DISKUZE K ČLÁNKU Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory
Sebastian Vettel je na nejlepší cestě k zisku třetího titulu mistra světa v řadě. Jak řekl konzultant týmu Red Bull, Helmut Marko, je to Vettelův soupeř Alonso, kdo musí riskovat vše a vyhrát. Ovšem alternátory mu nedávají spát...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
12:09 21.11.2012 93.99.87.XXX
Mimo téma: Nemáš víc informací o tom slovenském motoru, co jsi sem předčasem dával odkaz? V podstatě tam o tom nic neřekli, kromě toho že to pracuje s nízkými teplotami. Nedokážu si to představit. Jedině, kdyby to bylo na bázi elektromotoru, což by se ale nedalo uplatnit v F1. Léta studia chemie mi nějak nedovolí připustit, že by benzín hořel a nevytvářel teplo.
erdedy
11:09 21.11.2012 178.40.197.XXX
Vina moze byt kludne aj na strane RedBullu.
Kedze doteraz nikto oficialne nepotvrdil "preco" sa to stalo, vychadza to (znova a znova) na problem chladenia (u RB nic neobvykle..., ze?).
Tomu nasvedcuje aj chovanie alternatorov u inych zakaznikov (ok Grosjean mal tiez jednu poruchu, odvtedy ale uz nie).
Co sa tyka mojej rozhorcenosti - fakt je toho uz "moc" - kazdy zainteresovany z RedBullu, neustale mele len o Renaulte a Magneti, ze by to mohla byt prave ich chyba (* hnat vsetko na uplnu hranu), nikdy ani co i len trochu nepripustia...?!
Pritom Newey je "preslaveny" aj tym, ze to "takto rad" (povedzme, z neni to jeho prve auto co "horí")
* kazdy tim zenie vsetko na hranu, otazka je kto najviac?
Kedze doteraz nikto oficialne nepotvrdil "preco" sa to stalo, vychadza to (znova a znova) na problem chladenia (u RB nic neobvykle..., ze?).
Tomu nasvedcuje aj chovanie alternatorov u inych zakaznikov (ok Grosjean mal tiez jednu poruchu, odvtedy ale uz nie).
Co sa tyka mojej rozhorcenosti - fakt je toho uz "moc" - kazdy zainteresovany z RedBullu, neustale mele len o Renaulte a Magneti, ze by to mohla byt prave ich chyba (* hnat vsetko na uplnu hranu), nikdy ani co i len trochu nepripustia...?!
Pritom Newey je "preslaveny" aj tym, ze to "takto rad" (povedzme, z neni to jeho prve auto co "horí")
* kazdy tim zenie vsetko na hranu, otazka je kto najviac?
Mike17
10:20 21.11.2012 93.99.87.XXX
Nestává se moc často, že bych s tebou nesouhlasil. Ale jestli jim ten alternátor klekne, čí to bude vina? Mercedesu? Pana Marka rád nemám, ale nevšiml jsem si, že by vinil Renault za Markovu nehodu v Abu Dhabi. Ostatní výpadky byly vinou alternátoru, pokud se nepletu.
Kapor
10:04 21.11.2012 194.160.178.XXX
Nuž ja ako poznám Seba,.. ...ten bude bojovať naplno, či alternátor vydrží alebo nie, lebo poľaviť v poslednom závode nemá význam a ja som ho ešte inak ako naplno ani nevidel závodiť. Ja som presvedčený, že sa jeho inžinierovi a mechanikom, zas podarí auto nastaviť tak, aby neporušil tradičný scenár, vyhral kvalifikáciu a následne aj závod a to bude ten najkrajší scenár tejto sezóny. Ferrari sa musí posnažiť a snáď budúci rok, keď bude mať lepšie auto, sa to podarí ja Fernandovi.
erdedy
09:54 21.11.2012 195.80.165.XXX
Fakt "nadherné"... ... ako si uz RedBull pripravil za par tyzdnov - mesiacov, take to ich typycke ospravedlnenie: "Ked nevyhrame, moze za to bezpochyby Renault!!!" 10x
Uz ma zacina normalne "sr.t" ta ich "propaganda" (skor "pohadka") o alternatore...
Nech radsej Helmut a spol. porozmyslaju, kde by mohol byt problem... Vlastne vobec netreba, oni to uz davno vedia, len to nepriznaju!
Uz ma zacina normalne "sr.t" ta ich "propaganda" (skor "pohadka") o alternatore...
Nech radsej Helmut a spol. porozmyslaju, kde by mohol byt problem... Vlastne vobec netreba, oni to uz davno vedia, len to nepriznaju!
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek