DISKUZE K ČLÁNKU Anderson volá po pomalejších zastávkách a výměně Massy, hodnotí strategii Lotusu

Gary Anderson, technický analytik BBC, se ve svém komentáři ohlíží za Velkou cenou Německa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Anderson volá po pomalejších zastávkách a výměně Massy, hodnotí strategii Lotusu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 12.07.2013 12:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pavel A. (Hlasovalo 9 lidí) 09.07.2013 01:10
Anderson tvrdí, že to byla jezdecká chyba,… »
» Arisan (Hlasovalo 8 lidí) 09.07.2013 08:17
Myslím, že by byly delší zastávky pro všechny,… »
» uzivatel000792 (Hlasovali 5 lidé) 09.07.2013 07:26
Ale Massa je znamy tym, ze sa vyhovara »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

t

212.5.221.XXX
Na to aby povedal svoj názor musí niečo vyhrať? Takéto uvažovanie zbožňujem..02

K veci: Systém s 11 "pit babes" by sa mi páčil, keby to trvalo aj nejakých 5-6sec ako kedysi tak by sa vôbec nič nestalo.. Osobne som skôr za predĺženie času takýmto spôsobom ako naordinovať min. počet sekúnd v boxoch. Aj keby mali na prezutie 20sec tak to každý spraví čo najrýchlejšie a potom by len čakali kým uplynie ten potrebný čas. To by asi tiež nebolo to pravé orechové..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

88.102.205.XXX
Kolik už toho ten Anderson vyhrál, ze je tak chytrej?05

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Sebastian a Mark mal zase najlepšie auto,... ...a ako to u Red Bulu býva zvykom, zase z Marka urobili vola ! Ak by mali takto zaobchádzať s Kimim, radšej nech ostane v Lotuse. 14

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.103.119.XXX
chyba ! aj ked to bola strategicka chyba aj tak lepsie vyzeralo ako kimi nahana seba ako keby prisiel o prve alebo aj druhe miesto na hnilych gumach

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

78.45.181.XXX
tisk zpomalit zastávky? ..vždyť to je krása jak dovedou auto přezout dřív než řeknou famfrpál! ..stačilo by aby se kameraman díval i za sebe 12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

195.47.24.XXX
Pokud by zastávky byly povinné, nedalo by se tomu vyhnout, ale bezpečnost by to nezvýšilo. Mechanik by si stejně co nejrychleji udělal své úkony a pak by se jenom čekalo až uplyne určený čas aby vůz mohl na trať. A další problém - možná penalizace týmu, který by na trať auto vypustil předčasně. Nakonec by těch různých pravidel bylo tolik, že by se v nich ani prase nevyznalo a cílem by mělo být pravidla zjednodušit a ne je dělat složitější. Čím složitější pravidla, tím více možností na šedé zóny.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

195.47.24.XXX
Od stolu se to dobře kritizuje. Přečetl jsem si článek a zjistil, že je to další, kdo je po bitvě generálem. Jenže ono je něco jiného sedět u počítače v kanclu a mít čas na porovnávání nejrůznějších variant a jiné je to na boxové zídce, kdy na rozhodnutí máte třeba jenom pár vteřin a navíc tam hraje svoji roli stres. Když se totiž sekne analytik v kanclu, akorát napíše blábol. Když se sekne inženýr v boxech, může to znamenat prohraný závod.. A co se týče Massy, tak spíše bych věřil jemu než nějakému ouřadovi, který v životě ve formuli neseděl.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.236.XXX
Ve vyjádřeních tady na f1news Massa jenom konstatuje, že se mu při brzdění zablokovala zadní kola. O poruše převodovky mluví až v souvislosti s tím, že se po hodinách nedokázal rozjet. Jestli se jinde rozhovořil podrobněji, to netuším.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Jedná se o to, že týmy by se snažili zastávkám vyhnout za každou cenu a to jinak než pomalou jízdou udělat nejde.
S bezpečnostními opatřeními souhlasím, ale raději bych uvítal kvalitnější pneu, které by PITy omezily na minimum.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Arisan

Arisan

46.167.205.XXX
Myslím, že by byly delší zastávky pro všechny, takže žádný podstatný rozdíl nebude - když chce někdo (FIA) "bezpečnost na prvním místě", pak by mi limit minimálně 3 až 4s na zastávku připadal jako rozumný a téměř jistě bezpečnější.

+ 8 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
podle toho jak Massuv inzenyr prastil s mikrofonem, nic nestudoval a sel do pryc a evidentne byl radne nasrany, tak bych to na technicky problem nevidel, to by se snazili Massovi neco rict a nejak to resit. 03

+ 12 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
jj, Massa pripusti svoje zavineni maximalne jednou za 10 let. Jenom kdyz je zcela jasne usvedcen, jako v Kanade, tak mu nezbyva nic jineho, nez priznat barvu. A neni nikomu divne, ze neviditelne problemy, ktere zpusobi havarku a konec v zavode ma vzdy jen Massa? 13

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

88.212.36.XXX
Ale Massa je znamy tym, ze sa vyhovara

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Dvousečné. Delší zastávky? No nevím, normálně by to nikomu nevadilo, ale piloti by se snažili gumy ještě více šetřit, aby měli PITů co nejméně a to by změnilo závody v okružní jízdy.
Bezpečnost by to sice zvýšilo, ale za jakou cenu.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pavel A.

Pavel A.

88.103.60.XXX
Anderson tvrdí, že to byla jezdecká chyba, Massa tvrdí, že to byla porucha, pravdu určí telemetrie a u Ferrari jí znají. Víc bych věřil Massovi, Anderson v tom voze neseděl...

+ 9 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Skull55

Skull55

213.226.236.XXX
Teď jsem si všiml, že kameraman byl trefen zezadu. Tudíž doba zastávky by neměla absolutně vliv. Guma také smolně vyskočila.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Skull55

Skull55

213.226.236.XXX
Zastávky v depu. Nechápu proč by chtěl zpomalit zastávky. To je zase další omezení, ve kterém nevidím nic přínosného. Jen se piloti a týmy budou zase o kousek více chtít vyhnout další zastávce navíc a budou o trochu více riskovat (jen o trochu, 2s ve zhruba 20s pobytu v depu nejsou tak závratná doba, ale ani ji neni možné nezanedbat).

Navíc to ani nepomůže k bezpečnosti jak si slibuje. Vždyť Webberova zastávka byla pokažená a trvala zhruba 13s. Bohužel kameraman má malý a zkreslený zorný úhel, mechanici zareagovat stihli.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

193.165.69.XXX
Massu bych neměnil. Nebo bych pak i Massovi přál ještě další šanci v jiném týmu. Kdyby chtěl dělat další dvojku, a zase v dobrém týmu, bylo by tu místo po Webberovi :-D Hm?

+ 3 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama