DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci v Číně vyhrává Hamilton, Red Bull v problémech

ŠANGHAJ – KVALIFIKACE; Nejrychlejším jezdcem dnešní kvalifikace je Lewis Hamilton, který byl v celém jejím průběhu velmi rychlým jezdcem a má tak velkou šanci na úspěch v zítřejším závodě. Naopak mnoho práce čeká na mechaniky Red Bullu. Nedobrovolně kvalifikaci nedokončil Mark Webber kvůli problémům s tlakem paliva, své auto musel odstavit v druhé části kvalifikace. Jeho týmový kolega v poslední části nezaznamenal žádný čas.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikaci v Číně vyhrává Hamilton, Red Bull v problémech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 14.04.2013 17:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 13 lidí) 13.04.2013 10:32
jsi v mnoha vecech uplne mimo. 1) Pirelli dela… »
» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 13.04.2013 09:18
díky RB To určitě Markovi udělali schválně! Sice… »
» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 13.04.2013 09:28
Fufu, skuska mikrofonu :-) HAM siel jak drak.*01… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

ja

158.195.4.XXX
V to, že to klapne, dúfam aj ja!04 Už aby to začalo! Dúfam, že v tejto spoločnosti špičkových pilotov sa nenájde niekto príliž " premotivovaný" a správne trafí brzdný bod, alebo sa nebude tlačiť tam, kam nemá03
Na zajtrajší pretek som si kúpil nejaký ten energetický nápoj, ale pre istotu ho budem piť pomly, aby ma potom" netrafil šľak", ak by to náhodou došlo k nejakému garambolu12 Celá rodina už používa Rexonu- special edition a dokonca aj môj Zlatý Retríver03 14. A ak to dopadne naozaj dobre a Kimi zvíťaží, tak potom sa pozriem aj na akcie Genii03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

89.24.20.XXX
Jakej přínos-bude z toho další vítězství pro Lotus.Jen by to chtělo vzít před zatáčkou Medvěda, protože jak jsou natankovaný nejede jim to a zase to zašpuntujou.A ted vážně už včera po 2 tréninku jsem tipoval boj o vítězství mezi Lotusem a Ferrari.Čekám,že Mercedes se neurží z důvodu hoblování gum hlavně u Hamiltona.Je to na Pirelky moc dravec.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Olda

89.203.220.XXX
Pak stačí zkrátit kvaldu na 15 minut a nemusím sedět u TV 1h a koukat na reklamy a nebo na boxovou zídku. Tebe to baví, mě nikoli.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
To je pravda dlouhodobě. Ale když se tu někdo odváží napsat, že RBR má Webbera jako dvojku, okamžitě se strhne, zvlátě od některých diskutérů, histerie.03 Uvidíme, jak se vše bude vyvíjet a jak se bude vedení RBR k Webberovi chovat. Protože mě nezajímá, co např. Marko kecá (zvláště, když kecá každý den něco jiného a mnohdy si i protiřečí), ale co dělá a kdo z toho má prospěch.12

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

91.127.41.XXX
Upps... Tolko preklepov som...04
pardny = paradny
casi = casti (Q1,2,3)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
jasny, ja nikde nerikam, ze musi startovat na tvrdsi. Ale ukaze se jestli jeho nove pneu z 9. mista budou vyhodnejsi, nez ojete z cca 4-5. mista. Pokud meli odhad, ze by startoval napr. nejlepe 6-7. tak potom chapu, ze zvolili tu jeho strategii. Jsem nejaky prijemne nateseny, asi si dam jeden zavod na kompu 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

81.201.48.XXX
tak neni jiste ze Vettel pojede na zacatku na tvrdsi smesi...on si muze vybrat...treba jeste RB pres noc propocitaji a rozhodnou ,ktera strategie je lepsi a nakonec nastoupi take na zlutych..to samy u Nica Hulka..

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Nepleteš se.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
[odkaz na stránku]

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

81.201.48.XXX
nejel..

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
jinak teda nevim, proc predpokladas, ze RB v klidu vyhraje, pokud prvnich 7 jelo na mekci sade kvaldu. RB zvolil tu odlisnou taktiku u Seba prave proto, ze tusili, ze kvaldu stejne vyhrat nemohli. Pokud nebude prset, zlute bude muset Seb nazout tak jako tak, takze tim vicemene ziskal pouze vyhodu, ze jeho zluta smes bude uplne nova, ale startem z 9. mista na vedouci uricte v tech prvnich kolech zavodu par sekund ztrati, takze se teprve ukaze kdo zvolil nejlepsi strategii a hlavne jak na tom budou jednotlive tymy co se vykonnosti tyce v zavodnim rezimu. Pokud Seb suse vyhraje jak zde predikujes, tak budes mit po zavode muj respekt. Ja osobne zatim netusim, kdo se behem zavodu vyvrbi jako jasny favorit. Z hlediska setreni pneu je docela silnym kandidatem Kimi, ale treba Mercedes prekvapi. A jsem zvedav jak zajedou rudi, kdyz Alonso tvrid, ze k pneu moc setrni nejsou. At tak nebo tak, hlavne aby bylo zitra na co koukat a meky predvedly dalsi zlepseny vykon a posun vpred 13

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

91.127.41.XXX
Ahoj!
Veru, som z toho doslova "demoralizovany" a uz sa neviem dockat pretekov. Z takej pozicie este nestartoval (tusim).
Mohlo by to klapnut (konecne). Problem budu HAM, ALO a mozno aj MAS (oni niesu sedmospaci ako WEB...).
Tiez (tajne) dufam, ze aj nejaku tu gumovu vyhodu sme si zachovali.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

158.195.4.XXX
Ahoj!04
Tak že Kimiho máme konečne v prvom rade.01 Som nesmierne zvedavý, aký to bude mať prínos na celkové umiestnenie v samotných pretekoch. Že by sa mu zapáčilo jazdiť čistý vzduch?12

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eTron

178.41.150.XXX
tak šetril mäkšie gumy u Fettela a palivo u Webbera 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FF

89.111.98.XXX
naprostý souhlas

Pirelli loni samo nabízelo, že bude dodávat speciální kvalifikační pneu, ale týmy byly proti (snad se nepletu)

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

188.120.195.XXX
Přesně!

Plus k "nebo se Ti líbilo koukat se polovinu kvalifikace na prázdnou trať" bych odkázal na svůj příspěvek z 10:16. Jak by se ti líbilo koukat na prázdnou trať 30 - 45 minut v pátek a potom stejně dlouho v sobotu? Buď rád, že máme, co máme. Dokonalé to není a ani nikdy nebude, ale FIA se nedá v posledních letech upřít snaha udržet F1 na živu.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

188.120.195.XXX
Já bych o něčem častém věděl - špatné starty. Zajímavé na tom je, že start je kromě postřehu pilota a jeho práce se spojkou hlavně o jejím nastavení, což je dílo inženýrů, nikoliv pilota. Navíc s nefungujícím KERSem na startu se taky většinou potýká Mark.

Nedovolím si tvrdit, že ho RB záměrně poškozuje, to by bylo až moc odvážné tvrzení, ale že by byl Mark jediné poleno ve startovním poli, které neumí startovat? Divné, divné... 17

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Opraveno, omlouváme se.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
jsi v mnoha vecech uplne mimo.
1) Pirelli dela penu presne takove, jake FIA chce, tudiz se v ramci pravidel pohybuje vyborne.
2) Hazet spinu na Pirelli je stejne, jako bys daval vinu staviteli, ze ti spadnul barak, ikdyz ho postavil do puntiku presne podle projektu, ktery jsi mu dal a ktery po analyze ukaze, ze ten barak musel spadnout kvuli spatnemu navrzeni nikoli kvuli kvalite odvedene prace stavitelu.
3) ano, vice pneu aspon na kvalifikaci a zaroven eliminace pravidla, ze jezdci z Q3 musi do zavodu pouzit pneu se kteryma zajeli nejrychlejsi cas by kvalifikaci urcite ozivilo, ale tohle neni v pravomoci Pirelli, to pravidla o poctu sad pneu nedela.

+ 13 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

188.120.195.XXX
Jasně, když se před několika lety houby dělo v Q i R a "předjíždělo" se většinou přes boxy, skoro všichni nadávali, že je F1 nudná a volali po dalších strategických prvcích, které by nudu oživily. Teď je F1 zábavná a napínavá jako na přelomu 70. a 80. let (nikoliv stejná!) a zase je to špatně, ach jo! 20

Nejlepší na tom je, že má každý kritik s prominutím plnou hubu keců, ale nic lepšího nevymyslel. 02

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama