Scuderia během 12 dnů předsezónních testů ujela 4 913,089 km, což je třetí nejdelší vzdálenost ze všech týmů. Přesto se podle technického ředitele budou potřebovat zaměřit zejména na poznávání pneumatik, které byly před letošní sezónou upraveny.
"Všechny týmy včetně nás se toho v Melbourne budou mít o pneumatikách stále hodně co učit. Výkonnost a degradace pneumatik bude rozhodujícím faktorem pro určení konkurenceschopnosti všech.
Albert Park j částečně městský okruhem - pro závodění se používá jen několikrát během roku, takže bude zajímavé pozorovat, jak se pneumatiky budou chovat za vyšších teplot," popisuje Fry.
Na dotaz, jak jsou na tom podle něj týmy s výkonností, odpovídá: "Během testování jsme se soustředili na náš vlastní program. Některá auta jsou rychlá, ale upřímně - naše pozornost byla zaměřena na práci spojenou s vývojem F138, na sběr dat o nových dílech - obzvlášť v tomto posledním testu."
Fernando Alonso během testování v Barceloně (foto: Scuderia Ferrari)
"Pozitivní je, že naše aerodynamické simulace - jak z tunelu, tak i z CFD, nám poskytly výsledky, v které jsme doufali na dráze. 100% korelaci nemůžete dosáhnout nikdy, tohle je však povzbuzujícím znamení pro nové díly, které hodláme přivézt k prvním závodům počínaje Melbourne," dodává technický ředitel Ferrari.