DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci v Číně vyhrává Hamilton, Red Bull v problémech
ŠANGHAJ – KVALIFIKACE; Nejrychlejším jezdcem dnešní kvalifikace je Lewis Hamilton, který byl v celém jejím průběhu velmi rychlým jezdcem a má tak velkou šanci na úspěch v zítřejším závodě. Naopak mnoho práce čeká na mechaniky Red Bullu. Nedobrovolně kvalifikaci nedokončil Mark Webber kvůli problémům s tlakem paliva, své auto musel odstavit v druhé části kvalifikace. Jeho týmový kolega v poslední části nezaznamenal žádný čas.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikaci v Číně vyhrává Hamilton, Red Bull v problémech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
14:16 14.04.2013 77.240.96.XXX
Před Čínou jsem více-méně v nadsázce napsal, že Webber bude teď jezdit s prázdnou nádrží a na vypuštěných gumách. A jako na potvoru netrvalo ani den a má slova se potvrdila. Náhoda? Možná. Uvidíme jak to bude dál.
Já si jen myslím, že to v RBR není tak růžovoučké, jak se tu snažíš spolu s Helmutem tvrdit. A že je Mark nažhavený po tom podrazu z Malajsie a velkohubých žvástech Vettela z Číny, to si buď jistý. Už v úvodu závodu (když ještě mohl jet) dokázal, jak je to s tou jeho rychlostí.
Já si jen myslím, že to v RBR není tak růžovoučké, jak se tu snažíš spolu s Helmutem tvrdit. A že je Mark nažhavený po tom podrazu z Malajsie a velkohubých žvástech Vettela z Číny, to si buď jistý. Už v úvodu závodu (když ještě mohl jet) dokázal, jak je to s tou jeho rychlostí.
Mike17
12:14 14.04.2013 93.99.87.XXX
Kdyby sebral body jeho soupeři, tak by Vettelovi asi pomohl, ikdyby nebyl před ním. Je to příliš komplikované? Kde prosím říkám, že mu NIKDY nepomohl??? Výcuc z prstu?
Tobě přijde logické, že tým na začátku sezony úmyslně nechá Marka startovat z posledního místa? Proč ho tedy platí? To by bylo levnější startovat jen s jedním vozem ne? Nebo ještě líp najmout nějakého šneka, co jim ještě zaplatí. Ne?
Můžou kdykoliv nechat Marka jezdit na ojetých šmejdech, s tím Mark nic neudělá. Je to velice jednoduché a jak je vidět dnes u Ferrari málokdo si toho všimne.
Ani dnes nikoho z F1 nenapadlo, že by za špatným natankováním byla TR. Ale jak tě znám, určitě ti to nebrání pokládat tvoji teorii za správnou.
Tobě přijde logické, že tým na začátku sezony úmyslně nechá Marka startovat z posledního místa? Proč ho tedy platí? To by bylo levnější startovat jen s jedním vozem ne? Nebo ještě líp najmout nějakého šneka, co jim ještě zaplatí. Ne?
Můžou kdykoliv nechat Marka jezdit na ojetých šmejdech, s tím Mark nic neudělá. Je to velice jednoduché a jak je vidět dnes u Ferrari málokdo si toho všimne.
Ani dnes nikoho z F1 nenapadlo, že by za špatným natankováním byla TR. Ale jak tě znám, určitě ti to nebrání pokládat tvoji teorii za správnou.
odin
20:07 13.04.2013 77.240.96.XXX
Miku nějak se ve tvých argumentech ztrácím. Vysvětli mi, používá RBR týmovou režii, nebo ne? Pomahá Webber Vettelovi, nebo ne? Ty totiž argumentuješ tím, že MW Vettelovi nikdy nepomohl a najednou předpokládáš, že by mu pomohl v každém závodě, kdy je odsunut týmem mimo dosah SV. Tak jak to vlastně je?
A že Vettela může tým dostat před Webbera kdykoliv během závodu? Tomu moc nevěř. Jak jsem napsal jinde, Webber se už podrazit nebude chtít nechat. A pokud dojde k souboji, bude to tvrdší, než s většinou jiných soupeřů (po Sebových prohlášeních v Číně i s možností kolize). Alespoň tak to vidím já. Protože Mark mu bude chtít dokázat, že je rychejší a vítězství si zaslouží.
A že Vettela může tým dostat před Webbera kdykoliv během závodu? Tomu moc nevěř. Jak jsem napsal jinde, Webber se už podrazit nebude chtít nechat. A pokud dojde k souboji, bude to tvrdší, než s většinou jiných soupeřů (po Sebových prohlášeních v Číně i s možností kolize). Alespoň tak to vidím já. Protože Mark mu bude chtít dokázat, že je rychejší a vítězství si zaslouží.
Arnoux
18:40 13.04.2013 89.24.20.XXX
Ale nezapomen když je teplo tak je to "dobré auto" jak říká Kimi.Tak držme palce a hlavně žádný karambol na tom vnitřku bude těsno.Lewis je tvrdej chlapík a asi to nekompromisně zavře.Jinak Romain vypadá taky dobře.Tak at to frčí a nejlepší vyhraje.Dva Lotusy v prvních třech řadách-Collin se určitě usmívá.
Mike17
16:50 13.04.2013 93.99.87.XXX
A v roce 2010 na tom získával jen Vettel? Když to 2 závody před koncem vypadalo, že má šanci jen Mark a Alonso, tak jim Markovy starty jako vyhovovaly??? Jestli to šlo řešit, proč to neudělali v dalších letech, když z toho těžila hlavně konkurence?
Něco jsem psal o tobě? Ani jsem nepsal, že by to někdo měl přímo kazit. Nebo ano? Pokud by bylo řešení Markových startů jednoduché, nemá RB jediný důvod to nevyřešit. Vettelovi by to jedině pomohlo (pokud by to bylo jejich cílem). To je to co říkám.
Dělat si z někoho srandu není hysterie, zkus si najít co to slovo znamená. Já nejsem ten, kdo tu neustále někoho obviňuje a snaží se v každém slově hledat podvod.
Něco jsem psal o tobě? Ani jsem nepsal, že by to někdo měl přímo kazit. Nebo ano? Pokud by bylo řešení Markových startů jednoduché, nemá RB jediný důvod to nevyřešit. Vettelovi by to jedině pomohlo (pokud by to bylo jejich cílem). To je to co říkám.
Dělat si z někoho srandu není hysterie, zkus si najít co to slovo znamená. Já nejsem ten, kdo tu neustále někoho obviňuje a snaží se v každém slově hledat podvod.
Nasir
16:16 13.04.2013 188.175.176.XXX
A fakt, že kauza Markových startů začala a nejvíc se projevovala v roce 2010, ti asi nebude bránit uvádět ten slabý protiargument, jaký tu používáš?
BTW nikdo tu netvrdil, že RB Markovi starty přímo kazí, alespoň tedy já ne. A psal jsem o tom docela nedávno. Jsi schopen se nad tím zamyslet, nebo jsi propadl úplnému zděšení a hysterii z poukazování na podezřelé věci u RB?
BTW nikdo tu netvrdil, že RB Markovi starty přímo kazí, alespoň tedy já ne. A psal jsem o tom docela nedávno. Jsi schopen se nad tím zamyslet, nebo jsi propadl úplnému zděšení a hysterii z poukazování na podezřelé věci u RB?
Mike17
14:21 13.04.2013 93.99.87.XXX
citace: Bohužel v Q2 nebylo natankováno množství paliva, které je vyžadováno. Bylo to kvůli chybě v palivového prohlížeče, který nedotankoval 3kg, které měl.
Samozřejmě je můžeš obvinit ze lži. A ty mi řekni, jakou výhodu by takovým úmyslem RB získal??? Vettla by mohli dostat dopředu kdykoliv během závodu a připravili se o možnost sebrat body jeho soupeřům. Tobě by takový úmysl dával smysl???
Vždyť je to stejný nesmysl, jako kazit Markovi starty. Kdyby Mark startoval líp, měl by to loni Vettel na konci sezony lehčí. Hodilo se to nejvíc Alonsovi. Nebo si ho chtěl RB koupit?
Samozřejmě je můžeš obvinit ze lži. A ty mi řekni, jakou výhodu by takovým úmyslem RB získal??? Vettla by mohli dostat dopředu kdykoliv během závodu a připravili se o možnost sebrat body jeho soupeřům. Tobě by takový úmysl dával smysl???
Vždyť je to stejný nesmysl, jako kazit Markovi starty. Kdyby Mark startoval líp, měl by to loni Vettel na konci sezony lehčí. Hodilo se to nejvíc Alonsovi. Nebo si ho chtěl RB koupit?
erdedy
13:45 13.04.2013 91.127.41.XXXKdesi som doma zahliadol "Rexonu - nezradi vas" (v nejakom "damskom kutiku"), tak vidim, ze fandi a podporuje uz cela rodina.
Ja si este dokupim hadam nejaky anti-dandruff a budu mat hosi aspon na nejake vreckove.
A ozaj - nebolo by pekne, keby tam mali napisane/nakreslene napr. "SOLVINA" alebo "Mazľavé mydlo - priemyselné"...? (tie ja najradsej... )
Mike17
13:45 13.04.2013 93.99.87.XXX
A fakt, že loni na Markových špatných startech vydělal víc Alonso než Vettel, vám v těch úvahách asi bránit nebude že? Ale je pravda, že když by RB úmyslně pomáhal konkurenci, zapadalo by to přesně do Odinovy teorie. Totiž že RB zaměstnává jen idioty.
B2SoS
13:45 13.04.2013 193.165.68.XXX
Dneska nebudu mít lehký spaní, můj tradiční oblíbenec mě připraví o nervy! Taky by se mi líbilo, kdyby to zvládl už před první zatáčkou a najel si nějaký pohodlný náskok. Dneska člověk fakt neví, kdo koho bude na čele střídat a kdo tam bude na konci závodu.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek