DISKUZE K ČLÁNKU Éra Pirelli: Měl by být duch F1 obětován na oltář zábavy?

Éra, během které je jediným dodavatelem pneumatik Pirelli, nám nabízí vzrušující boje často i o vítězství, ale měl by být duch F1 obětován na oltář zábavy? Autosport se nad současnou situací zamyslel a shrnul nám zajímavá fakta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Éra Pirelli: Měl by být duch F1 obětován na oltář zábavy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 03.04.2013 08:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 22 lidí) 31.03.2013 23:12
Ledy se začínají hýbat. Tady už máme otevřenou… »
» Ferda (Hlasovalo 13 lidí) 01.04.2013 00:06
Ano, nebylo to moc pestré období, ale vyhrával… »
» Ferda (Hlasovalo 13 lidí) 01.04.2013 16:01
V přehledností tohoto uspořádání vláken mám… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Toleman se po 3/4 sezóny 1984 k Pirellkám v následující sezóně vrátil.

                        Zcela nechápu jak to myslíš? K Pirellkám se vrátil po 3/4 sezóny 1984, nebo až v dalším roce, tedy 1985?

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          První čtvrtinu odjeli na Pirellkách a další 3/4 sezóny odjeli na Michelinech. V sezóně 1985 se vrátili k Pirelli (nejspíče z finančních důvodů, protože Michelin F1 opustil)12

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                • matty

                  83.208.81.XXX
                  Ferdo, neposuzuj ostatní výrobky Pirelli, podle toho co vidíš u F1. U F1 jsou to gumy na zakázku, podle určitého požadavku. Běžná PZera se takto na Tvém autě chovat a žmolkovat nebudou...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    A podle čeho mám porovnávat? Podle testů ADAC, kde jsou Pirellky na podobné úrovni jako naše Barumky?

                    [odkaz na stránku]

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • matty

                      83.208.81.XXX
                      vyháníš to tu do extrémů :) paušálně je nazýváš "žmolkovky", ale tato vlastnost se projevuje u F1, kdy je to požadováno. Tato vlastnost se jistě nevyskytuje u zmiňovaného motokrosu a dalších motoristických odvětví, kde jsou na pneu jiné nároky... A při běžném používání na Tvém osobním autě z nich taky jistě neuděláš to, co F1... rozhodně je ta specifikace pneumatik jiná, pro běžné používání a pro požadavky F1. Ale to bychom tu mohli debatovat do nekonečna, protože na každý příspěvek kohokoliv jiného máš "argument" 12

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Nasir

                        188.175.176.XXX
                        Jak jsem napsal: "Pirelli je jejich (jeho) nepřítel a přes to nejede vlak, ani logika." 03

                        + 2 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Vynechme crossové závody a srovnejme se silnicemi.
                        Ve kterém silničním závodě je vidět na trati tolik žmolků jako v F1? Dokonce ani po závodě 24. hodinovce Le Mans není na trati tolik cucků jak v F1.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • matty

                      83.208.81.XXX
                      a v testu, který zde uvádíš nejsou uvedeny Zera, ale Cinturata (ty jsou u F1 ve specifikaci pro přechodné podmínky a mokro). Ale to jen tak na okraj... nepodstatný detail.

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Neberu to podle jednoho testu, ale celkově. Najdi si oficiální stránky ADACu a porovnej sám. Z celé škály různých rozměrů i dezénů se Pirelli přibližují ke špičce pouze sporadicky.

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
      • XR

        78.157.160.XXX
        Ono totiž vyrobit super-tvrdé pneumatiky, které vydrží celý závod, není vůbec problém vyrobit. Hodně se opotřebovávající pneu Pirelli dělá na zakázku F1 - tak jak si to vedení přálo (a týmy s tím souhlasily).

        + 8 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama