DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet
Závodní ředitel FIA Charlie Whiting hovoří o tom, co můžeme očekávat v příští zlomové sezóně, kdy vozy budou pohánět nové motory. Změny doznají také pravidla pro aerodynamiku či trestní systém pilotů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 9 lidí)
03.07.2013 14:02
Souhlasím, jen ať to platí celý kalendářní rok,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
B2SoS
02:00 05.07.2013 193.165.69.XXX
Já si to zase pamatuju tak, že sice musí nahlásit převodové stupně předem na celou sezonu, ale ne jen jednu jejich sadu - že se mohou lišit pro jednotlivé závody. Nebo je to tak teď a "nabudúce" se to mění na jedno nastavení na celou sezonu?
zlo
14:28 04.07.2013 92.225.53.XXX
Já očekávám, že většina týmů nastaví maximálku na pouhých cca 325 km/h. To je totiž rychlost, která se dá dosáhnout ne většině okruhů. Půjdou vyřazovací metodou. Proč nastavit osmičku třeba na 360, když to využijí pouze na Monze? Zaměří se na akceleraci. Dobrým příkladem je Vettelovo nastavení na Monze v roce 2011. Měl krátké převody, které něsly nad 326 km/h. Téhle rychlosti ale dosahoval velice rychle a na omezovač jel více než polovinu cílové rovinky. Stejně ho nikdo nemohl předjet, jelikož když se k němu mnohem rychlejší auta přiblížila, už se brzdilo.
anonym
13:26 04.07.2013 178.255.168.XXX
Blbost! Vůz F1 má a zatím pořád bude mít takový poměr výkon/hmotnost a takový přítlak, že mu za rovných podmínek žádný sebeupravenější cesťák nebo supersport ani omylem nenaseká.
Jestli je někdo trotl, tak leda člověk, který si myslí, že mohou rekordy padat donekonečna. Nemohou! Stále rychlejší auta by znamenala nutnost změny bezpečnostních standardů, potažmo rozsáhlé úpravy všech okruhů apod. To je s ohledem na současnou ekonomickou situaci naprostá utopie.
Jestli je někdo trotl, tak leda člověk, který si myslí, že mohou rekordy padat donekonečna. Nemohou! Stále rychlejší auta by znamenala nutnost změny bezpečnostních standardů, potažmo rozsáhlé úpravy všech okruhů apod. To je s ohledem na současnou ekonomickou situaci naprostá utopie.
uzivatel000190
11:27 04.07.2013 194.228.20.XXX
On podle mě srovnával kvalifikační gp2 a závodní tempo f1.
PC
08:26 04.07.2013 212.47.2.XXX
Rozhodně to není nijak ekonomická cesta. Vývoj i cena všech těch dodatečných "hejblátek" zákonitě musí být mnohem dražší, než vývoj a stavba "čistého a jednoduchého" motoru. A tím, že není limitováno množství vezeného pali mě fakt dostali! Copak si myslí, že ho někdo bude s sebou vozit jako zbytečnou mrtvou zátěž, jen proto, aby mu možná někde někdy trochu paliva nescházelo?!
zlo
21:07 03.07.2013 92.225.53.XXX
2014 Myslím, že rekordy budou padat v kvalifikacích. Pochopitelně bude hodně záležet na pneumatikách. Dalo by se čekat, že nahoru půjdou i maximální rychlosti, ale s ohledem na pevné nastavení nových osmistupňových převodovek těžko předvídat.
Pokud budou kvalitní pneu, časy v závodě podle mě budou podobné jako letos. Auta budou výrazně méně natankovaná a více umožní jízdu na limitu.
Pokud budou kvalitní pneu, časy v závodě podle mě budou podobné jako letos. Auta budou výrazně méně natankovaná a více umožní jízdu na limitu.
Mike17
15:59 03.07.2013 93.99.87.XXX
To říkal tuším po Španělsku, kde museli kvůli šetření gum jezdit několik sekund na kolo pod možnosti vozu. Za normálních okolností je rozdíl větší. A těch 3s bych se nebál, už v průběhu první sezony část podle mě doženou vylepšováním vozů.
Andrej
15:40 03.07.2013 195.168.231.XXX
Tvar monopostov Niekde som vyčítal, že monoposty sa budú podobať tým zo starších rokov. Užšie krídla bez prídávných krídel, zadné krídla by mali byť nižšie, tak uvidíme :) Celkovo by mali byť viac podobne tým starým. Nosy by mali byť nižšie, neviem čo to bude ako v rokoch 200.-2008 alebo ako v roku 2009. No každopádne sa nechajme prekvapiť :)
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek