DISKUZE K ČLÁNKU Příčiny explozí gum: nasazení na špatné straně, nízké tlaky, extrémní odklon kol a obrubníky
Pirelli dnes večer zveřejnilo závěry svého vyšetřování silverstoneovských selhání pneumatik: zadní pneumatiky týmy nasazené na špatné straně, příliš nízké tlaky, extrémní odklony kol a vysoké obrubníky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Příčiny explozí gum: nasazení na špatné straně, nízké tlaky, extrémní odklon kol a obrubníky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Mynona
09:45 03.07.2013 165.72.200.XXXU zadních kol je extrém nesmysl. Čím větší úhel na zadních gumách tím je menší styková plocha pro akceleraci, což je u zadních gum poměrně důležité, nemyslíš ? Tak než zase budeš dělat chytrýho, tak zkus chvíli přemýšlet. Odklony na přední kola jsou několinásobně větší, protože se tam v zatáčce přenáší váha vozu a větší odklon do určité míry zvyšuje stykovou plochu. Zadní kola mají v drtivé většině opačný odklon než přední, ale záleží na okruhu. Čím pomalejší a ostřejší zatáčky tím bude negativní (oproti předním) odklon větší. Ale nevím jestli má cenu tohle tady rozebírat, když tady čtu tolik blbostí :-)-
-
Mynona
12:57 03.07.2013 165.72.200.XXXAle tam žádný extrém neexistuje, protože každá větší odchylka od standartu je z mechanického hledika nevýhodná. Prostě hnací náprava přenáší max. výkon při největší akceleraci, tzn. na výjezdu ze zatáčky z pomalejší rychlosti. A tam se jednoduše vyplatí mít gumy v co největším kontaktu z vozovkou. takže kdo si to nakloní víc nepřenese výkon na vozovku.-
-
anonym
15:34 03.07.2013 89.190.61.XXXTak ještě jednou pro všechny chytráky, u zadních kol žádnej statickej odklon není, v zatáčkách zadní kolo přechází do mírných plusových hodnot odklonu. Naproti tomu přední maji statickej odklon -3 až -4stupně. Minulej rok ve SPA měl redbull až 4,5stupně-
Jens
15:44 03.07.2013 109.81.245.XXXDalší anonymní génius.. samozřejmě, že se v F1 statický odklon používá. Kdysi se tady probíralo nastavení Raikkonena, můžeš se přesvědčit sám [odkaz na stránku] (pokud tomu nerozumíš, mrkni na položku "camber" ve sloupci "rear").
-
-
Mynona
10:38 04.07.2013 165.72.200.XXXKdyby ses naučil číst pozorně tak jsem nepsal, že neexistuje žádný odklon, ale žádný extrém na zadních gumách, a dále jsem upřesnil, že úhel odklonu je několikanásobně cca. 3x menší než na předních. A taky jsem psal, že se jedná o akceleraci na výjezdu ze zatáčky o rovince tady píšeš jenom ty. Trošku nesmyslná oponatura, co hošíku ?-
anonym
11:07 04.07.2013 109.81.245.XXXOno si stačí přečíst to, cos vyplodil výše, aby si člověk udělal trochu jasno. Pokud jsi myslel, že nemůže existovat žádný extrém na zadních gumách, tak to je ještě větší hloupost. Extrém může existovat u jakýchkoliv hodnot nastavení, i kdyby ti výrobce doporučoval odklon nula stupňů, tak můžeš nastavit 0,2 přece. Takže spíše nesmyslná obhajoba, děláš ze sebe ještě většího joudu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek