"Předváděli jsme celkem dobrou rychlost a na všech typech pneumatik, které jsme doposud využívali, jsme si vedli dobře. Stále nám zbývá ale urazit kus cesty, abychom byli nejrychlejší v kvalifikaci. Momentálně na tom velmi tvrdě pracujeme," uvědomuje si Fry.
"Soustředili jsme se na delší jízdy, i když nebyly až tak dlouhé jako v minulosti, protože letos očekáváme během závodů více zastávek. Neignorovali jsme však naši kvalifikační rychlost. Jsem si jistý, že se v ní zlepšíme s tím, jak nový vůz lépe poznáváme a začínáme z něj dostávat to nejlepší.
Klíčem bude snaha o posun vývojového programu tak, abychom v tom byli rychlejší než ostatní týmy. Jde o těžký cyklus, který potrvá celý rok. Musíme minimálně vyrovnat rychlost našeho vývoje z roku 2012, máme-li v kvalifikacích podávat lepší výkony," popisuje technický ředitel cíle Ferrari.
Se situací v Maranellu je spokojený: "Zatím pracujeme dobře ve všech oblastech od designu po výrobu. Zlepšujeme se oproti tomu, jak jsme dělali věci minulý rok, co se týče nasazování nových díl na auto. Také naše aerodynamická korelace je lepší."
Chce-li Ferrari pomýšlet na titul, musí se zlepšit i v kvalifikacích (foto: Scuderia Ferrari)
Před dalším závodem v Číně je ve svých očekáváních ale opatrný: "Šanghaj je výzvou. Obsahuje různé druhy zatáček a 1,2km dlouhou rovinku. Bude našemu autu vyhovovat více než ostatní? Na to je příliš brzy, protože existuje příliš mnoho neznámých. Například letos poprvé budeme využívat měkkou směs pneumatik Pirelli společně se středně-tvrdou."
"Na konci velké ceny budeme mít jasnější obrázek o tom, jak si jednotlivé pneumatiky mezi sebou stojí. Do určitého stupně tedy Šanghaj bude pro všechny další lekcí, byť můžeme říci, že naše rychlost je ve srovnání s ostatními týmy na všech dosud využívaných pneumatikách v pořádku," dodává Fry.