Před Velkou cenou Monaka šéf Mercedesu uvádí: "Tým inženýrů se bude soustředit na to, aby z našeho vozu dostal na pomalém a hrbolatém okruhu maximum. Důraz bude kladen obzvlášť na dosažení konzistence pneumatik a jejich životnosti."
V minulých závodech dopláceli na vysoké opotřebení pneumatik, kvůli kterému se po vyhrané kvalifikaci během závodu propadali dozadu, často i mimo bodovaná místa. Svým problémům se snaží porozumět, aby pro další závody dokázali vyvinout patřičné řešení - pokud není příčina hlubší a nesouvisí s designem vozu.
"Mezi tím v Brackley a v Brixworthu pokračujeme v práci na porozumění příčin naší horší závodní výkonností v Barceloně, abychom vyvinuli správné řešení pro nadcházející tratě, kde by pro nás mohla být vysoká zátěž pneumatik znovu omezením," uvědomuje si potíže, které po Monte Carlu mohou znovu nastat.
"Monako obvykle není závodem, pro který by týmy přiváželi mnoho vylepšení, protože podmínky se na trati během víkendu mění. Prioritou je vždy to, aby se piloti cítili pohodlně před jedinečnou výzvou, které okruh představuje, a poskytnutí nastavení, s nímž by si věřili pro jízdu na limitu."
Lewis Hamilton s Mercedesem F1 W04, který v závod nadměrně zatěžuje pneumatiky
(foto: Daimler AG)
"Nico i Lewis zde byli v minulosti neuvěřitelně konkurenceschopní a tento víkend jim určitě umožníme, aby jejich talent zazářil," dodává Brawn.