DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet

Závodní ředitel FIA Charlie Whiting hovoří o tom, co můžeme očekávat v příští zlomové sezóně, kdy vozy budou pohánět nové motory. Změny doznají také pravidla pro aerodynamiku či trestní systém pilotů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 05.07.2013 13:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 03.07.2013 12:59
Dočkáme se toho, že auta v doprovodných… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 9 lidí) 03.07.2013 14:02
Souhlasím, jen ať to platí celý kalendářní rok,… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 03.07.2013 15:59
To říkal tuším po Španělsku, kde museli kvůli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Qay

212.108.4.XXX
jj, přehlíd jsem. dík

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.237.XXX
Ve článku se píše, že auta budou mít v nádržích nainstalovaný průtokoměr FIA k měření maximálního průtoku - nevidím důvod, proč by ho nemohli použít i ke změření celkové spotřeby, takže by to mohlo jít i bez odčerpávání.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Qay

212.108.4.XXX
z toho jsem jelen vozy mohou natankovat bez omezení, ale v závodě mohou spotřebovat pouze předem určené množství, takže pak se bude z vozů všechno palivo odčerpávat... ale pokud vím, tak vše z vozu nikdy nedostanete, takže pokud to bude na hraně... takže pokud budete mít natankováno 120kg a v závodě můžete spotřebovat 100kg, tak musíte po závodě z formule dostat 20kg, ať se děje co se děje a kontrolní vzorek se bude odebírat z tohoto přebytku, nebo mimo něj? taky něco zůstane ve vedení, čerpadle....

stejně tak možná budou o přestupech spolurozhodovat trestné body - určitě je rozdíl kupovat pilota,
kterému k trestu chybí 1 bod, nebo pilota s čistým štítem

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

46.39.185.XXX
Souhlasím, jen ať to platí celý kalendářní rok, bude to férovější.

+ 9 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.237.XXX
Buď to myslel v nějakém konkrétním kontextu, nebo se to ztrtilo v překladu - nebo měl na mysli nejrychlejší z GP vs nejpomalejší z F1.
Ale v průměru je letos nejrychlejší z GP2 asi o 8-10% pomalejší než špička F1

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Tak ako v F1, tak aj GP2... atď. sa chystajú zmeny,... ....tak nie je pravda, že F1 sa dostane na úroveň GP2 v rýchlosti na kolo. Na to pozor ! 14

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.182.20.XXX
rekordy by byly fajn, ale já bych naopak aerodynamiku osekal a kladl důraz na mechanické vlastnosti 04

+ 13 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Dočkáme se toho, že auta v doprovodných závodech budou rychlejší než auta v královské disciplíně.12

+ 15 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

89.102.107.XXX
Už se nemůžu dočkat :) Upřímně řečeno se strašně těším na to, až některý z top monopostů příští sezóny zajede nějaké měřené kolo. Trochu mě mrzí to velké omezení aerodynamiky protože jsem tak trochu doufal, že nové motory, ač to jsou 1.6ky, poskytnou větší výkon než motory stávající a konečně zase začnou padat rekordy na tratích :) Ale třeba se mýlím :)

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Omni

88.103.99.XXX
Aby mohli dělat prasárny v posledních 2-3 závodech bez následků? Když už si ten bodový systém vymysleli, tak je lepší to mít takto ošetřené.

+ 20 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

212.5.221.XXX
2-3 sec Nespomínal minule Button, že súčasná F1 je rýchlejšia oproti GP2 už len o nejaké 2-3 sekundy a že je něco špatně?? Tak neviem čo bude po tomto..

Nemám nič proti technickému pokroku a novým systémom, ale som veľmi zvedavý ako to bude vyzerať v praxi. Aby nakoniec nebolo toľko limitujúcich faktorov (pneu, ERS, KERS, Keks, sex, ...), že bude zázrak ak tie autá vôbec prejdú boxovou uličkou..

+ 9 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
S tým súhlasím,... ...nie je to však na úkor výkonu motora 1,6 V6 Turbo + ERS, lebo táto sústava bude disponovať väčším výkonom a krútiacim momentom v rozsahu pracovných otáčok, ako V8 atmosferický + KERS, ale bude to na oltár prítlaku, kde sa už nebudú môcť využiť rýchle prúdiace výfukové plyny, na jeho zvýšenie, ktoré podstatnú časť svojej kinetickej energie stratia v turbokompresore, preto je tu zase šanca pre Adriana, aby našiel nové riešenie a Red Bull všetkých porážal. Alebo aj nie. 11 Uvidíme, kto v r. 2014 povedie štartovné pole. Ak Ferrari mlží, asi majú niečo, čo ostatní nie.

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mynona

165.72.200.XXX
Bodovací systém Podle mě by se mělo jít do nové sezóny s čistým stolem.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama