DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo k Massovi

Šéf McLarenu Martin Whitmarsh nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo vůči Felipemu Massovi. Záměrně narušilo pečeť jeho převodovky a obětovalo v jeho případě 5 míst, aby se Fernando Alonso dostal o jednu pozici vpřed, na pogumovanou stranu roštu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf McLarenu nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo k Massovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 185, poslední 23.11.2012 21:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovalo 23 lidí) 19.11.2012 07:56
Nehnevaj sa ale dva zavody pred koncom ked ide… »
» skejpa (Hlasovalo 22 lidí) 19.11.2012 08:27
No Vettlovi tím rozhodně nepomohl. Mohl mít… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 19 lidí) 19.11.2012 10:05
Byl bych pro změnu pravidel Udělali to chytře,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Massa by si to s "eR" určitě rád vyměnil a místo závodění plkal na italských forech. 12

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Byl bych pro změnu pravidel Udělali to chytře, je mi jasné, že v boji o titul se musí využít každá šance. Co se mi ale značně nelíbí je, že tímto umělým krokem ovlivnili startovní pozice a tudíž i výsledky celého závodu minimálně 4 jiným jezdcům a z tohoto důvodu si myslím, že by FIA neměla dopustit, aby se takováto situace opakovala. Co se děje v zákulisí týmu by tam také mělo zůstat. Toť můj názor.

    + 19 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    logika Byl to jasný a logický tah Ferrari. Obvzláště když je Fernando ještě v boji o titul a auto nejede tak jak by si představoval. Startem získal právě to co potřeboval. Tedy záměr Ferrari byl dopadl na 100%. Byl to dalo by se říci velmi dobrý nápad. Týmová režie mi moc nevoní, ale když je povolená...tak proč nevyužít každé možnosti jak bojovníka o titul dostat co nejvíce dopředu.
    Lewis také Fernandovi zásadně pomohl, i vypadnutí Marka...ale má ještě Fernando šanci? Nyní je rychlost na straně McLarenu a Red Bullu...takže nevím nevím jakou má Fernando šanci.
    A ten kdo se díval na závod a viděl řádně start, tak jasně musí uznat, že ta změna strany Fernandovi jasně pomohla. Prostě jedna strana byla v pohodě, druhá špatná.

    + 15 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nanifak

    193.22.205.XXX
    Je otázkou, je-li něco legální, tak jestli je to i morální...

    + 17 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000026

      uzivatel000026

      193.165.205.XXX
      No prave... Ten tah Ferrari byl celkem logicky, protoze Alonso tim ziskal cistsi stranu a Massa moc neztratil, protoze taky ziskal cistsi stranu (a kolegu by stejne musel pustit na trati). Komisarum to nevadilo, takze to bylo i podle pravidel.

      Ale Ferrari neni jediny tym a vuci ostatnim to byla saskarna, to by takhle mohli sibovat vsichni pred kazdym zavodem. To by byl poker...

      Ale beru to tak, ze to udelali v ramci poslednich zoufalych pokusu o zisk titulu s pomalejsim autem, tak aspon jeste neni konec.:-)

      + 15 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        vsak na konkurencnim Webu pisou, ze Ferka s tim cekali na posledni chvili, protoze meli strach, ze tu jejich krivarnu by udelali po nich i limonady s Markem, aby Alonsa dostali znovu na spinavou trat. To je krasne videt pokroucena krivacka mysl rudych.
        Ted aby se Rebull modlil za to, ze Massa nebude v Brazilii startovat v dosahu Seba, protoze evidentne jsou ochotni udelat pro zisk titulu vse a Diaz uz v tom ma praxi, tak proc to nezkusit znovu 02

        + 14 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Nech toho. Ferrari na rozdíl od McLarenu otevřeně přiznalo, že šlo o úmysl a nehráli žádnou komedii. Vzpomeň si cos tu psal, když Lewis nedojel kvaldu pro nedostatek benzínu a McLaren to kamufloval "nepředvídatelnými okolnostmi". Nejprve si zameť před vlastním prahem a pak si hraj na spravedlivého.

          + 17 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            88.102.44.XXX
            Jak jde o TR u sodovkářů je vše OK! a je tady na fóru ticho. Jako byse nic nedělo a vše je podle pravidel,hm jak jinak. Masu mám rád a je mě líto že musí být v takové situaci kdy se musí smířit s něčím takovým ale je součástí týmu. Pokud to jezdci vadí má možnost jít do jiného, nebo jezdit tak aby se stal on 1 a ne 2. A nesnažte se tu psát že jinde nemají 1 nebo 2 jezce a že třeba webr nemusí uhnout a přepustit pozici. Jinak ať už to dopadne jak chce ale alonzo je pro mne už teď mistr kterých má bohu dík nejvíce v historii pouze jen ferrari. 11 12

            + 8 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • zeto

              195.113.70.XXX
              To už dlouho trvat nebude - McL schází jen 2 tituly a to mají odježděno podstatně méně let.13

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            takze podle tebe Mcl umyslne natankoval Lewisovi malo paliva, aby startoval posledni a snazilo se to kamuflovat, ze to byla nestastna nahoda? 11

            + 11 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Tak to není a ani jsem to nenapsal. Šlo mi o tu komedii po tom, co Lewise zastavili na trati a snažili se lhát a kamuflovat svoji chybu. Podle mě se u Ferrari zachovali férověji, když otevřeně přiznali, že jim šlo o to dostat Alonsa výš a na čistou stopu. Než u McLarenu, když se to snažili uhrát na nějakou závadu, případně "okolnost".
              Neznamená to ale, že s Ferrari kouskem souhlasím. Jen nejsem tak rezolutní, jako ty. Svým způsobem je chápu a také stejným způsobem chápu McLaren, že to zkusil. Jen mi vadí od některých, jež F1 mají opravdu rádi (a tebe k této skupině počítám), jejich zaujatost vůči jejich idolům a kritika až nenávist vůči soupeřům.03

              + 11 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                188.120.195.XXX
                Velmi výstižně napsáno! 01

                + 5 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                Co si pamatuju, tak v pripade Mcl byla skutecnost takova, ze tankovaci zarizeni zahlasilo jinou hodnotu, nez jakou skutecne natankovalo. Nebyl v tom ani kousek umyslu, i s par litry navic by Lewis suse kvaldu vyhral. Jelikoz nemam zadne zaznamy o tom, kolik toho whitmarsh vedel, kdyz rikal, ze je tam asi technicky problem (pokud je to s tim tankovacim zarizenim pravda, tak vlastne ani nelhal 13) tak se tezko delaji zavery. A je taky rozdil mlzit do medii a lhat komisarum.
                A to, ze to Ferka priznala je taky mozny motiv toho, ze kdyby to udelali jako vymenu kvuli poruse, urcite by to museli nahlasit drive, nez kdyz cekali s porusenim peceti do posledni minuty a to by bohuzel narusilo silne ty jejich obavy, ze by to RB mohl udelat taky.
                Tady mi jde ciste o princip. Kdyby tim ziskalo jenom Ferrarri, ok. Ale oni svym zakulisnim jednanim poskodili na startu jine piloty odsunem do spinave stopy. Jsem opravdu rad, ze se nemusim prat s myslenkou, ze muj oblibeny tym, ci jezdec ziskal titul podobnym zpusobem.

                + 10 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  188.120.195.XXX
                  Pokud vím, psalo se, že tankovací zařízení bylo chybně nastavené na odčerpávání, čehož si technik obsluhy všiml až v průběhu Lewisova odbavení. Sice to přepl zpět, ale v důsledku časové tísně odjel Lewis s nižším než plánovaným množstvím paliva.

                  Když pak viděli, že by Lewis neměl potřebné množství paliva na testy, přikázali mu odstavit auto a FIA tvrdili, že šlo o vyšší moc. Jenže to byla obyčejná chyba a tvrzení o vyšší moci se tak dá považovat za lež. Někdo víc zaujatý by mohl mluvit i o pokusu o podvod.

                  + 7 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  188.120.195.XXX
                  Jediným objektivně poškozeným byl Massa. Grosjean se sice přesunul na kluzkou stranu, ale o jednu řadu dopředu, Willíky se pak posunuly dopředu a vyměnily si strany, takže z hlediska týmu se nedá o poškození mluvit ani náhodou a z hlediska jezdců to přísluší posoudit jenom Sennovi a Grosjeanovi.

                  + 5 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Naprosto s tebou souhlasím. A Massy je mi fakticky líto. Ještě před pár měsíci ho všichni z Ferrari vyhazovali, jak zdejší fanoušci, tak i někteří piloti a lidé okolo F1. A teď se na něho zase sesype kritika, že ustupuje Alonsovi a tím mu pomáhá v boji o titul. Navíc včera zajel výborně a nebýt toho odsunutí, byl třetí on. Ostatní poškozeni "nebyli", posunuli se o místo výše. A Grosjean převodovku měnit musel, tak jaképak poškození?

                    + 6 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      188.120.195.XXX
                      No, abychom byli fér, Senna si na start z opačné strany roštu postěžoval...

                      + 5 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Senna to má v rodině, stěžovat si na špinavou stranu startovního roštu.18 18 18
                        Ale vážně. Nemyslím si, že by to byl takový problém, jaký se z toho dělá. Špinavou stopu měli piloti kompenzovanou posunem o místo a někteří o dvě, vpřed. A např. Hamilton, Grosjean, Button dokázali, že start z nevýhodné stopy, ještě neznamená špatný závod a ztrátu nadějí na solidní výsledek. Naopak např Schumi startoval z čisté stopy a nic mu to nebylo platné. Nakonec vždycky záleží na tom, jaké má ten či onen auto a jak je s ním schopen pracovat během závodu.03

                        + 4 / − 7

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Duncan66

                          Duncan66

                          89.29.32.XXX
                          Docela te nechapu. Mi vycitas, jak jsem zaujaty a pak tu pises o tom, jak vlastne o nic neslo. Kdyz o nic neslo, proc to tedy Ferrarri delalo? Button ztratil 4 pozice na startu, myslim, ze spinava stopa mu moc nepomohla. Lewis taky prisel o pozici s podprumerne startujicim Webbrem, ale jasny, co si ma kdo stezovat na spinavou stopu. Jeste par prispevku a presvedcis i sam sebe, ze spinava stopa byla vyhoda, protoze Lewis vyhral zavod, ne? 02
                          Ocenujes Jensona, ale vubec te nenadne, ze start ze spinave stopy ho dost mozna pripravil o bednu. 20

                          + 8 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            To nemyslíš vážně? Podívej se kolik měl Button ztráty na Hama, Vettela a Alonsa. A před ním byl i Massa, který jel skvěle i v závěru. Button měl problémy předjet s měkčími a čerstvými pneumatikami i Kimiho na ojetých pomalejších tvrdých gumách. Opět jsi mě přesvědčil, že plácáš jen nesmysly mimo realitu.

                            + 3 / − 8

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama