mimo trať je nadevší pochybnost a za to prostě pentle padnout musí, pokud takto získanou pozici nevrátí. Aby ses dokázal líp vcítit, představ si místo Lewise Alonsa a místo Nica Lewise. Viď že bys na Alonsovi, komisařích i FIA nenechal nit suchou? 0312

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Duncan66

                      89.29.32.XXX
                      Pokud by ta situace vypadala jako u Seba v Nemecku, kdy jel mimo trat ciste z duvodu rychlejsi stopy ikdyz mu na trati nechal Jenson dostatek mista, tak bych proti pentli Romaina nerekl ani popel. Ale z tech zaberu jde videt, ze on tam misto na trati nemel a svuj vektor nijak nemeni aby ziskal nejakou vyhodu.

                      Na nekterych mistech bych byl urcite taky pro aby mimo trat nebyla "dalsi trat" 13

                      A jinak k tomu Bahrajnu. Ikdyz fandim Mcl a Lewisovi, tak nemam zadny problem, kdyz jsou predjeti v radnem souboji. A pokud by Lewis nekoho vytlacil z trati a ten souper by ho predjel stejne tak bych proti tomu nic nemel. Ikdyby to byl sam Alonso. Nerikam, ze jsem vzdy objektivni, ale tenkrat jsem na Rosberga pekne hulakal, ikdyz zavrel Alonsa a hulakal bych stejne, kdyby to udelal Mcl, nebo Lewis. 03

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • sdm,sdopfvrepovm,rřčščř6541654165416

    93.99.142.XXX
    Absolutně nepochopitelné, absolutně, to že Grosjean dostal takový trest, to jsem ještě neviděl. A vůbec všechno nasvědčuje tomu, že FIA je na straně Mercedesu jim projde vše i nelegální test, kde získají takovou výhodu, že z 10. místa dojíždí na 1. místě. Grosjeanovi nepovolí ani prd a Alonsovi vyčítají DRS, to je směšné. FIA protectet Mercedes, Mercedes protectet Hamilton.

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      93.99.142.XXX
      Pokud vyhraje MErcedes či Hamilton v následujcích letech pohár konstruktérů či Hamilton titul bude to u mě podvodník a nic víc.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kimi

        94.113.188.XXX
        Uvidíme příští rok, ale letos PK a PJ Mercedes určitě nevyhraje. RedBull si to pohlídá. Jen doufám, že Ferrari a Lotus Mercedes v PK předběhnou. 03

        + 9 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Snad už přestanou Grosjeanovi přikazovat idiotské strategia a budou mu dávat stejný balík jako Kimimu. Pak bude Hamilton o další problém více.

        + 4 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      co je smesneho na vycitani pouzivani DRS, kdyz k tomu nemel opravneni? Nebo Alonso, ci Ferrarri maji dovolene porusovat pravidla, kdy se jim zamane? ...
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        93.99.142.XXX
        Jaký oprávnění??? Svítí žárovka a zmáčknu, jinak DRS asi ani nefunguje. Jako že by se měl vysílačkou spojit s FIA jestli může použít DRS? ...
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.29.32.XXX
          si nejdrive precti clanek o Alonsove DRS, abys vubec vedel o co jde a ci to vlastne byla vina,...
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 0 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Vždyť má z pohledu jezdce pravdu. Svítí, zmáčkne, zrychlí...

            Že to pohnojilo Ferrari je věc druhá, ale fakt je, že jsem si nevšiml, že by někdo z FIA šel po Alonsovi, to jen většinou hateři v diskusích...

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              89.103.167.XXX
              kdyz mu tym natankuje malo paliva a on nebude mit dost na odevzdani vzorku, taky to neni vina jezdce, ale tymu ale nedostane pokutu tym, ale bude penalizovan jezdec, je to stejny pripad, ale jednou diskvalifikuji pilota v kvalifikaci a jindy dostane pokutu tym. Naprosty chaos.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • anonym

        93.99.142.XXX
        co je smesneho na vycitani pouzivani DRS, kdyz k tomu nemel opravneni? Nebo Alonso, ci Ferrarri maji dovolene porusovat pravidla, kdy se jim zamane? Se ti z toho horka asi zatocila hlava co?

        Si pleteš s Mercedesem néé? ti jediný porušují pravidla v čele s Hamiltonem,ostatně Hamilton je porušuje od tý doby co je v F1, většina mu prochází a dělal daleko horší věci než nějaký brzo zapnutý DRS.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama