DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci v Číně vyhrává Hamilton, Red Bull v problémech
ŠANGHAJ – KVALIFIKACE; Nejrychlejším jezdcem dnešní kvalifikace je Lewis Hamilton, který byl v celém jejím průběhu velmi rychlým jezdcem a má tak velkou šanci na úspěch v zítřejším závodě. Naopak mnoho práce čeká na mechaniky Red Bullu. Nedobrovolně kvalifikaci nedokončil Mark Webber kvůli problémům s tlakem paliva, své auto musel odstavit v druhé části kvalifikace. Jeho týmový kolega v poslední části nezaznamenal žádný čas.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikaci v Číně vyhrává Hamilton, Red Bull v problémech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
ja
13:07 13.04.2013 158.195.4.XXX
V to, že to klapne, dúfam aj ja! Už aby to začalo! Dúfam, že v tejto spoločnosti špičkových pilotov sa nenájde niekto príliž " premotivovaný" a správne trafí brzdný bod, alebo sa nebude tlačiť tam, kam nemá
Na zajtrajší pretek som si kúpil nejaký ten energetický nápoj, ale pre istotu ho budem piť pomly, aby ma potom" netrafil šľak", ak by to náhodou došlo k nejakému garambolu Celá rodina už používa Rexonu- special edition a dokonca aj môj Zlatý Retríver . A ak to dopadne naozaj dobre a Kimi zvíťaží, tak potom sa pozriem aj na akcie Genii
Na zajtrajší pretek som si kúpil nejaký ten energetický nápoj, ale pre istotu ho budem piť pomly, aby ma potom" netrafil šľak", ak by to náhodou došlo k nejakému garambolu Celá rodina už používa Rexonu- special edition a dokonca aj môj Zlatý Retríver . A ak to dopadne naozaj dobre a Kimi zvíťaží, tak potom sa pozriem aj na akcie Genii
Arnoux
12:38 13.04.2013 89.24.20.XXX
Jakej přínos-bude z toho další vítězství pro Lotus.Jen by to chtělo vzít před zatáčkou Medvěda, protože jak jsou natankovaný nejede jim to a zase to zašpuntujou.A ted vážně už včera po 2 tréninku jsem tipoval boj o vítězství mezi Lotusem a Ferrari.Čekám,že Mercedes se neurží z důvodu hoblování gum hlavně u Hamiltona.Je to na Pirelky moc dravec.
odin
12:22 13.04.2013 77.240.96.XXX
To je pravda dlouhodobě. Ale když se tu někdo odváží napsat, že RBR má Webbera jako dvojku, okamžitě se strhne, zvlátě od některých diskutérů, histerie. Uvidíme, jak se vše bude vyvíjet a jak se bude vedení RBR k Webberovi chovat. Protože mě nezajímá, co např. Marko kecá (zvláště, když kecá každý den něco jiného a mnohdy si i protiřečí), ale co dělá a kdo z toho má prospěch.
Duncan66
11:23 13.04.2013 89.29.32.XXX
jasny, ja nikde nerikam, ze musi startovat na tvrdsi. Ale ukaze se jestli jeho nove pneu z 9. mista budou vyhodnejsi, nez ojete z cca 4-5. mista. Pokud meli odhad, ze by startoval napr. nejlepe 6-7. tak potom chapu, ze zvolili tu jeho strategii. Jsem nejaky prijemne nateseny, asi si dam jeden zavod na kompu
Duncan66
11:05 13.04.2013 89.29.32.XXX
jinak teda nevim, proc predpokladas, ze RB v klidu vyhraje, pokud prvnich 7 jelo na mekci sade kvaldu. RB zvolil tu odlisnou taktiku u Seba prave proto, ze tusili, ze kvaldu stejne vyhrat nemohli. Pokud nebude prset, zlute bude muset Seb nazout tak jako tak, takze tim vicemene ziskal pouze vyhodu, ze jeho zluta smes bude uplne nova, ale startem z 9. mista na vedouci uricte v tech prvnich kolech zavodu par sekund ztrati, takze se teprve ukaze kdo zvolil nejlepsi strategii a hlavne jak na tom budou jednotlive tymy co se vykonnosti tyce v zavodnim rezimu. Pokud Seb suse vyhraje jak zde predikujes, tak budes mit po zavode muj respekt. Ja osobne zatim netusim, kdo se behem zavodu vyvrbi jako jasny favorit. Z hlediska setreni pneu je docela silnym kandidatem Kimi, ale treba Mercedes prekvapi. A jsem zvedav jak zajedou rudi, kdyz Alonso tvrid, ze k pneu moc setrni nejsou. At tak nebo tak, hlavne aby bylo zitra na co koukat a meky predvedly dalsi zlepseny vykon a posun vpred
erdedy
11:05 13.04.2013 91.127.41.XXX
Ahoj!
Veru, som z toho doslova "demoralizovany" a uz sa neviem dockat pretekov. Z takej pozicie este nestartoval (tusim).
Mohlo by to klapnut (konecne). Problem budu HAM, ALO a mozno aj MAS (oni niesu sedmospaci ako WEB...).
Tiez (tajne) dufam, ze aj nejaku tu gumovu vyhodu sme si zachovali.
Veru, som z toho doslova "demoralizovany" a uz sa neviem dockat pretekov. Z takej pozicie este nestartoval (tusim).
Mohlo by to klapnut (konecne). Problem budu HAM, ALO a mozno aj MAS (oni niesu sedmospaci ako WEB...).
Tiez (tajne) dufam, ze aj nejaku tu gumovu vyhodu sme si zachovali.
anonym
10:42 13.04.2013 188.120.195.XXX
Přesně!
Plus k "nebo se Ti líbilo koukat se polovinu kvalifikace na prázdnou trať" bych odkázal na svůj příspěvek z 10:16. Jak by se ti líbilo koukat na prázdnou trať 30 - 45 minut v pátek a potom stejně dlouho v sobotu? Buď rád, že máme, co máme. Dokonalé to není a ani nikdy nebude, ale FIA se nedá v posledních letech upřít snaha udržet F1 na živu.
Plus k "nebo se Ti líbilo koukat se polovinu kvalifikace na prázdnou trať" bych odkázal na svůj příspěvek z 10:16. Jak by se ti líbilo koukat na prázdnou trať 30 - 45 minut v pátek a potom stejně dlouho v sobotu? Buď rád, že máme, co máme. Dokonalé to není a ani nikdy nebude, ale FIA se nedá v posledních letech upřít snaha udržet F1 na živu.
anonym
10:36 13.04.2013 188.120.195.XXX
Já bych o něčem častém věděl - špatné starty. Zajímavé na tom je, že start je kromě postřehu pilota a jeho práce se spojkou hlavně o jejím nastavení, což je dílo inženýrů, nikoliv pilota. Navíc s nefungujícím KERSem na startu se taky většinou potýká Mark.
Nedovolím si tvrdit, že ho RB záměrně poškozuje, to by bylo až moc odvážné tvrzení, ale že by byl Mark jediné poleno ve startovním poli, které neumí startovat? Divné, divné...
Nedovolím si tvrdit, že ho RB záměrně poškozuje, to by bylo až moc odvážné tvrzení, ale že by byl Mark jediné poleno ve startovním poli, které neumí startovat? Divné, divné...
Duncan66
10:32 13.04.2013 89.29.32.XXX
jsi v mnoha vecech uplne mimo.
1) Pirelli dela penu presne takove, jake FIA chce, tudiz se v ramci pravidel pohybuje vyborne.
2) Hazet spinu na Pirelli je stejne, jako bys daval vinu staviteli, ze ti spadnul barak, ikdyz ho postavil do puntiku presne podle projektu, ktery jsi mu dal a ktery po analyze ukaze, ze ten barak musel spadnout kvuli spatnemu navrzeni nikoli kvuli kvalite odvedene prace stavitelu.
3) ano, vice pneu aspon na kvalifikaci a zaroven eliminace pravidla, ze jezdci z Q3 musi do zavodu pouzit pneu se kteryma zajeli nejrychlejsi cas by kvalifikaci urcite ozivilo, ale tohle neni v pravomoci Pirelli, to pravidla o poctu sad pneu nedela.
1) Pirelli dela penu presne takove, jake FIA chce, tudiz se v ramci pravidel pohybuje vyborne.
2) Hazet spinu na Pirelli je stejne, jako bys daval vinu staviteli, ze ti spadnul barak, ikdyz ho postavil do puntiku presne podle projektu, ktery jsi mu dal a ktery po analyze ukaze, ze ten barak musel spadnout kvuli spatnemu navrzeni nikoli kvuli kvalite odvedene prace stavitelu.
3) ano, vice pneu aspon na kvalifikaci a zaroven eliminace pravidla, ze jezdci z Q3 musi do zavodu pouzit pneu se kteryma zajeli nejrychlejsi cas by kvalifikaci urcite ozivilo, ale tohle neni v pravomoci Pirelli, to pravidla o poctu sad pneu nedela.
anonym
10:28 13.04.2013 188.120.195.XXX
Jasně, když se před několika lety houby dělo v Q i R a "předjíždělo" se většinou přes boxy, skoro všichni nadávali, že je F1 nudná a volali po dalších strategických prvcích, které by nudu oživily. Teď je F1 zábavná a napínavá jako na přelomu 70. a 80. let (nikoliv stejná!) a zase je to špatně, ach jo!
Nejlepší na tom je, že má každý kritik s prominutím plnou hubu keců, ale nic lepšího nevymyslel.
Nejlepší na tom je, že má každý kritik s prominutím plnou hubu keců, ale nic lepšího nevymyslel.
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek