DISKUZE K ČLÁNKU Změny v pneumatikách budou menší, Mercedes uznává, že musí odvádět lepší práci

Pirelli minulý týden oznámilo, že před Kanadou změní své pneumatiky. Podle FIA však lze úpravy činit pouze v rámci bezpečnosti, proto budou menší, než se někteří původně domnívali. Ale budou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Změny v pneumatikách budou menší, Mercedes uznává, že musí odvádět lepší práci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 20.05.2013 23:17 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Dřysty. To chci vidět jak se ty bezplechové gumy budou chovat stejně.
    Když se nad tím člověk trochu zamyslí, tak je jasné, že bez plechu který drží takřka rovinu pod běhounem se musí zákonitě změnit celá charakteristika pneumatiky.

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      A jak víš, že budou "bezplechové?"

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ten tzv. plech bude nahrazený Kevlarem. V ten moment bude celý podklad běhounu pružnější a guma se začne více kroutit. A když se začne více kroutit, tak to současná směs nevydrží a bude se muset nahradit tvrdší směsí. Když se dá jiná směs, tak se změní celé chování vozu.
        Pak je jasné, že Pirelli a FIA si dělají z diváků pjdel.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          A nenahradil náhodou kevlar ten "plech" už před začátkem letošní sezóny?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Nee, ten plech je letošním výmyslem, proto se začal odlupovat celý běhoun, který se při vyšší teplotě gumy na něm neudržel.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • XR

              109.81.245.XXX
              OK, ale konstrukci podle mě takto potom změnit nemůžou, to by byla více než kosmetická změna (jiné deformace, vliv na aero), tu FIA nechce povolit.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Ten plech vyměnit musí, trhající běhoun může být pro piloty dost nebezpečný. Ale aby si diváci mysleli, že se vlastně vůbec nic nestane, tak vysílají do světa tyhle desinformace a myslí si, že jim to svět spolkne.
                Prostě dělají z lidí voly, ale časem se vše stejně proflákne.

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • zeto

                195.113.70.XXX
                Právě že kvůli bezpečnosti mohou. Podle Pir je příčinou oddělování běhounu právě ta změna, kdy kevlar vyměnili za kov.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      Tam není plech,ale kovová mřížka 13
      pokud jí nahradí kevlarouvou,s kterou se jezdilo loni,bude to mít velký vliv.
      Třeba použijou oba materiáli v nějaké kombinaci 03

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama