Pravidla se přes zimu moc nezměnila, týmy navíc musí své úsilí soustředit na rok 2014, kdy budou změny radikálnější a vozy budou muset navíc připravit pro nové 1,6l V6 turbomotory.
"Z estetického hlediska se od vozu pro rok 2012 nebude moc lišit," uvádí Domenicali o novém voze, který veřejnosti představí za dva týdny - 1. února.
Na druhou stranu pro La Gazzetta dello Sport řekl, že v oblasti výfuků došlo k "zajímavému vývoji" a že se Ferrari snaží ještě usilovněji na samotnou "hranici pravidel."
To však bude náročnější než dříve. "Vzhledem k tomu, že rozpočty a lidské síly jsou omezeny pravidly, se bude jednat o velmi prekérní úlohu," cituje šéfa závodního týmu Tuttosport, protože se budou muset zároveň zaměřit na vítězství letošního šampionátu za podobných pravidel jako loni, a zároveň se připravit na novou turbo éru.
Stefano Domenicali a loňský monopost Ferrari F2012 (foto: Scuderia Ferrari)
"Předpokládám, že týmy v létě opustí vývoj svých letošních projektů nebo je významně omezí, pokud nebudou mít na titul. Protože já předpokládám, že my o titul bojovat budeme, tohle pro nás nebude možné," dodává Domenicali.