DISKUZE K ČLÁNKU Anderson volá po pomalejších zastávkách a výměně Massy, hodnotí strategii Lotusu

Gary Anderson, technický analytik BBC, se ve svém komentáři ohlíží za Velkou cenou Německa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Anderson volá po pomalejších zastávkách a výměně Massy, hodnotí strategii Lotusu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 12.07.2013 12:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pavel A. (Hlasovalo 9 lidí) 09.07.2013 01:10
Anderson tvrdí, že to byla jezdecká chyba,… »
» Arisan (Hlasovalo 8 lidí) 09.07.2013 08:17
Myslím, že by byly delší zastávky pro všechny,… »
» uzivatel000792 (Hlasovali 5 lidé) 09.07.2013 07:26
Ale Massa je znamy tym, ze sa vyhovara »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    88.102.205.XXX
    Kolik už toho ten Anderson vyhrál, ze je tak chytrej?05

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • t

      212.5.221.XXX
      Na to aby povedal svoj názor musí niečo vyhrať? Takéto uvažovanie zbožňujem..02

      K veci: Systém s 11 "pit babes" by sa mi páčil, keby to trvalo aj nejakých 5-6sec ako kedysi tak by sa vôbec nič nestalo.. Osobne som skôr za predĺženie času takýmto spôsobom ako naordinovať min. počet sekúnd v boxoch. Aj keby mali na prezutie 20sec tak to každý spraví čo najrýchlejšie a potom by len čakali kým uplynie ten potrebný čas. To by asi tiež nebolo to pravé orechové..

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Sebastian a Mark mal zase najlepšie auto,... ...a ako to u Red Bulu býva zvykom, zase z Marka urobili vola ! Ak by mali takto zaobchádzať s Kimim, radšej nech ostane v Lotuse. 14

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    95.103.119.XXX
    chyba ! aj ked to bola strategicka chyba aj tak lepsie vyzeralo ako kimi nahana seba ako keby prisiel o prve alebo aj druhe miesto na hnilych gumach

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    78.45.181.XXX
    tisk zpomalit zastávky? ..vždyť to je krása jak dovedou auto přezout dřív než řeknou famfrpál! ..stačilo by aby se kameraman díval i za sebe 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    195.47.24.XXX
    Od stolu se to dobře kritizuje. Přečetl jsem si článek a zjistil, že je to další, kdo je po bitvě generálem. Jenže ono je něco jiného sedět u počítače v kanclu a mít čas na porovnávání nejrůznějších variant a jiné je to na boxové zídce, kdy na rozhodnutí máte třeba jenom pár vteřin a navíc tam hraje svoji roli stres. Když se totiž sekne analytik v kanclu, akorát napíše blábol. Když se sekne inženýr v boxech, může to znamenat prohraný závod.. A co se týče Massy, tak spíše bych věřil jemu než nějakému ouřadovi, který v životě ve formuli neseděl.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Dvousečné. Delší zastávky? No nevím, normálně by to nikomu nevadilo, ale piloti by se snažili gumy ještě více šetřit, aby měli PITů co nejméně a to by změnilo závody v okružní jízdy.
    Bezpečnost by to sice zvýšilo, ale za jakou cenu.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arisan

      Arisan

      46.167.205.XXX
      Myslím, že by byly delší zastávky pro všechny, takže žádný podstatný rozdíl nebude - když chce někdo (FIA) "bezpečnost na prvním místě", pak by mi limit minimálně 3 až 4s na zastávku připadal jako rozumný a téměř jistě bezpečnější.

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Jedná se o to, že týmy by se snažili zastávkám vyhnout za každou cenu a to jinak než pomalou jízdou udělat nejde.
        S bezpečnostními opatřeními souhlasím, ale raději bych uvítal kvalitnější pneu, které by PITy omezily na minimum.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          195.47.24.XXX
          Pokud by zastávky byly povinné, nedalo by se tomu vyhnout, ale bezpečnost by to nezvýšilo. Mechanik by si stejně co nejrychleji udělal své úkony a pak by se jenom čekalo až uplyne určený čas aby vůz mohl na trať. A další problém - možná penalizace týmu, který by na trať auto vypustil předčasně. Nakonec by těch různých pravidel bylo tolik, že by se v nich ani prase nevyznalo a cílem by mělo být pravidla zjednodušit a ne je dělat složitější. Čím složitější pravidla, tím více možností na šedé zóny.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    213.226.236.XXX
    Zastávky v depu. Nechápu proč by chtěl zpomalit zastávky. To je zase další omezení, ve kterém nevidím nic přínosného. Jen se piloti a týmy budou zase o kousek více chtít vyhnout další zastávce navíc a budou o trochu více riskovat (jen o trochu, 2s ve zhruba 20s pobytu v depu nejsou tak závratná doba, ale ani ji neni možné nezanedbat).

    Navíc to ani nepomůže k bezpečnosti jak si slibuje. Vždyť Webberova zastávka byla pokažená a trvala zhruba 13s. Bohužel kameraman má malý a zkreslený zorný úhel, mechanici zareagovat stihli.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Skull55

      Skull55

      213.226.236.XXX
      Teď jsem si všiml, že kameraman byl trefen zezadu. Tudíž doba zastávky by neměla absolutně vliv. Guma také smolně vyskočila.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    193.165.69.XXX
    Massu bych neměnil. Nebo bych pak i Massovi přál ještě další šanci v jiném týmu. Kdyby chtěl dělat další dvojku, a zase v dobrém týmu, bylo by tu místo po Webberovi :-D Hm?

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pavel A.

      Pavel A.

      88.103.60.XXX
      Anderson tvrdí, že to byla jezdecká chyba, Massa tvrdí, že to byla porucha, pravdu určí telemetrie a u Ferrari jí znají. Víc bych věřil Massovi, Anderson v tom voze neseděl...

      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        88.212.36.XXX
        Ale Massa je znamy tym, ze sa vyhovara

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.29.32.XXX
          jj, Massa pripusti svoje zavineni maximalne jednou za 10 let. Jenom kdyz je zcela jasne usvedcen, jako v Kanade, tak mu nezbyva nic jineho, nez priznat barvu. A neni nikomu divne, ze neviditelne problemy, ktere zpusobi havarku a konec v zavode ma vzdy jen Massa? 13

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        podle toho jak Massuv inzenyr prastil s mikrofonem, nic nestudoval a sel do pryc a evidentne byl radne nasrany, tak bych to na technicky problem nevidel, to by se snazili Massovi neco rict a nejak to resit. 03

        + 12 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.236.XXX
        Ve vyjádřeních tady na f1news Massa jenom konstatuje, že se mu při brzdění zablokovala zadní kola. O poruše převodovky mluví až v souvislosti s tím, že se po hodinách nedokázal rozjet. Jestli se jinde rozhovořil podrobněji, to netuším.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama