DISKUZE K ČLÁNKU Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory
Sebastian Vettel je na nejlepší cestě k zisku třetího titulu mistra světa v řadě. Jak řekl konzultant týmu Red Bull, Helmut Marko, je to Vettelův soupeř Alonso, kdo musí riskovat vše a vyhrát. Ovšem alternátory mu nedávají spát...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
21:37 21.11.2012 82.114.221.XXX
Clovek by rekl, ze alternator neni moc poruchova soucastka. Zajimal by me prurez tim jejich alternatorem. Kolik je tam navic elektroniky a proc se to tak kazi? Ono kdyz se to vezme kolem a kolem, tak z toho zakulisi F1 nema fanousek skoro nic. Na netu jsou leda drby, mini rozhovory, mini komentare atd.
anonym
21:23 21.11.2012 82.114.221.XXX
Jestli to Fetl dokaze, verim, ze vyrovna, prekona Schumachera, zvlast, kdyz by Red Bully mohly byt silne i pristi rok. Minimalne se zase budou prat o prvenstvi, ale to je daleko. Potreti za sebou - tak to ma opravdu naslapnuto za Majklem. Taky si vemte kolik mu je let.
Mike17
14:03 21.11.2012 93.99.87.XXX
No neříkám, že nebylo. Já už moc zprávy nesleduji. Přes heslo "jen to důležité" se věnují většinou vztahy celebrit. To co zajímá mě najdu na netu (i toto jsem našel tam) a nemusím sedět půl hodiny u bedny.
Kdybys na nějaké novinky přišel, dej vědět.
Kdybys na nějaké novinky přišel, dej vědět.
anonym
13:06 21.11.2012 188.120.195.XXX
Newey je "preslaveny" aj tym, ze to "takto rad" (povedzme, z neni to jeho prve auto co "horí")
Jo, to mě taky hned napadá, když se mluví o RB a alternátoru. Podřídit všechno aerodynamice je sice hezké, ale když pak třeba auto trpí špatným chlazením nebo vibracemi... Myslím, že u McLarenu by mohli vyprávět.
Jo, to mě taky hned napadá, když se mluví o RB a alternátoru. Podřídit všechno aerodynamice je sice hezké, ale když pak třeba auto trpí špatným chlazením nebo vibracemi... Myslím, že u McLarenu by mohli vyprávět.
erdedy
13:03 21.11.2012 195.91.11.XXX
Jo je to divne. Ale asi to nebude tak "horuce" (nemyslim motor ale ked to nebolo u Vas, v spravach )
Som ale tiez velmi zvedavy na dalsie informacie, ked teda nejake pridu.
Ale jedno je este "divnejsie" - nepocitam aby zo seba robili saskov pred svetom a hlavne jeden starsi pan, co sa tam objavil v reportazi.
No uvidime.
Som ale tiez velmi zvedavy na dalsie informacie, ked teda nejake pridu.
Ale jedno je este "divnejsie" - nepocitam aby zo seba robili saskov pred svetom a hlavne jeden starsi pan, co sa tam objavil v reportazi.
No uvidime.
Mike17
12:42 21.11.2012 93.99.87.XXX
Právě mi to nejde do hlavy. Přece pro spalovací motor je ideální, když je rozdíl mezi teplotou před a po explozi co největší (krok R a M je tedy logický). Proto se dělají chladiče stlačeného vzduchu u turba. Mrazit palivo nebo vzduch pod nulu asi nebude efektivní a donutit hořet benzín tak, aby na tom člověk udržel ruku bez chladiče si nedovedu představit. A to jsem chemii studoval fakt dlouho.
Tož uvidíme. Já jen jestli se na Slovensku neobjevilo víc informací. U nás jsem to ani neviděl ve zprávách.
Tož uvidíme. Já jen jestli se na Slovensku neobjevilo víc informací. U nás jsem to ani neviděl ve zprávách.
RiLCO
12:30 21.11.2012 95.103.150.XXX
Ten motor je zaujimava myslienka, taka mohla naozaj vzniknut na slovensku (v hlave slovaka)
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
erdedy
12:18 21.11.2012 178.40.197.XXX
Alebo je to len "šum"...
Fakt je, ze "mozno" nejde ani tak o nizku teplotu, len o nejake posunutie prevadzkovych teplot - nieco podobne ako nedavno tu bol clanok, ze tusim Renault a Mercedes pracovali na zvyseni teplot prevadzkovych kvapalin (z jasnych dovodov). Ale to len hadam.
Fakt je, ze "mozno" nejde ani tak o nizku teplotu, len o nejake posunutie prevadzkovych teplot - nieco podobne ako nedavno tu bol clanok, ze tusim Renault a Mercedes pracovali na zvyseni teplot prevadzkovych kvapalin (z jasnych dovodov). Ale to len hadam.
erdedy
12:10 21.11.2012 178.40.197.XXX
Helmut saboji spolahlivosti, mozno len v tomto clanku. Celkovy obraz/odkaz RB (i jeho sameho) vsak naznacuje - "my sme sväty, to Renault nevie dodat spolahlivy alternator". To je sice "pekne", len to nemusi byt nutne pravda a ani neni!
Len to som chcel povedat.
Len to som chcel povedat.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek